Naisille suunnattu kysymys. Jos olet nuorena ollut villi tyttö ja kokenut niin ryhmäseksit, sukupuolitaudit kuin mustat miehetkin, mutta olet jo pitkään ollut vakaassa parisuhteessa niin pelkäätkö että nykyinen aisuri saa tietää? Vai oletko itse kertonut asiasta?
Häpeätkö menneitä?
177
810
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan noin villi en ole ollut, mutta olen kertonut kaikki.
Mielestäni on outoa olettaa, että miehellä saisi olla menneisyyttä mutta naisella ei. En ole koskaan vilkaissutkaan sellaisten miesten suuntaan, jotka niin epäloogisesti ajattelevat. Aisuritko pelkäävät naisten menneisyyttä?
En häpeä mitään. Häpeää ei voi ujuttaa kenellekään ulkopuolelta, ellei vastaanottaja sitä hyväksy. 😂- Anonyymi
Kyllä voi. Olet siis nuorena huorannut vailla huolen häivää ja kuvitellut olevasi ikuisesti nuori? Kului silmänräpäys ja huomasit olevasi 30v täti ja oli aika hankkia nolo aisuri?
Mies saa kyllä paneskella, mutta naisen kuuluu olla siveellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Olet siis nuorena huorannut vailla huolen häivää ja kuvitellut olevasi ikuisesti nuori? Kului silmänräpäys ja huomasit olevasi 30v täti ja oli aika hankkia nolo aisuri?
Mies saa kyllä paneskella, mutta naisen kuuluu olla siveellinen.Ei voi ujuttaa, mutta surkea yrityksesi on noteerattu ja sille on naurettu. 😂
Häpeällähän sitä täälläkin yritetään ihmisiä kärventää. Sama toimii IRL, pitäisi saada joku noloksi ja häpeämään, joskus ne ryökäleet onnistuukin siinä.
- Anonyymi
On ihmisiä, joista sanotaan, että " he eivät osaa hävetä".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ujuttaa, mutta surkea yrityksesi on noteerattu ja sille on naurettu. 😂
Kyllä voi ja naurusi on hermostunutta paniikkinaurua. Mutta ennen taivas repeää kuin huora häpeää.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Häpeällähän sitä täälläkin yritetään ihmisiä kärventää. Sama toimii IRL, pitäisi saada joku noloksi ja häpeämään, joskus ne ryökäleet onnistuukin siinä.
Itse kärventäisin huoraa mielummin rovion liekeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies saa kyllä paneskella, mutta naisen kuuluu olla siveellinen.En oo huorannu kuule koskaan
Miä oon ollu vanha neiti koko ikäni
En miä tädikskiän oikein itteeni tunne kun mulla on oma itsetunto kuitenkin
Ja miä ossoon nykyisin suojella jo itteeni
- Anonyymi
Häpeän, että en häpeä :)
- Anonyymi
Minä en häpeä sitäkään! 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en häpeä sitäkään! 😂
Eikö ole vapauttavaa, että on voinut kertoa kaiken, ei ole menneisyyden vanki liioin ei tulevaisuudenkaan.. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole vapauttavaa, että on voinut kertoa kaiken, ei ole menneisyyden vanki liioin ei tulevaisuudenkaan.. :)
On!
- Anonyymi
Ennemmin taivas repeää kuin huora häpeää. Pitää näköjään vanha viisaus taas paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemmin taivas repeää kuin huora häpeää. Pitää näköjään vanha viisaus taas paikkansa.
Pitäisikö prostituoitujen hävetä sen vuoksi, että sinulle tai jollekulle muulle tulisi parempi olo siitä? 😂
Miltä se tuntuu, jos niin ei tapahdukaan? Ärsyttääkö? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö prostituoitujen hävetä sen vuoksi, että sinulle tai jollekulle muulle tulisi parempi olo siitä? 😂
Miltä se tuntuu, jos niin ei tapahdukaan? Ärsyttääkö?Ei vaan naisten, jotka alentuvat antamaan ilmaiseksi. Ei prostituutiossa mitään hävettävää ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On muite aika ilköö keli...
Se siveellisyys on kuulunut minunkin elämiän
Mutta minen oikein tiedö minne kohtalo johdattoo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan naisten, jotka alentuvat antamaan ilmaiseksi. Ei prostituutiossa mitään hävettävää ole.
Se on niin hirveää....
Minkä minä olen sille mahtanut että veri vettee jokapaikkoon
Nyt kun tuas kiertee miä en tiedä minnä miä mänisin ..
Kukian ei halluu minnuu tiällä mutta en kyllä vanhoonkiän ennee pallaa..
Jos se nyt ymmärteis ettei se kiinnosta minnuu ennee pätkeekään
Entinen siis
Mine oon surullinen
Oon ollunna sitä aina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan naisten, jotka alentuvat antamaan ilmaiseksi. Ei prostituutiossa mitään hävettävää ole.
Prostituutio perustuu aina siihen, että NAINEN EI RAKASTA MIESTÄ, EI EDES HÄNESTÄ VÄLITÄ. MIES SAATTAA OLLA HÄNEN SILMISSÄÄN JOPA ILJETTÄVÄ. Koska miehet ovat naisia useammin "huoria", joille kelpaa kuka ja mikä tahansa, naisille lienee huomattavasti iljettävämpää joutua seksikontaktiin täysin sopimattoman, omaa makua vastaamattoman miehen kanssa. Ei olekaan ihme, että prostituoiduilla on yleensä mielenterveys- ja päihdeongelmia, moniongelmia, useilla sekä ennen että jälkeen tätä "uraa", osa tietysti on siihen lapsina kaapattuja ja siten psyykeltään jo valmiiksi rikottuja, jonkun ahneen sutenööripaskan toimesta.
Prostituutio perustuu riistoon, usein myös elämänriistoon, sekä siihen, että nainen ei oikeasti halua sitä miestä. Osa kaapattuja ja osa muuten vaan rikkinäisiä ihmisiä, eikä tuo heitä parempaan suuntaan vie, kuten ei alkoholikaan vie ketään parempaan suuntaan.
Todellisessa rakkaudessa ei raha vaihdu mihinkään suuntaan :-D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prostituutio perustuu aina siihen, että NAINEN EI RAKASTA MIESTÄ, EI EDES HÄNESTÄ VÄLITÄ. MIES SAATTAA OLLA HÄNEN SILMISSÄÄN JOPA ILJETTÄVÄ. Koska miehet ovat naisia useammin "huoria", joille kelpaa kuka ja mikä tahansa, naisille lienee huomattavasti iljettävämpää joutua seksikontaktiin täysin sopimattoman, omaa makua vastaamattoman miehen kanssa. Ei olekaan ihme, että prostituoiduilla on yleensä mielenterveys- ja päihdeongelmia, moniongelmia, useilla sekä ennen että jälkeen tätä "uraa", osa tietysti on siihen lapsina kaapattuja ja siten psyykeltään jo valmiiksi rikottuja, jonkun ahneen sutenööripaskan toimesta.
Prostituutio perustuu riistoon, usein myös elämänriistoon, sekä siihen, että nainen ei oikeasti halua sitä miestä. Osa kaapattuja ja osa muuten vaan rikkinäisiä ihmisiä, eikä tuo heitä parempaan suuntaan vie, kuten ei alkoholikaan vie ketään parempaan suuntaan.
Todellisessa rakkaudessa ei raha vaihdu mihinkään suuntaan :-DNo, viimeinen oli irrallinen kommentti, joka pitäisi erottaa toiseen avaukseen toisena päivänä. Koska ihmisten välisestä riistosta ja muiden ihmisten välisestä todellisesta rakkaudesta ei pitäisi puhua edes samana päivänä. Todellisessa rakkaudessa ihmiset tietysti haluavat suojella toisiaan kaikin tavoin, molempiin suuntiin.
En kadu, en häpeä enkä salaile mitään. Tilittämään en oma-aloitteisesti ala, mutta aivan varmasti kumppani saa rehellisen vastauksen, jos kysyy 🙂
En ollut. Ihan laatunainen olen ja sellaisena myös pysyn.
Mut hei, aisuri-ätmit nyt ei saa naista ollenkaan, ja kaikkein vähiten laatunaista, niin oikeastaan koko tää keskustelu on ihan turha...🤷♀️Ok, mä poistun tästä keskustelusta, mutta jääkää te toki keskustelemaan tuosta asiasta vaan, kun se tuntuu vähän kuitenkin kiinnostavan. Teissäkin se pieni trans-sukupuolinen homo/lesbo hahmo näyttäisi nostattavan päätään huomaan... ihan hyvä vaan. Keskustelu avartaa ;)
Jaajaa, kumpikohan tässä sinua enemmän huolettaa Lilliksen hyvinvointi vai se, että mulla saattaa olla jotain annettavaa mitä sulla ei ehkä ole? ;)
Siinä on sitten harmillisesti naisilla hyvä maku. Jäädään nuolemaan näppejämme ja mietimme että ainakin meillä oli jotain yhteistä heidän kanssaan.
Doh, mulla kohtalaisen vilkas mielikuvitus, että enköhän mä keksi tarvittaessa konstit saada tyttö hihkumaan. Sen letkunkin voi asentaa, jos joskus tarvetta ilmenee. ;)
Lillis2020 kirjoitti:
Ok, mä poistun tästä keskustelusta, mutta jääkää te toki keskustelemaan tuosta asiasta vaan, kun se tuntuu vähän kuitenkin kiinnostavan. Teissäkin se pieni trans-sukupuolinen homo/lesbo hahmo näyttäisi nostattavan päätään huomaan... ihan hyvä vaan. Keskustelu avartaa ;)
Älä mee tai viet mul.... Jan1:sltä kaiken, ilman sua ei Jan1 elää voi. =)
Jascal kirjoitti:
Kai mun täytyy vaan yrittää selvitä, jos joku käy välillä vähän potkasee ja tarkistaa että vieläkö hengittää. :)
Ehkä se on parempi, että vähän loitonnun niin ei mene ihan perseilyksi Lilliksen olemiset täällä. Trollille hyvä rakonen päästä härkkimään, jos näkee että joillain synkkaa mitenkään yhteen. Varsinkaan mun kanssa, palstan 'inhokkion'. :)Jan1 kirjoitti:
Kai mun täytyy vaan yrittää selvitä, jos joku käy välillä vähän potkasee ja tarkistaa että vieläkö hengittää. :)
Ehkä se on parempi, että vähän loitonnun niin ei mene ihan perseilyksi Lilliksen olemiset täällä. Trollille hyvä rakonen päästä härkkimään, jos näkee että joillain synkkaa mitenkään yhteen. Varsinkaan mun kanssa, palstan 'inhokkion'. :)Ei ole parempi että loitonnut, sehän on melkein kuin trolli tekisi selätyksen. Trollille kannattaa antaa eniten sitä mitä hän ei halua ja vähiten sitä mitä hän toivoo.
Ihastuttavin varmaan tarkoitit? Siksi ne jotkut/joku käy näykkimässä kun sokeana mustasukkaisuudesta ja ihastuksesta kun toivoo sitä synkronoitumista itseään kohtaan.
Loitontumisessa tulee ainoastaan vähemmän sisällöllistä luettavaa (ja eikä taatusti pääsee pienessä likaisessa mielessä kuvittelemaan kahta naista ja yhtä jäätelöä. =P)Jascal kirjoitti:
Ei ole parempi että loitonnut, sehän on melkein kuin trolli tekisi selätyksen. Trollille kannattaa antaa eniten sitä mitä hän ei halua ja vähiten sitä mitä hän toivoo.
Ihastuttavin varmaan tarkoitit? Siksi ne jotkut/joku käy näykkimässä kun sokeana mustasukkaisuudesta ja ihastuksesta kun toivoo sitä synkronoitumista itseään kohtaan.
Loitontumisessa tulee ainoastaan vähemmän sisällöllistä luettavaa (ja eikä taatusti pääsee pienessä likaisessa mielessä kuvittelemaan kahta naista ja yhtä jäätelöä. =P)Niin, onhan siinä tuokin puoli. Mulla väliä ole, kuten olen sanonut mä olen paatunut paskahousu näissä keskustelupalstojen turpahippasissa. Enkä vähättele muidenkaan kyvykkyyttä ottaa vastaan shittiä, mutta en vaan tykkäisi olla syy jonkun mukavan ihmisen kiusaamiseen.
Niisk, pehmeä sisältä, kova pinnalta tapaus. :)
Antaa Lillin päättää omat rajansa. Mä elän sen mukaan.Jascal kirjoitti:
Siinä on sitten harmillisesti naisilla hyvä maku. Jäädään nuolemaan näppejämme ja mietimme että ainakin meillä oli jotain yhteistä heidän kanssaan.
Heh, kukaan ei oo hoksannut kysyä, mutta siis, mä oon ainakin tähän asti aina ajatellut kyllä olevani hetero. Enkä oikeastaan koe sen ajatuksen muuttuneen vieläkään.
Jan1 avautuminen on aiheuttanut myrskyn vesilasissa. Hyvää ja tervetullutta keskustelua toki, mutta aika ajattelemattomia ja ilkeitäkin kommentteja tulee. Ahdasmielistä, sanoisin. Minä tykkään Jan1:sta tosi paljon. Meillä on hyvin samanlainen huumori, meillä synkkaa tosi hyvin. Jos hän on yhtään oma itsensä kirjoittaessa, niin ihan varmasti tykkäisin livenäkin yhtä paljon. Olen kuitenkin kertonut täällä, että jos minä rakastun johonkin, se tapahtuu irl. Palstaelämä kuvaa vain hahmon elämää, eikä siitä saisi johtopäätöksiä tehdä kirjoittajan oikeasta elämästä.
Kerrottakoon kuitenkin, että en näe yhtään syytä, miksen voisi oikeassa elämässä rakastua trans-mieheen. Transmies on minusta mies siinä missä kuka tahansa mies.
Olen tässä näitä juttuja lukiessa miettinyt, että miksi se olisi mitenkään outoa? Minusta ihmiset ovat aivan liikaa katsoneet dragqueen ohjelmia ja sen takia transsukupuolisista on ihan vääristynyt kuva. Sääli.
Liian moni mies joko esineellistää naisensa tai pitää tätä itsestäänselvyytenä ja kohtelee kaltoin. Miten minusta tuntuu, että transmies ei naisensa huonosti ikinä kohtelisi? 🤔Jascal kirjoitti:
Enhän mä :)
Jan1 kirjoitti:
Ehkä se on parempi, että vähän loitonnun niin ei mene ihan perseilyksi Lilliksen olemiset täällä. Trollille hyvä rakonen päästä härkkimään, jos näkee että joillain synkkaa mitenkään yhteen. Varsinkaan mun kanssa, palstan 'inhokkion'. :)Älä nyt tuollaisa edes ajattele. Sä näit mun sarvet ja hehkuvat silmät. Kyl mä kestän. Upotan ne väittelytaidoillani yksitellen. No worries.
Jan1 kirjoitti:
Niin, onhan siinä tuokin puoli. Mulla väliä ole, kuten olen sanonut mä olen paatunut paskahousu näissä keskustelupalstojen turpahippasissa. Enkä vähättele muidenkaan kyvykkyyttä ottaa vastaan shittiä, mutta en vaan tykkäisi olla syy jonkun mukavan ihmisen kiusaamiseen.
Niisk, pehmeä sisältä, kova pinnalta tapaus. :)
Antaa Lillin päättää omat rajansa. Mä elän sen mukaan.Ihana pehmo kovis 🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Heh, kukaan ei oo hoksannut kysyä, mutta siis, mä oon ainakin tähän asti aina ajatellut kyllä olevani hetero. Enkä oikeastaan koe sen ajatuksen muuttuneen vieläkään.
Jan1 avautuminen on aiheuttanut myrskyn vesilasissa. Hyvää ja tervetullutta keskustelua toki, mutta aika ajattelemattomia ja ilkeitäkin kommentteja tulee. Ahdasmielistä, sanoisin. Minä tykkään Jan1:sta tosi paljon. Meillä on hyvin samanlainen huumori, meillä synkkaa tosi hyvin. Jos hän on yhtään oma itsensä kirjoittaessa, niin ihan varmasti tykkäisin livenäkin yhtä paljon. Olen kuitenkin kertonut täällä, että jos minä rakastun johonkin, se tapahtuu irl. Palstaelämä kuvaa vain hahmon elämää, eikä siitä saisi johtopäätöksiä tehdä kirjoittajan oikeasta elämästä.
Kerrottakoon kuitenkin, että en näe yhtään syytä, miksen voisi oikeassa elämässä rakastua trans-mieheen. Transmies on minusta mies siinä missä kuka tahansa mies.
Olen tässä näitä juttuja lukiessa miettinyt, että miksi se olisi mitenkään outoa? Minusta ihmiset ovat aivan liikaa katsoneet dragqueen ohjelmia ja sen takia transsukupuolisista on ihan vääristynyt kuva. Sääli.
Liian moni mies joko esineellistää naisensa tai pitää tätä itsestäänselvyytenä ja kohtelee kaltoin. Miten minusta tuntuu, että transmies ei naisensa huonosti ikinä kohtelisi? 🤔Ja itse asiassa, vaikka mun kokemukseni onkin rajoittunut tähän asti vain heterosuhteisiin, niin en sanoisi ettenkö aivan yhtä hyvin voisi naiseenkin rakastua 🤔 🤷♀️
Lillis2020 kirjoitti:
Liian moni mies joko esineellistää naisensa tai pitää tätä itsestäänselvyytenä ja kohtelee kaltoin. Miten minusta tuntuu, että transmies ei naisensa huonosti ikinä kohtelisi? 🤔Sulla olikin huono maku. ;(
(Vitsi, vitsi)
Itse en ole vielä kyennyt ylipäätänsä ajattelemaan käyttäjien sukupuolta tai seksuaalista suuntautumista, ei aivan ensimmäiseksi noi käy edes mielessä. Kovasti jos koittaa miettiä niin enemmän tuntuu että yläkerta hirttää kiinni ja verkkokalvoille tulee tuollainen windows-error ruuttu: uudelleenkäynnistystä tarvitaan.
Jotkut tykkäävät erityisesti käydä henkilöön tai johonkin tiettyyn asiaan, joko ihan kiusallaan tai sitten on se vinouma asioille saatuna kotikasvatuksena tai muilta elämän ihmisiltä opittu. Pelkokin erilaisuutta kohtaan voi vaivata ja sitten käyttäydytään kaavamaisesti joitakin yksilöitä kohtaan. Jan1 on ihan mukiinmenevä (kirjaimellisesti kuppia kaatuu nurin pullo kerrallaan, vitsi), mukavan oloinen tai ainakin sellaisen kuvan saa kirjoituksista. Tainut noi pahimmat myrskyt mennä ohi silmien, perin ikävää jos tarkoituksenmukaisesti käydään vain henkilöön.
Itse pyrin pitämään itseni lähimpänä itseäni, en tekemällä itsestäni palstaeläjää tai hahmoa. Hiukan tietenkin joutuu tulemaan ulos kuplasta ja mukavuusalueelta, siitä johtuen vain osa kasvoista, ettei vahingossakaan kukaan tunnista ja saa kuulla jälkikäteen. =)
Rakkaus on siitä jännä, ettei se välttämättä katso oletko irl vai et, se saattaa iskeä missä ja milloin vain kun sitä vähiten odottaa. (Tietenkin kun tuon tiedon kerroit, niin pyydään myös omaa toimistoa Turun toimipisteelle, kunhan vain muistikuvani täsmää lukemani kanssa.)
Tuo trans-mies ei aivan tuttu käsite ole, mutta eikö siinä kyse ole lähinnä naisesta joka kokee itsensä mieheksi? Pukeutumisella sillä ei ole mitään tekemistä tietääkseni ja dragqueen on enemmänkin vissiin viihdetaiteilija kuin transvestiitti. Transvestiitti vissiin on sinut sukupuolensa kanssa, mutta tykkää pukeutua vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin. Dragqueen on taas laittamalla laitettu, ei vain puettu, myös meikattu mahdollisimman feminiiniseksi/maskuliiniseksi.Mitäköhän tuo puhdas tuossa tarkoittaa, peseytynyttä? Taivas varjele mitä kaikkea tytöt tekee teini-iässä. =P
Jascal kirjoitti:
Sulla olikin huono maku. ;(
(Vitsi, vitsi)
Itse en ole vielä kyennyt ylipäätänsä ajattelemaan käyttäjien sukupuolta tai seksuaalista suuntautumista, ei aivan ensimmäiseksi noi käy edes mielessä. Kovasti jos koittaa miettiä niin enemmän tuntuu että yläkerta hirttää kiinni ja verkkokalvoille tulee tuollainen windows-error ruuttu: uudelleenkäynnistystä tarvitaan.
Jotkut tykkäävät erityisesti käydä henkilöön tai johonkin tiettyyn asiaan, joko ihan kiusallaan tai sitten on se vinouma asioille saatuna kotikasvatuksena tai muilta elämän ihmisiltä opittu. Pelkokin erilaisuutta kohtaan voi vaivata ja sitten käyttäydytään kaavamaisesti joitakin yksilöitä kohtaan. Jan1 on ihan mukiinmenevä (kirjaimellisesti kuppia kaatuu nurin pullo kerrallaan, vitsi), mukavan oloinen tai ainakin sellaisen kuvan saa kirjoituksista. Tainut noi pahimmat myrskyt mennä ohi silmien, perin ikävää jos tarkoituksenmukaisesti käydään vain henkilöön.
Itse pyrin pitämään itseni lähimpänä itseäni, en tekemällä itsestäni palstaeläjää tai hahmoa. Hiukan tietenkin joutuu tulemaan ulos kuplasta ja mukavuusalueelta, siitä johtuen vain osa kasvoista, ettei vahingossakaan kukaan tunnista ja saa kuulla jälkikäteen. =)
Rakkaus on siitä jännä, ettei se välttämättä katso oletko irl vai et, se saattaa iskeä missä ja milloin vain kun sitä vähiten odottaa. (Tietenkin kun tuon tiedon kerroit, niin pyydään myös omaa toimistoa Turun toimipisteelle, kunhan vain muistikuvani täsmää lukemani kanssa.)
Tuo trans-mies ei aivan tuttu käsite ole, mutta eikö siinä kyse ole lähinnä naisesta joka kokee itsensä mieheksi? Pukeutumisella sillä ei ole mitään tekemistä tietääkseni ja dragqueen on enemmänkin vissiin viihdetaiteilija kuin transvestiitti. Transvestiitti vissiin on sinut sukupuolensa kanssa, mutta tykkää pukeutua vastakkaisen sukupuolen vaatteisiin. Dragqueen on taas laittamalla laitettu, ei vain puettu, myös meikattu mahdollisimman feminiiniseksi/maskuliiniseksi.😄 hahhahhaa.... huono maku.... niin, niin ... nää makuasiat taas. Niistä kun ei voi kiistellä 😄 minusta minulla on aivan erinomainen maku 😋😁
Mmm, en itsekään tavallisesti todellakaan mieti ihmisten seksuaalista suuntautumista. Mutta Jan1 on kyllä melkoisen tulituksen kohteeksi joutunut, ja minuakin koittavat nyt sitten vähän härkkiä koska puolustan Jan1:ia ja koska meillä synkkaa niin hirmu hyvin.
Se on aivan totta, rakastua voi ajasta ja paikasta riippumatta. Omalla kohdalla se, että olen tuollaisen rajan vetänyt, liittyy itsesuojeluun. Ei oikeastaan muuhun.
Hih...vai sillai meinasit? No juu, olenhan minä Turun likkoja... 😄
Jan1:lla oli ainakin aiemmin ihan superhienoja videoklippejä kuvauksessaan transmiehistä. Niitä soisi ihan jokaisen katsovan, ihan jo pelkästään siksi, että ymmärtäisi paremmin ja osaisi suhtautua ennakkoluulottomasti 🙂Jascal kirjoitti:
Mitäköhän tuo puhdas tuossa tarkoittaa, peseytynyttä? Taivas varjele mitä kaikkea tytöt tekee teini-iässä. =P
Samaa mietin 😄
Lillis2020 kirjoitti:
Liian moni mies joko esineellistää naisensa tai pitää tätä itsestäänselvyytenä ja kohtelee kaltoin. Miten minusta tuntuu, että transmies ei naisensa huonosti ikinä kohtelisi? 🤔Hmm. Mukava lukea näitä sinun ajatuksia ja ihan erityisesti ennakkoluulottomuudesta tulee hyvä mieli. :)
👀
👃🏼
👅 💦
Niin, kyllä mä valitettavasti olen tällainen joidenkin mielestä kummajainen, pelle, feikki jne. mutta omaitseni pelleillessäkin. Ja sekin pitää paikkansa mitä olen kertonut aiheeseen trans ja seksuaalisuus suuntautumisineen liittyen. En vaan ole läheisteni vuoksi tehnyt mitäön radikaalia fyysistä muutosta, haluaisin mutta ehkä nyt ei ole vielä oikea hetki.
Luulen, ettei monikaan läheisistä kykenisi puheidensa mukaan kestämään ja mä taas en ole valmis siihen, mitä siitä seuraisi. Joten annan edes luontoni olla vapaa, enkä enää ala teeskentelemään ajatuksiani tai olemustani.
Tyttöpoikamaisuus tuntuu olevan ok, mutta kun koet olevasi poika etkä tyttö, se on tabu.
'Miten minusta tuntuu, että transmies ei naisensa huonosti ikinä kohtelisi?'
En voi muiden puolesta puhua, mutta en usko itsestäni ainakaan, että voisin kohdella rakastamaani ihmistä huonosti. En ehkä aina ole läsnä tarpeeksi, kun kaipaan omaa aikaa ja uppoudun omiin maailmoihini, mutta huonosti kohtelua fyysisesti/henkisesti satuttaen, valehdellen tai hyläten en voisi tehdä niin koskaan. Ehkä olen pikemminkin jopa liiankin lähelle tuleva. 😅🤔
Kainaloon kaipaava ja halinalle tyyppinen läsnäolo on mun juttu.Lillis2020 kirjoitti:
Älä nyt tuollaisa edes ajattele. Sä näit mun sarvet ja hehkuvat silmät. Kyl mä kestän. Upotan ne väittelytaidoillani yksitellen. No worries.
Juu, sisukas mimmi. 😍
Lillis2020 kirjoitti:
Ihana pehmo kovis 🤗
Niih, lälly. 😌🌹
https://youtu.be/tKqmxOCabiU
Tavallaan sun onni, että olen varattu ja virtuaalissa. 😉Jan1 kirjoitti:
Niih, lälly. 😌🌹
https://youtu.be/tKqmxOCabiU
Tavallaan sun onni, että olen varattu ja virtuaalissa. 😉Onni ja onni.... 😄😉
Lillis2020 kirjoitti:
😄 hahhahhaa.... huono maku.... niin, niin ... nää makuasiat taas. Niistä kun ei voi kiistellä 😄 minusta minulla on aivan erinomainen maku 😋😁
Mmm, en itsekään tavallisesti todellakaan mieti ihmisten seksuaalista suuntautumista. Mutta Jan1 on kyllä melkoisen tulituksen kohteeksi joutunut, ja minuakin koittavat nyt sitten vähän härkkiä koska puolustan Jan1:ia ja koska meillä synkkaa niin hirmu hyvin.
Se on aivan totta, rakastua voi ajasta ja paikasta riippumatta. Omalla kohdalla se, että olen tuollaisen rajan vetänyt, liittyy itsesuojeluun. Ei oikeastaan muuhun.
Hih...vai sillai meinasit? No juu, olenhan minä Turun likkoja... 😄
Jan1:lla oli ainakin aiemmin ihan superhienoja videoklippejä kuvauksessaan transmiehistä. Niitä soisi ihan jokaisen katsovan, ihan jo pelkästään siksi, että ymmärtäisi paremmin ja osaisi suhtautua ennakkoluulottomasti 🙂Makuasioista voi kiistellä jos osaa. Nykyään tuo fraasi kulkee makuasioista ei voi kuin kiistellä. Niistä kun ei ainoastaan voi kiistellä, niistä myös pitää kiistellä. Sehän kiistely taitaa olla se koko keskustelun ydin ja sielu jossa saadaan ja annetaan lisää näkö- ja tulokulmia makuasioihin. =)
Se puolustaminen on ihan hyvä teko, siitä toki voi saada siipeensä/ottaa itseensä. Ainakin joillakin se tarkoitusperä toiminnassaan on että saisi toisessa/toisissa aiheutettua halutunkaltaisia tuloksia. Se samanhenkisyys ja samaan hiileen puhaltaminen todennäköisemmin aiheuttaa enemmän pahaa mieltä vastapuolessa kuin hyvänolon ja onnistumisen tunnetta.
Täytyy joku kerta katella tai lukea aiheesta, kuten huomenna töissä, täytyy laittaa pillit pussiin ettei vahingossa ylitöitä tee. =) Itsellä noi ennakkoluulot ja muutkin luulot ovat karisseet vuosien saatossa, ehkä nuorempana kun ei osannut ajatella saattoi olla ennakkoluuloja (nykyään ei enää pysty edes ajattelemaan niin ei voi mitään luullakkaan)Lillis2020 kirjoitti:
Onni ja onni.... 😄😉
Niih, ois kamalaa että tämmönen hiippari pyrkisi jatkuvasti juttusille. Joutuisit hommaamaan kärpäslätkän ja Raidia. 😅
Jan1 kirjoitti:
Niih, ois kamalaa että tämmönen hiippari pyrkisi jatkuvasti juttusille. Joutuisit hommaamaan kärpäslätkän ja Raidia. 😅
Ehkä selviäisin... just ja just 😉🤗
Jan1 kirjoitti:
Hmm. 😉🤗
Kamera käy ja toimintaa. Tiedän jo nyt että tykkäät siitä kärpäslätkästä. 😜 Kärpäslätkä ja Jan1, koko perheen 3h elokuva piiskaamisesta ja jännetuppitulehduksesta. 😂
Jascal kirjoitti:
Kamera käy ja toimintaa. Tiedän jo nyt että tykkäät siitä kärpäslätkästä. 😜 Kärpäslätkä ja Jan1, koko perheen 3h elokuva piiskaamisesta ja jännetuppitulehduksesta. 😂
Hah hah ja halvaus. 😅
Nyt mua rupee ujostuttamaan. Menen kaapin taakse piiloon. 🙄😝
Nehän on kahdenkeskisiä ne lätkyttämiset ja muut piiskaamiset, välillä vaan villiintyy ääneen pulauttamaan vahingossa... tahallaan... vahingossa jotain fantsuja julki. 😁Jascal kirjoitti:
😳😳😳🤭🤭🤣🤣🤣
Jan1... nyt tarvittais sitä teippiä taas... 🤣🤣
Kululaskun voi lähettää JascalilleJan1 kirjoitti:
Hah hah ja halvaus. 😅
Nyt mua rupee ujostuttamaan. Menen kaapin taakse piiloon. 🙄😝
Nehän on kahdenkeskisiä ne lätkyttämiset ja muut piiskaamiset, välillä vaan villiintyy ääneen pulauttamaan vahingossa... tahallaan... vahingossa jotain fantsuja julki. 😁Mut se Raid. Sitä mä niinku jäin pohtimaan, et mihin sitä....? 🤔😉
*lisää kiltisti kärpäslätkän ja Raidin ostoslistalleLillis2020 kirjoitti:
Mut se Raid. Sitä mä niinku jäin pohtimaan, et mihin sitä....? 🤔😉
*lisää kiltisti kärpäslätkän ja Raidin ostoslistalleNo tietysti pyllykärpäsen liiskaamiseen. Nips naps.🤞 😜👌
Lillis2020 kirjoitti:
Mut se Raid. Sitä mä niinku jäin pohtimaan, et mihin sitä....? 🤔😉
*lisää kiltisti kärpäslätkän ja Raidin ostoslistalleLisätään itsepintaisen pyllykärpäsen. Z_r....zrrrr..😁 Päivää neiti🌹, no moi neiti🌹, terve Lillis,🌹 morjes Lillis, 🌹voisinko, 🌹saisinko🌹, voitasko, 🌹et lähtis, 🌹tulisitko, 🌹oltasko, mentäskö, 🌹hmm hömm.. 🌹😜
Jan1 kirjoitti:
Lisätään itsepintaisen pyllykärpäsen. Z_r....zrrrr..😁 Päivää neiti🌹, no moi neiti🌹, terve Lillis,🌹 morjes Lillis, 🌹voisinko, 🌹saisinko🌹, voitasko, 🌹et lähtis, 🌹tulisitko, 🌹oltasko, mentäskö, 🌹hmm hömm.. 🌹😜
🤣🤣 iik..
Lillis2020 kirjoitti:
🤣🤣 iik..
Iik iik siihin se Raid, että saa tainnutettua. 😌😁
Vihje.
https://youtu.be/R4rKvWA6w20Lillis2020 kirjoitti:
🤣🤣 iik..
Mut en mä nyt millään Raidia... jos sit vähän vaan kärpäslätkällä kevyesti 😉🤗
Jan1 kirjoitti:
Iik iik siihin se Raid, että saa tainnutettua. 😌😁
Vihje.
https://youtu.be/R4rKvWA6w20Mmmm.... ai sellainen 😉
Lillis2020 kirjoitti:
Mut en mä nyt millään Raidia... jos sit vähän vaan kärpäslätkällä kevyesti 😉🤗
Omalla vastuulla, hähäh. 😜
Lillis2020 kirjoitti:
Mmmm.... ai sellainen 😉
Väliaika, kahvia ja pullaa. 😃
Käväsen nopeesti lenkillä, älä kauas karkaa.😉
https://youtu.be/4aQDOUbErNgJan1 kirjoitti:
https://youtu.be/4aQDOUbErNgOlin jo ihan unohtanut tämän. Ihana biisi 🤩 😉
Lillis2020 kirjoitti:
😳😳😳🤭🤭🤣🤣🤣
Jan1... nyt tarvittais sitä teippiä taas... 🤣🤣
Kululaskun voi lähettää JascalilleAjattelin vain käsikirjoittaa ja ohjata, mutta kai se täytyy olla tuottajakin. Oivoi, tulee kalliiksi. Jan1, sellaista halpaa pakkausteippi sitten, ei mitään kallista ilmastointiteippiä, oranssia pvc:tä, jotta näkyy videolla. Raid saa olla videon lopussa, viimeinen tainutus ja saalis kotiin. Tosin sen voi jättää jatko-osaan, Jan1 on back, the raid. Tainuttaa talossa ja tarvittaessa jo puutarhassa. Romanttinen ja koskettava tarina surinasta ja hyönteismyrkystä, saa k15 luokituksen. Jatko-osa tulee olemaan ilmestyessään vuoden katsotuin elokuva ja päätyy ensimmäisenä elokuvafestivaaleihin. Täytyy puku jo tilata, teillekin. Paras ohjaus, käsikirjoitus ja parhaan pääosanäyttelijöiden Oscarit tulossa.
Jan1 kirjoitti:
https://youtu.be/4aQDOUbErNgSä oot niin pulassa mun kanssa vielä 🤪😉
Jascal kirjoitti:
Ajattelin vain käsikirjoittaa ja ohjata, mutta kai se täytyy olla tuottajakin. Oivoi, tulee kalliiksi. Jan1, sellaista halpaa pakkausteippi sitten, ei mitään kallista ilmastointiteippiä, oranssia pvc:tä, jotta näkyy videolla. Raid saa olla videon lopussa, viimeinen tainutus ja saalis kotiin. Tosin sen voi jättää jatko-osaan, Jan1 on back, the raid. Tainuttaa talossa ja tarvittaessa jo puutarhassa. Romanttinen ja koskettava tarina surinasta ja hyönteismyrkystä, saa k15 luokituksen. Jatko-osa tulee olemaan ilmestyessään vuoden katsotuin elokuva ja päätyy ensimmäisenä elokuvafestivaaleihin. Täytyy puku jo tilata, teillekin. Paras ohjaus, käsikirjoitus ja parhaan pääosanäyttelijöiden Oscarit tulossa.
😂😂😂👏👏👏 🏆
Jascal kirjoitti:
Ajattelin vain käsikirjoittaa ja ohjata, mutta kai se täytyy olla tuottajakin. Oivoi, tulee kalliiksi. Jan1, sellaista halpaa pakkausteippi sitten, ei mitään kallista ilmastointiteippiä, oranssia pvc:tä, jotta näkyy videolla. Raid saa olla videon lopussa, viimeinen tainutus ja saalis kotiin. Tosin sen voi jättää jatko-osaan, Jan1 on back, the raid. Tainuttaa talossa ja tarvittaessa jo puutarhassa. Romanttinen ja koskettava tarina surinasta ja hyönteismyrkystä, saa k15 luokituksen. Jatko-osa tulee olemaan ilmestyessään vuoden katsotuin elokuva ja päätyy ensimmäisenä elokuvafestivaaleihin. Täytyy puku jo tilata, teillekin. Paras ohjaus, käsikirjoitus ja parhaan pääosanäyttelijöiden Oscarit tulossa.
Listaa tulemaan niistä autoista, kuljettajista, turvamiehistä, yksityiskoneista ja asunnoista niin hommataan ne ensin pois alta. 😂
Jan1 kirjoitti:
https://youtu.be/4aQDOUbErNgMikä ihmeen väliaika, töihin sieltä. 🤣 Mussukat, toivottavasti ei haittaa tämä hiukan tuttavallisempi sinuttelu? Jatkakaa te harjoituksia niin minä etsin elokuville säveltäjän. 🙄😴😴😴😁
Lillis2020 kirjoitti:
Olin jo ihan unohtanut tämän. Ihana biisi 🤩 😉
Huhuh, kurvaan vielä suihkuun, pesen ainakin jarpaat ja laulan serenadin, että ihan hetki pyörähtää. 😃
https://youtu.be/67qHNhvP75UJan1 kirjoitti:
Huhuh, kurvaan vielä suihkuun, pesen ainakin jarpaat ja laulan serenadin, että ihan hetki pyörähtää. 😃
https://youtu.be/67qHNhvP75U..... suihku...
👀
👅Jascal kirjoitti:
Mikä ihmeen väliaika, töihin sieltä. 🤣 Mussukat, toivottavasti ei haittaa tämä hiukan tuttavallisempi sinuttelu? Jatkakaa te harjoituksia niin minä etsin elokuville säveltäjän. 🙄😴😴😴😁
Taisitpa itsekin ottaa ritolat ja mennä NUKKUMAAN. Tähän aikaan NUKKUMAAN! 😑
Koitan pitää vähän liikettä yllä, ettei ihan väljähdy tuoliin. Kieltämättä itselläkin on taas aamusta menoa ja kymmeneltä voisi suoristaa rangan, lyödä nahkat silmille ja öörr pörpööörrrr. 😴
Koska muuten on tilipäivä? Palsta Tarzan kysyy.Lillis2020 kirjoitti:
..... suihku...
👀
👅Pikapesu ja serenadinkin vaan pikahymisin. 😀
Jäin naapurin kanssa kiinni suustani, joskus aina äityy juttelemaan hänkin. Piti kysymän, että ootko sä jellona horopskoopiltasi? 🦁Jan1 kirjoitti:
Koitan pitää vähän liikettä yllä, ettei ihan väljähdy tuoliin. Kieltämättä itselläkin on taas aamusta menoa ja kymmeneltä voisi suoristaa rangan, lyödä nahkat silmille ja öörr pörpööörrrr. 😴
Koska muuten on tilipäivä? Palsta Tarzan kysyy.Niin, samaa tässä Palsta Jane (? 😳) miettii... olis ostettava vähän t a r p e e l l i s i a juttuja.... 🙄🤔
Jan1 kirjoitti:
Pikapesu ja serenadinkin vaan pikahymisin. 😀
Jäin naapurin kanssa kiinni suustani, joskus aina äityy juttelemaan hänkin. Piti kysymän, että ootko sä jellona horopskoopiltasi? 🦁Jup, olen :)
Lillis2020 kirjoitti:
Niin, samaa tässä Palsta Jane (? 😳) miettii... olis ostettava vähän t a r p e e l l i s i a juttuja.... 🙄🤔
Pradan laukku, LuisVuittonit ja Blue Moon of Josephine kaulakoru. 😉🤐
Jan1 kirjoitti:
😻 *kehrää.....
Jan1 kirjoitti:
Ja se kärpäslätkä (kässärin mukaan pakollinen varuste) 😅
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
En ollut. Ihan laatunainen olen ja sellaisena myös pysyn.
Mut hei, aisuri-ätmit nyt ei saa naista ollenkaan, ja kaikkein vähiten laatunaista, niin oikeastaan koko tää keskustelu on ihan turha...🤷♀️Ylläpito vois jälleen poistoo tuommosen kirjotuksen
Lillis2020 kirjoitti:
Jup, olen :)
Gggrrrr kuuluu siis, kun kehräät, mmmmmrrr kun varoittelet, MMMMRRRRRRGGRR, kun pelottelet ja rouskis rauskis lips läps röyh, pthyi.. kun varoitus eikä pelottelu menneet perille... 😉
Mäpä oonkin keitettävä niukkalihainen helottaja.. 🤔Lillis2020 kirjoitti:
Ja se kärpäslätkä (kässärin mukaan pakollinen varuste) 😅
Kuinkahan suuri sekin lätkä on, mittatilaustyönä tehty lattiaan liiskari. 😲
Esileikkiinkö se oli vai mihin...? 🤔 😝💦Jan1 kirjoitti:
Gggrrrr kuuluu siis, kun kehräät, mmmmmrrr kun varoittelet, MMMMRRRRRRGGRR, kun pelottelet ja rouskis rauskis lips läps röyh, pthyi.. kun varoitus eikä pelottelu menneet perille... 😉
Mäpä oonkin keitettävä niukkalihainen helottaja.. 🤔Mä oon kiltti kisu kyl 😉, mitä nyt vähän leikkisä 😁
Anonyymi kirjoitti:
Ylläpito vois jälleen poistoo tuommosen kirjotuksen
Ai? Et huomannu? Ne poisti sen asiattoman huoritteluviestin jo 😉
Lillis2020 kirjoitti:
Mä oon kiltti kisu kyl 😉, mitä nyt vähän leikkisä 😁
Heh, vähän leikkisä, niinpä ukolla oli kaksi jalkaa tullessa. Ukolla on puoli jalkaa lähteissä. 😉😅 Auts.
Ei vainekaan. Kisut on kivoja, joskin omapäisiä. 😌🤗Jan1 kirjoitti:
Kuinkahan suuri sekin lätkä on, mittatilaustyönä tehty lattiaan liiskari. 😲
Esileikkiinkö se oli vai mihin...? 🤔 😝💦Hmpf... 🤔 no pitää varmaan jättää se lätkä ostamatta, kun olit heti jo vaihtamassa mua halvempaan ..... 🙄😉
Jan1 kirjoitti:
Heh, vähän leikkisä, niinpä ukolla oli kaksi jalkaa tullessa. Ukolla on puoli jalkaa lähteissä. 😉😅 Auts.
Ei vainekaan. Kisut on kivoja, joskin omapäisiä. 😌🤗😄😄 omapäisiä....en mä ainakaan. Pois se minusta 😅😉🤗
Lillis2020 kirjoitti:
Hmpf... 🤔 no pitää varmaan jättää se lätkä ostamatta, kun olit heti jo vaihtamassa mua halvempaan ..... 🙄😉
Hehee, sekös se olikin koko läjän kallein ostos? 🤔😅
Suihkusta tuli mieleen tämä, tiiätkö?
https://youtu.be/pTVyzVD3ltULillis2020 kirjoitti:
😄😄 omapäisiä....en mä ainakaan. Pois se minusta 😅😉🤗
Kuulemma syö pikku rapusia välipalakseen. 😢
Täytyy olla valppaana. 🙄Lillis2020 kirjoitti:
😄😄 omapäisiä....en mä ainakaan. Pois se minusta 😅😉🤗
Täytyy olla valppaana. 🙄Jan1 kirjoitti:
Tykkään ottaa riskejä. 😉
🤕Mhhmm... vai niin
https://youtu.be/ZQ2nCGawrSY
russian roulette, tuli tästä sitten ekana mieleenLillis2020 kirjoitti:
Mhhmm... vai niin
russian roulette, tuli tästä sitten ekana mieleenHyvä kappale, vaan vedän leikiksi aasinsiltaa pitkin. 😀
https://youtu.be/UG1r9gE4V-QLillis2020 kirjoitti:
Mhhmm... vai niin
russian roulette, tuli tästä sitten ekana mieleenHyvä kappale, vaan vedän leikiksi aasinsiltaa pitkin. 😀
https://youtu.be/UG1r9gE4V-QJan1 kirjoitti:
Hehee, sekös se olikin koko läjän kallein ostos? 🤔😅
Suihkusta tuli mieleen tämä, tiiätkö?
https://youtu.be/pTVyzVD3ltU🤞 Oli, oli 🤞 🙄
En ollut kuullut, kiva laulu ja kaunis äänikin laulajalla. Tykkäsin 🤗Jan1 kirjoitti:
Täytyy olla valppaana. 🙄No ei tää ainaskaan 🤗
Jan1 kirjoitti:
Hyvä kappale, vaan vedän leikiksi aasinsiltaa pitkin. 😀
https://youtu.be/UG1r9gE4V-Q😂😂😂
Lillis2020 kirjoitti:
🤞 Oli, oli 🤞 🙄
En ollut kuullut, kiva laulu ja kaunis äänikin laulajalla. Tykkäsin 🤗Jostain tuli mieleen sekin.. 😀
https://youtu.be/QMH6S_X9qSg
Olen nyt vähän ilonpilaaja, mutta joudun tunnustamaan, että sinun ihanasta ja hauskasta seurasta huolimatta yöunet painaa päälle. Pöristelen aamusta taas maalle (kytkin kunnossa) ja vähän silmät luppaa jo. 😴 Jos sallit..
Niinpä kiltti kisu toivotan hyvää yötä ja kauniita unia, palataan taas. 🤗😃Jan1 kirjoitti:
Jostain tuli mieleen sekin.. 😀
Olen nyt vähän ilonpilaaja, mutta joudun tunnustamaan, että sinun ihanasta ja hauskasta seurasta huolimatta yöunet painaa päälle. Pöristelen aamusta taas maalle (kytkin kunnossa) ja vähän silmät luppaa jo. 😴 Jos sallit..
Niinpä kiltti kisu toivotan hyvää yötä ja kauniita unia, palataan taas. 🤗😃No minullakin on aikainen aamu ja kiire päivä huomenna tiedossa (maailma valmistuu taas ennen pyhiä), niin nuku hyvin rapunen, palataan taas 🤗
Jan1 kirjoitti:
Jostain tuli mieleen sekin.. 😀
Niinpä kiltti kisu toivotan hyvää yötä ja kauniita unia, palataan taas. 🤗😃Kaunis tulkinta kappaleesta, upea coveri 😍🥰
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Täytyy olla valppaana. 🙄Oi ravut.. =] Rapu on yksi tunteikkaimmista ja herkimmistä eläinradan merkeistä. Heille seksi ei ole vain aktiviteetti tarpeiden täyttämiseksi, vaan kahden ihmisen rakkauden ja toisiaan kohtaan tuntemansa kiintymyksen täyttymys.
Rapu odottaa kumppaniltaan syvää tunnesidettä ja hellää, rakastavaa otetta. Rapu on pehmeä, hoivaava rakastaja, joka ottaa kumppaninsa tunteet ja toiveet huomioon. Hän omistautuu kumppanilleen täysin ja odottaa samanlaista omistautumista partneriltaan. Yhden illan jutut tai muuten merkityksetön seksi ei tule kysymykseen Ravun kanssa.
Vaikka Rapu muuta väittäisikin, hänellä on aina jonkinasteisia tunteita seksipartneriaan kohtaan. Ravun seksinkumppanin ei kannata säikähtää, jos tämä tirauttaa pari kyyneltä seksin aikana tai sen jälkeen. Jos mielit hommiin Ravun kanssa, voit odottaa todella intensiivistä, tunnepitoista kyytiä. 100%
Rapu hurmataan tunteikkuudella ja ennen kaikkea romantiikalla. Hän haluaa tuntea, että hänestä pidetään huolta. Hienovaraisuus ja kärsivällisyys tuottavat Ravun kanssa tulosta. Jan1 kirjoitti:
Koska muuten on tilipäivä? Palsta Tarzan kysyy.Minä mitään nukkumaan mennyt, koko yön neuvottelin Johnin kanssa elokuvien säveltämisestä. =) Tuohon aikaan on jo liian myöhä mennä nukkumaan, pitäisi mennä vieläkin aikaisemmin. Vastuualueisiin kuuluu kukon herättäminen kiekumaan, eihän se itse herää, se täytyy käydä herättämässä. Vihdoin kun saan viestin julkaistua, olen varmaan ollut hereillä/töissä jo 2h. (Ei tiedä kauanko tässä lopulta kestää kun multitaskaa minkä pystyy)
Tilipäivä on Tuohikuun ensimmäinen, kuudestoista ja viimeinen päivä. ;)Jascal kirjoitti:
Minä mitään nukkumaan mennyt, koko yön neuvottelin Johnin kanssa elokuvien säveltämisestä. =) Tuohon aikaan on jo liian myöhä mennä nukkumaan, pitäisi mennä vieläkin aikaisemmin. Vastuualueisiin kuuluu kukon herättäminen kiekumaan, eihän se itse herää, se täytyy käydä herättämässä. Vihdoin kun saan viestin julkaistua, olen varmaan ollut hereillä/töissä jo 2h. (Ei tiedä kauanko tässä lopulta kestää kun multitaskaa minkä pystyy)
Tilipäivä on Tuohikuun ensimmäinen, kuudestoista ja viimeinen päivä. ;)Niin nii, että bisneksiä hoitelit sillä välin kun minä köyhdyin miljoonia. 😅
Yksi kaulakoru... Sinne ne tilit meni, että paa sitä rahaa tilille. Daami on päässyt vauhtiin. 😵😁Anonyymi kirjoitti:
Oi ravut.. =] Rapu on yksi tunteikkaimmista ja herkimmistä eläinradan merkeistä. Heille seksi ei ole vain aktiviteetti tarpeiden täyttämiseksi, vaan kahden ihmisen rakkauden ja toisiaan kohtaan tuntemansa kiintymyksen täyttymys.
Rapu odottaa kumppaniltaan syvää tunnesidettä ja hellää, rakastavaa otetta. Rapu on pehmeä, hoivaava rakastaja, joka ottaa kumppaninsa tunteet ja toiveet huomioon. Hän omistautuu kumppanilleen täysin ja odottaa samanlaista omistautumista partneriltaan. Yhden illan jutut tai muuten merkityksetön seksi ei tule kysymykseen Ravun kanssa.
Vaikka Rapu muuta väittäisikin, hänellä on aina jonkinasteisia tunteita seksipartneriaan kohtaan. Ravun seksinkumppanin ei kannata säikähtää, jos tämä tirauttaa pari kyyneltä seksin aikana tai sen jälkeen. Jos mielit hommiin Ravun kanssa, voit odottaa todella intensiivistä, tunnepitoista kyytiä. 100%
Rapu hurmataan tunteikkuudella ja ennen kaikkea romantiikalla. Hän haluaa tuntea, että hänestä pidetään huolta. Hienovaraisuus ja kärsivällisyys tuottavat Ravun kanssa tulosta.Hmph.
Jan1 kirjoitti:
Niin nii, että bisneksiä hoitelit sillä välin kun minä köyhdyin miljoonia. 😅
Yksi kaulakoru... Sinne ne tilit meni, että paa sitä rahaa tilille. Daami on päässyt vauhtiin. 😵😁Avasin teille rajattomat luotot Luis Vuittonin, Michael Korsin, Pradan ja mihinköhän muihin liikkeisiin? Ai niin ja Iittalan (Ikean) tehtaanmyymälään. =) Vaatimuksenahan oli haute couture?
Jan1 kirjoitti:
Niin nii, että bisneksiä hoitelit sillä välin kun minä köyhdyin miljoonia. 😅
Yksi kaulakoru... Sinne ne tilit meni, että paa sitä rahaa tilille. Daami on päässyt vauhtiin. 😵😁Kuuliks mä jotain jostain kaulakorusta? 😍
Huomenta! 🤗☀️Jascal kirjoitti:
Avasin teille rajattomat luotot Luis Vuittonin, Michael Korsin, Pradan ja mihinköhän muihin liikkeisiin? Ai niin ja Iittalan (Ikean) tehtaanmyymälään. =) Vaatimuksenahan oli haute couture?
👌 Kiitti, juu, me otetaan tili myös Tiger of Swedeniin, ja Giorgio Armaniin nyt alkuun ainakin.
Lillis2020 kirjoitti:
Kuuliks mä jotain jostain kaulakorusta? 😍
Huomenta! 🤗☀️Huomenta. Blue Moon of Josephine on sormus. Arvo: 48,4 miljoonaa dollaria. 😅😬
Jascal kirjoitti:
Avasin teille rajattomat luotot Luis Vuittonin, Michael Korsin, Pradan ja mihinköhän muihin liikkeisiin? Ai niin ja Iittalan (Ikean) tehtaanmyymälään. =) Vaatimuksenahan oli haute couture?
Joo mulle riittää joku seppälä tms. 😁
Jan1 kirjoitti:
Huomenta. Blue Moon of Josephine on sormus. Arvo: 48,4 miljoonaa dollaria. 😅😬
Nyt on halpa, käyköhän käteinen? =)
Jan1 kirjoitti:
Joo mulle riittää joku seppälä tms. 😁
Erittäin syvä huokaus. =) Hieno homma, pääsen kohdallasi suhteellisen edullisesti tai noh, tarvitsee katsoa ensin mitä se Seppälä myy. Joudun itse tyytymään design-vaatteisiin. Tulee aivan uusi suunnittelija vanhoilla ideoilla. Itse joutuu itsellensä suunnittelemaan vaatteet kauppojen vanhoista muovipusseista. Talon käyttämillä ei kehtaa, kun ovat erikseen vaadittu läpinäkyvät roskapussit.
Jascal kirjoitti:
Erittäin syvä huokaus. =) Hieno homma, pääsen kohdallasi suhteellisen edullisesti tai noh, tarvitsee katsoa ensin mitä se Seppälä myy. Joudun itse tyytymään design-vaatteisiin. Tulee aivan uusi suunnittelija vanhoilla ideoilla. Itse joutuu itsellensä suunnittelemaan vaatteet kauppojen vanhoista muovipusseista. Talon käyttämillä ei kehtaa, kun ovat erikseen vaadittu läpinäkyvät roskapussit.
Heh, oon aina luottanut siihin että tällä kropalla voi pukeutua vaikka juuttisäkkiin ja silti erotun edukseni. 😉😜
Puku kuitenkin tilaisuuksiin yms. edustaviin hetkiin.
https://youtu.be/wogS2WPp-0g
Nyt kutsuu pihatyöt, pihapoika on lomalla kkrrhmm. . 🙄😉Jan1 kirjoitti:
Heh, oon aina luottanut siihin että tällä kropalla voi pukeutua vaikka juuttisäkkiin ja silti erotun edukseni. 😉😜
Puku kuitenkin tilaisuuksiin yms. edustaviin hetkiin.
https://youtu.be/wogS2WPp-0g
Nyt kutsuu pihatyöt, pihapoika on lomalla kkrrhmm. . 🙄😉Minäkin erotun, en välttämättä enää edukseni. =) Eiköhän tuo kroppa ollut pilalla 5-10v sitten. Mene sinä pihatöihin, minä olen ahdistellut kaikkia työpaikan ihmisiä tyrkyttämällä kaikille munaa.... Siis suklaista pääsiäismunaa.
Jan1 kirjoitti:
Huomenta. Blue Moon of Josephine on sormus. Arvo: 48,4 miljoonaa dollaria. 😅😬
Tiedän, isolla sinisellä timantilla 😍
Mutta kirjoitit myös kaulakorusta 🤔
"Yksi kaulakoru... Sinne ne tilit meni, että paa sitä rahaa tilille. Daami on päässyt vauhtiin. 😵😁"Lillis2020 kirjoitti:
Tiedän, isolla sinisellä timantilla 😍
Mutta kirjoitit myös kaulakorusta 🤔
"Yksi kaulakoru... Sinne ne tilit meni, että paa sitä rahaa tilille. Daami on päässyt vauhtiin. 😵😁"Sekosin sanoissani 💍ja sen piti olla yllätys...
L’Incomparable.. 😌🌹
Diamonds are a girl's best friend 💎Jascal kirjoitti:
Minäkin erotun, en välttämättä enää edukseni. =) Eiköhän tuo kroppa ollut pilalla 5-10v sitten. Mene sinä pihatöihin, minä olen ahdistellut kaikkia työpaikan ihmisiä tyrkyttämällä kaikille munaa.... Siis suklaista pääsiäismunaa.
Eihän se pilalla ole, se on vaan jäänyt paitsioon. 😁
Kahvit kippaan rinnuksille ja painelen takas lapiota vasten nojailemaan. Naapureille näyttää, että on se ahkera kaveri, päivän jaksaa lapiohommiakin paiskia. Sen verran heilutan lapiota ja vaihdan paikkaa, että kun katsovat meille päin näyttää reippaalta... 😉
Oikeestihan mä nukun seisaalleen..Jan1 kirjoitti:
Sekosin sanoissani 💍ja sen piti olla yllätys...
L’Incomparable.. 😌🌹
Diamonds are a girl's best friend 💎Oi, oi.... kyl mun nyt kelpaa 😍
Tosin, Jascal raukka on nyt jo avaamassa uusia toimistoja ympäriinsä, et kyl mulle käy ihan vaan niiden sovittaminen ja jos vaikka illallisen jossain hienossa paikassa ne päällä mut sit arkikäyttöön joku kaunis tavallinen sormus ja kaulakoru. Et pystyis käyttämäänkin ilman että on 50 turvamiestä ympärillä koko ajan 😅. Eihän me muuten päästä koskaan lähekkäin olemaan kahdestaan, ja sehän nyt ei käy alkuunkaan 🤔Lillis2020 kirjoitti:
Oi, oi.... kyl mun nyt kelpaa 😍
Tosin, Jascal raukka on nyt jo avaamassa uusia toimistoja ympäriinsä, et kyl mulle käy ihan vaan niiden sovittaminen ja jos vaikka illallisen jossain hienossa paikassa ne päällä mut sit arkikäyttöön joku kaunis tavallinen sormus ja kaulakoru. Et pystyis käyttämäänkin ilman että on 50 turvamiestä ympärillä koko ajan 😅. Eihän me muuten päästä koskaan lähekkäin olemaan kahdestaan, ja sehän nyt ei käy alkuunkaan 🤔No jos teen itse ne korut, eihän ne yhtä arvokkaita ole mutta jos niillä olisi edes tunnearvoa. 🙄😃
Joo 50 turvamiestä välissä on haasteellista lähentelyn kannalta. Ehtii tulla iso ikävä, ennen kun niistä kaikista on ohi päästy itsekään. 😩
https://youtu.be/dq8fJVxRrUY
Livahdan pihalle taas.. Palataan. 😉Jan1 kirjoitti:
Eihän se pilalla ole, se on vaan jäänyt paitsioon. 😁
Kahvit kippaan rinnuksille ja painelen takas lapiota vasten nojailemaan. Naapureille näyttää, että on se ahkera kaveri, päivän jaksaa lapiohommiakin paiskia. Sen verran heilutan lapiota ja vaihdan paikkaa, että kun katsovat meille päin näyttää reippaalta... 😉
Oikeestihan mä nukun seisaalleen..Jätetään se kroppa paitsioon jatkossakin. =)
Kai minäkin voin tunnustaa, että vuosien saatossa olen oppinut nukkumaan töissä silmät auki ja vaikuttamaan siltä että olisin hereillä. Kaikille vaikuttaa että ollaan täysissä sielun ja ruumiin voimissa, vaikka täysin tiedottomassa tilassa toimin.Lillis2020 kirjoitti:
Oi, oi.... kyl mun nyt kelpaa 😍
Tosin, Jascal raukka on nyt jo avaamassa uusia toimistoja ympäriinsä, et kyl mulle käy ihan vaan niiden sovittaminen ja jos vaikka illallisen jossain hienossa paikassa ne päällä mut sit arkikäyttöön joku kaunis tavallinen sormus ja kaulakoru. Et pystyis käyttämäänkin ilman että on 50 turvamiestä ympärillä koko ajan 😅. Eihän me muuten päästä koskaan lähekkäin olemaan kahdestaan, ja sehän nyt ei käy alkuunkaan 🤔Sulkemassa vanhoja toimistoja, sulkemassa. =)
Turvamiehet voidaan irtisanoa heti kun sormus anastetaan, sillä on kuitenkin vakuutus olemassa niin ei haittaa jos mystisesti häviää.
Hiukan tarvitsee korjata, mikäli sinulla on koko ajan sormus sormessa ja 50 turvamiestä ympärillä niin sieltä turvamiesten välistä ei enää Jan1 pääse pakenemaan. Sehän se vasta onkin oikein intiimiä ja lähekkäistä kanssakäymistä. Senttiäkään ei turvamiehet anna periksi ettei Jan.....siis sormus vahingossakaan häviä.Jan1 kirjoitti:
No jos teen itse ne korut, eihän ne yhtä arvokkaita ole mutta jos niillä olisi edes tunnearvoa. 🙄😃
Joo 50 turvamiestä välissä on haasteellista lähentelyn kannalta. Ehtii tulla iso ikävä, ennen kun niistä kaikista on ohi päästy itsekään. 😩
Livahdan pihalle taas.. Palataan. 😉Itsetehdyt, ehdottomasti! 🙋♀️🥰
Jascal kirjoitti:
Sulkemassa vanhoja toimistoja, sulkemassa. =)
Turvamiehet voidaan irtisanoa heti kun sormus anastetaan, sillä on kuitenkin vakuutus olemassa niin ei haittaa jos mystisesti häviää.
Hiukan tarvitsee korjata, mikäli sinulla on koko ajan sormus sormessa ja 50 turvamiestä ympärillä niin sieltä turvamiesten välistä ei enää Jan1 pääse pakenemaan. Sehän se vasta onkin oikein intiimiä ja lähekkäistä kanssakäymistä. Senttiäkään ei turvamiehet anna periksi ettei Jan.....siis sormus vahingossakaan häviä.🤔 mmm...... on siinäkin tietty pointti... 😄
Mut, kahdestaan tarttis välillä päästä olemaan kyl kuitenkin.... 🤔 mielellään aika usein....Jan1 kirjoitti:
No jos teen itse ne korut, eihän ne yhtä arvokkaita ole mutta jos niillä olisi edes tunnearvoa. 🙄😃
Livahdan pihalle taas.. Palataan. 😉Huomasinpas. Kyllähän niillä koruilla on tunnearvon lisäksi arvoa, nykyään olet nimettömänä pysyvän motion picturesin ja film indrustyn tuotemerkki. =P
Lillis2020 kirjoitti:
🤔 mmm...... on siinäkin tietty pointti... 😄
Mut, kahdestaan tarttis välillä päästä olemaan kyl kuitenkin.... 🤔 mielellään aika usein....Eihän tuo ole ongelma ollenkaan. Löysin tuohon heti ratkaisun. Tehdään teille turvaholvi, sielä olette ja pysytte. 20, 40, 60 vai 80 neliötä? =) Sisäpuhelimella voitte soitella kun lisää virvokkeita ynm. tarvitsette. Tuskin ainakaan ulos sieltä haluatte. =P
Jascal kirjoitti:
Huomasinpas. Kyllähän niillä koruilla on tunnearvon lisäksi arvoa, nykyään olet nimettömänä pysyvän motion picturesin ja film indrustyn tuotemerkki. =P
Alkaa mun androidini nikottelemaan ketjun pituudesta ilmeisesti. Heh, ei meinaa enää onnistua kahlaamaan. :)
Vai motion pictures ja film indrusty. Cool. 🤘
- Anonyymi
Itse ajattelin käräyttää yhden 32v tädin nykyiselle aisurilleen tämän nuoruudesta, johon kuuluivat niin panojutut "vitun hyvännäköisten"ja"niin coolien"pelimiesten kanssa kuin myös Etelän gigolot, minäkin olin tuon naisen luona yötä kun hän oli 20v priimaikäinen.
Kaiken huipuksi nainen ulkonäkönsä rapistuttua alkoi uskovaiseksi ja kuka ties aisuri joutui odottamaan käytettyä tavaraa papin aameneen asti.- Anonyymi
Ja sinä et tietysti saanut edes sitä käytettyä...
- Anonyymi
Sitä pitää elää, pitää hauskaa ja mennä silloin kun vielä voi ja jaksaa. Sitä voi vaikka 25 vee rampautua ja vanhana ei jaksa. Joten antaa palaa ilman häpeän siementä. 2020-luvulla pitää jo uskaltaa elää oman mieltymyksensä mukaista elämää eikä joidenki ahdassieluisten ja kalkkeutuneiden paappojen ja mammojen sääntölaiffia.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä pitää elää, pitää hauskaa ja mennä silloin kun vielä voi ja jaksaa. Sitä voi vaikka 25 vee rampautua ja vanhana ei jaksa. Joten antaa palaa ilman häpeän siementä. 2020-luvulla pitää jo uskaltaa elää oman mieltymyksensä mukaista elämää eikä joidenki ahdassieluisten ja kalkkeutuneiden paappojen ja mammojen sääntölaiffia.
Naulapäätä ja muita ätmejä itseään hävettää kun meni oma nuoruus hukkaan ..
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Naulapäätä ja muita ätmejä itseään hävettää kun meni oma nuoruus hukkaan ..
Eikai se nuoruus mene hukkaan siinä ettei kumppanit vaihdu. Kyllähän elämää voi elää muutoinkin kuin suhteiden ja seksin kautta. Ei ittelläkään niitä ollut mutta en koe että meni mitään hukkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta se nainen ei ole 2020 luvulla enää nuori, hänen nuoruutensa meni jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikai se nuoruus mene hukkaan siinä ettei kumppanit vaihdu. Kyllähän elämää voi elää muutoinkin kuin suhteiden ja seksin kautta. Ei ittelläkään niitä ollut mutta en koe että meni mitään hukkaan.
Palstan ätmit kyllä kitisee jatkuvasti että meni nuoruusvuodet hukkaan kun ei saanu piparia
Aisuri on ottanut tietämättään hoitaakseen ja kustantaakseen lapsen, jonka vaimo on tehnyt suhteessa toiseen mieheen. Slanginimitys sanasta aisankannattaja. Aisuri ei voi olla, jos vaimo ei ole saanut lapsia toisen miehen kanssa.
Keskustelussa on sanaa käytetty aivan kielenvastaisesti.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Aisankannattajuus ei liity mitenkään lapseen.. vaan vaimon uskottomuuteen.
Vaimo joka on jakanut pilluaan ennen aisuriaan on ollut tälle uskoton jo ennen parisuhdetta ja olisi edelleen jos ulkonäkö vielä sen sallisi.
- Anonyymi
Häpeän lähinnä sinun menneisyyttä. Huoria, ryhmäseksiä, tauteja, aisuriutta jne
Naulapää taas kadehtimassa.. 😌
- Anonyymi
Naisten ainakin pitäisi hävetä jos on ollut menneisyydessä yli 5 miestä. Sen 5 vielä voi selittää epäonnisilla valinnoilla mutta jos menee yli niin onhan se nainen jo pilalla perheen perustamista ajatellen. Aisuri pääsee viimeisenä käytetylle reiälle ja joutuu uhraaman kaiken naisen eteen joka on jo nähnyt kaiken ja on aisurin kanssa pelkästään rahan vuoksi. Joku muu sai naisen parhaat vuodet ja naisen silloin kun se oli vielä iloinen ja nätti. Aisuri saa ruttunaamaisen kiukuttelijan jolle mikään ei ole hyvä kun se vertaa aisuria aina niihin entisiin panoihinsa ja löytää joka kohdasta moitittavaa.
- Anonyymi
Harmis, käytä nimimerkkiä. Toim.huom.
- Anonyymi
Eihän sen aisurin tarvitse ottaa vaivoikseen ruttunaamaista kiukuttelijaa. Yksinkin voi olla. Miksi kukaan lähtisi parisuhteeseen sellaisen tyypin kanssa josta ei aidosti pidä? Hölmöä touhua olisi.
- Anonyymi
Olen hävennyt vain sitä että olin huolissani vääränlaisesta ihmisestä, mutta oppi ei ojaan kaada. Leikkinyt olen sen jälkeen vain ymmärtääkseni ihmisten käytöksen.
- Anonyymi
Suuntaa ihan itsellesi nämä sairaat kirjoitukset,jota tänne kirjoitat jatkuvasti sairasta!
- Anonyymi
Jotkut ehkä rohkeita jo nuorena, toiset arkoja, hiljaisia, tunnollisia, vasta elämä opettaa rohkeammaksi. Kasvuympäristön tuloksia olemme kaikki.
- Anonyymi
En ymmärrä mitä se kuluu kumppanille mitä sitä ennen kumppania on seurustellut tai seksiä harrastanut. Minun tyttöystävä meinasi kertoa ex suhteistaan ja sanoin ei kuulu mulle enkä halua tietää. Katson vain huomiseen ja kiinnostaa vain nyky suhde. Tosin tiedän että jotkut miehet menettää itsetuntonsa ja alkavat piinata naista kun nainen ei olekkaan kokematon ja ne miehet onkin idiootteja.
- Anonyymi
En häpeä enkä kadu yhtään mitään.
Nuoruus on sitä varten että silloin eletään ja niitä hullujakin juttuja tulee tehtyä. Mitään laitonta en ole tehnyt, sukupuolitaudeilta olen aina tajunnut suojautua. Niin tyhmä en ole koskaan ollut ettenkö olisi osannut pitää huolta itsestäni! Yksi mies halusi ja kinusi kolmen kimppaa, joka päätyi sitten kahden kimppaan. Meni mieheltä pupu pöksyyn ja teimme sen sitten vaan kahdestaan sen kolmannen kanssa.
Sen tyyppiset jutut ei ole koskaan napanneet joten en haikaile vaikka yhteen kertaan jäikin, ja sekin siis pilalle menneeseen.
Miehiä on ollut, ja värejäkin vaaleammasta tummempaan. Tämä johon sitten päädyin on siitä keskiväliltä, ei ihan tumma mutta ei vaaleakaan. Yhdessä ollaan viihdytty pian 11 vuotta. (16.5 tulee täyteen).
Mieheni ei ole koskaan mitän kysellyt, enkä minä häneltä. Olimme aikuisia kun yhteen menimme ja oli itsestäänselvyys että molemmilla elämää takana. Nuoruuden juoksut on juostu ja mitään ei jäänyt kaihertamaan että voi kun olisin senkin saanut kokea.
Mitään mustasukkaista törppöä en jaksaisi, enkä ole sellainen itsekään. Ketään ei voi omistaa, kaikki perustuu vapaaehtoisuudelle. Suurinta rakkautta ja yhteenkuuluvaisuutta on se, kun ovi on selkosen selällään mutta toinen ei halua minnekään viereltä.
Kukaan muu kuin minä itse ei kroppaani omista enkä minä kenenkään toisen. - Anonyymi
Miksi vain naisille?
Noh, tämähän on vanhaa tuttua Sinkkupalstakamaa. :-D
En tosin ymmärrä, mistä aloittaja on saanut päähänsä, että tuollainen käytös olisi jotenkin yleistä naisten keskuudessa....
Mutta asiaan - en häpeä. Niin paljon on tullut naitua, että miehet pystyy nykyään jo ulkonäöstä arvioimaan hyviksi/huonoiksi panoiksi. Useimmat on tietysti korkeintaan keskivertoa sarjaa. Näillä panoilla on tullut viihdytettyä kaveriporukkaa monta kertaa tyttöjen illoissa. :-D
Eikä ole aikomustakaan lopettaa. Lapset on tehty ja paskat parisuhteet koettu, joten nyt keskityn vain miesten hyötykäyttöön.
T. Expihtarikurppa- Anonyymi
Sinun ikäinen nainen on miehille ilmaa, joten et pysty hyötykäyttämään edes sitä lähibaarin ruminta puliukkoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun ikäinen nainen on miehille ilmaa, joten et pysty hyötykäyttämään edes sitä lähibaarin ruminta puliukkoa.
Tyttöjen illoissa huorat kokoontuvat.
- Anonyymi
Eikö pelota syöpäriski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyttöjen illoissa huorat kokoontuvat.
Kateus on kamalaa. :-D
Tuohon nimittelyyn olen vähän pettynyt. Huorittelu on niin arkipäiväistä nykyään, kun nainen on huora jo sen takia, että ostaa väärää kahvia kaupasta. Ettekö te Nallin kerholaiset voisi koittaa keksiä jotain uutta ja sykähdyttävää? Onhan teille nyt ainakin koulussa opetettu luovaa ajattelua.
Koulussa? Onhan?
T. Expihtarikurppa
- Anonyymi
Ketä tässä ketjussa on tarkoitus kiusata?
- Anonyymi
Toivottavasti ei ketään
- Anonyymi
Monesti kun katselee tuttujen naisten someen lataamia parisuhdekuvia niin tulee mieleen että mahtaakohan mies tietää kuinka laaja historia naisellaan on....
- Anonyymi
Tai mahtaako nainen tietää kuinka laaja historia miehellä on niiden nykyisten salapanojen lisäksi....
- Anonyymi
Aloittajaätmi ilmeisestikin olettaa ettei miehenä voi elää villisti, koska itse on neitsytsetämies niin kaikki miehet ovat samanlaisia?
- Anonyymi
Juu tämä aloittaja-ätmi on sitä mieltä että kaikki naiset on keskenään samanlaisia, ja kaikki miehet keskenään samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu tämä aloittaja-ätmi on sitä mieltä että kaikki naiset on keskenään samanlaisia, ja kaikki miehet keskenään samanlaisia.
Oletan, että olet ollut nuorena huora kun noin pahasti kalikka kalahti. Ensinnäkin mies saa elää villisti, nainen on heti huora jos tekee samoin ja toisekseen vain top5% miehellä on mahdollisuus elää villisti ja kolmanneksi ikä ei vaikuta miehen markkina-arvoon joten mies voi elää villisti vielä 90 vuotiaanakin nuorien naisten kanssa. joten on turha kysyä onko mies ollut nuorena villi.
Naisen nuoruus taas on todella, todella lyhyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletan, että olet ollut nuorena huora kun noin pahasti kalikka kalahti. Ensinnäkin mies saa elää villisti, nainen on heti huora jos tekee samoin ja toisekseen vain top5% miehellä on mahdollisuus elää villisti ja kolmanneksi ikä ei vaikuta miehen markkina-arvoon joten mies voi elää villisti vielä 90 vuotiaanakin nuorien naisten kanssa. joten on turha kysyä onko mies ollut nuorena villi.
Naisen nuoruus taas on todella, todella lyhyt.Nallin äiti taisi pudottaa pojan pari kertaa pää edellä lattiaan. Olis kyllä mielenkiintoista tietää, miksi Nalli on valinnut mielenterveysongelmiensa purkukohteeksi juuri naiset?
- Anonyymi
En
Aikalailla puhutut asiat jo noi kuitenkin
Mutta
Minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa mutta en miä jaksa olla kiusauksen kohde - Anonyymi
Joo miehet saa mennä kukasta kukkaan🙄! Nainen on heti huora!
- Anonyymi
Naulan kantaan rouvaseni, naulan kantaan. Ja mies ei vain saa mennä kukasta kukkaan vaan se myös nostaa miehen statusta. Käytännössä toki vain top5% mies voi mennä kukasta kukkaan, mutta kuka tahansa nainen pystyy jakamaan pilluaan.
Naista arvostetaan sen mukaan minkätasoisen miehen hän onnistuu sitouttamaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naulan kantaan rouvaseni, naulan kantaan. Ja mies ei vain saa mennä kukasta kukkaan vaan se myös nostaa miehen statusta. Käytännössä toki vain top5% mies voi mennä kukasta kukkaan, mutta kuka tahansa nainen pystyy jakamaan pilluaan.
Naista arvostetaan sen mukaan minkätasoisen miehen hän onnistuu sitouttamaan.Eli siis nainen on arvossaan vain, jos sitouttaa top 5- luokan miehen? Mites sitten noi muut miehet? Esim. jos joku nainen olisi suhteessa sinun kanssa, niin se laskisi naisen arvoa?
Tämähän puoltaa lisää sitä faktaa, että naisen kannattaa tavoitella vain top 5 - miehiä! :-D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naista arvostetaan sen mukaan minkätasoisen miehen hän onnistuu sitouttamaan.Kyllä sitä näkee kovinkin keskinkertaista kekkulia lentelemässä "kukasta kukkaan", he kun valitsevat sieltä pubiruusupäästä niitä "kukkasiaan" ja huutelevat sitten koko maailmalle saaneensa ja kuinka ovat omasta mielestään suurestikin eri tasoa oman tasoistensa pubiruususten kanssa. Juu, keskinkertaiset kekkulit huutelevat eniten panoistaan, jotta maailma ymmärtäisi, että heilläkin on seksielämää ja yrittävät surkeasti esittää tasokasta miestä, vaikka ovat vain tasottomia häntäheikkejä.
- Anonyymi
transmies & nainen https://youtu.be/RE46gLk7pGM
https://fi.wikipedia.org/wiki/Transmies
https://www.radionova.fi/uutiset/ilmiot/a-141693
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/02/26/seksuaalinen-nautinto-sailyy-paasimme-ensimmaisina-suomessa-kuvaamaan
Transsukupuolinen on ihminen, jolla on voimakas sukupuoliristiriita. Sukupuoliristiriita tarkoittaa, että ihmisen sukupuoli-identiteetti eli tunne siitä, mitä sukupuolta on sisäisesti, on ristiriidassa hänen syntymässä määritetyn sukupuolensa kanssa. Kokemukset sukupuoliristiriidasta ovat yksilöllisiä.
Transsukupuolinen ihminen voi olla esimerkiksi transmies, transnainen tai muunsukupuolinen. Kaikki muunsukupuoliset eivät kuitenkaan ole transsukupuolisia. Osa muunsukupuolisista tarvitsee sukupuolen korjaushoitoja, osa taas ei.
https://transtukipiste.fi/sukupuoli/sukupuolen-moninaisuus/transsukupuolisuus/- Anonyymi
No tämä. Komppaan 100%.
Kuvatekstissä mies haluaa painottaa, että kaikki transsukupuoliset eivät anna ulkonäöllään suoria viitteitä transsukupuolisuudestaan. Vaikka Wilson koki olevansa mies, se ei estänyt häntä pukeutumasta feminiinisesti.
”Kun kerroin ihmisille transsukupuolisuudestani, he eivät uskoneet minun olevan oikeasti mies, koska olin esittänyt itseni niin feminiinisenä 18 vuotta. Joten miksi julkaisen tämän vertailukuvan? Koska haluan ihmisten ymmärtävän, ettei sillä ole väliä, miltä joku näyttää. Jos jollain on kanttia kertoa olevansa transsukupuolinen tai homoseksuaali tai biseksuaali, uskokaa heitä ja tukekaa heitä, koska stereotypioita pitää murtaa”, Wilson kirjoittaa. Anonyymi kirjoitti:
No tämä. Komppaan 100%.
Kuvatekstissä mies haluaa painottaa, että kaikki transsukupuoliset eivät anna ulkonäöllään suoria viitteitä transsukupuolisuudestaan. Vaikka Wilson koki olevansa mies, se ei estänyt häntä pukeutumasta feminiinisesti.
”Kun kerroin ihmisille transsukupuolisuudestani, he eivät uskoneet minun olevan oikeasti mies, koska olin esittänyt itseni niin feminiinisenä 18 vuotta. Joten miksi julkaisen tämän vertailukuvan? Koska haluan ihmisten ymmärtävän, ettei sillä ole väliä, miltä joku näyttää. Jos jollain on kanttia kertoa olevansa transsukupuolinen tai homoseksuaali tai biseksuaali, uskokaa heitä ja tukekaa heitä, koska stereotypioita pitää murtaa”, Wilson kirjoittaa.Jossain määrin voi olla helpompaa ja turvallisempaa vetää roolia sen mukaan kumpaan kehoon on syntynyt. Yrittää naamioitua itsensä suojaksi, yrittää hyväksyä itsensä ja ajatella kyllä tämä tästä ohi menee. Riippuu ihmisestä ja tilanteen laadusta, voi se ohi mennäkin tai sen kanssa oppia elämään. Ihmisen kun pitää opetella sopeutumaan, se opettelee sopeutumaan kun ei muutakaan voi. Ja kaikilla ristiriita ei ole niin hankalaa laatua, etteikö sen kanssa pärjää.
Ihmiset kun ei välttämättä säästele, jos toimit toisinpäin. Ei ainakaan mun lapsuudessa eikä nuoruudessa. 80-90-luvulla oltiin vielä todella jähmeitä ja ymmärtämättömiä. Osa on edelleen ihan kivikaudella tämän asian suhteen.
- Anonyymi
Vastauksien määrästä päätellen seksuaalihistoria on naisille arka aihe.
- Anonyymi
Voi olla väärä johtopäätös.
Osa naisista saattaa vain olla kyllästyneitä siihen, että heitä painostetaan häpeämään asioita, joissa ei välttämättä ole mitään häpeämistä. Onneksi tämä painostus tulee kuitenkin vain tietyltä taholta: niiltä, jotka haluaisivat asettaa eri sukupuolille erilaiset normistot. Toisin sanoen niiltä, jotka kannattavat kaksinaismoraalia.
Hyvä asia on se, että kaksinaismoraalin kannattajilla on edessään yhä tukalampi tulevaisuus. Yleinen mielipide puoltaa enenevissä määrin tasapuolisia moraalikoodistoja naisille ja miehille, jolloin kaksinaismoraalin perusta murenee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla väärä johtopäätös.
Osa naisista saattaa vain olla kyllästyneitä siihen, että heitä painostetaan häpeämään asioita, joissa ei välttämättä ole mitään häpeämistä. Onneksi tämä painostus tulee kuitenkin vain tietyltä taholta: niiltä, jotka haluaisivat asettaa eri sukupuolille erilaiset normistot. Toisin sanoen niiltä, jotka kannattavat kaksinaismoraalia.
Hyvä asia on se, että kaksinaismoraalin kannattajilla on edessään yhä tukalampi tulevaisuus. Yleinen mielipide puoltaa enenevissä määrin tasapuolisia moraalikoodistoja naisille ja miehille, jolloin kaksinaismoraalin perusta murenee.Naiset hyötyvät kaksinaismoralismista koska heiltähän ei saisi vaatia mitään, ei enää edes sitä siveyttä. Jos nainen epäonnistuu jossain niin se on yleensä epäreilun, patriarkaalisen yhteiskunnan syytä. Miehen sen sijaan pitää yhä saavuttaa tietty asema yhteiskunnassa esim. työuran suhteen niin kuin ennenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset hyötyvät kaksinaismoralismista koska heiltähän ei saisi vaatia mitään, ei enää edes sitä siveyttä. Jos nainen epäonnistuu jossain niin se on yleensä epäreilun, patriarkaalisen yhteiskunnan syytä. Miehen sen sijaan pitää yhä saavuttaa tietty asema yhteiskunnassa esim. työuran suhteen niin kuin ennenkin.
Et ole ymmärtänyt kaksinaismoraalin merkitystä. Se ei riipu sukupuolesta, eikä yksi sukupuoli voi perustella kaksinaismoraalin kannattamista yhdellä osa-alueella siten, että osoittaa toiselle sukupuolelle suunnatun kaksinaismoraalikoodiston olemassaolon jollain toisella osa-alueella. Molemmat kaksinaismoraaliset normistot ovat yhtä huonosti perusteltuja, oli kyse sitten seksuaalikäyttäytymisestä tai yhteiskunnallisesta asemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset hyötyvät kaksinaismoralismista koska heiltähän ei saisi vaatia mitään, ei enää edes sitä siveyttä. Jos nainen epäonnistuu jossain niin se on yleensä epäreilun, patriarkaalisen yhteiskunnan syytä. Miehen sen sijaan pitää yhä saavuttaa tietty asema yhteiskunnassa esim. työuran suhteen niin kuin ennenkin.
Itse asiassa asia on juuri päin vastoin kuin tuossa väitit. Jos miehillä on oikeus sekä vapaampaan seksuaalisuuteen että korkeampiin yhteiskunnallisiin asemiin, sellaisesta kaksinaismoraalista hyötyy vain mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa asia on juuri päin vastoin kuin tuossa väitit. Jos miehillä on oikeus sekä vapaampaan seksuaalisuuteen että korkeampiin yhteiskunnallisiin asemiin, sellaisesta kaksinaismoraalista hyötyy vain mies.
Miksi häpeäisin?elämässä ollaan oppimassa.häpeä itse jos et ole sitä ymmärtänyt.katso eteenpäin älä taakse.t.minä
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2422561Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101888Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761883Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821338- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171218TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901070Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42924- 71923