ElävääVettä

Yksin armosta yksin Kristuksen tähden.
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia8 aloitusta · 614 kommenttia
- Kerro jo mikä sinulle oli parasta antia Roomalaiskirjeessä.
- Kyllä se oli täysin käsittämätöntä jos verrataan juutalaisiin.
- Jumala itse suunnitteli sen miten ihmiskunta pääsee jälleen Hänen kanssaan sovintoon. Miten se voisi olla huono suunnitelma?
- Kyllä, eivät pakanat olleet ennen kuulleet Jumalan uhranneen itsensä heidän puolestaan.
- Olen lukenut ja pidän sitä todella hyvänä kirjeenä. Mikä sinulle siinä oli se paras anti ?
- Sinun on katsos ihan mahdotonta esittää muuta kuin olet. Ei se vaadi paljoa kun et hallitse edes alkeita asioista mistä puhut.
- Olet todella heikoilla. No, tuo on sinun tapasi myöntää tappiosi.
- Sinä olet sitten todella ahkera.
- Alat nyt jankuttaa kun et kykene vastaamaan. Et anna kuule kummoista kuvaa itsestäsi vaikka niin ylivertaisena täällä esiinnytkin.
- Sössötät taas ihan pehmeitä. Millä nimillä täällä esiinnyit ennen?
- Älä vaihda aihetta. Vastaa nyt vain siihen mitä sinulta kysyin.
- Just niin. Mistä sinun tarpeesi pitää uskovia sinua huonompina kumpuaa?
- Et tarvitsekaan kun ne bannataan aina. Siksi räyhäät siinä Anona. Anona huutelee vain tosi reppanat, kuten sinä.
- Et. Niille jotka vastaavat niille vastataan.
- Noin juuri. Sinä et edes ole tutustunut Paavalin kirjoituksiin mutta yrität silti analysoida niitä, kummallista.
- Jumalaa ei ihminen pysty pilkaamaan eikä solvaamaan. Iso alkukirjain riippuu siitä puhutaanko Jumalasta vai jumalasta.
- Sitähän sinä juuri nytkin teet. Rekkaa edes yksi nikki itsellesi ja puhu sitten lisää.
- Aihan, Paavali selittää miten Jeesuksen kertakaikkinen uhri korvaa aikaisemmat syntyuhrit.
Pakanoille koko ukraaaminen oli täysin käsittämätöntä, kuten näyttää vieläkin olevan. - Ilmeisesti sinä, taas......
- Minusta sinä olet ihan väärä ihminen sanomaan noin, koska et itse koskaan vastaa sinulle esitettyihin kysymyksiin vaan kiemurtelet kuin korkkiruuvi.