Tuossa tuo uusi Win10 pöytäkone nyt on. Mitä on odotettavissa kun käynnistän sen. Mitä hyvä tietää etukäteen. Onko jonkun Windows-tilin luonti enään pakko. Youtubesta olen kyllä tutoriaaleja katsellut mutta ihmetyttää että yhdessäkään ei tehty erikseen tavallisen käyttäjän tiliä ja järjestelmänvalvojan tiliä niin kuin seiskassa suositeltiin ja netissä oltiin tuolla tavallisella tilillä jolloin netissä olo oli turvallisempaa kuin jos netissä olisi oltu järjestelmänvalvojan tilillä.
Ja luodaanko nykyisin joku pin-koodi salasanan sijasta ym.
Uusi Win 10
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä tehotesti sille että montaako bluray-elokuvaa täydellä laadulla prosessori jaksaa pyörittää: kopioit suoraa Bluray-levyiltä tietokoneen levylle elokuvia ja sitten vaikka käytät monia VLC-videoplayereitä yhtäaikaa, ja pyörität samalla ruudulla vaikka kahdeksaa bluray-elokuvaa täysin omissa ikkunoissaan yhtäaikaa, pitäisi riittää tehot, helpostikin.
- Anonyymi
Kuka nykyään jotain levyjä rippaa kun voi ladata suoraan netistä nopeammin.
Siitä onkin aikaa kun otin tuollaisen käyttöön, muistaakseni täytyy luoda profiili/tili ja käyttöönottoasennus menee osio osiolta. Pin-koodin tai salasanan saa itse päättää kumpaa käyttää. Selaimesta kannattaa valita yksityinen selailu niin saattaa olla turvallisempaa.
- Anonyymi
Win10 64-bittinen on asennettuna eräälle levylle, mutta siitä on nyt piuhat irti, käynnistän sillä koneen jos laitan piuhat kiinni siihen levyyn :D
Oikeastaan tuollainen että montaako bluray-elokuvaa jaksaa pyörittää samalla ruudulla yhtäaikaa eri-ikkunoissa on enemmänkin prosessorin ja näytönkiihdyttimen ominaisuuksien testi.
1 näyttö vain ja samalle ruudulle yhdellä näytönohjaimella monia bluray-elokuvia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2592884Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1052398Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä121980- 731483
Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki851434Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.181330TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161148Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901120Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos431014- 71983