ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Nytkö käsitätkin niin? Ennen olet väittänyt ihan muuta.
- Kyllä minä ainakin uskon laillistettuja tilintarkastajia. Se on totta, että kulut ovat pienet ja siksi kannataakin lahjoittaa Patmoskelle koska sen kautta lahjoitus nimenomaan menee kohteeseen.
- Missä puhun homoista???
- Myös köyhillä on oikeus antaa omastaan.
- Kannattaa+katsoa+tilinpäätökset,+ne+on+julkista+tietoa.
Keräys-+ja+hallintokulut+ovat+vain+++6-7% - Mitähän sitten mölyäisit jos Patmos ei maksasi työntekijöilleen palkkaa?
- Lexan palkkio ei ole pohjaton vaikka työmäärä onkin ääretön. Olet jo huvittava tuossa kateudessasi.
- Hän osaa erottaa jyvät akanoista.
- Miksi tehdä itse kun sen voi saada lakimiehen tekemänä ilmaiseksi?
- Mikä vaikutelma ei ole hyvä????
- Oletko noin katkera kun et itse ole saanut mitään aikaiseksi?
- Patmos ei ole yhdenkään lakimiehen päämies.
- Patmoksella ei ole omaa juristia, pyyhi itselläsi pöytää.
- Kannattaa ottaa selvää kun se on niin helppoa. Laita googleen hyvä testamentti, niin huomaat, että Patmos on pieni tekijä näillä markkinoilla.
- Miksi et sitten kysy neuvoa testamentin tekoon Skeptikseltä tai muslimielta?
- Lähes kaikki järjestöt ottavat vastaan testamentteja. Mitä pahaa siinä on, että haluaa itse päättä mihin omaisuutensa menee kuoleman jälkeen?
Jokainen luonnollisesti suosittelee itselleen tärkeitä järjestöjä. Eikä ikä ole testamentin teolle alisteinen. Yhä nuoremmat tekevät testamentteja. - Se on totta. Miehiä voidaan leikellä ja hormoneilla yrittää muistuttamaan naista, mutta naisia ei heistä koskaan tule. Näiden leikkausten ja hormoonihoitojen jälkeen he ovat edelleen miehiä - mutta silvottuja ja väärillä hormoneilla muunneltuja miehiä.
- Ei uskovat viinaa vastusta vaan sen epäviisasta käyttöä joka aiheuttaa Suomelle miljardien kulut vuodessa.
- Siirät taas maalia kun kysyin asiaa sinulta. Anna nyt sitä mainostamaasi argumentointia.
- Kohtuuton on aina yli keskiarvon menevä.