Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14823
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin.. öhömpsistä.. tuota...
siis.. noinko on?
Korrelaatiolla nenän ja jalkovälin varustuksella ei tietääkseni ole todistettu, mutta siihen liittyy vahvoja uskomuksia. Oletko sinä siis kuin Frank Sinatra, jolla oli juorun mukaan valtava varustus?
Tai, ööh, jätä kertomatta sittenkin.
10.12.2025 21:06
Kaipaava hali takaisin. Olen ikävöinyt sinua.
10.12.2025 20:58
Luvattoman syntisiä ajatuksia sinulla ..?
Onneksesi niitä ajatustesi pullia ei ole kuorrutettu suklaalla.
:)
10.12.2025 20:56
Ehei, ei suinkaan. Pulloharjaa käytetään isompiin rööreihin.. nenä rassataan pilliharjalla. Juuri sopiva insrumentti kyseiseen operaatioon.
10.12.2025 20:52
Opit kerrasta, oikein kun säikähtää henkensä edestä, sitä yleensä yksinkertaisimmatkin ottaa opikseen.
Ja en nyt sano sinua yksinkertaiseksi, siitä ei ole epäilystäkään, että olet vähintään kaksinkertainen... :)
10.12.2025 20:50
Sokeriholisti! Niinpä tietenkin.
Mut hei sä oletniin makee tyyppi, että se sinulle sallittakoon.
Itse lihon kilon jo kun ajattelen pullaa.. :)
10.12.2025 20:44
En pidä elämää varsinaisesti kivana, mutta on kivaa olla elossa. Elämä on usein aika vakava paikka kaikkinensa, eikä kiva ole mielestäni oikea sana kuvaamaan sitä.
Elämän kirjoon kuuluu kaikki tunteet ja jotta elämässä on kivaa, pitää olla kontrastia, mikä tarkoittanee sitä, että ei ole kivaa.
Se, että olen ja elän on välillä tosi kivaa, mutta eniten nautin elämän tunteiden koko kirjosta.
Nyt on itselläni alavireinen kausi ja tavallaan nautin myös siitä että on pikku masis, vastoinkäymisiä sekä itseeni pettymistä.
Se, että nyt on kurja olo, ei tarkoita että niin olisi ainiaan. Sen huomaa sit taas kivana päivänä miten mukavaa elämä on kun on ensin vähän kurjistellut vaihteen vuoksi.
Eihän elämä ole vaaleanpunaista hattaraa.
10.12.2025 20:40
Niin tekevät. Kännyaddiktio piinaa kansalaisiamme laajasti, jopa dösäkuskeja.
10.12.2025 20:28
Minulla putosi veroprosentti 3% ja se tarkoittaa, että tulonikin putosivat. Pienituloisesta vielä pienituloisemmaksi.. 🙄
10.12.2025 19:28
Voi mikä mielikuvan loit. Tekemätön paikka.
Minä kun kuljen höslällä, eli dösällä, niin en kaiva nenääni liikkuessani maanteillä. Harrastan tuota vain yksityisesti ja yleensä wc:n suojassa paperin kera.. mutta minä olenkin tylsä tapaus.
Mutta juu, minäkin kaivan nenääni.
10.12.2025 19:25
Simiti onkin erikoistapaus. Tosi hyvä ja kiva kirjoittelija kun sille päälle sattuu. Asiallinen asiallisille ja todella mielikuvitusrikas tarinoitsija.
Ärsytyskynnyksensä on matala, sattuneista syistä, ehkä sillä että häneltä puuttuu kokonaan puolet aivoista. Oikeasti.
Siksi on niin törkeän naurettavaa, että väki ragee hänestä ja hänelle. Simiti ragee vain ärsytettynä tai silloin kun kärsii suunnattomista kivuistaan joita peittää juopottelemalla.
Ja kännispäiten hänelle sattuu lepsuksia.
Pyydänkin inhimillisyyttä Simitiä kohtaan palstalta. Toki täältä löytyy paljon inhimillisyyttä jos sitä halutaan antaa. Se on tahtotilasta kiinni.
Simiti ei ole se paskapää minkä kuvan jotkut hänestä antaa. Hän on lämmin ja persoonallinen ihminen joka ansaitsee kunnioitusta itsenään.
Häntä ei kannata lukea kuin piru raamattua, sillä hänellä on yllättävän kiero huumorintaju.
Toki haasteensa elämässä ovat suunnattomat. Muistinsa on aikasta surkea, joten sen voi ymmärtää, kun pääkopassa on tyhjää tilaa puolikkaiden aivojen verran.
Hän on tilanteeseensa nähden hyvin pärjännyt palstalla ja kuuluu ehdottomasti kivoihin kirjoittajiin.
Nutiaiset joilta ei löydy yhtään ymmärrystä häntä kohtaan, HE ovat niitä joita minä en palstalle kaipaa.
Mielestäni palstalla saa ja pitää olla erilaisuutta. Ja jokaisella oikeus olla oma itsensä. Mielestäni Simiti on kiva lisä palstaan. Omana itsenään.
10.12.2025 19:17
En ole nyt juurikaan palstaillut. Syitä on monia ja ei ole sit inspannut. Mutta en hylkää palstaa kokonaan. Tämä on minulle edelleen tärkeä osa minua, siis tämä palsta, mutta tauko on ollut tarpeellinen. Niin.. eipä tässä ny si kai sen enempiä.
10.12.2025 18:58
Jatka vaan olemalla sä ite. Mä tykkään siitä. Sä et ole todellakaan aina oikeassa, mut kunnioitan sitä ettet hymistele. 🤘
10.12.2025 18:54
Jaahas, sinäkö täällä alat pölyttymään? ;)
10.12.2025 18:50
Holisti!
Suklaahoisti!
Mutta sehän me tiedettiinkin. :)
10.12.2025 18:48
Tuo julkaistiin viisikymmentäluvulla, mutta kirjailija kirjoitti sitä toisen maailmansodan varjoissa ja sen ajan synkkyys on nähtävissä teoksessa.
Myös maailmansodan varjoissa naisen rooli oli monelle rintamamiehelle idealisoitunut.. kuten naisroolit teoksessa. Herkiksi, haikeiksi .. kuin untuvaisiksi.
Mielestäni teos on käsittämättömän upea kokonaisuus fantasiaa ja samalla kytkeytyen siihen aikakauteen missä se on kirjoitettu.
Leffat on upea visuaalinen kerronta upeasta tarinasta ja minä arvostan sitä suuresti sinä minä se on. Tarinana. Satuna.
10.12.2025 18:26
Lotraanhan minä. Joka arkiaamu käyn suihkussa ennen töihinlähtöä. Ja en todellakaan pärjää 4 minuutin suihkulla.. taitaa lyhimmillään olla 7 tai 8 minaa.
Mutta mulla onkin kiinteä vesimaksu.
Teen fyysistä työtä ja en oikeasti edes kunnolla herää aamulla ilman suihkua.
Asumme tuhansien järvien maassa, jossa ei ole pulaa vedestä. Toki siitä pitää maksaa, mutta eihän mikään ole ilmaista.
10.12.2025 18:00
No sinkut.. ylivoimaisesti.
04.12.2025 19:37
Silloin laitetaan lenkille nastakengät jalkaan..?
04.12.2025 19:34
No nyt on vähäiset vaatimukset.
Sitähän sanotaan, että vaatimattomuus on hyve.
01.12.2025 10:06
1 / 742