Tänään kannattaa mennä jo viinakauppaan ostamaan reilu satsi viinaa jotta voi sitteb viettää mukavaa pääsiäistä. Baariin ei pääse mutta ihmiset kerääntyy puistoihin juomaan viinaa ja siellä voi myös naisiin tutustua. Vain viinaa juomalla mies löytää kumppanin.
T viinamies
Muistakaa pääsiäisjuomat ostaa ajoissa
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäs jos lähtis kalaan, eikä jois viinaa ollenkaan?
- Anonyymi
Alkoholi on pahan makuista myrkkyä ja siitä tulee krapula, siis juokaamme vappusimaa!
- Anonyymi
Ette osaa kalastaa ettekä juoda viinaa. Olette surkimuksia.
Pääsiäistä voi viettää ilman viinaa ja jos juoda tahtoo niin mikä tahansa päivä siihen soveltuu. Ei se viina ole tae mukavasta pääsiäisestä jos ylipäätänsä edes viettää mitenkään pääsiäistä. Mukavaa voi olla milloin vain, missä vain.
Parempi pysytellä pois puistoista niin ei vahingossakaan tarvitse nähdä vaivaa tutustumiseen. =)Pääsiäistä voi viettää ilman viinaa ja jos juoda tahtoo niin mikä tahansa päivä siihen soveltuu. Ei se viina ole tae mukavasta pääsiäisestä jos ylipäätänsä edes viettää mitenkään pääsiäistä. Mukavaa voi olla milloin vain, missä vain.
Parempi pysytellä pois puistoista niin ei vahingossakaan tarvitse nähdä vaivaa tutustumiseen. =)- Anonyymi
Kyllä ihmisten kanssakäyminen ilman nettiä on varmastikin hyvä asia? Suomi24 palstalle voi kirjoittaa mielipiteitä, mikä on hieno asia, mutta palstalla ei voi vääntää rautalangasta asioita.
- Anonyymi
Ja pääsiäisen ruoatkin kannattaa ostaa jo tänään. Juha Mieto ilmoitti syövänsä vähintään 20 rasiaa mämmiä, aikaisemmin on syönyt noin 40 rasiaa mämmiä pääsiäisenä.
Minä inhoan mämmiä. - Anonyymi
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.
Viinamies juo viinaa ja löytää kumppanin. Raitis mies jää yksin.
Pääsiäisenäkin.
t. viinamies - Anonyymi
Varmaan jännämiehet juo viinaa ja naiset kärsii. Olisko kannattanut valita raitis kiltti kunnollinen mies.
- Anonyymi
Trollauksesta näemmä tuli jo niin iso osa kalamiehen elämää, että siitä luopuminen on vaikeaa paljastetuksi tulemisen jälkeenkin.
Jonkunlaista addiktiota se on tämäkin. - Anonyymi
Äsken kävin ostamassa paljon ruokia jotta riittää viikoksi, vahingossa melkein varastin paketin metsästäjä-leikkelettä: huomasin vasta kun olin maksanut ostokseni että sellainen paketti oli livahtanut kärryjen pohjalle.
Paljastin kassaneidille ja maksoin sen rehellinen kun olen. - Anonyymi
Ostrin coca colaa 24 töllkiä, maksoi 10 euroa lidlissä. Lidlissä en muuten käy mutta huomasin cocis tarjouksen. Siitä sitä pääsiäisjuomaa riittää monelle päivälle.
- Anonyymi
Kaupassa oli kyllä hieman huvittavaa: kun pitää pysytellä kaukana toisista ihmisistä, niin: jos olet jollain käytävällä katsomassa tuotteita, toinen asiakasta kurkistaa että: onkohan tuolla käytävällä ketään, että voiko siitä kulkea?
Jos siellä on toinen asiakas, ei voi mennä siitä, pitää valita toinen käytävä. Kiitos muistutuksesta! Vettä ja vissyä on riittävästi.
Muutama purkki maitoakin löytyy. Vaikka itse en käytä maitoa muuhun, kuin harvoin ruuanvalmistuksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2562733Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse872125Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121930Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki841383- 671335
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181280TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161128Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901100Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos43964- 71953