Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mr.Snowman
profiilit
Mr.Snowman
Mr.Snowman
Vapaa kuvaus
Kaikenlaista kirjoittelua pohjan perukoilta, 65°N.
Aloituksia
4
Kommenttia
46
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinulla+on+hyvä+pointti+tuosta+hänen+mielipiteestään+minusta.+Se+sai+ajattelemaan+asioita+hieman+eri+kantilta.+En+tiedä+hänen+mielipidettään+minusta,+enkä+varmasti+tiedä+onko+minun+mielipiteelläni+hänestä+suurempaa+vaikutusta+häneen.+Olenko+siis+hänelle+yhdentekevä?+Ehkä+olen,+ehkä+en.+Jos+olisin+jotain+tärkeää,+tuskinpa+tänne+palstalle+olisi+tarvetta+kirjoitellakaan.+
Siinä+taisi+tulla+vastaus+kysymykseeni.+Aika+pitkälti+taidan+olla+yhdentekevä.+Repiikö+se+minut+kappaleiksi?+Ei.+Tuntuuko+tosi+pahalta?+Eipä+juuri.+Miksi+ei?+Koska+olen+sitä+epäillyt+jo+hyvän+tovin.+Hän+tietää+kaikkien+tunnistamiensa+kirjoitusteni+pohjalta+mitä+hänestä+ajattelen.+Lukee+siis+tätäkin+palstaa+aika+ajoin.+Lisäksi+olen+kertonut+niistä+osan+irl+jo+lähemmäs+vuosi+sitten.+Eri+syistä,+mutta+silti.+Näin+niiden+kolahtavan+hieman,+mutta+sinne+sinänsä+suloisen+kuoren+sisään+on+mahdoton+nähdä+tarkemmin.+Ja+saada+sieltä+selviä+sanallisia+vastauksia,+se+vasta+vaikeaa+on.+
Sinulla+on+selvästi+kokemusta+tällaisesta+arvottamisesta,+kun+näin+hyvin+sait+minutkin+muuttamaan+näkökulmaa.+Et+ole+tyhjäpää,+vaikka+sitä+epäiletkin.
25.04.2020 22:32
Tämä+lähti+anona,+mutta+minä+sen+kirjoitin
25.04.2020 20:15
Tämä+ketju+oli+aiempi+päätökseni+lopettaa+nämä+kirjoittelut.+Kuten+huomaa+ei+se+kauan+kestänyt.+Kirjoittelun+tarve+ei+kadonnut+hetkessä,+mutta+pysyttelin+anona+ihan+vain+suojatakseni+itseäni.+Tämän+käyttäjänimen+tunnistaa+ainakin+yksi+henkilö,+joka+täällä+palstalla+välillä+käy.+Ja+olen+joskus+kirjoittanut+rekkautuneena+myös+anona,+mutta+joskus+täppä+on+jäänyt+klikkaamattakin.
Antaa+tulla+lunta+tupaan,+jos+jotkut+sitä+haluaa+heittää.+Mulla+on+riittävän+iso+kola,+jolla+puskea+se+pois...
25.04.2020 17:39
Ymmärrän+hyvin+miten+vaikeaa+on+päästä+yli+tunteistaan,+kun+näkee+toistuvasti.+Välillä+jo+luulee+onnistuneensa,+mutta+sitten+joku++tilanne+palauttaa+ne+jälleen+mieleen.+Sitä+jäsentelyä+tein+itsekin+täällä,+mutta+liialla+palstapähkäilyllä+on+myös+sivuseurauksia,+alat+jo+osaksi+kuvitella+omia+luulojasi+todellisiksi.+Ja+siinä+on+osansa+myös+palstan+vedättäjillä.+
On+tänne+kirjoittelulla+ollut+hyviäkin+vaikutuksia,+siinä+on+samalla+oppinut+tunnistamaan+omien+tunteiden+eroja.+Se+ei+ole++helppoa+aikuisellekaan,+ellet+ole+sitä+aiemmin+harjoitellut.+Miehille+se+on+erityisen+haastava+tehtävä,+koska+tunteiden+käsittelyä+pidetään+jotenkin+"akkamaisena".+Miehekkäämpää+on+vetää+perskännit+ja+korkeintaan+silloin+puhua+kaverille+miten+paljon+sydäntä+särkee,+ja+naiset+on+vaikeita,+vaikka+vika+olisi+itsessä.
25.04.2020 10:22
Tässä+esimerkki+anonyymiteetin+huonoista+puolista:+Kumpikaan+ei+tiedä+kuka+toinen+on,+ja+keneksi+toista+luulee.+Kuka+kirjoitti+kenelle+mitä?+Oliko+hän+vai+sivusta+huutelija+jollekin+ihan+muulle?
Siksi+päätin+rekkautua,+ja+vältän+kirjoittamasta+enää+anoyyminä+mihinkään.+Suosittelen+muillekin,+jos+tarkoitusperät+kestää+päivänvalon+ja+ylläpidon+helpomman+seurannan.+Rekkautuneena+säästyy+turhalta+anonyymisählingiltä,+kokemusta+on+siitäkin+jo.
04.03.2020 15:04
Ilman+seksuaalista+energiaa+seksikin+on+pelkkää+suoritusta.+Onnistuu,+mutta+jää+laimea+fiilis.+
Jos+energiat+kohtaa,+on+touhussa+ihan+eri+sävel.
Siihen+vaaditaan+toki+vetoa+ja+kemiaa,+ilman+niitä+jää+tilanne+haaleaksi.
15.02.2020 14:42
3 / 3