Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14098
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo on juurikin sen merkki, että olet palautunut. Saanut nollattua edellisen työvuoden ja valmis uuteen.
03.08.2025 18:21
Kyllähän tuo joltakin neurologiselta kuulostaa. Magneettiin on aina hitonmoiset jonot. Kuis oletko pään vai selkärangan kuvaukseen jonossa?
03.08.2025 18:20
Pujis on poikkeus joka vahvistaa säännön. Olen hyvinkin mielelläni hänen kanssaan alastomana. :)
03.08.2025 18:10
Ööh.. ihan sysipaska idea. En mä mee töihinkään pillusillani. Enkä halua nähdä sen enempää työkavereita kuin palstalaisiakaan kelteisillään..
03.08.2025 16:10
Vai niin.. :)
Eikös naiset saisi olla kotonaan ilman rihman kiertämää?
Eikös se ole sama asia kuin munasillaan oleminen?
Tulin suihkusta ja kuivattelen itseäni alastomana kattotuulettimen alla. Lämpötila sisällä on n. 24 astetta joten on optimaalista olla pillusillaan...
😜
03.08.2025 15:05
Noh olisin minäkin munasillani jos minulla sellaiset olisi. Onko tämä mitä nyt suihkun jälkeen olen pillusillaan olemista? 😆
03.08.2025 14:45
Toivon todella ettei mikään noista olisi sinulla. Kaikki on iha persauksesta. Helpoin noista on MS joskin se riippuu minkä version siitä saa.
Mutta hei, tiedän todellakin tunteen kun kroppa pettää alta, eikä voi tehdä asioita niin kuin haluaisi ja sen vitutuksen määrää kun kroppa tekee jotakin mitä ei haluaisi. Hallinnan menettäminen pelottaa ja ottaa päähän. Itse menetin elämänhaluni, kun mun kroppa sanoi kaput yli kymmenen vuotta sitten.
Oletko päässyt neurologille? Se olisi nyt oleellisinta, siitä si pään magneettiin ja tarvittaessa selkäydinnestenäyte..
03.08.2025 14:41
Laitoin keväällä mansikkaa, pensasmustikkaa ja raparperiä. Viime syssynä laitoin talvivalkosipulia.. odotan jo innoissani sen satoa.
Ja minullahan on kerrostaloasunto ja pieni piha, en voi oikein istutella mitään maahan kun olen kattanut pihani merisoralla ja puulaatoilla. Kaikki kasvatukset on laatikoissa tai ruukuissa.
Murkut ovat hyvin jo löytäneet istutukseni ja niillä on komeat kirvafarmit raparperin lehdillä.. en raaski häätää niitä. Enhän mä muutenkaan tee niillä lehdillä mitään. Nehän on myrkyllisiäkin.
Pihapiirini mustarastas on syönyt lähes kaikki mansikkani mutta mustikoita olen saanut pari kourallista ja vielä tulee muutama mustikka.
Edellisvuoden valkosipulit ovat minulta loppu, joten toivon hartaasti että tämän vuoden sato onnistuu. Vielä pitänee odotella jokunen aika ennenkuin voin nostaa ne laatikosta.
Että sellaista.. :)
03.08.2025 14:29
Sateen tuoksu on huumaava. Aivan taivaallinen.
Ropina taasen on niin kivaa kuunneltavaa, että siitä nautin.
Sateella ei tarvitse kastella istutuksia.
Joskus lämpimänä kesäsadepäivänä lähden kävelylle kastumaan. Sekin on kivaa jos ei tule kylmä.
03.08.2025 11:08
Huomenta sinullekin. Hyvää kuuluu.. ulkona aurinko paistaa, lämpötila +23 ja kesälomaa vielä kaksi viikkoa edessä. Yö oli ihanan viileä. Aivan parhautta. Tänään siivoan pihan, kitken rikkaruohot ja pesen pihakalut ja laatoituksen. Mukava istuksia ensiviikolla sit pihalla lukemassa lehteä tai kirjaa. Satoi tai paistoi.
03.08.2025 10:50
Hauska..👍 tälle.
03.08.2025 10:42
Ei meillä. Ajat ovat muuttuneet. Sikseen kun sitä voitaisiin pitää häirintänä.
03.08.2025 10:36
Joku mies saa sinusta hyvän naisen rinnalleen. Jos vain sinä kelpuutat hänet. :)
Rietas romantikko, sen voin uskoa sinusta.
03.08.2025 06:19
Vietin tänään koko illan exäni kanssa. Hauskaa oli, mutta ei tulisi mieleenikään sekstailla exän kanssa. Exät ovat exiä syystä. Sius ihan aiheesta...
02.08.2025 23:50
Olen tosiaankin kokenut myös tuon kunnioituksen puutteen. En ottanut mitenkään henkilokohtaisesti sanomaasi. En tietenkään. En ole mikään jokamiehen unelmanainen, joten ymmärrettävästi olen ollut joillekin vain väline purkaa seksuaalisia paineita, mutta rehellisesti sanottuna, suuri osa noista miehistä on ollut samaa minulle. Kasvottomia, nimettömiä mulkkuja joiden kanssa olen vain rietastellut. Ilman sen kummempia odotuksia puolin tai toisin. Mutta se oli joskus aikoja sitten. Menneisyyttä.
Nykyään en usko senkään vertaa parisuhteeseen mitä ennen vanhaan, mutta olen uskollisesti pujiksen kanssa. Ilman parisuhdetta.
Nuorena sinkkuna olun kylmästi Kaija Koon sanoin kaunis, rietas ja onnellinen. Miehet llivat vain riistaa ja en halunnut sitoutua.
Nykyään vanhana ja viisaana olen oppinut, että .. paree olla vaan yhteen sitoutunut. Silti tunnen itseni vapaaksi. Ja se on minulle tärkeää.
02.08.2025 23:38
Minä olen kokenut tuon välineellistämisen, mutta toisaalta olen myös välineellistänyt itsekin miehiä.
Myönnän, että olen nussinut paljon enemmän kuin rakastellut, mutta minulle se ei ole haitta. Sillä pidän molemmista. En ole romantikko, enkä romantisoi seksiä. Suhtaudun seksiin paljolti kuin mies.. johtunee aivoistani, jotka taitaa olla hyvin putkiaivoiset.
Ehkäpä siksi ymmärränkin miehiä hieman eri tavalla kuin suuri osa naisista. Minulle kun seksi on vain seksiä ja jos siinä kaupanpäällisenä tulee tunteita tai höttöä, se on vain plussaa.
Enkä tosiaan kritisoi muulla tavalla ajattelevia.
Siitä huolimatta en pystyisi tuollaiseen seksimaratoniin. Ei onnistuisi. Ei minulta.
02.08.2025 18:05
Kiitos ja kuitti.
02.08.2025 16:05
Niin.. ne yöunet. Mittaamattoman kallisarvoiset yöunet. Minäpä yritän vielä jatkaa omiani. Palaillaan.
02.08.2025 07:14
No.. ite tiedät parhaiten miten suitsia ponejasi.
:)
Mä uskon vaan siihen, että elämä on liian lyhyt. Se meinaan loppuu ennemmin kuin huomaakaan ja sit sitä on vaan, et tässäkö tämä oli.
Kannustan aina kaikkia elämään potentiaalinsa mukaisesti. Täysillä. Mut ei se kaikille sovi tietenkään.
02.08.2025 07:11
Heräsin sateeseen.. täällä nyt sataa ihan kunnolla. Yritän vielä nukkua hieman.. kello ei ole vielä seitsemääkään..
02.08.2025 06:55
1 / 705