Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

247

Kommenttia

6327

1. Ihailen taitoasi. Kirjoituksesi on oppikirjaesimerkki uskonnollisesta manipulaatiosta, valheesta, joka tukee agendaa vl-huiskutteluopista, muka oikeana uskona.

Totuus, joka on sinulle vihollinen, merkitsee qgendallesi uhkaa,joka on raivattava pois tieltä.

Totuuden hylkääjille Herra lähettää väkevän eksytyksen, jotta he tulisivat tuomituksi, noin on sinullekin käynyt.

Minä en halua sinua-kaan kadotukseen ja vielä vähemmän Jeesus!
    Jeesus kuoli sinunkin puolestasi! Do you Remember?

Mutta probakandasi näyttää Hengen herjalta. Poltinraudan savu leijuu jo ilmassa.

Toivon mukaan Jeesus katsoo sinut syyntakeettomaksi ja pelastuksen ovi olisi sinullekin vieläauki elämään!

Muistathan miten Jeesus sanoi itsestään?
    "Minä olen Tie-, Totuus-, ja Elämä!"

2.Tess
    2:7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
    2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
    2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
    2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
    2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
    2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
  2. Totta!
  3. Jep!
  4. Olet viisas!
  5. Voe einari!