Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Jascal
profiilit
Jascal
Jascal
Vapaa kuvaus
Veren lohikäärme, säälimätön kivun ruhtinas. 🧛
Aloituksia
1
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikki+muut+ovat+jo+kaiken+sanoneet+niin+ei+ole+enää+aiheita.+Runosuoneni+on+niin+tukossa,+että+korkeintaan+tulisi+julkaisukelvotonta+riimipareja.+Hauskoja+tarinoita+ei+ole+ja+jos+on+niin+vain+omasta+mielestäni,+nämäkin+ovat+täysin+julkaisukelvottomia.+😁
Ensimmäinen+vitsi+mikä+tuli+mieleen+on+myöskin+julkaisukelvoton+ja+hiukan+rasistinen.+
Reilusti+voin+olla+eri+mieltä++jos+tulee+jokin+aihe+jossa+voi+olla+reilusti+eri+mieltä.
09.04.2020 23:31
Hyvä+tietää,+kun+katsoo+kuvia+risotoista+niin+yhdessäkään+ei+näyttänyt+olevan+herne-maissi-paprikaa.
09.04.2020 23:23
Täydyy+odotella+kiimaisia+kevään+kukkasia+jos+siitä+vaikka+piristyisi.+Voi+odotella+lentotaidottomana+mehiläisenä.+😁
09.04.2020 23:19
Joskus+olen+tainnut+vihannessekoituksia+johonkin+käyttää,+mutta+en+enää+pitkiin+aikoihin.+Kaupoissa+on+vaikka+minkälaisia+vihanneksia+pussitettu+eri+vaihtoehtoihin+joista+valita+ja+yhdistellä+niitä+eri+ruokiin.+Itsellä+tuo+risotto+on+tainnut+alkuun+kulkea+herne-maissi-paprikalla.+😂+Olen+tuota+omituista+seosta+jalostanut+mm.+tuoreella+paprikalla,+tomaatilla+ja+valkosipulilla.+Saattanut+muutakin+olla.+Nyt+kun+googlettaa+risoton,+ei+näyttänyt+yhtään+tulevan+tuota+herne-maissi-paprika+vaihtoehtoa+vastaan.
Itselläkin+keittojuureksia+on+runsaasti+pakkasessa,+saa+tehtyä+monet+runsaat+keitot+kun+mieli+tekee.+Jotenkin+jossain+vaiheessa+oli+iso+innostus+tehdä+ja+kokeilla+kaikkea,+nykyään+enää+ei.
09.04.2020 23:12
Molemmat+ovat+pahoja+ja+hankala+aiheita.+Vaikea+kokonaisuudessaan+käsittää+kumpi+on+pahempi+ja+traumatisoivampi+kokemus.+Molemmat+aiheuttavat+paljon+kärsimystä+ja+liian+monet+kokevat+jompaa+kumpaa+tai+huonommalla+onnella+molempia.+Henkinen+väkivalta+taitaa+olla+se+ensimmäinen+aste+ja+sitä+voi+tehdä+niin+monella+tavalla.+Huonoin+sanonta+taitaa+olla+ettei+haukku+haavaa+tee,+sitä+se+ei+tee,+mutta+voi+jättää+syvät+arvet+ja+paljon+muutakin.
09.04.2020 22:59
Kiima+on+useimmilla+nisäkäsnaarailla+esiintyvä+ilmiö,+jolloin+eläin+on+tilassa,+jossa+munasolun+hedelmöittyminen+on+mahdollista.+Kiima-aikana+eläin+on+seksuaalisesti+aktiivinen.
Luojan+kiitos,+en+ole+huomannut+minkäänlaista+kiimaa.+Toivottavasti+ei+edes+iske,+täytyisi+vakavasti+huolestua.
09.04.2020 21:58
Tiedän+tunteen,+minäkin+olin+yksinäinen+avovaimo...+Eikun...+😂
Toinen+kun+tottuu+siihen+että+kumppani+on+elämässä,+niin+siitä+saattaa+tulla+itsestään+selvyys+eikä+enää+samalla+tavalla+toiveet+ja+tahdot+kohtaa.+Sitten+jos+on+ns.+ruuhkavuodet+niin+äkkiä+voi+olla+että+toinen+jää/jätetään+paitsioon+ja+yhdessä+olo+voi+olla+arkista+tai+sitten+muistetaan+enemmän+panostaa+niihin+ystävyyssuhteisiin+ja+lopulta+jaetaankin+vain+kuluja.+Toinen+haluaa+tehdä+jotain+toista+kuin+itse+niin+molemmat+ovat+toteuttamassa+niitä+omia+juttujaan+ystävien+kesken.
09.04.2020 21:35
Olen+yksin+oleva+sinkku,+en+yksinäinen.
https://www.mtkl.fi/mika-askarruttaa/yksinaisyys/+
Yllä+olevasta+kun+luet+niin+huomaat+että+sinkku+voi+olla+yksinäinen,+mutta+myös+parisuhteessa+oleva.+Valaisee+ehkä+paljon+enemmänkin+yksinäisyyttä.+Palstalla+voi+olla+paljonkin+yksin+olevia+sinkkuja,+ei+yksinäisiä.
09.04.2020 20:23
Hienosti+huomattu,+itse+olen+jo+niin+väsynyt+etten+tuohon+pakastevihannekseen+kiinnittänyt+edes+huomiota.+Ehdottomasti+keittojuurekset+ellei+sitten+koita+visioda+jotain+makkarapataa+pakastevihanneksilla.+Apetit+sivulla+sana+pakastevihannekset+tuotti+ei+hakutuloksia?+Tiedä+sitten+mitä+aloittaja+käytti.+😂+Vihannessekoitus+ei+kyllä+keitossa+oikeuksiinsa+pääse.
09.04.2020 19:24
Uusimaa+on+pelkkää+landea+stadista+lähtien.+=)
09.04.2020 17:57
Siitä+onkin+aikaa+kun+otin+tuollaisen+käyttöön,+muistaakseni+täytyy+luoda+profiili/tili+ja+käyttöönottoasennus+menee+osio+osiolta.+Pin-koodin+tai+salasanan+saa+itse+päättää+kumpaa+käyttää.+Selaimesta+kannattaa+valita+yksityinen+selailu+niin+saattaa+olla+turvallisempaa.
09.04.2020 17:39
Jokin+meni+pahasti+pieleen,+kolme+toista+kautta+viisi+toista+=P+(kolmetoista/viisitoista)
Odotin+että+olisi+ollut+enintään+2/15,+viidenkymmenen+prosentin+mahdollisuus+veikata+oikein.
09.04.2020 17:20
Minä+annan+luvan,+saat+tulla.+(Suosittelen+että+tulet+antamaan,+ehkä+jopa+pyydän+tai+peräti+anelen+että+annat+ruokavinkkejä+aloittajalle.)
09.04.2020 17:10
https://www.google.fi/imghp?hl=fi
Siihen+kun+laitat+hakusanoiksi+hoikka-,+tukeva-,+normaalikokoinen+nainen,+niin+alat+saamaan+niitä+kuvia.+En+omista+oikeuksia+noihin+kuviin+niin+en+voi+niitä+laittaakkaan.
09.04.2020 15:25
Naisen+kanssa+grillaaminen+ja+mitä+hommia+nainen+hoitaa+grillaamisessa?
Mikäli+nyt+aivan+unelma+toteutuisi+niin+nainen+näyttäisi+hyvältä+aurinkotuolissa+viinilasi+kädessä.+Suotavaa+olisi+että+liha+maistuisi.+Halutessaan+nainen+saa+hoitaa+grillauksessa+ihan+kaiken.+Jos+vaikka+ihan+yhdessä+tehdään+ja+grillataan+tarvittaessa+käsi+kädessä.
09.04.2020 13:19
Eihän+tuo+ole+ongelma+ollenkaan.+Löysin+tuohon+heti+ratkaisun.+Tehdään+teille+turvaholvi,+sielä+olette+ja+pysytte.+20,+40,+60+vai+80+neliötä?+=)+Sisäpuhelimella+voitte+soitella+kun+lisää+virvokkeita+ynm.+tarvitsette.+Tuskin+ainakaan+ulos+sieltä+haluatte.+=P
09.04.2020 12:29
Huomasinpas.+Kyllähän+niillä+koruilla+on+tunnearvon+lisäksi+arvoa,+nykyään+olet+nimettömänä+pysyvän+motion+picturesin++ja+film+indrustyn+tuotemerkki.+=P
09.04.2020 12:24
Sulkemassa+vanhoja+toimistoja,+sulkemassa.+=)
Turvamiehet+voidaan+irtisanoa+heti+kun+sormus+anastetaan,+sillä+on+kuitenkin+vakuutus+olemassa+niin+ei+haittaa+jos+mystisesti+häviää.+
Hiukan+tarvitsee+korjata,+mikäli+sinulla+on+koko+ajan+sormus+sormessa+ja+50+turvamiestä+ympärillä+niin+sieltä+turvamiesten+välistä+ei+enää+Jan1+pääse+pakenemaan.+Sehän+se+vasta+onkin+oikein+intiimiä+ja+lähekkäistä+kanssakäymistä.+Senttiäkään+ei+turvamiehet+anna+periksi+ettei+Jan.....siis+sormus+vahingossakaan+häviä.
09.04.2020 11:58
Jätetään+se+kroppa+paitsioon+jatkossakin.+=)+
Kai+minäkin+voin+tunnustaa,+että+vuosien+saatossa+olen+oppinut+nukkumaan+töissä+silmät+auki+ja+vaikuttamaan+siltä+että+olisin+hereillä.+Kaikille+vaikuttaa+että+ollaan+täysissä+sielun+ja+ruumiin+voimissa,+vaikka+täysin+tiedottomassa+tilassa+toimin.
09.04.2020 11:51
Pääsiäistä+voi+viettää+ilman+viinaa+ja+jos+juoda+tahtoo+niin+mikä+tahansa+päivä+siihen+soveltuu.+Ei+se+viina+ole+tae+mukavasta+pääsiäisestä+jos+ylipäätänsä+edes+viettää+mitenkään+pääsiäistä.+Mukavaa+voi+olla+milloin+vain,+missä+vain.
Parempi+pysytellä+pois+puistoista+niin+ei+vahingossakaan+tarvitse+nähdä+vaivaa+tutustumiseen.+=)
09.04.2020 10:32
58 / 66