Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
129
aloitusta ·
16459
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos koirulin hoito hadlaantuu, niin eiku miittiin käypi askeleet. Toivoakseni tanssiravintolaan.. :)
30.08.2026 20:56
Poistan siis sen. Mä tosiaan heräilen arkisin neljän aikaan töihin, näinpä pikkuisten nukkumaanmenokin on aikaisin. Laitat kun laitat ja vastaan kun vastaan.
Hyvä diili. :)
30.08.2026 15:17
Itse en tunne Jyväskylää ollenkaan. Hyvät yhteydet sinne on joka suunnasta, niin logistisesti hyvä valinta miittipaikaksi.
30.08.2026 14:40
Mahtavuutta! Varoituksen sana siitä pussailusta.. poskisuukkoja jakelen ystävillenikin.
Oot hauska, mä taidan odottaa meidän epätreffejä ihan oikeasti. Ja lupaan olla viettelemättä.. pakostakin, olen aina epäviehättävä paitsi persoonaltani. :)
Mailiosoite on profiilissa.
30.08.2026 14:37
Mä laitoin mailin tuonne profiiliin. Laita joku info, että voin poistaa sen.
30.08.2026 14:13
Nooh mäkin vastasin sinulle jo tuonne syvällisyys ketjuun..
30.08.2026 13:56
En valitettavasti voi suostua "treffeihin" sillä siinä on parisuhdekaiku. :)
Tapaamiseen voin hyvillä mielin suostua mutta vain ihminen ihmiselle lähtökohdista. Vaikutat suoraviivaiselta joten suoraa puhetta ymmärtänet.
Eli en hae kumppaniehdokasta itselleni, enkä jaa piljendaalia.
Se, jos tapaamme, tapahtuu se ilman mitään säätöä.
Lähes kaikki ystäväni ovat miehiä, joten itselleni tämä ei ole ongelma.
Joten jos haluat vielä tavata, laitan meiliosoitteen profiiliin hetkeksi.
30.08.2026 13:43
Olenkin dualismin vahva kannattaja.
Ehkä jopa vähän vanhahtavalla tavalla. Kaikelle on vastikkeensa ja vastakohtansa.
"Siellä syvällisen taipumus on olla kokematta syvällisyyttän minään sen erityisempänä syvällisyytenä
-T10"
Hyvin sanottua.
30.08.2026 13:30
Sinusta kyllä olin huomaavinanikin ettet ole ihan eilisen teeren poikia palstailussa.
Kyllähän minä kai olisin pariutimiskelpoinen, on vaan tosi iso miinus se, että unohdan itseni parisuhteessa. Minuuteni katoaa.
Siksi suostunkin vain tapailusuhteeseen. Ja sellainen minulla onnin ollut jo kohta kuusi vuotta.
Sinkkuilen mieluusti ja haluan elää itseni näköistä elämää. Se saatii sen, että saan olla vapaa.
Juu .. on sinunkin kanssa helppoa jutustella.
30.08.2026 13:25
Mun luonnefiltterit on ihan pyllystä. Olen sinisilmäinen ja naiivi idiootti joka ajattelee että kaikki muutkin on kilttejä kun kerta itsekin olen.
Puijattu ja huijattu monasti. Vaan aina vaan putoan samaan ansaan. Pikkuisen tyhmähän kun olen. Mut, kenenkään vanavedessä en mene. Never.
No jos tartun tilaisuuteen, nii johan on jalomielinen veto sinulta.
Mut juu..
Laitoin tuossa toiseen viestiin sinulle kyssärin.. eli tuumasin sitä, et oletko uusi palstalainen vai paluumuuttaja?
Eihän silläkään mitään väliä mutta kiinnostuin.
30.08.2026 13:15
No sehän on vain minun mielipiteeni syvällisyydestä. Eli ei paskankaan arvoinen muille ja itselleni ehtaa kultaa. :)
30.08.2026 10:49
No toi syvällisyys, .. mitä se kenellekin merkitsee.
Käsite on aika laaja.
Itselleni syvällisyys on pinnallisuuden vastakohta.
Olen joskus nuorempana pitänyt itseäni syvällisenä, mutta sitten ymmärsin, etten halua pohtia tai ymmärtää kaikkea. Minä en saa elämääni lisäarvoa siitä että tiedän.
Tässä palaan taas lempiaiheeseeni; kuolevaisuuteen. Jokainen joka elää elämänsä siten, että kuolon hetkenä voi hyvillä mielin antaa elämänsä lipua pois, on elänyt oman näköisensä elämän.
Minun nähdäkseni kuoleman pohtiminen kuuluu syvälliseen ymmärtämykseen elämästä..
Syvälliseen ymmärtämykseen kuuluu mielestäni myös oman henkilökohtaisen rajallisuutensa ymmärtäminen.
Viisaus joka johdattaa minua elämässäni, kumpuaa syvällisyydestä, mutta kaikessa yksinkertaisuudessaan se on kuitenkin hyvin .. ei niin syvällistä. Suurin viisaus piilee siinä, ettei minun tarvitse.
Tarve ei kumpua viisaudesta tai syvällisyydestä, tarve syntyy minästä, egosta. Minä haluaa tietää totuuden, elämän tarkoituksen, juurisyyn tai ihan vaan vastauksen kysymykseen miksi.
Itse olen luopunut tarpeesta tietää tai ymmärtää. Se, miksi asiat tapahtuu ei ole se oleellinen asia minulle. Se, mitä tapahtuu on. Haluan elää ja kokea sen mitä tapahtuu vapautuneesti ilman tarvetta tietää tai ymmärtää sitä.
Elän täysillä omien arvojeni mukaisesti jokaisen elämäni tapahtuman ymmärtämättä tai edes haluamatta ymmärtää sitä.
Syvällisyys on pohjimmiltaan itsensä ymmärtämistä. Olen vuosia tehnyt töitä itseni ymmärtämiseksi ja lopulta vain totesin ettei ole tarvetta.
En ole mielestäni syvällinen ihminen, aika kevyesti otan elämän käänteet, sillä se on minun valintani siitä, miten haluan elää tämän lyhyen elämäni. Ja tähän johtopäätökseen pääsin syvällisten pohdiskelujen tuloksena.
Eli ota nyt si siitä, mikä on syvällistä ja mikä ei, koko asia on kuin häntäänsä syövä käärme.
30.08.2026 10:43
Minussa on venäjäläistä- ja romaniverta sekoitettuna hämäläiseen perusjunttiin. Olen sellainen sekarotuinen. No.. en osaa ajatella esmes romanikulttuuria omanani, sillä en sitä tunne. Isäni äiti oli kuulemani mukaan romani. Mut tiedä siitä si.
30.08.2026 10:00
Suoraviivaisuutesi viehättää minua. Monessakin asiassa missä olen itse ollut solmussa ja avautunut palstalle .. juuri sinä olet löytänyt sen puolen asiastani jota itse en ole nähnyt.
Olemme persoonina hyvinkin erilaisia ja siksi juuri arvostan mielipidettäsi ihan hitokseltaan.
Minäkään en ole murehtija, mutta menen herkästi solmuun jos alan miettimään asioita liiaksi.
En siis tee sitä, sillä se aiheuttaa minulle henkistä pahoinvointia.
Elämä on niin lyhyt, etten tuhlaa aikaani ikävyyksiin vaan sivuutan tai hyväksyn ne sellaisenaan. Ei aina ole kivaa, senkin olen sisäistänyt.
Sinun rationaalisuutesi om virkistävää juurikin siksi kun se on niin erillaista. En tosiaan ole kanssasi useinkaan samaa mieltä, mutta arvostan näkemyksiäsi. Olet monasti saanut silmäni aukeamaan ja näkemään asioita myös toiselta kantilta ja se on hyvä se. Kiitos että olet tuollainen kuin olet.
Olin ehkä pikkuisen puolustuskannalla, kun tuntui että olet lyttäämässä koko palstamiitti-ideaa jo alkuunsa, mutta nyt ajattelen jo toisin. Tuot vain esiin toisen aspektin. Hyvä niin.
30.08.2026 09:48
Eihän mun kalenteri ole täynnänsä suinkaan.. :)
Pari tapahtumaa, sen verran että vievät ylimääräisen budjettini kokonaan, eli ei olisi suoraan sanottuna varaa järkätä miittiä. Tämän vuoden puolella siis.
Ja ei tarvitse miettiä pariutumisiani. Heh!
Minä en pariudu. ;D
Minä taas mietin että kuka sinä olet?
Oletko uusi vai paluumuuttaja palstalla?
30.08.2026 08:21
Heh! Hauska vastaveto.
Enhän minä uskaltaisi yksin tuntemattoman kyytiin..
Olen avoin uusille tuttavuuksklle, mutta kyllä se vaatii turvallisuuden tunnetta.
Kyllähän mä vastailen jos huomaan viestejä .. toi meidän rekkujen viestien ilmoitukseen tarkoitettu vellikello ei vielä toimi ihan niinkuin pitäisi, joten plärään tätä ketjua aika aktiivisesti.
30.08.2026 08:12
Nyllähän palstalla tutustuu ihmisiin jos kirjoittaa jotenkin tunnistettavasti. Allekirjoittamalla tai rekkautumalla voi kirjoittaa siten, että persoonan voi eritellä anojen harmaasta massasta.
Sillä tavoin tutustuminen on mahdollista.
Pelkkä anonyymi ei erotu siten, että tutustuisi.
30.08.2026 07:58
Danke.
30.08.2026 07:54
Tulisit tulematta paikalle, mitä kivaa tuossa nyt sit olisi?
30.08.2026 07:51
Olen ollut avoin niin palstalla kuin palstan ulkopuolellakin. Ei ehkä maailman fiksuin veto, mutta kun sellainen olen. En osaa olla olematta minä itse ja jos se kostautuu niin diilaan sen sitten kun ja jos se tapahtuu.
En halua kantaa huolta huomisesta tai huolia mörköjä sänkyni alle. Minä olen sellainen hetkessä eläjä, huithapeliksikin voi kutsua.. 😄
30.08.2026 07:49
1 / 823