Vapaa kuvaus

1.Kor
1:26 Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,

1:27 vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,

1:28 ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,

Syön veriruokia!.

Aloituksia

232

Kommenttia

5757

1. ###kirjoitat, että uskomalla Jeesukseen saa synnit anteeksi, mutta samaan aikaan, että syntejä ei kadotustuomion uhalla saisi uskoa anteeksi.###

Niin jos "uskot syntisi anteeksi" ihmiseltä ( vellu), joka valehtelee omaavansa perityn (taikausko) syntienpäästövallan Jeesukselta.
    Osooitat uskosi Jeesuksen sijaan, ihmistä-, valhetta,-ja taikauskoa kohti.
    Silloin pyllistät Jeesukselle!

Se on epäuskoa Jeesukseen ja epäusko kadottaa!
  2. Korjaan 3 . .
  3. ######Jos evl-kirkko haluaisi erottaa vl:t, niin syy olisi takuuvarmasti muu kuin se, että vl:t kristittyinä uskovat syntinsä anteeksi, toisin kuin riivaajat.#####

Raamattu ei missään kohti KEHOTAUSKOMAAN syntejä anteeksi, mutta siitä te keuhkoahtaumataudin koko ajan.

Raamattu kehottaa uskomaan Jeesukseen ottamaan kasteen syntien anteeksisaamiseksi. Siitä vaikenee ja julistautui sen riivaajien uskoksi.

###Riivaajat ja Saalemin pastori opettavat ihmisille, että älkää uskoko syntejä anteeksi, siitä joutuu kadotukseen.###

Missä kohti Raamattua riivaajat KEHOTTAVAT ihmisiä uskomaan Jeesukseen? Logiikkasi mukaan Paavali oli riivaajista suurin.

Jos uskot vl-puhujan kautta syntisi anteeksi, etkä usko uskosi kohteeksi Jeesusta, joka on antanut syntisi anteeksi , kun uskot Häneen,-niin ei hyvä heilu. Minä en ole tuomari ja toki toivon että vellutkin pelastuisivat valheeseen uskomisestaan huolimatta!

#####Sinulla on kyllä kovia luita liittolaisina tässä ristinvastaisessa retkessäsi, mutta meillä on keinot havaita Totuuden Henki eksytyksen hengestä, vaikka näytät saaneen viekkaita neuvoja kristittyjen harhauttamiseksi.####

Ja vanha kunnon salaliittoteoria vielä päälle. Minä saan neuvoni Raamatusta-Ja Jeesukselta, eli on "kova luu" liittolaisena minulla.
    Minä en ota neuvoja keltään ihmiseltä-enkä organisaatiolta.
    Minulle on turha muistuttaa jostain "puhdasoppisesta helluntailaisiudesta". Jos havaitsen valheen, sanon sen valheeksi, -tuli se keneltä vain.
  4. Luuletko että olisi vielä jaettavaa?
    Katsopa Oulun seudun bisnessukuja, ja koeta arvata mistä ovat saaneet alkupääomansa!