Vapaa kuvaus

Kaikenlaista kirjoittelua pohjan perukoilta, 65°N.

Aloituksia

4

Kommenttia

46

1. Sinulla+on+hyvä+pointti+tuosta+hänen+mielipiteestään+minusta.+Se+sai+ajattelemaan+asioita+hieman+eri+kantilta.+En+tiedä+hänen+mielipidettään+minusta,+enkä+varmasti+tiedä+onko+minun+mielipiteelläni+hänestä+suurempaa+vaikutusta+häneen.+Olenko+siis+hänelle+yhdentekevä?+Ehkä+olen,+ehkä+en.+Jos+olisin+jotain+tärkeää,+tuskinpa+tänne+palstalle+olisi+tarvetta+kirjoitellakaan.+Siinä+taisi+tulla+vastaus+kysymykseeni.+Aika+pitkälti+taidan+olla+yhdentekevä.+Repiikö+se+minut+kappaleiksi?+Ei.+Tuntuuko+tosi+pahalta?+Eipä+juuri.+Miksi+ei?+Koska+olen+sitä+epäillyt+jo+hyvän+tovin.+Hän+tietää+kaikkien+tunnistamiensa+kirjoitusteni+pohjalta+mitä+hänestä+ajattelen.+Lukee+siis+tätäkin+palstaa+aika+ajoin.+Lisäksi+olen+kertonut+niistä+osan+irl+jo+lähemmäs+vuosi+sitten.+Eri+syistä,+mutta+silti.+Näin+niiden+kolahtavan+hieman,+mutta+sinne+sinänsä+suloisen+kuoren+sisään+on+mahdoton+nähdä+tarkemmin.+Ja+saada+sieltä+selviä+sanallisia+vastauksia,+se+vasta+vaikeaa+on.+Sinulla+on+selvästi+kokemusta+tällaisesta+arvottamisesta,+kun+näin+hyvin+sait+minutkin+muuttamaan+näkökulmaa.+Et+ole+tyhjäpää,+vaikka+sitä+epäiletkin.