Niin.. oli tuossa elokuussa Randen kanssa juttua palstamiitistä ensi kesälle.
Ajatuksena oli miitti Jyväskylässä, joka olisi aikalailla keskellä Suomineitoa.
Mitä ajatuksia tämä herättää?
Palstamiittinkiä taas ajattelen
248
1090
Vastaukset 248
- Anonyymi00001
No eipä ole hirveää hinkua, mutta eihän sitä tiedä sitten ensi kesänä.
Sinäänsä matka ei olisi nyt pitkä ja yöpaikkaakin löytyis tarvittaessa, vaikka ei hotskua haluis ottaa. Ajankohta sitten kertoo myös, osuuko miten töiden kanssa.
Eli oliko sopivan savolainen vastaus?- Anonyymi00002
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu, osuvan savolainen.
Suatanhan tuota tulla, tahi olla tulemattakii...
(0-informaattista) Anonyymi00002 kirjoitti:
Suatanhan tuota tulla, tahi olla tulemattakii...
(0-informaattista)Takuulla innostut si kuitenniin.. taihi et .. sinusta kun ei osaa etukäteen sanoa. Ja riippuu tietty sun työvuoroistakin.
Kuis muuten? Jetillä kruisaat vielä, vai joko sinne savoon on jäät tulleet..?
Mua pelotti niin hiivatisti alkuun sun kyydissä, mutta lopulta joudun kyllä myöntämään että aivan parhautta se oli.- Anonyymi00009
Pikku-pirpana kirjoitti:
Takuulla innostut si kuitenniin.. taihi et .. sinusta kun ei osaa etukäteen sanoa. Ja riippuu tietty sun työvuoroistakin.
Kuis muuten? Jetillä kruisaat vielä, vai joko sinne savoon on jäät tulleet..?
Mua pelotti niin hiivatisti alkuun sun kyydissä, mutta lopulta joudun kyllä myöntämään että aivan parhautta se oli.No saa nähdä? Tässä on niin paljon tuonne asti vielä muuttujia.
Kruisailisin, vaan en kerkeä. Kokoajan taas jotain. :o/
Kaikki keksii kaikenlaista mun pään menoks, joten pitää ne hoidella ja toivoa, että vielä kelejä pitää. Ehkä seuraavilla vapailla voi jonkun lenkin tehdä.
No ensi kesänä uusiks ja sit painellaan pitemmälle ja vauhilla. :oD Ei nuhailla lähivesillä. :oD Anonyymi00009 kirjoitti:
No saa nähdä? Tässä on niin paljon tuonne asti vielä muuttujia.
Kruisailisin, vaan en kerkeä. Kokoajan taas jotain. :o/
Kaikki keksii kaikenlaista mun pään menoks, joten pitää ne hoidella ja toivoa, että vielä kelejä pitää. Ehkä seuraavilla vapailla voi jonkun lenkin tehdä.
No ensi kesänä uusiks ja sit painellaan pitemmälle ja vauhilla. :oD Ei nuhailla lähivesillä. :oDTodellakin. Tulex sää talvella si tänne, koristamaan mun betonikuutiotani?
Tää mun kotikaupunki on ihan kuollut talvisin, mutta kyllä me jotakin keksitään.- Anonyymi00019
Pikku-pirpana kirjoitti:
Todellakin. Tulex sää talvella si tänne, koristamaan mun betonikuutiotani?
Tää mun kotikaupunki on ihan kuollut talvisin, mutta kyllä me jotakin keksitään.Enköhän mä tule. Itseasiassa voitais käydä ehkä kahtoo vaikka jäkismatsi maalikylässä. Se vois olla nasta. Siellä kun pääsee sit liikkumaan pikkuhutikassakin näppärästi. 😁
Anonyymi00019 kirjoitti:
Enköhän mä tule. Itseasiassa voitais käydä ehkä kahtoo vaikka jäkismatsi maalikylässä. Se vois olla nasta. Siellä kun pääsee sit liikkumaan pikkuhutikassakin näppärästi. 😁
Juu, isolle kaapungille. Eiku katot sopivan matsin ja ajankohdan, nii aletaan väsäämään.
- Anonyymi00003
Sivuihmetys tässä terve. Noinkohan tuo onnistuisi?
Meillä on jo ollut pari palstamiittiä. Aika vähäisellä osallistujamäärällä, mutta jos sen suunittelee hyvin,niin kyllä se järkkääntyy.
- Anonyymi00005
Pikku-pirpana kirjoitti:
Meillä on jo ollut pari palstamiittiä. Aika vähäisellä osallistujamäärällä, mutta jos sen suunittelee hyvin,niin kyllä se järkkääntyy.
Ehkä. Ehkä.
- Anonyymi00004
Kuulostaa hyvälle ajatukselle!
Periaatteessa kyllä passaa.
Jyväskylää en tunne, mutta tutustumalla sekin järjestyy. Eräs työkaveri asuu Jyväskylässä, niin voin hältä udella.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jyväskylää en tunne, mutta tutustumalla sekin järjestyy. Eräs työkaveri asuu Jyväskylässä, niin voin hältä udella.
Oon joskus opintomatkalla siellä käynyt, Pöllöwaari jäi mieleen. Hyvät sapuskat. Ihan eläväinen opiskelukaupunki se on. :)
Mu5tasydän kirjoitti:
Oon joskus opintomatkalla siellä käynyt, Pöllöwaari jäi mieleen. Hyvät sapuskat. Ihan eläväinen opiskelukaupunki se on. :)
Jos hyvin käy,saamme mahdolliseen palstamiittiimme paikallisoppaan. Siis jos joku Jyväskyläläinen palstailija innostuu...
- Anonyymi00006
Jos sinne lähtisi ei olisi enää anomuumi?🤷♀️
Veikkaan että kaikista ilkeimmät eivät kehtaa sinne nokkaansa pistää, kun pitää kohdata silmästä silmään.
Ei. Ei niille jotka osallistuu.
Muille kyllä ja aina on kunnioitettu toisen yksilönsuojaa palstalla. Se on edellytys palstamiitillekin.- Anonyymi00007
Mu5tasydän kirjoitti:
Veikkaan että kaikista ilkeimmät eivät kehtaa sinne nokkaansa pistää, kun pitää kohdata silmästä silmään.
Näinpä. Se ei pelota. Mutta eikö palstan ajatus ole olla anonyymi? Muutenhan tästä katoaisi koko pointti.Sama silloin perustaa joku whatsapp rinki ja palstailu menettäisi merkityksensä.🤷♀️
Anonyymi00007 kirjoitti:
Näinpä. Se ei pelota. Mutta eikö palstan ajatus ole olla anonyymi? Muutenhan tästä katoaisi koko pointti.Sama silloin perustaa joku whatsapp rinki ja palstailu menettäisi merkityksensä.🤷♀️
No Pirppis taisi tuossa kertoa, että "Se mitä tapahtuu miitissä, jää miittiin.." 😄
Ei muakaan pelota, olen vahva nainen...Anonyymi00007 kirjoitti:
Mistäs tiedät,etteikö meillä ole jo WA-rinki..?
Lisää foliota, kyllä se siitä.
Se, että tiedän ja tunnen palstalaisia palstan ulkopuolella, ei poista anonyymiteettiäni.
Miitissäkin voi olla nimimerkillä jos haluaa. Ei tarvitse paljastaa nimeään jos ei halua.- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Eipä siellä tarttis kertoa kuka on ja mitä on kirjoittanut. Tietää vaan, että miitti on ja jossain.
- Anonyymi00011
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mistäs tiedät,etteikö meillä ole jo WA-rinki..?
Lisää foliota, kyllä se siitä.
Se, että tiedän ja tunnen palstalaisia palstan ulkopuolella, ei poista anonyymiteettiäni.
Miitissäkin voi olla nimimerkillä jos haluaa. Ei tarvitse paljastaa nimeään jos ei halua.Okei. No teistä on moniksi. 😁🤷♀️
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei. No teistä on moniksi. 😁🤷♀️
Kirjaimellisesti on. Sivu
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eipä siellä tarttis kertoa kuka on ja mitä on kirjoittanut. Tietää vaan, että miitti on ja jossain.
Veikkaan, että kukaan ei osaa loputtomiin feikata mlkkua luonnettaan, ainakaan, jos alkoholilla on vaikutusta asiaan. Kyllä se trollailu siinä vaiheessa viimeistään paljastuu.
Anonyymi00010 kirjoitti:
Yleensä palstalla on miitin aikana hotline ketju jolla tavoittaa miitin.
Tapaamispaikka on sovittu jonnekin julkiseen .. esmes rautatieasemalle ja tuntomerkiksi annettu vaikka vihreä peruukki. Ja sit on palstan hotline ketju.
Tosiaankaan kenenkään ei ole pakko kertoa, kuka on. Voi esittäytyä vaikka anonyyminä tai käyttää palstanimeä.Anonyymi00011 kirjoitti:
Okei. No teistä on moniksi. 😁🤷♀️
Noh, olen tosiaan juurikin siitä syystä palstalainen, kun täällä on niin monenlaista immeistä. Se on palstan rikkaus, ihmiset. Erilaisuus, ei mikään sisäpiiriläisyys.
Täällä kohtaa ihmisiä, joita ei irl voisi koskaan kohdata.Nojuu, ei kaikki tietenkään ole nytkään anonyymejä toisilleen, vaikka palstalla ovat. Minutkin tunnistaisi välittömästi aikalailla kaikki miitissä, ennen kun ehtisin suutani avata. Jo pelkästään kuvistani ja tatuoinnista, ihan kaikki kun ei ole kuvamanipulaatiota. Ja jutuistani tunnistaisi sokeekin.
Mutta se on ehkä rekkujen ongelma helpomminkin jos on ollut avoin itestään. Eli en usko et sulla hätää on. Jääny sen verran anonyymiksi kuitenkin 👍- Anonyymi00018
Pikku-pirpana kirjoitti:
Noh, olen tosiaan juurikin siitä syystä palstalainen, kun täällä on niin monenlaista immeistä. Se on palstan rikkaus, ihmiset. Erilaisuus, ei mikään sisäpiiriläisyys.
Täällä kohtaa ihmisiä, joita ei irl voisi koskaan kohdata."Täällä kohtaa ihmisiä, joita ei irl voisi koskaan kohdata."
Osittain, kenties.
Mutta miksi ensi kesänä? Miksei 20v kuluttua, suoraan?
-T10 Anonyymi00018 kirjoitti:
"Täällä kohtaa ihmisiä, joita ei irl voisi koskaan kohdata."
Osittain, kenties.
-T10Lomakaudella tietty. Ja tälläiseen pitää varata aikaa. Tämähän on nyt vasta ajatus miitistä.
Liian hätäiseen järkättyyn miittiin ei tule ketään.- Anonyymi00020
Mu5tasydän kirjoitti:
Veikkaan, että kukaan ei osaa loputtomiin feikata mlkkua luonnettaan, ainakaan, jos alkoholilla on vaikutusta asiaan. Kyllä se trollailu siinä vaiheessa viimeistään paljastuu.
Ei sinne tosiaan mulkut edes tulisi. Ei riitä kantti.
Täällä palstalla voi keulia, mutta tänne ne jää. - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Täällä kohtaa ihmisiä, joita ei irl voisi koskaan kohdata."
Osittain, kenties.
-T10Järjestä itse miitti aiemmin, jos ajankohta on liian myöhänen...
Mikä estää? - Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei sinne tosiaan mulkut edes tulisi. Ei riitä kantti.
Täällä palstalla voi keulia, mutta tänne ne jää.Ketä nämä mystiset m*lkut on? Ketä täällä vihataan, en kässää?
- Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ketä nämä mystiset m*lkut on? Ketä täällä vihataan, en kässää?
Kiusaajia. Niitä löytyy palstalta kyllä.
- Anonyymi00034
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lomakaudella tietty. Ja tälläiseen pitää varata aikaa. Tämähän on nyt vasta ajatus miitistä.
Liian hätäiseen järkättyyn miittiin ei tule ketään.Ainut lomakausi? Ja. Yhdellä heinäkuu, toisella kesäkuu, kolmannella taas elokuu..vapaana.
Tällaisiin voi varata organisointiaikaa toki; kenties pitääkin. Ajatuksesi saa näemmä kuitenkin kannatusta, jk on kaunista.
Tosin väkihän voipi tulla ripeämminkin; jos aikaa ym resursseja on, mielenkiinnon lisäksi, siis. Never say never
Jne
-T10 - Anonyymi00035
Anonyymi00021 kirjoitti:
Järjestä itse miitti aiemmin, jos ajankohta on liian myöhänen...
Mikä estää?Tuskinpa. Minusta taas voisitte toteuttaa tuon maks. 30vrk aikajänteelläkin.
Ei estä. Ko. eventti ei yksinkertaisesti luo lisäarvoa elämääni.
Mutta kunnioitan toki avaaja (johdannais)oma-aloitteisuudestaan.
-T10 - Anonyymi00043
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei. Ei niille jotka osallistuu.
Muille kyllä ja aina on kunnioitettu toisen yksilönsuojaa palstalla. Se on edellytys palstamiitillekin.Voit omasta puolestasi luvata kunnioittaa toisten yksilönsuojaa, mutta et muiden puolesta.
Tästä jo viimeksi varoittelin porukkaa. Kuka tahansa "anomuumi" voi onkia tietoonsa tapaamispaikan ja tulla vaikka kuvailemaan julkiselle paikalle. Tai kalastella jotain minkä tietää toisia haavoittavan.
Täällä on ihan selviä psykopaattejakin seikkaillut ja seikkailee vieläkin aika-ajoin.
Sen kun tapailette oman tutun porukkanne kanssa, sen jonka kanssa pidätte muutenkin yhteyttä, mutta älkää keräilkö täältä epämääräistä pskasakkia siihen porukkaan.
Tai siitä vaan. Mutta tosi tyhmää se kyllä on.
xLiner Anonyymi00034 kirjoitti:
Ainut lomakausi? Ja. Yhdellä heinäkuu, toisella kesäkuu, kolmannella taas elokuu..vapaana.
Tällaisiin voi varata organisointiaikaa toki; kenties pitääkin. Ajatuksesi saa näemmä kuitenkin kannatusta, jk on kaunista.
Tosin väkihän voipi tulla ripeämminkin; jos aikaa ym resursseja on, mielenkiinnon lisäksi, siis. Never say never
Jne
-T10Vois kai sellaisen het kohta pitää, itse en kyllä pääsisi osallistumaan tämän vuoden puolella ja sellainen miitti jossa ei ole minkäänlaista tapahtumaa on pikkuisen tylsä.
Eka miitti oli Hämeenlinnassa keskiaikamarkkinoilla, toka myös Hämeenlinnassa Halloween teemalla ja kolmas Helsingissä Mummotunnelissa. Tai ne mitä tiedän.
Joku kesätapahtuma ja sijaintina Jyväskylä, tälläistä tuumattiin Randen kanssa. Alkuperäinen idea on Randen, mutta varastin sen häneltä.
Pikkusiskot on niin ihania. :)- Anonyymi00064
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vois kai sellaisen het kohta pitää, itse en kyllä pääsisi osallistumaan tämän vuoden puolella ja sellainen miitti jossa ei ole minkäänlaista tapahtumaa on pikkuisen tylsä.
Eka miitti oli Hämeenlinnassa keskiaikamarkkinoilla, toka myös Hämeenlinnassa Halloween teemalla ja kolmas Helsingissä Mummotunnelissa. Tai ne mitä tiedän.
Joku kesätapahtuma ja sijaintina Jyväskylä, tälläistä tuumattiin Randen kanssa. Alkuperäinen idea on Randen, mutta varastin sen häneltä.
Pikkusiskot on niin ihania. :)Jaa'a, saattoihan se idea minun suusta ekana pihalle putkahtaa, en sano varmaksi kun oli kuitenkin festaritkin meneillään 😁
Mutta aloitus on erittäin hyvä ja vastaanottokin ollut kokolailla positiivinen, luulisin. - Anonyymi00087
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vois kai sellaisen het kohta pitää, itse en kyllä pääsisi osallistumaan tämän vuoden puolella ja sellainen miitti jossa ei ole minkäänlaista tapahtumaa on pikkuisen tylsä.
Pikkusiskot on niin ihania. :)Onpas melkoinen kalenteri, siulla
3x jo?
Hienoa, että toimintaa on riittänyt.
Laittaa funtsimaan et.. mitähän tapahtui.. tiethän, pariutumisillesi.
Teemamiitti lienee toki hauskempi, ehkä; itse käynyt sen verran lukuisissa tapahtumissa.. etten oikein edes havaitse niiden teatraalista puolta, enää.
Lainasit. Ja oikein hyvin toimit.
Siskoja on moneen junaan; lienet onnekkaampiin kuuluvia.
Sinulla on muuten hyvälaatuinen luonne. Oli mukava kohdata
-Tavis10 Anonyymi00087 kirjoitti:
Onpas melkoinen kalenteri, siulla
3x jo?
Hienoa, että toimintaa on riittänyt.
Laittaa funtsimaan et.. mitähän tapahtui.. tiethän, pariutumisillesi.
Teemamiitti lienee toki hauskempi, ehkä; itse käynyt sen verran lukuisissa tapahtumissa.. etten oikein edes havaitse niiden teatraalista puolta, enää.
Lainasit. Ja oikein hyvin toimit.
Siskoja on moneen junaan; lienet onnekkaampiin kuuluvia.
Sinulla on muuten hyvälaatuinen luonne. Oli mukava kohdata
-Tavis10Eihän mun kalenteri ole täynnänsä suinkaan.. :)
Pari tapahtumaa, sen verran että vievät ylimääräisen budjettini kokonaan, eli ei olisi suoraan sanottuna varaa järkätä miittiä. Tämän vuoden puolella siis.
Ja ei tarvitse miettiä pariutumisiani. Heh!
Minä en pariudu. ;D
Minä taas mietin että kuka sinä olet?
Oletko uusi vai paluumuuttaja palstalla?- Anonyymi00117
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eihän mun kalenteri ole täynnänsä suinkaan.. :)
Pari tapahtumaa, sen verran että vievät ylimääräisen budjettini kokonaan, eli ei olisi suoraan sanottuna varaa järkätä miittiä. Tämän vuoden puolella siis.
Ja ei tarvitse miettiä pariutumisiani. Heh!
Minä en pariudu. ;D
Minä taas mietin että kuka sinä olet?
Oletko uusi vai paluumuuttaja palstalla?Ihan ymmärrettävää.
Minusta olet ihan pariutumiskelpoisia. En ole itseasiassa havainnut tähän mennessä liiemmin mitään, mikset olisi ihan tarpeeksi toimiva tapaus.
Ajoituskin saattais pelittää ehkä kans jne.
Olen tuolta maailman menoa -puolelta sinkkulaan pari-kolme vkoa sitten randomisti eksynyt. Siellä puolella olen kirjoitellut reippaan ½ vuosikymmentäkin jo ja sitä seurannut n 10v. Eli tavallaan uusi, täällä siis.
Kuka olen? No samanlainen ihmisenä näemmä kuin sinäkin, mutta mies. Aikalailla perus, uniikeimmista ulkoisista riisuttuna siis
-Tavis10 Anonyymi00117 kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää.
Minusta olet ihan pariutumiskelpoisia. En ole itseasiassa havainnut tähän mennessä liiemmin mitään, mikset olisi ihan tarpeeksi toimiva tapaus.
Ajoituskin saattais pelittää ehkä kans jne.
Olen tuolta maailman menoa -puolelta sinkkulaan pari-kolme vkoa sitten randomisti eksynyt. Siellä puolella olen kirjoitellut reippaan ½ vuosikymmentäkin jo ja sitä seurannut n 10v. Eli tavallaan uusi, täällä siis.
Kuka olen? No samanlainen ihmisenä näemmä kuin sinäkin, mutta mies. Aikalailla perus, uniikeimmista ulkoisista riisuttuna siis
-Tavis10Sinusta kyllä olin huomaavinanikin ettet ole ihan eilisen teeren poikia palstailussa.
Kyllähän minä kai olisin pariutimiskelpoinen, on vaan tosi iso miinus se, että unohdan itseni parisuhteessa. Minuuteni katoaa.
Siksi suostunkin vain tapailusuhteeseen. Ja sellainen minulla onnin ollut jo kohta kuusi vuotta.
Sinkkuilen mieluusti ja haluan elää itseni näköistä elämää. Se saatii sen, että saan olla vapaa.
Juu .. on sinunkin kanssa helppoa jutustella.- Anonyymi00118
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinusta kyllä olin huomaavinanikin ettet ole ihan eilisen teeren poikia palstailussa.
Kyllähän minä kai olisin pariutimiskelpoinen, on vaan tosi iso miinus se, että unohdan itseni parisuhteessa. Minuuteni katoaa.
Siksi suostunkin vain tapailusuhteeseen. Ja sellainen minulla onnin ollut jo kohta kuusi vuotta.
Sinkkuilen mieluusti ja haluan elää itseni näköistä elämää. Se saatii sen, että saan olla vapaa.
Juu .. on sinunkin kanssa helppoa jutustella.Kokemusta löytyy kyllä, IRL ml.
Tuossa on sit sen toisen osapuolen sitten sitä varjeltava sitä, että ykseys on aina minää ja sinää siinä me'ydessä. Toteutettavissa kyllä. Korjattavissakin jopa, jos oikein tarkkoja ollaan.
Sinulla 6v minulla taas 5-6-7kpl. Mutta ehkäpä tosisyvällisyyden löytäminen, aito emotionaalinen yhteys, rekalibroi nuokin uuteen uskoon.
Minullekin vapaus on itseisarvo. Mutta aidostikin syvällistä seuraa.. huomaan kaipaavani silti elämääni.
Niin, olemme molemmat yksilöinä konstruktiivis-mentaliteettisia; synnynnäisen johtajuutemme lisäksi, siis. -> Erittöin helppo tulla toimeen kun hyväntahtoisuus, altruismikin, nähdään vahvuuksina; toimiva setti
Vastasin sinulle muuten tuonne syvällisyys-avaukseenkin..
Perhosia vatsaan vielä aiheuttaen Anonyymi00118 kirjoitti:
Kokemusta löytyy kyllä, IRL ml.
Tuossa on sit sen toisen osapuolen sitten sitä varjeltava sitä, että ykseys on aina minää ja sinää siinä me'ydessä. Toteutettavissa kyllä. Korjattavissakin jopa, jos oikein tarkkoja ollaan.
Sinulla 6v minulla taas 5-6-7kpl. Mutta ehkäpä tosisyvällisyyden löytäminen, aito emotionaalinen yhteys, rekalibroi nuokin uuteen uskoon.
Minullekin vapaus on itseisarvo. Mutta aidostikin syvällistä seuraa.. huomaan kaipaavani silti elämääni.
Niin, olemme molemmat yksilöinä konstruktiivis-mentaliteettisia; synnynnäisen johtajuutemme lisäksi, siis. -> Erittöin helppo tulla toimeen kun hyväntahtoisuus, altruismikin, nähdään vahvuuksina; toimiva setti
Vastasin sinulle muuten tuonne syvällisyys-avaukseenkin..
Perhosia vatsaan vielä aiheuttaenNooh mäkin vastasin sinulle jo tuonne syvällisyys ketjuun..
- Anonyymi00008
Tapaamaan halukkaiden tapaaminen on aina hyvä juttu. Toivottavasti saatte hyvä porukan kasaan. 👍
- Anonyymi00013
Sinkkujen miitti? Mutta onkohan siellä kaikki niin sinkkujakaan 🤭
- Anonyymi00037
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ei olisi kaikki sinkkuja, mutta sinkkulalaisia kylläkin.
Heh.
-T10
- Anonyymi00014
Mä haluaisin kovasti laajentaa sosiaalisia piirejäni joten olen ainakin puoliksi kiinnostunut.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläTää nyt oli alustavasti ajatuksen esilletuontia vasta. Laita idea muhimaan korvan taakse.
Aikaa ensi kesään on rutkasti. Ja jos tästä syntyy jotakin, niin se lyödään lukkoon vasta ensi vuoden puolella.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tää nyt oli alustavasti ajatuksen esilletuontia vasta. Laita idea muhimaan korvan taakse.
Aikaa ensi kesään on rutkasti. Ja jos tästä syntyy jotakin, niin se lyödään lukkoon vasta ensi vuoden puolella.Joo. Mulle tulee mun paikkakunnalta junalla matkaa Jyväskylään 3,5-5 tuntia junavuorosta (ja mahdollisista vaihdoista matkan aikana) riippuen, mutta eiköhän tuon "kestä". Tosin siinä tulee ottaa huomioon että vielä saman päivän puolella pitäisi päästä takaisinkin, koska mulla on koira ja sitä ei voi jättää edes yhdeksi yöksi yksikseen. Jotenka pakostikin tulisi yhteensä meno-paluuna samalle päivälle matkaa noin 7-10 h...
Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:
Joo. Mulle tulee mun paikkakunnalta junalla matkaa Jyväskylään 3,5-5 tuntia junavuorosta (ja mahdollisista vaihdoista matkan aikana) riippuen, mutta eiköhän tuon "kestä". Tosin siinä tulee ottaa huomioon että vielä saman päivän puolella pitäisi päästä takaisinkin, koska mulla on koira ja sitä ei voi jättää edes yhdeksi yöksi yksikseen. Jotenka pakostikin tulisi yhteensä meno-paluuna samalle päivälle matkaa noin 7-10 h...
Saatko hoitajaa päiväksi tai siis vuorokaudeksi? Siis koiralle.
Aika hyvissä ajoinhan tässä ollaan liikenteessä juurikin jotta ihmiset saa mahdollisuuden järkätä tulemistaan.
Olis varmaankin mahdollisuus jakaa yöpyminenkin jonkun kanssa, mutta toi 7-10 tuntia päivään on aika tekemätön paikka..- Anonyymi00120
Pikku-pirpana kirjoitti:
Saatko hoitajaa päiväksi tai siis vuorokaudeksi? Siis koiralle.
Aika hyvissä ajoinhan tässä ollaan liikenteessä juurikin jotta ihmiset saa mahdollisuuden järkätä tulemistaan.
Olis varmaankin mahdollisuus jakaa yöpyminenkin jonkun kanssa, mutta toi 7-10 tuntia päivään on aika tekemätön paikka..Niin, en tiedä. Tokihan koira on ollut hoidossa, itseasiassa viime vuosien aikana noin 2 x vuodessa jopa yli viikonkin ajan putkeen ja kolmessa eri hoitopaikassa. En vaan tiedä tarjoavatko ne hoitoa vain yhden yön ajaksi. Onneksi koira sinällään on pärjännyt hyvin noista jokaisessa ja usein palaute on ollut että on ollut hoitajaa kohtaan todella kiltti koira (vaikkakin osan mielestä vilkas, mitä toki paimenena onkin!) Joten jos vaan ottavat pelkästään yhdeksi yöksi niin kaipa se on järkättävissä. Mutta sen näkee sitten aikaisintaan ensivuonna.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykällä Anonyymi00120 kirjoitti:
Niin, en tiedä. Tokihan koira on ollut hoidossa, itseasiassa viime vuosien aikana noin 2 x vuodessa jopa yli viikonkin ajan putkeen ja kolmessa eri hoitopaikassa. En vaan tiedä tarjoavatko ne hoitoa vain yhden yön ajaksi. Onneksi koira sinällään on pärjännyt hyvin noista jokaisessa ja usein palaute on ollut että on ollut hoitajaa kohtaan todella kiltti koira (vaikkakin osan mielestä vilkas, mitä toki paimenena onkin!) Joten jos vaan ottavat pelkästään yhdeksi yöksi niin kaipa se on järkättävissä. Mutta sen näkee sitten aikaisintaan ensivuonna.
- Kirjautumaton palstalutka kirjautumaton kännykälläJos koirulin hoito hadlaantuu, niin eiku miittiin käypi askeleet. Toivoakseni tanssiravintolaan.. :)
- Anonyymi00015
Jyväskylässä on lukuisia ilmaisia tapahtumia pitkin kesää, joten idea ei ole hassumpi vaikka niiden lomaan järjestää! Kannattaa vältellä kuitenkin ralliviikonloppua, jolloin majoituksessa saattaa olla ongelmia.
Kiitos vinkistä. Ei ralliviikonlopulle.
Ja jos olet tietoinen noista tapahtumista, niin infoathan .. please!
Moni tarvitsee hotlan ni toi ralliviikko on ihan nou,nou.
- Anonyymi00016
En ole varmaan vielä ehtinyt suomalaisen turjake mieheni kanssa naimisiin vielä tuolloin.
Hänellä on niitä omia äijä menoja heinä- ja elokuussa joten voisin kyllä osallistua palstamiittiin myös.
Voidaan viettää vaikka minun POLTTAREITA samalla niin olis vähän ohjelmaakin eikä tule sanomista, kun sanon : Lähen Jyväskylään viettään POLTTAREITA!- Anonyymi00017
Pikku-pirpana kirjoitti:
Loistava idea. Jos lähdet niin palstamiitti voidaan nimetä polttarimiitiksi. :)
Onhan tässä sentään vuosi aikaa ja eihän sitä voi tietää vaikka saatais useammat polttarit samalle miitille ja vielä SUOMI24 MIITINKI-HÄITÄKIN.
Ensi vuonna on SUOMI 110 vuotta KUNNIA VUOSI. Anonyymi00017 kirjoitti:
Onhan tässä sentään vuosi aikaa ja eihän sitä voi tietää vaikka saatais useammat polttarit samalle miitille ja vielä SUOMI24 MIITINKI-HÄITÄKIN.
Ensi vuonna on SUOMI 110 vuotta KUNNIA VUOSI.Jo se, että miitti järjestetään vaatii aika paljon. Kuitenkin tämä ajatus on nyt tuotu esiin ja päivänvaloon.
- Anonyymi00036
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jo se, että miitti järjestetään vaatii aika paljon. Kuitenkin tämä ajatus on nyt tuotu esiin ja päivänvaloon.
Mitä tuo paljon on?
Aika ja paikka; halukkaat sit ilmaantuu ko hetkenä ko paikkaan
-T10 Anonyymi00036 kirjoitti:
Mitä tuo paljon on?
Aika ja paikka; halukkaat sit ilmaantuu ko hetkenä ko paikkaan
-T10Ihmisten pitää saada makustella ajatusta. Sisäistää sitä.
Pitää ottaa selvää miittipaikka, aika, sisältö.. järjestää kuljetus ja majoitus. Säästää rahaa, ettei tarvitse miitissä olla vedellä ja jyrsiä kynsiä. Olen aika köyhä.
Ei se ole sanottu että sinne ketään tulee. Kivahan se on järkätä miitti Jyväskylään ja istua ilta ihan yksin. Jee!
Ajokortittomana matka taittuu junalla ja hotla pitää valita budjetin ja sijainnin mukaan. Aika iso investointi minulle vain siksi, että saan reissata miittiin johon ei kukaan osallistu. :)- Anonyymi00089
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ihmisten pitää saada makustella ajatusta. Sisäistää sitä.
Pitää ottaa selvää miittipaikka, aika, sisältö.. järjestää kuljetus ja majoitus. Säästää rahaa, ettei tarvitse miitissä olla vedellä ja jyrsiä kynsiä. Olen aika köyhä.
Ei se ole sanottu että sinne ketään tulee. Kivahan se on järkätä miitti Jyväskylään ja istua ilta ihan yksin. Jee!
Ajokortittomana matka taittuu junalla ja hotla pitää valita budjetin ja sijainnin mukaan. Aika iso investointi minulle vain siksi, että saan reissata miittiin johon ei kukaan osallistu. :)...vastailit tännekin vielä.
Tuota ..pyydän anteeksi ajattelemattomuuttani; mm. väen resurssimiljöihin liittyen. Ynnä aiempaa hienon ideasi henk koht -tason flick offausta. Tein väärin.
Olet oikeassa, suurin osa ihmisistä tarvitsee hyvin paljon aikaa sulatella ideoita/muutoksia.
Tehdääs kontekstissa hyvityksenä toisin. Järkkää sinä tapahtuma / tapaaminen, niin kuskaan sinut tahtomaasi mestaan itse, ja ..saat matkailuautoni yksityiskäyttöösi 2ksi yöksi.
Paluumatka ml.
Safkat saat menopelin jääkaapista, jtk hankitaan sinne sinulle yhdessä ennen kun lähden siitä itse miittilomasi ajaksi vaikkapa nanokylpyläretriitille.
Näin olen tehnyt sen vkonlooun hyvän teon, sinulta poistui kokonaan henk koht puolen stressisi ja voinet organisoida sinkku-tapahtuman kevyemmin mielin
Jtk hyvää meissä kaikissa
-T10 Anonyymi00089 kirjoitti:
...vastailit tännekin vielä.
Tuota ..pyydän anteeksi ajattelemattomuuttani; mm. väen resurssimiljöihin liittyen. Ynnä aiempaa hienon ideasi henk koht -tason flick offausta. Tein väärin.
Olet oikeassa, suurin osa ihmisistä tarvitsee hyvin paljon aikaa sulatella ideoita/muutoksia.
Tehdääs kontekstissa hyvityksenä toisin. Järkkää sinä tapahtuma / tapaaminen, niin kuskaan sinut tahtomaasi mestaan itse, ja ..saat matkailuautoni yksityiskäyttöösi 2ksi yöksi.
Paluumatka ml.
Safkat saat menopelin jääkaapista, jtk hankitaan sinne sinulle yhdessä ennen kun lähden siitä itse miittilomasi ajaksi vaikkapa nanokylpyläretriitille.
Näin olen tehnyt sen vkonlooun hyvän teon, sinulta poistui kokonaan henk koht puolen stressisi ja voinet organisoida sinkku-tapahtuman kevyemmin mielin
Jtk hyvää meissä kaikissa
-T10Heh! Hauska vastaveto.
Enhän minä uskaltaisi yksin tuntemattoman kyytiin..
Olen avoin uusille tuttavuuksklle, mutta kyllä se vaatii turvallisuuden tunnetta.
Kyllähän mä vastailen jos huomaan viestejä .. toi meidän rekkujen viestien ilmoitukseen tarkoitettu vellikello ei vielä toimi ihan niinkuin pitäisi, joten plärään tätä ketjua aika aktiivisesti.- Anonyymi00116
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh! Hauska vastaveto.
Enhän minä uskaltaisi yksin tuntemattoman kyytiin..
Olen avoin uusille tuttavuuksklle, mutta kyllä se vaatii turvallisuuden tunnetta.
Kyllähän mä vastailen jos huomaan viestejä .. toi meidän rekkujen viestien ilmoitukseen tarkoitettu vellikello ei vielä toimi ihan niinkuin pitäisi, joten plärään tätä ketjua aika aktiivisesti.Luokka on yksi asia (sitä löytyy monilta), tyylikkyys (ja tahdikkuus) ..taas toinen.
Mitä? No siinähän ehtisit puhella, matkan aikana. Minä voisin sit, pelkkänä kertakäyttökuljettajanasi, kuunnella.
Turvallisuuden'tunnetta' en muille jakele. Jollei luottoa omiin luonnefilttereihin piisaa, niin on mentävä sit heikompien messis, vanavedes, (tai pahimmillaan jopa puijattuna).
Tai vaihtoehtoisesti vaihdettava/tuunattava käytösolevat testaussysteemit, jämerämpiin
Mukavaa, et selailit; Kanssas on jotenkin tosi helppo pitää yhteyttä Anonyymi00116 kirjoitti:
Luokka on yksi asia (sitä löytyy monilta), tyylikkyys (ja tahdikkuus) ..taas toinen.
Mitä? No siinähän ehtisit puhella, matkan aikana. Minä voisin sit, pelkkänä kertakäyttökuljettajanasi, kuunnella.
Turvallisuuden'tunnetta' en muille jakele. Jollei luottoa omiin luonnefilttereihin piisaa, niin on mentävä sit heikompien messis, vanavedes, (tai pahimmillaan jopa puijattuna).
Tai vaihtoehtoisesti vaihdettava/tuunattava käytösolevat testaussysteemit, jämerämpiin
Mukavaa, et selailit; Kanssas on jotenkin tosi helppo pitää yhteyttäMun luonnefiltterit on ihan pyllystä. Olen sinisilmäinen ja naiivi idiootti joka ajattelee että kaikki muutkin on kilttejä kun kerta itsekin olen.
Puijattu ja huijattu monasti. Vaan aina vaan putoan samaan ansaan. Pikkuisen tyhmähän kun olen. Mut, kenenkään vanavedessä en mene. Never.
No jos tartun tilaisuuteen, nii johan on jalomielinen veto sinulta.
Mut juu..
Laitoin tuossa toiseen viestiin sinulle kyssärin.. eli tuumasin sitä, et oletko uusi palstalainen vai paluumuuttaja?
Eihän silläkään mitään väliä mutta kiinnostuin.- Anonyymi00121
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mun luonnefiltterit on ihan pyllystä. Olen sinisilmäinen ja naiivi idiootti joka ajattelee että kaikki muutkin on kilttejä kun kerta itsekin olen.
Puijattu ja huijattu monasti. Vaan aina vaan putoan samaan ansaan. Pikkuisen tyhmähän kun olen. Mut, kenenkään vanavedessä en mene. Never.
No jos tartun tilaisuuteen, nii johan on jalomielinen veto sinulta.
Mut juu..
Laitoin tuossa toiseen viestiin sinulle kyssärin.. eli tuumasin sitä, et oletko uusi palstalainen vai paluumuuttaja?
Eihän silläkään mitään väliä mutta kiinnostuin.Hyvä, kun olet rehti testijärjestelmmien kontekstissa. Nöyryys kun tosiaan perii aina maan.
Minulla on näitä sihvilöitä tusinan verran käytös. Opetan mielelläni sinullekin pari-kolme tehokkainta, niin helpottaa asiayhteydessä merkittävästi - jos tahdot "omiani" siis oppia.
Ihmisistä suurin osa feikkaavat kiltteytensä; intressisyistä. Ja sittemmin vielä ihmettelevät, kuinka miss out'ttaavat elämässään tilaisuutensa, ynnä sähläävät muutakin vastaavaa, egojumiin perustuvaa, hyödyntöntä.
Itse päätin olevani valmis tapaamaan sinut tuon syvällisyys-avauksen viestisi seurauksena. Siis ihan palstamiitteittäkin ym. Vaikutat tietyllä tapaa jopa enenevissä määrin pidettävältä ihmiseltä, mikä on todella, todella rentouttavaa.
Kysymykseesikin vastasin sekä lisäsinpähän oikein treffikutsunkin syvällisyys avauksessa.
Yhdessä voittaminen on parhautta Anonyymi00121 kirjoitti:
Hyvä, kun olet rehti testijärjestelmmien kontekstissa. Nöyryys kun tosiaan perii aina maan.
Minulla on näitä sihvilöitä tusinan verran käytös. Opetan mielelläni sinullekin pari-kolme tehokkainta, niin helpottaa asiayhteydessä merkittävästi - jos tahdot "omiani" siis oppia.
Ihmisistä suurin osa feikkaavat kiltteytensä; intressisyistä. Ja sittemmin vielä ihmettelevät, kuinka miss out'ttaavat elämässään tilaisuutensa, ynnä sähläävät muutakin vastaavaa, egojumiin perustuvaa, hyödyntöntä.
Itse päätin olevani valmis tapaamaan sinut tuon syvällisyys-avauksen viestisi seurauksena. Siis ihan palstamiitteittäkin ym. Vaikutat tietyllä tapaa jopa enenevissä määrin pidettävältä ihmiseltä, mikä on todella, todella rentouttavaa.
Kysymykseesikin vastasin sekä lisäsinpähän oikein treffikutsunkin syvällisyys avauksessa.
Yhdessä voittaminen on parhauttaMä laitoin mailin tuonne profiiliin. Laita joku info, että voin poistaa sen.
- Anonyymi00124
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mä laitoin mailin tuonne profiiliin. Laita joku info, että voin poistaa sen.
Jemmattu.
Otan yhteyttä illemmalla / viimeistään hu aamulla, niin järjestetään yhdessä epätreffimme
-T10 Anonyymi00124 kirjoitti:
Jemmattu.
Otan yhteyttä illemmalla / viimeistään hu aamulla, niin järjestetään yhdessä epätreffimme
-T10Poistan siis sen. Mä tosiaan heräilen arkisin neljän aikaan töihin, näinpä pikkuisten nukkumaanmenokin on aikaisin. Laitat kun laitat ja vastaan kun vastaan.
Hyvä diili. :)
Jyväskylä rallit. 😅
Joo, mulle piisaa kun Disse,Xena soturi ja Rande ehkä joku xx ja xy muukin tietää mut IRL. Nimeni ja kuontaloni, kaiken muun tietää muutkin. En ole feikki täällä enkä IRL. Mut toivon osallistujille mukavaa miittiä ilmanmuuta. 😊👍Tiesinkin, ettet ole kiinnostunut. Lössiä ja rilluttelua. Ei ole sinun juttusi ollenskaan.
Kahtellaan jääkö tämä ajatuksen tasolle vai tuleeko tästä ihan oikea palstamiitti.Pikku-pirpana kirjoitti:
Tiesinkin, ettet ole kiinnostunut. Lössiä ja rilluttelua. Ei ole sinun juttusi ollenskaan.
Kahtellaan jääkö tämä ajatuksen tasolle vai tuleeko tästä ihan oikea palstamiitti.Juu, eikä mun seura ole niin ihmeellisen antoisaa, että viittisin tulla pilaamaan toisten illan. Luultavasti olisin se melkein hiljaisin toisin, kun palstalla. Omissa ajatuksissani. Uuvuttuani lähtisin kesken leikin kotiin. 😅
Nää on ny nähty ja morjes.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, eikä mun seura ole niin ihmeellisen antoisaa, että viittisin tulla pilaamaan toisten illan. Luultavasti olisin se melkein hiljaisin toisin, kun palstalla. Omissa ajatuksissani. Uuvuttuani lähtisin kesken leikin kotiin. 😅
Nää on ny nähty ja morjes.Etkä sä viihtyisi kun muut rilluttelisi.
Olisihan se mukavaa tavata sinutkin, mutta olet tehnyt kantasi selväksi jokaisen aikaisemman miigin kohdalla, niin tiedän, ettei sinua kannata houkutella.Pikku-pirpana kirjoitti:
Etkä sä viihtyisi kun muut rilluttelisi.
Olisihan se mukavaa tavata sinutkin, mutta olet tehnyt kantasi selväksi jokaisen aikaisemman miigin kohdalla, niin tiedän, ettei sinua kannata houkutella.Olen mä päihtyneitä nähny ja kestän kyllä. Aina voi nauraa toisten hoopoilullekin. En mä niin tosikko ole. 😜
Mutta en vaan kaipaa sellasta aktiivista säpinää. Mä oon tylsä semmosessa menossa.Tökstöksnöö kirjoitti:
Olen mä päihtyneitä nähny ja kestän kyllä. Aina voi nauraa toisten hoopoilullekin. En mä niin tosikko ole. 😜
Mutta en vaan kaipaa sellasta aktiivista säpinää. Mä oon tylsä semmosessa menossa.Ja sä olet mut tavannut periaatteessa jo, täällä. En mä niin erilainen ole irlissäkään. Ehkä paljon positiivisempi kuva tulee naamatusten, kun näkee mun ilmeet jutellessa ja tajuaa etten ole vakavissani aina. Vaikka esitän asiani näpäkkään. Täällä ihan varmasti tulee totisempi mielikuva, siitä olen sata varma.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja sä olet mut tavannut periaatteessa jo, täällä. En mä niin erilainen ole irlissäkään. Ehkä paljon positiivisempi kuva tulee naamatusten, kun näkee mun ilmeet jutellessa ja tajuaa etten ole vakavissani aina. Vaikka esitän asiani näpäkkään. Täällä ihan varmasti tulee totisempi mielikuva, siitä olen sata varma.
Mä voin sitten Dissen kautta laittaa kuvapuhelun miittiinne. 😝
Tällänen mörkö täällä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Ja sä olet mut tavannut periaatteessa jo, täällä. En mä niin erilainen ole irlissäkään. Ehkä paljon positiivisempi kuva tulee naamatusten, kun näkee mun ilmeet jutellessa ja tajuaa etten ole vakavissani aina. Vaikka esitän asiani näpäkkään. Täällä ihan varmasti tulee totisempi mielikuva, siitä olen sata varma.
Juu,sä olet aito sä. Olet joskus ehkä erehtynyt feikkailemaan muuta kuin olet, mutta männeet ovat männeitä.
Olen tavannut sinut, kyllä. Palstalla.
Mut nyt jätän palstailun ja alan yöpuulle. Bye.- Anonyymi00022
Tökstöksnöö kirjoitti:
Olen mä päihtyneitä nähny ja kestän kyllä. Aina voi nauraa toisten hoopoilullekin. En mä niin tosikko ole. 😜
Mutta en vaan kaipaa sellasta aktiivista säpinää. Mä oon tylsä semmosessa menossa.Tuon jetin sinne, niin sun on pakko päästä testaamaan. 😁
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu,sä olet aito sä. Olet joskus ehkä erehtynyt feikkailemaan muuta kuin olet, mutta männeet ovat männeitä.
Olen tavannut sinut, kyllä. Palstalla.
Mut nyt jätän palstailun ja alan yöpuulle. Bye.Öitä.
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tuon jetin sinne, niin sun on pakko päästä testaamaan. 😁
Näköjään lähti viesti, kun totesin älä yllytä. 😄
Mä en ole kovin mestari uimaan, että paras ottaa ponttoonit mukaan myös. Jos vaikka mulasee.😂
Kyllähän jetti aina kiinnostaa.- Anonyymi00024
Tökstöksnöö kirjoitti:
Näköjään lähti viesti, kun totesin älä yllytä. 😄
Mä en ole kovin mestari uimaan, että paras ottaa ponttoonit mukaan myös. Jos vaikka mulasee.😂
Kyllähän jetti aina kiinnostaa.Liivejä löytyy...
Kyllä saattaisin muuten oikeesti tuodakin jetin, jos tulisin itse. Joku kerta hurautin pyörällä miittiin ja ainakin yhtä palstalaista ajelutin. Sama kai tuo olis antaa tyyppejä tai ajeluttaa porukkaa yhtenä tapahtumana. 😁 Anonyymi00024 kirjoitti:
Liivejä löytyy...
Kyllä saattaisin muuten oikeesti tuodakin jetin, jos tulisin itse. Joku kerta hurautin pyörällä miittiin ja ainakin yhtä palstalaista ajelutin. Sama kai tuo olis antaa tyyppejä tai ajeluttaa porukkaa yhtenä tapahtumana. 😁Juu, tiiän tiiän. No ehkä ihan kaikille ei passaa antaa omiin käsiin ajokkia, tiiä mihin se päätyy päreinä. 😆
Että kyytien ehkä.Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, tiiän tiiän. No ehkä ihan kaikille ei passaa antaa omiin käsiin ajokkia, tiiä mihin se päätyy päreinä. 😆
Että kyytien ehkä.Mäkin vähän varon muitten ajokkien lainailua ja omienkin lainailua ja hövelisti ajelua, kun jos onkin outo laite ja sattuu vahinko. Kyydissäkin joku vatkaaja saa ohjauksen järkkymään, niin huppista voi tiputtaa kyydistä 😝
- Anonyymi00031
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mäkin vähän varon muitten ajokkien lainailua ja omienkin lainailua ja hövelisti ajelua, kun jos onkin outo laite ja sattuu vahinko. Kyydissäkin joku vatkaaja saa ohjauksen järkkymään, niin huppista voi tiputtaa kyydistä 😝
No näkee sen jalkaterien asennosta, kelle voi antaa tyypit, ketä vaan kuskaa. 😄
Tökstöksnöö kirjoitti:
Mä voin sitten Dissen kautta laittaa kuvapuhelun miittiinne. 😝
Tällänen mörkö täällä.Niih.. jos Disukka osallistuu...
Öh, sergein kommentti oli vissiin liikaa kun meni poistoon.
Juuh. Ei saa hekumoida neidosta tai neidoista liikaa. Mutta se mitä totesin, oli vaan maantieteellinen fakta niille joille Suomen kartta ei ole niin tuttu, että Jyväskylä, tuo Päijänteen pohjoisrannan metropoli, sijaitsee kartalla noin ikäneidon nännien välissä.
scrg kirjoitti:
Juuh. Ei saa hekumoida neidosta tai neidoista liikaa. Mutta se mitä totesin, oli vaan maantieteellinen fakta niille joille Suomen kartta ei ole niin tuttu, että Jyväskylä, tuo Päijänteen pohjoisrannan metropoli, sijaitsee kartalla noin ikäneidon nännien välissä.
Huh, huh! Nyt repesin.. meni hetki ennenkuin tajusin, hidas kun olen, mutta aivan paras läppä.
- Anonyymi00023
scrg kirjoitti:
No aiemmat miitit onkin olleet Suomineidon ikämieskaverin kassien kohdilla. 😆
Anonyymi00023 kirjoitti:
No aiemmat miitit onkin olleet Suomineidon ikämieskaverin kassien kohdilla. 😆
Elikkä poloven korkeudella. Eräs miitti oli jopa nilkoissa.. :)
Saatanpa harkitakin jos palstalla vielä keikuskelen tai muuten vaan olen vielä elävien kirjoissa :)
Sinut nyt ehdottomasti haluan tavata ja halata. Harmittaa niin vietävästi kun sinua en vielä ole tavannut.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sinut nyt ehdottomasti haluan tavata ja halata. Harmittaa niin vietävästi kun sinua en vielä ole tavannut.
Koroke mukaan, +35 cm :)
Ex-Lukka kirjoitti:
Koroke mukaan, 35 cm :)
Kyllä asialliset tyypit osaa kumartaa mulle kun halaamaan aion.
Sellaiset joka tönkkönä seisoo kuin umpitampio jäävät ilman haleja.
Näin se vain on.
- Anonyymi00026
Suhtaudun tähän ajatukseen varauksellisen positiivisesti. Palstalla haluan säilyttää ehdottomasti anonymiteetin, mutta tiedän että ainakin te muutamat, jotka olette miiteissä olleet, olette luotettavia ja anonymiteetti säilyisi miitin jälkeenkin
Ajatuksena olisi siis kiva nähdä palstalaisia livenä 😊 Sitä en sitten tiedä, pätisikö sama toisinpäin 😁
Aletheias- Anonyymi00032
Pätisi. Ihan taatusti. 😄
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Pätisi. Ihan taatusti. 😄
Ei sitä tiedä, joku saattaisi kääntyä kannoillaan, kun näkisi minut 😅
Aletheias - Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
AletheiasMitä näkisi? Meinasitko laittaa sellaisen Rion karnevaalinaisen asun, mitä korostaa tikkujen päässä heiluva Aletheijas -viiri? 😁
Siten tuun, vaikka ois työvuoroa luvassa...pakko ois. 😄 - Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Mitä näkisi? Meinasitko laittaa sellaisen Rion karnevaalinaisen asun, mitä korostaa tikkujen päässä heiluva Aletheijas -viiri? 😁
Siten tuun, vaikka ois työvuoroa luvassa...pakko ois. 😄No olisihan sitä jotain tunnistettavaa laitettava, niin miksei se voisi yhtä hyvin olla karnevaaliasu 😂 Tuota viiriä täytyy vielä harkita 😆
Mutta pelottaisin ainakin Randen pois, kun hän näkisi mut livenä koko 257 cm pituudessani. Mun pitäisi ehkä istua koko tapaamisen ajan 🤔
Aletheias - Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
No olisihan sitä jotain tunnistettavaa laitettava, niin miksei se voisi yhtä hyvin olla karnevaaliasu 😂 Tuota viiriä täytyy vielä harkita 😆
Mutta pelottaisin ainakin Randen pois, kun hän näkisi mut livenä koko 257 cm pituudessani. Mun pitäisi ehkä istua koko tapaamisen ajan 🤔
AletheiasNo hommaat asun ja tuut, mä tuon Randelle puujalat. Deal? 😁
Anonyymi00038 kirjoitti:
AletheiasTuskin sentään. Sun kanssa varmasti keskustelu olisi helppoa ja miellyttävää. Eikä olis niin varautunut, koska pitää täpätä jotain nasevaa takas.
Dissen kanssa se menis ihan leukailuksi ja läppäilyksi, toinen ruokkii toisen hullutuksia. 😜 Siis mulla.- Anonyymi00056
Anonyymi00041 kirjoitti:
No hommaat asun ja tuut, mä tuon Randelle puujalat. Deal? 😁
Sounds like a plan 😂
Aletheias - Anonyymi00057
Tökstöksnöö kirjoitti:
Tuskin sentään. Sun kanssa varmasti keskustelu olisi helppoa ja miellyttävää. Eikä olis niin varautunut, koska pitää täpätä jotain nasevaa takas.
Dissen kanssa se menis ihan leukailuksi ja läppäilyksi, toinen ruokkii toisen hullutuksia. 😜 Siis mulla.Minun kanssani on kyllä helppo jutella lrl. En ole lainkaan pelottava ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Randen kanssa voisi tulla vähän vääntöä 😅 Mutta se olisi täysin hänen syytänsä 🙃
Dissen kanssa meno voisi olla vähän hullua, sen uskon kyllä 😂
Aletheias No hitsiläinen, sinähän olisit miitin vetonaula. Kaikista palstalaisista asiallisin, sydämellisin ja kiltein.
Laita korvan taakse hautumaan. Ja sitäpaitsi koko tämä idea oli lähtöisin Randelta. Siis tää palstamiitti.
Randea vaan näkyy niin harvoin enää palstalla.Anonyymi00057 kirjoitti:
Minun kanssani on kyllä helppo jutella lrl. En ole lainkaan pelottava ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Randen kanssa voisi tulla vähän vääntöä 😅 Mutta se olisi täysin hänen syytänsä 🙃
AletheiasJuu, sinusta huokuu sellainen kaunis sielu mistä ei voi olla tykkäämättä. Reilu. 👍
Anonyymi00057 kirjoitti:
Minun kanssani on kyllä helppo jutella lrl. En ole lainkaan pelottava ja tulen toimeen monenlaisten ihmisten kanssa. Randen kanssa voisi tulla vähän vääntöä 😅 Mutta se olisi täysin hänen syytänsä 🙃
AletheiasMeillä mitään vääntöä tulis. Mä hyppään hondaan ja haen sut sieltä tuhatsatakunnasta ja sitten Nilkka Suorana Racing Team tykittää Jykylään reilussa tunnissa. Tai ehkä parissa. Ja kartturi ei puhu ainakaan ajamisesta, koska kuski kyllä tietää mistä ja etenkin miten ajetaan 😂
Pikku-pirpana kirjoitti:
No hitsiläinen, sinähän olisit miitin vetonaula. Kaikista palstalaisista asiallisin, sydämellisin ja kiltein.
Laita korvan taakse hautumaan. Ja sitäpaitsi koko tämä idea oli lähtöisin Randelta. Siis tää palstamiitti.
Randea vaan näkyy niin harvoin enää palstalla.Hei sisko sisko sisko! Täsä mä oon. Lomat vaan pukkas päälle ja päätin heti alkuunsa, että lomalla en palstaile. Vähän vedin kotiinpäin, kun lomat loppuu vasta ensi viikon puolivälissä, mutta sallittakoon se seniorikansalaiselle.
- Anonyymi00065
Anonyymi00040 kirjoitti:
No olisihan sitä jotain tunnistettavaa laitettava, niin miksei se voisi yhtä hyvin olla karnevaaliasu 😂 Tuota viiriä täytyy vielä harkita 😆
AletheiasKultaseni, mä olen nähnyt sun kuvan ja se oli pelkää säärtä ja reisikoipea, niin en ehkä enää säikähdä. Ja muista pukeutua hameeseen, niin voin luikahtaa sen alle piiloon, jos alankin jännittämään 😇
- Anonyymi00066
Anonyymi00041 kirjoitti:
No hommaat asun ja tuut, mä tuon Randelle puujalat. Deal? 😁
Kato veliseni että niilllä on sitten ainakin pari metriä mittaa, niin saatan ylettää keskustelukorkeudelle 🤣
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kultaseni, mä olen nähnyt sun kuvan ja se oli pelkää säärtä ja reisikoipea, niin en ehkä enää säikähdä. Ja muista pukeutua hameeseen, niin voin luikahtaa sen alle piiloon, jos alankin jännittämään 😇
Tää oli meitsi, miten hitossa se veti tän anoks kun edellä olin rekkuna Pirppikselle vastatessani???
- Anonyymi00067
Pikku-pirpana kirjoitti:
No hitsiläinen, sinähän olisit miitin vetonaula. Kaikista palstalaisista asiallisin, sydämellisin ja kiltein.
Randea vaan näkyy niin harvoin enää palstalla.Ehkä vähän liikaa sanottu, mutta kiitos silti 🥰 Laitan ehdottomasti korvan taakse hautumaan 🤗
Randea näkyy tosiaan enää harvakseltaan täällä, mutta onneksi sentään välillä ilmoittelee itsestään 😊
Aletheias - Anonyymi00068
Tökstöksnöö kirjoitti:
Juu, sinusta huokuu sellainen kaunis sielu mistä ei voi olla tykkäämättä. Reilu. 👍
Voi että, tässähän ihan herkistyy kuormittavan viikon päätteeksi teidän kauniista sanoista. Kiitos ❤️
Aletheias - Anonyymi00069
randombypasser kirjoitti:
Meillä mitään vääntöä tulis. Mä hyppään hondaan ja haen sut sieltä tuhatsatakunnasta ja sitten Nilkka Suorana Racing Team tykittää Jykylään reilussa tunnissa. Tai ehkä parissa. Ja kartturi ei puhu ainakaan ajamisesta, koska kuski kyllä tietää mistä ja etenkin miten ajetaan 😂
Noinkohan osaisin istua vain kyytiläisenä, kun olen ollut oman elämäni Juha Kankkunen niin pitkään 🤔 Ei kyllä se on parempi, että minä olen kuskina, niin hoituu matka reippaasti, turvallisesti ja sulavasti. Muuten ollaan ilmiriidoissa ensimmäisten 10km aikana 😅
Aletheias randombypasser kirjoitti:
Meillä mitään vääntöä tulis. Mä hyppään hondaan ja haen sut sieltä tuhatsatakunnasta ja sitten Nilkka Suorana Racing Team tykittää Jykylään reilussa tunnissa. Tai ehkä parissa. Ja kartturi ei puhu ainakaan ajamisesta, koska kuski kyllä tietää mistä ja etenkin miten ajetaan 😂
Pääseekö sisko takapenkille sovittelemaan teidän vääntämistä..? Eihän teitä uskalla jättää kahdenkesken niin pieneen tilaan hetkeksikään. Tsiisus sentään.
- Anonyymi00070
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kultaseni, mä olen nähnyt sun kuvan ja se oli pelkää säärtä ja reisikoipea, niin en ehkä enää säikähdä. Ja muista pukeutua hameeseen, niin voin luikahtaa sen alle piiloon, jos alankin jännittämään 😇
Ai niin, sä oot nähnyt todistusaineistoa, että mulla on koivet 😁 Voin pukea hameen, mutta pitemmän kuin kuvassa 😅 Sinne pääsisi hyvin piiloon 😁
Hei sisko sisko sisko! Täsä mä oon. Lomat vaan pukkas päälle ja päätin heti alkuunsa, että lomalla en palstaile. Vähän vedin kotiinpäin, kun lomat loppuu vasta ensi viikon puolivälissä, mutta sallittakoon se seniorikansalaiselle.
Oletkin aika verevä senioriksi..
Hyvä kun tulit palstalle. Ei tarvinne mun yksin puskea tätä ideaa läpi.
Oliko loma vai Loma?Anonyymi00069 kirjoitti:
Noinkohan osaisin istua vain kyytiläisenä, kun olen ollut oman elämäni Juha Kankkunen niin pitkään 🤔 Ei kyllä se on parempi, että minä olen kuskina, niin hoituu matka reippaasti, turvallisesti ja sulavasti. Muuten ollaan ilmiriidoissa ensimmäisten 10km aikana 😅
AletheiasSellaista kartturia olekaan, jota ei jeesusteipillä saisi hiljaiseksi tuhatsatakunnasta Jykylään 😂
Sitäpaitti just kiskoin Espoo-Oulu ja takaisin ihan turvallisesti. Mennessä oli vähän liikennettä, niin piti kokeilla saanko aiemman keskinopeusennätyksen rikottua, mutta hiukan jäi vajaaksi, kun meni vartti yhdellä työmaalla odotellessa. Pöh 😂Pikku-pirpana kirjoitti:
Pääseekö sisko takapenkille sovittelemaan teidän vääntämistä..? Eihän teitä uskalla jättää kahdenkesken niin pieneen tilaan hetkeksikään. Tsiisus sentään.
No kyllähän se käy, mutta en kyllä tiiä uskallatko olla siinä kyydissä, kun kuskina on Rande ja kartturina naisversio Juha Kankkusesta 🤣
Anonyymi00070 kirjoitti:
Ai niin, sä oot nähnyt todistusaineistoa, että mulla on koivet 😁 Voin pukea hameen, mutta pitemmän kuin kuvassa 😅 Sinne pääsisi hyvin piiloon 😁
AletheiasKylläpä vain ja kyllä sitä reisikoipea riittikin, ihme ja kumma just riitti kuvaajalla normilinssi fisulinssin sijaan 😂
Juu, nimenomaan pidempää hametta kiitos, lyhyessä ei jäis kuin pää piiloon ja sekös se vasta hupaisalta näyttäiskin 😁Pikku-pirpana kirjoitti:
Oletkin aika verevä senioriksi..
Hyvä kun tulit palstalle. Ei tarvinne mun yksin puskea tätä ideaa läpi.
Oliko loma vai Loma?No tiiä verevästä, mutta festarit Oulussa meni kyllä ihan mun liidissä, kun muu revohka otti nesteytystä hiukan liian etupainotteisesti. Ja nyt on äänikin jo enimmäkseen palautunut, vielä meinaa loppua jos enempi turisee. Eli hyvä meno oli 😂
Sanoisin, että Loma. Hyvin on nollautunut, kun ohjeistin että soittaa saa, jos on oikeasti tarve. Jos ei ole oikeasti tarve, niin koittakaa pärjätä ja mä korjaan sitten jäljet kun palaan. Tänään tuli eka soitto. Eli Loma.- Anonyymi00071
Pikku-pirpana kirjoitti:
On se parempi jonkun tulla erotuomariksi 😅
No tiiä verevästä, mutta festarit Oulussa meni kyllä ihan mun liidissä, kun muu revohka otti nesteytystä hiukan liian etupainotteisesti. Ja nyt on äänikin jo enimmäkseen palautunut, vielä meinaa loppua jos enempi turisee. Eli hyvä meno oli 😂
Sanoisin, että Loma. Hyvin on nollautunut, kun ohjeistin että soittaa saa, jos on oikeasti tarve. Jos ei ole oikeasti tarve, niin koittakaa pärjätä ja mä korjaan sitten jäljet kun palaan. Tänään tuli eka soitto. Eli Loma.Hjuuva. Se on loistava uutinen, olet siekin saanut palautua.
Anonyymi00071 kirjoitti:
On se parempi jonkun tulla erotuomariksi 😅
AletheiasElä höpsi, meillä on nuotit ihan selvät, papin aamenta vaille valmista.
- Anonyymi00072
Sellaista kartturia olekaan, jota ei jeesusteipillä saisi hiljaiseksi tuhatsatakunnasta Jykylään 😂
Sitäpaitti just kiskoin Espoo-Oulu ja takaisin ihan turvallisesti. Mennessä oli vähän liikennettä, niin piti kokeilla saanko aiemman keskinopeusennätyksen rikottua, mutta hiukan jäi vajaaksi, kun meni vartti yhdellä työmaalla odotellessa. Pöh 😂Kaikelle on ensimmäinen kertansa ja saattaa olla, että nyt kohtaat jeesusteipin kestävän höpöttelijän 😂
Hemmetin työmaat, aina hidastamassa meidän kunniallisten kuskien menoa 😩 Tuntuu, että tänään kesänä Suomi ollut poikkeuksellisen täynnä tietyömaita 😬 Vaikka en aidosti valita, meillehän niitä teitä korjaillaan 👍🏻
Mutta kehtaatko kertoa, mikä on ennätys?
Aletheias Anonyymi00072 kirjoitti:
Kaikelle on ensimmäinen kertansa ja saattaa olla, että nyt kohtaat jeesusteipin kestävän höpöttelijän 😂
Hemmetin työmaat, aina hidastamassa meidän kunniallisten kuskien menoa 😩 Tuntuu, että tänään kesänä Suomi ollut poikkeuksellisen täynnä tietyömaita 😬 Vaikka en aidosti valita, meillehän niitä teitä korjaillaan 👍🏻
Mutta kehtaatko kertoa, mikä on ennätys?
AletheiasSitähän mä tässä olen vähän pelännytkin, siksi olen pitäytynyt tässä palstauhoamisessa 😂
Joo, saakelin rasva-apinat! Ei vainen, mä olen kiitollinen jokaisesta työmaasta ja useimmiten peukuttelen niille ohi ajaessani, sen verran on tota surkeaakin tietä tullut sudittua. Kyllä Rande ehtii odotella, enkat tehdään sitten toisena kesänä.
Öööh, niin se enkka... Lähdöstä maaliin, parilla stopilla, 101kmh. Nyt jäi 94kmh:n ja ois varmaan ilman työmaatakin jääny aiemmasta, kun ei setä enää jaksa polkea niin apinana.- Anonyymi00073
Kylläpä vain ja kyllä sitä reisikoipea riittikin, ihme ja kumma just riitti kuvaajalla normilinssi fisulinssin sijaan 😂
Juu, nimenomaan pidempää hametta kiitos, lyhyessä ei jäis kuin pää piiloon ja sekös se vasta hupaisalta näyttäiskin 😁Tämän pituisena pitkiltä reisikoivilta ei voi välttyä 😅 Ne ovat kovin kätevät, yltää korkeammalle ja harppoo pidemmälle 🤗
😂 Joo ehkä se pidempi hame toimii paremmin piiloutumistarkoituksessa 😄 Ja on säädyllisempikin, kun minähän olen tarkka näissä siveellisyysasioissa 😇
Aletheias Anonyymi00073 kirjoitti:
Tämän pituisena pitkiltä reisikoivilta ei voi välttyä 😅 Ne ovat kovin kätevät, yltää korkeammalle ja harppoo pidemmälle 🤗
😂 Joo ehkä se pidempi hame toimii paremmin piiloutumistarkoituksessa 😄 Ja on säädyllisempikin, kun minähän olen tarkka näissä siveellisyysasioissa 😇
AletheiasOn ne kätevät, monessakin... Mielessä ja asiassa. Esim. kattoremppaan ei tartte nostinta tai telineitä, rouva kyllä yltää jonnekin viiteen metriin varvistamattakin 😂
Niin, se säädyllisyys... Ei tullut ekana mieleeni, yllätys, mutta hyvä kun sanoit. Tiiä sitten kumpi on hassumman näköistä, se että hameen jatkona on neljä jalkaa vai että jatkona on kaksi ihmiskroppaa? 🤔- Anonyymi00074
Elä höpsi, meillä on nuotit ihan selvät, papin aamenta vaille valmista.
Ai niinhän se olikin 😅 Mun kirjoittamat nuotit 🙃
Aletheias Anonyymi00074 kirjoitti:
Ai niinhän se olikin 😅 Mun kirjoittamat nuotit 🙃
AletheiasKysyin Eemeliltä, kun se tossa vieressä röhnöttää ja se sano joo... Joten se sitten siitä, en ala vänkäämään. Tästä asiasta 😂
- Anonyymi00075
Sitähän mä tässä olen vähän pelännytkin, siksi olen pitäytynyt tässä palstauhoamisessa 😂
Joo, saakelin rasva-apinat! Ei vainen, mä olen kiitollinen jokaisesta työmaasta ja useimmiten peukuttelen niille ohi ajaessani, sen verran on tota surkeaakin tietä tullut sudittua. Kyllä Rande ehtii odotella, enkat tehdään sitten toisena kesänä.
Öööh, niin se enkka... Lähdöstä maaliin, parilla stopilla, 101kmh. Nyt jäi 94kmh:n ja ois varmaan ilman työmaatakin jääny aiemmasta, kun ei setä enää jaksa polkea niin apinana.Juu ei mua jeesusteipit pidättele 😅
Työmaat saattaa harmittaa, jos se vaikuttaa päivittäiseen kulkemiseen merkittävästi, mutta yleensä ne kyllä pyritään hoitamaan mahdollisimman vähän haittaa aiheuttavasti. Ennen pitkää silti työmaan valmistuu ja tilanne palaa normaaliksi mutta paremmalla pinnalla 👌🏻
Aika hyvä, kun ei tuo pätkä todellakaan ole mitään suoraa motaria. Kunhan silti muistaa turvallisuus edellä 🙏🏻 (high five sille)
Aletheias - Anonyymi00076
On ne kätevät, monessakin... Mielessä ja asiassa. Esim. kattoremppaan ei tartte nostinta tai telineitä, rouva kyllä yltää jonnekin viiteen metriin varvistamattakin 😂
Niin, se säädyllisyys... Ei tullut ekana mieleeni, yllätys, mutta hyvä kun sanoit. Tiiä sitten kumpi on hassumman näköistä, se että hameen jatkona on neljä jalkaa vai että jatkona on kaksi ihmiskroppaa? 🤔Toimin omana nostokurkenani, ei mene rahaa mihinkään vuokralaitteisiin. Puhdasta säästöä olla näin pitkä 😁
Meidän täytyy kehittää jokin uskottava asu, jossa monia ulokkeita ei ihmetellä. Joku ehdotti Halloweenia ja sehän olisi loistava mahdollisuus pukeutua vaikka mustekalaksi, kuka niitä lonkeroita laskee 😅
Aletheias Anonyymi00075 kirjoitti:
Juu ei mua jeesusteipit pidättele 😅
Työmaat saattaa harmittaa, jos se vaikuttaa päivittäiseen kulkemiseen merkittävästi, mutta yleensä ne kyllä pyritään hoitamaan mahdollisimman vähän haittaa aiheuttavasti. Ennen pitkää silti työmaan valmistuu ja tilanne palaa normaaliksi mutta paremmalla pinnalla 👌🏻
Aika hyvä, kun ei tuo pätkä todellakaan ole mitään suoraa motaria. Kunhan silti muistaa turvallisuus edellä 🙏🏻 (high five sille)
AletheiasNo se jää nähtäväksi, jos uskaltaudut Jykylän reissulle ens suvena. Todellakin otan jesaria mukaan ja sitten katotaan kuka ajaa ja kuka mumisee jesariin, jos mumisee 😂
Joskus ne työmaat harmitti, mutta olen opetellut siihen, että olen kiitollinen jokaisesta tietyömaasta, koska ne tekee töitä mun ajam... kaahailuni eteen. Tossa oli Pulkkilan kulmilla 16km työmaa, joka oli kyllä hyvin järkätty, nostan hattua, mutta siinä sattui pikku kämmi ja siksi odotus venyi aika pitkäksi.
No se pätkä on semmoinen, että aika iso osa siitä on tosi kivaa ajettavaa, jos siis voi antaa mennä, ja paljonhan siellä on ohituspätkiäkin, voi jättää pahimmat riippakivet taakseen. Mä nyt vaan tykkään matka-ajosta, niin mulle toimii kaikki vähänkään pidemmät ajot. Ja etenkin, jos matkalla voi "hiukan" luukuttaa 🙄😂Anonyymi00076 kirjoitti:
Toimin omana nostokurkenani, ei mene rahaa mihinkään vuokralaitteisiin. Puhdasta säästöä olla näin pitkä 😁
Meidän täytyy kehittää jokin uskottava asu, jossa monia ulokkeita ei ihmetellä. Joku ehdotti Halloweenia ja sehän olisi loistava mahdollisuus pukeutua vaikka mustekalaksi, kuka niitä lonkeroita laskee 😅
AletheiasUnelmien nainen 143 senttiselle miehelle. Mä voin operoida lattianrajassa ja sä voit hoitaa kaikki korkeanpaikan hommat 🤣
Toi mustekala alkaa kuulostamaan aika lupaavalta, ihan äkkiseltään ei tule mieleen muita yhtä monikäyttöisiä asusteita. Ja hei eihän niitten tartte olla Halloween-miititkään, voihan sitä "anonymiteetin" vuoksi muutenkin pukeutua hämäävään asusteeseen 😂
Ja se on totta, että kukaan ei laske lonkeroita. Paitsi ehkä baarimikko 😁- Anonyymi00077
Kysyin Eemeliltä, kun se tossa vieressä röhnöttää ja se sano joo... Joten se sitten siitä, en ala vänkäämään. Tästä asiasta 😂
Kissan kanssa ei parane vängätä 😁 Eikä ainakaan silloin, kun nainen ja kissa ovat samalla puolella eli aina 😅
Aletheias - Anonyymi00078
No se jää nähtäväksi, jos uskaltaudut Jykylän reissulle ens suvena. Todellakin otan jesaria mukaan ja sitten katotaan kuka ajaa ja kuka mumisee jesariin, jos mumisee 😂
Joskus ne työmaat harmitti, mutta olen opetellut siihen, että olen kiitollinen jokaisesta tietyömaasta, koska ne tekee töitä mun ajam... kaahailuni eteen. Tossa oli Pulkkilan kulmilla 16km työmaa, joka oli kyllä hyvin järkätty, nostan hattua, mutta siinä sattui pikku kämmi ja siksi odotus venyi aika pitkäksi.
No se pätkä on semmoinen, että aika iso osa siitä on tosi kivaa ajettavaa, jos siis voi antaa mennä, ja paljonhan siellä on ohituspätkiäkin, voi jättää pahimmat riippakivet taakseen. Mä nyt vaan tykkään matka-ajosta, niin mulle toimii kaikki vähänkään pidemmät ajot. Ja etenkin, jos matkalla voi "hiukan" luukuttaa 🙄😂Tuohan on hyvä mainoslause, jesarinkestävä nainen. Melkein kuin joku Wonder Woman 😁
Aika usein työmaille tulee jotain yllätyksiä, mikä aiheuttaa viivettä ja kustannuksia. Ei kai niiltä täysin välttyä aina voida, mutta hiukan se ärsyttää ainakin jos viivästyksen syy on jokin möhläys. Mutta sitä sattuu, ihmisiä kun ollaan..
Pitkillä matkoilla kuuluu kuunnella musiikkia täysillä ja laulaa siinä mukana 🥰 Backstreet Boys on mun yksi lemppareista 😂
Aletheias Anonyymi00077 kirjoitti:
Kissan kanssa ei parane vängätä 😁 Eikä ainakaan silloin, kun nainen ja kissa ovat samalla puolella eli aina 😅
AletheiasEi aina, koska kissan mielipide riippu ihan siitä kuka sille antaa juustoa/kinkkua/kanaa. Ja mä oon jo aika hyvä ostamaan noita mielipiteitä, joskin tällä kertaa vain kysyin, että mitä mieltä 😂
- Anonyymi00079
Unelmien nainen 143 senttiselle miehelle. Mä voin operoida lattianrajassa ja sä voit hoitaa kaikki korkeanpaikan hommat 🤣
Toi mustekala alkaa kuulostamaan aika lupaavalta, ihan äkkiseltään ei tule mieleen muita yhtä monikäyttöisiä asusteita. Ja hei eihän niitten tartte olla Halloween-miititkään, voihan sitä "anonymiteetin" vuoksi muutenkin pukeutua hämäävään asusteeseen 😂
Ja se on totta, että kukaan ei laske lonkeroita. Paitsi ehkä baarimikko 😁Ihan täydellinen pituuskombo 🤗 Ylettyy joka nurkkaan ja kolkkaan. Mieti miten tehokasta siivoaminenkin olisi. Sinä hoitaisit lattialistat, minä kattolamppujen pölyt 😅
Ah, sitähän voisi pukeutua vaikka Crueallaksi de Viliksi 😁 Eikö sillä ole vähän sellainen viitta? Pääsisit sen suojaan piiloon 🤗
Aletheias Anonyymi00078 kirjoitti:
Tuohan on hyvä mainoslause, jesarinkestävä nainen. Melkein kuin joku Wonder Woman 😁
Aika usein työmaille tulee jotain yllätyksiä, mikä aiheuttaa viivettä ja kustannuksia. Ei kai niiltä täysin välttyä aina voida, mutta hiukan se ärsyttää ainakin jos viivästyksen syy on jokin möhläys. Mutta sitä sattuu, ihmisiä kun ollaan..
Pitkillä matkoilla kuuluu kuunnella musiikkia täysillä ja laulaa siinä mukana 🥰 Backstreet Boys on mun yksi lemppareista 😂
AletheiasPukkaa uutta leffaa, Jesari Woman 😂
Tavallaan ne tietyöt ärsyttää, mutta se kiitollisuuden opetteleminen on lopettanut sen liki täysin. Kiitos että laitatte mulle hyvän pinnan luukuttaa 🙏
Ite en nykyään yleensä enää kuuntele musaa ollenkaan, vaan vajoan omiin ajatuksiini, kuuntelen tuulen suhinaa, rengasääniä ja moottorin ärinää. Sielu lepää, kun on vain minä, tie ja ajamisen äänet.Anonyymi00079 kirjoitti:
Ihan täydellinen pituuskombo 🤗 Ylettyy joka nurkkaan ja kolkkaan. Mieti miten tehokasta siivoaminenkin olisi. Sinä hoitaisit lattialistat, minä kattolamppujen pölyt 😅
Ah, sitähän voisi pukeutua vaikka Crueallaksi de Viliksi 😁 Eikö sillä ole vähän sellainen viitta? Pääsisit sen suojaan piiloon 🤗
AletheiasTodellakin täydellinen! Ja kun pitää tehdä ulkokattoremppa, niin nostat mut suorille käsille ja mä voin sitten nostella pellit paikalleen ja ampua ne kiinni. Sekä korjata kunnan vesitornin siinä sivussa 😂
Cruella olis aika pätevä, ei näy mitään, mitä nyt utelias nokka voi välillä polven korkeudella vilahtaa viitan liepeessä 😁- Anonyymi00080
Ei aina, koska kissan mielipide riippu ihan siitä kuka sille antaa juustoa/kinkkua/kanaa. Ja mä oon jo aika hyvä ostamaan noita mielipiteitä, joskin tällä kertaa vain kysyin, että mitä mieltä 😂
Totta, kissa saattaa kääntää kelkkansa sen mukaan kuka ruokkii, mutta onneksi olen nopea käänteissäni, niin ehdin antaa ensimmäisen kinkkusiivun 😇
Aletheias - Anonyymi00081
Pukkaa uutta leffaa, Jesari Woman 😂
Tavallaan ne tietyöt ärsyttää, mutta se kiitollisuuden opetteleminen on lopettanut sen liki täysin. Kiitos että laitatte mulle hyvän pinnan luukuttaa 🙏
Ite en nykyään yleensä enää kuuntele musaa ollenkaan, vaan vajoan omiin ajatuksiini, kuuntelen tuulen suhinaa, rengasääniä ja moottorin ärinää. Sielu lepää, kun on vain minä, tie ja ajamisen äänet.Jesari Woman 😂 Kertoo naisesta, jolla ei edes ole kotonaan jesaria 😅
Oho, sulla on vahva psyyke, kun kestät ilman musiikkia 😁 Mä tykkään laulaa, niin viihdytän itseäni pitkillä matkoilla musiikin kera. Säästän sentään kyytiläiset lauluilta 😅
Aletheias - Anonyymi00082
Todellakin täydellinen! Ja kun pitää tehdä ulkokattoremppa, niin nostat mut suorille käsille ja mä voin sitten nostella pellit paikalleen ja ampua ne kiinni. Sekä korjata kunnan vesitornin siinä sivussa 😂
Cruella olis aika pätevä, ei näy mitään, mitä nyt utelias nokka voi välillä polven korkeudella vilahtaa viitan liepeessä 😁Ja minähän nostan sut vaivatta, koska käyn pumppaamassa rautaa salilla 💪 Eikö siitä kuvastakin näkynyt mun valtaisat muskelit? 😁
Cruella it is 👌🏻 Olen kyllä joskus ollut naamiaisissa nunna. Sekin on hyvä piiloutumisasu 😇
Aletheias Anonyymi00080 kirjoitti:
Totta, kissa saattaa kääntää kelkkansa sen mukaan kuka ruokkii, mutta onneksi olen nopea käänteissäni, niin ehdin antaa ensimmäisen kinkkusiivun 😇
AletheiasToi jäbä syö kenen tahansa kädestä, jos kinkusta puhutaan ja on sen verran mallia Casanova, että voi syödä kinkkua monesta eri kädestä peräjälkeen, ilman mitään uskollisuutta. Ja ylpeänä siitä vieläpä 😂
Anonyymi00081 kirjoitti:
Jesari Woman 😂 Kertoo naisesta, jolla ei edes ole kotonaan jesaria 😅
Oho, sulla on vahva psyyke, kun kestät ilman musiikkia 😁 Mä tykkään laulaa, niin viihdytän itseäni pitkillä matkoilla musiikin kera. Säästän sentään kyytiläiset lauluilta 😅
AletheiasMitä??!??!?! Ei jesaria kotona???? Miten olet selvinnyt hengissä näinkin pitkään 😂
No mulle toi autoilu, etenkin pidemmät ajot, on sellainen paikka vajota flow-tilaan, suoristaa oikea nilkka, olla osa liikennettä olematta kuitenkaan varsinaisesti läsnä ja antaa ajatusten virrata.
Monesti työpäivinä otan ihan asiakseni ajaa jonkun puolen tunnin lenkin vain saadakseni ajatukset järjestykseen ja asioille marssijärjestyksen, toimii itelleni todella hyvin.
Ja on toiminut hyvin myös elämän isommissa asioissa, kun on pitänyt saada mieli kirkkaaksi ja nuotit selkeiksi, jos kohta välillä on pitänyt ajaa aika pirun pitkälle kun on ollut jotain kimurantimpaa elämässä meneillään 😂
Olet jalomielinen, kun säästät kyyditettävät laululta, olkoonkin etten tiedä kuinka hyvä olet laulamaan. Itsehän en ollut nuoruudessani noin armollinen, vaan vedin sielun kyllyydestä, vailla mitään laulutaitoa 🤣Anonyymi00082 kirjoitti:
Ja minähän nostan sut vaivatta, koska käyn pumppaamassa rautaa salilla 💪 Eikö siitä kuvastakin näkynyt mun valtaisat muskelit? 😁
Cruella it is 👌🏻 Olen kyllä joskus ollut naamiaisissa nunna. Sekin on hyvä piiloutumisasu 😇
AletheiasEeeeenpä muista siitä kuvasta paljon muuta kuin ne loputtomat sääret ja reisikoivet, meni vähän hauiksenseudut ohi silmien, mutta luotan sanaasi että tällainen pikku-ukkeli nousee vaivatta korkeuksiin 😁
Sinä nunnan asussa? Siveyden sipulina? 🤣🤣🤣
Joku voisi kutsua rienaukseksikin, mutta en minä, etenkään jos voin piiloutua kaavun käänteisiin 😇- Anonyymi00092
Toi jäbä syö kenen tahansa kädestä, jos kinkusta puhutaan ja on sen verran mallia Casanova, että voi syödä kinkkua monesta eri kädestä peräjälkeen, ilman mitään uskollisuutta. Ja ylpeänä siitä vieläpä 😂
Ah miten kissamaista, tekee just miten tahtoo 😂 Mä silti luotan siihen, että me ollaan Eemelin kanssa samalla puolella 😻
Aletheias - Anonyymi00093
Mitä??!??!?! Ei jesaria kotona???? Miten olet selvinnyt hengissä näinkin pitkään 😂
No mulle toi autoilu, etenkin pidemmät ajot, on sellainen paikka vajota flow-tilaan, suoristaa oikea nilkka, olla osa liikennettä olematta kuitenkaan varsinaisesti läsnä ja antaa ajatusten virrata.
Monesti työpäivinä otan ihan asiakseni ajaa jonkun puolen tunnin lenkin vain saadakseni ajatukset järjestykseen ja asioille marssijärjestyksen, toimii itelleni todella hyvin.
Ja on toiminut hyvin myös elämän isommissa asioissa, kun on pitänyt saada mieli kirkkaaksi ja nuotit selkeiksi, jos kohta välillä on pitänyt ajaa aika pirun pitkälle kun on ollut jotain kimurantimpaa elämässä meneillään 😂
Olet jalomielinen, kun säästät kyyditettävät laululta, olkoonkin etten tiedä kuinka hyvä olet laulamaan. Itsehän en ollut nuoruudessani noin armollinen, vaan vedin sielun kyllyydestä, vailla mitään laulutaitoa 🤣No siis onhan mulla ollut maalarinteippiä, kun sitä joskus ostin maalaustouhuihin ja sitten ihan tavallista teippiä. Ihan hyvin niillä on pärjännyt 😅 Nyt on jäljellä enää tavallista kirkasta teippiä, melkein jesarin veroista 😁
Auto on ihmeellinen paikka just tuossa, miten hyvin se soveltuu ajattelemiseen. Ainakin siis pidemmillä matkoillakin, kun ei tarvitse keskittyä mihinkään keskustaralliin vaan saa ajaa rauhassa maisemien vilistäessä. Heh, ihan kaikkia ongelmia en pystyisi autossa ratkomaan, joutuisin ajamaan muuten Kiinaan saakka 😅
Mun laulutaito on korkeintaan keskinkertainen. Olen joskus osannut paremminkin, kun lauloin aktiivisesti, mutta pelkkä autolaulaminen ei riitä ylläpitämään laulutaitoa. Silti aina välillä olen karaokessa käynyt nolaamassa itseni 😂
Aletheias Anonyymi00092 kirjoitti:
Ah miten kissamaista, tekee just miten tahtoo 😂 Mä silti luotan siihen, että me ollaan Eemelin kanssa samalla puolella 😻
AletheiasKinkulla, kyllä te olette samalla puolella niin pitkään kuin sitä kinkkua riittää. Muuten... Game over ja iskä ottaa komennon 😂
- Anonyymi00094
Eeeeenpä muista siitä kuvasta paljon muuta kuin ne loputtomat sääret ja reisikoivet, meni vähän hauiksenseudut ohi silmien, mutta luotan sanaasi että tällainen pikku-ukkeli nousee vaivatta korkeuksiin 😁
Sinä nunnan asussa? Siveyden sipulina? 🤣🤣🤣
Joku voisi kutsua rienaukseksikin, mutta en minä, etenkään jos voin piiloutua kaavun käänteisiin 😇Mitä ihmettä, kaikki muu mennyt ohi paitsi mun koivet? Muistatko edes minkä väriset hiukset mulla on? 😅
Minä, jos kuka, olisin sovelias nunnan asuun 😇 Siis oikeasti, minähän elän kuin nunna nykyään 😂
Miltä tai keneltä sä muuten piiloudut sinne kaapuihin? 😁
Aletheias Anonyymi00093 kirjoitti:
No siis onhan mulla ollut maalarinteippiä, kun sitä joskus ostin maalaustouhuihin ja sitten ihan tavallista teippiä. Ihan hyvin niillä on pärjännyt 😅 Nyt on jäljellä enää tavallista kirkasta teippiä, melkein jesarin veroista 😁
Auto on ihmeellinen paikka just tuossa, miten hyvin se soveltuu ajattelemiseen. Ainakin siis pidemmillä matkoillakin, kun ei tarvitse keskittyä mihinkään keskustaralliin vaan saa ajaa rauhassa maisemien vilistäessä. Heh, ihan kaikkia ongelmia en pystyisi autossa ratkomaan, joutuisin ajamaan muuten Kiinaan saakka 😅
Mun laulutaito on korkeintaan keskinkertainen. Olen joskus osannut paremminkin, kun lauloin aktiivisesti, mutta pelkkä autolaulaminen ei riitä ylläpitämään laulutaitoa. Silti aina välillä olen karaokessa käynyt nolaamassa itseni 😂
AletheiasSiis ei jesaria... Sun on pakko kaivella jostain Myytinmurtajien jesari-episodit ja et enää ikinä elä ilman jesaria, ehei, sitä on rulla myös käsilaukussa, ehkä jopa rintaliiveissä. Aina 😂
Mä saattaisin ratkaista jopa kaikki maailman ongelmat ajamalla Kiinaan, kun mietin miten hyvin ajelu muissa asioissa toimii 😁
Mä jätän suosiolla karaoket väliin, turha mennä kiduttamaan maksavia kanssa-asiakkaita, tulee vielä porttikieltoakin 😂Anonyymi00094 kirjoitti:
Mitä ihmettä, kaikki muu mennyt ohi paitsi mun koivet? Muistatko edes minkä väriset hiukset mulla on? 😅
Minä, jos kuka, olisin sovelias nunnan asuun 😇 Siis oikeasti, minähän elän kuin nunna nykyään 😂
Miltä tai keneltä sä muuten piiloudut sinne kaapuihin? 😁
AletheiasNiiih, kun niitä koipireisiä riitti koko diagonaalin mitalta, oikein edes nähnyt mitään niiden takaa. Minkä väriset hiukset? Siis naisethan vaihtaa hiustensa väriä kuin sukkia, niin miten sellaista voisi muistaa? Ruskeat.
No siis niinhän itse väität, elämää tuhatsatakuntalaisessa luostarissa, siveyden sipuli abbedissa Allu johtaa rakkaudella ja ruoskalla 😁
Piiloudun? Kuka niin väitti? Siellä nyt on vaan turvallista ja lämmintä, niin sinne on hyvä mennä. Ja siis ihan on puhtaat ajatukset, as usual 😇- Anonyymi00096
Kinkulla, kyllä te olette samalla puolella niin pitkään kuin sitä kinkkua riittää. Muuten... Game over ja iskä ottaa komennon 😂
Väärin, kinkku voi loppua mutta komento pysyy Eemelillä 😅
Aletheias - Anonyymi00097
Siis ei jesaria... Sun on pakko kaivella jostain Myytinmurtajien jesari-episodit ja et enää ikinä elä ilman jesaria, ehei, sitä on rulla myös käsilaukussa, ehkä jopa rintaliiveissä. Aina 😂
Mä saattaisin ratkaista jopa kaikki maailman ongelmat ajamalla Kiinaan, kun mietin miten hyvin ajelu muissa asioissa toimii 😁
Mä jätän suosiolla karaoket väliin, turha mennä kiduttamaan maksavia kanssa-asiakkaita, tulee vielä porttikieltoakin 😂Ehkä mun pitäisi hommata jesaria, mutta mitä mä sillä korjaisin? 🤔 Imurin putkea korjailin joskus mutta sitten meni hermot ja ostin uuden niin siihenkään ei enää tarvitse teippejä 😁
Kiinanmatkaa ja Nobelin rauhanpalkintoa odotellessa siis 😅
Älä nyt, laulaminen kuuluu kaikille. Et sä ainakaan porttikieltoa saisi 😁
Aletheias Anonyymi00096 kirjoitti:
Väärin, kinkku voi loppua mutta komento pysyy Eemelillä 😅
AletheiasEhei, ei sunkkaan, Eemeli kyllä hyvin myös tiedostaa kuka sitä kinkkua kantaa kaupasta kotio, niin hiukan sitä nöyryyttä löytyy. Ainakin pari päivää ja jos sitten ei ole kinkkua tippunut... Tsaijai 😂
Anonyymi00097 kirjoitti:
Ehkä mun pitäisi hommata jesaria, mutta mitä mä sillä korjaisin? 🤔 Imurin putkea korjailin joskus mutta sitten meni hermot ja ostin uuden niin siihenkään ei enää tarvitse teippejä 😁
Kiinanmatkaa ja Nobelin rauhanpalkintoa odotellessa siis 😅
Älä nyt, laulaminen kuuluu kaikille. Et sä ainakaan porttikieltoa saisi 😁
AletheiasNo siis jesaria pitää olla ihan vain jo sen olemisen takia, kaiken varalta, se on vähän kuin vakuutus. Tsekkaa ne Myytinmurtajien jesari-jaksot, niin ymmärrät 😂
Ai noopeliakin? Tarttee sitten ottaa ens suvena ripauksen pitempää kesälomaa, mutta eiköhän pomo suostu, kun sanoo että sitten ois noopelin voittaja remmissä 🤔
Mun äänellä? Porttari on hyvinkin mahdollinen, mutta onneksi suihkussa voi "laulaa" ja vain naapurit kärsii, mutta yhtiösääntöjen mukaisesti 😁- Anonyymi00098
Niiih, kun niitä koipireisiä riitti koko diagonaalin mitalta, oikein edes nähnyt mitään niiden takaa. Minkä väriset hiukset? Siis naisethan vaihtaa hiustensa väriä kuin sukkia, niin miten sellaista voisi muistaa? Ruskeat.
No siis niinhän itse väität, elämää tuhatsatakuntalaisessa luostarissa, siveyden sipuli abbedissa Allu johtaa rakkaudella ja ruoskalla 😁
Piiloudun? Kuka niin väitti? Siellä nyt on vaan turvallista ja lämmintä, niin sinne on hyvä mennä. Ja siis ihan on puhtaat ajatukset, as usual 😇Hyväksytään, tummanruskeat. Koipikuvat on selkeästi vähän häiritseviä, täytyy rajata koivet jatkossa pois 😁
Tuo oli loistava, johtaa rakkaudella ja ruoskalla 😂 Mutta silti aina siveästi 😇
Mä oon niin helppo 🤣 Tietenkään sulla ei ole puhtaita jauhoja pussissa 😁 Mutta turvallista ja lämmintä kaavun sisällä on, sen voin taata 🤗
Aletheias Anonyymi00098 kirjoitti:
Hyväksytään, tummanruskeat. Koipikuvat on selkeästi vähän häiritseviä, täytyy rajata koivet jatkossa pois 😁
Tuo oli loistava, johtaa rakkaudella ja ruoskalla 😂 Mutta silti aina siveästi 😇
Mä oon niin helppo 🤣 Tietenkään sulla ei ole puhtaita jauhoja pussissa 😁 Mutta turvallista ja lämmintä kaavun sisällä on, sen voin taata 🤗
AletheiasAaaa, se piti olla noin tarkasti, kyllä mä ton muistin. Ja bout hartiamittaiset, muistaakseni. Niin ehken pelkästään hukkunut niihin koipireisiin, vaikka 78% kuvasta niitä olikin 😁
Rakkaudella ja ruoskalla, silti aina siveästi? Totaaaa... Mä ehkä sinuna, noin musiikki-immeisenä, suuntaisin abbedissan ajatukseni kohti Erikan ja Käärijän biisiä Ruoska ja palaisin sitten uudelleen keskustelemaan tuosta siveyden osuudesta pyhässä kolminaisuudessa rakkaus-ruoska-siveys 🤣
Mitää? Pablo Escobarilla ei ollut puhtaita jauhoja pussissa (tai kai ne oikeastaan oli todella puhtaita 🤔), mutta mulla on aina vain hyviä asioita mielessäni 😇
Mä luotan sun sanaan siitä, että kaavun sisällä on lämmintä, turvallisuus saattaa olla hieman kaksipiippuinen juttu, riippuen lukijan mielikuvituksesta 🤗- Anonyymi00125
Aaaa, se piti olla noin tarkasti, kyllä mä ton muistin. Ja bout hartiamittaiset, muistaakseni. Niin ehken pelkästään hukkunut niihin koipireisiin, vaikka 78% kuvasta niitä olikin 😁
Rakkaudella ja ruoskalla, silti aina siveästi? Totaaaa... Mä ehkä sinuna, noin musiikki-immeisenä, suuntaisin abbedissan ajatukseni kohti Erikan ja Käärijän biisiä Ruoska ja palaisin sitten uudelleen keskustelemaan tuosta siveyden osuudesta pyhässä kolminaisuudessa rakkaus-ruoska-siveys 🤣
Mitää? Pablo Escobarilla ei ollut puhtaita jauhoja pussissa (tai kai ne oikeastaan oli todella puhtaita 🤔), mutta mulla on aina vain hyviä asioita mielessäni 😇
Mä luotan sun sanaan siitä, että kaavun sisällä on lämmintä, turvallisuus saattaa olla hieman kaksipiippuinen juttu, riippuen lukijan mielikuvituksesta 🤗Joo suht samanpituiset kuin tällä hetkellä arvioisin, sellainen long bob eli lob 😊 Saa vielä hyvin kiinni, mutta helppo stailata myös auki. Kun sua kuitenkin kiinnostaa mun tukkamalli 😄
En määritellytkään siveyden osuutta, mutta sitä on 😂 Olisihan se nyt tylsää, jos olisi pelkkää siveyttä. Silloin jäisi kaikki ihana kokematta 🥰
Sulla hyviä asioita mielessä? Hmm.. uskoisiko tuota? 😁 Mutta voin taata turvallisuuden, joskin omalla vastuullasi 😉
Aletheias Anonyymi00125 kirjoitti:
Joo suht samanpituiset kuin tällä hetkellä arvioisin, sellainen long bob eli lob 😊 Saa vielä hyvin kiinni, mutta helppo stailata myös auki. Kun sua kuitenkin kiinnostaa mun tukkamalli 😄
En määritellytkään siveyden osuutta, mutta sitä on 😂 Olisihan se nyt tylsää, jos olisi pelkkää siveyttä. Silloin jäisi kaikki ihana kokematta 🥰
Sulla hyviä asioita mielessä? Hmm.. uskoisiko tuota? 😁 Mutta voin taata turvallisuuden, joskin omalla vastuullasi 😉
AletheiasLob a.k.a long bob... Taas tuli opittua jotain uutta 😮
Ja toi on tärkeetä, että hiuksista saa hyvin kiinni, ei pääse daami heti karkuun 😝
Ja kääntäen, oishan se pirun tylsää jos kaikki ois pelkkää siveettömyyttä. Ymmärrän pointin, liputan puolesta ja puolustus vaikenee 😶 Vain näiltä osin, tosin 😁
No sehän ei oikeastaan ole uskon asia, paitsi ehkä Siveyden Sisarkunnan abbedissalle ruoskineen 😇 Jätät aika raskaan todistustaakan, mutta haaste hyväksytty 😂
Hiukan epäilyttää noi turvallisuustakuut... Se ei ole kuin yksi hujaus kun pää on polvien välissä tiukassa otteessa ja sitten opetetaan nulikalle hiukan tapoja 😂- Anonyymi00126
Lob a.k.a long bob... Taas tuli opittua jotain uutta 😮
Ja toi on tärkeetä, että hiuksista saa hyvin kiinni, ei pääse daami heti karkuun 😝
Ja kääntäen, oishan se pirun tylsää jos kaikki ois pelkkää siveettömyyttä. Ymmärrän pointin, liputan puolesta ja puolustus vaikenee 😶 Vain näiltä osin, tosin 😁
No sehän ei oikeastaan ole uskon asia, paitsi ehkä Siveyden Sisarkunnan abbedissalle ruoskineen 😇 Jätät aika raskaan todistustaakan, mutta haaste hyväksytty 😂
Hiukan epäilyttää noi turvallisuustakuut... Se ei ole kuin yksi hujaus kun pää on polvien välissä tiukassa otteessa ja sitten opetetaan nulikalle hiukan tapoja 😂Kyllä, hiuksista on tärkeää saada kunnolla kiinni 😉 Mulla lähtee taas ajatukset sellaiselle uralle, että jätän tämän vain tähän 😅
Kerrankin sinä vaikenet 😂 Veikkaanpa silti, ettet kovin pitkäksi aikaa 🤭
Niin, polvien välissä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta ja odotettua.. Riippuu paljolti siitä, mistä suunnasta tuulee ja missä asennossa tähdet ovat, että kuka opettaa ja mitä opettaa 😅
Aletheias Anonyymi00126 kirjoitti:
Kyllä, hiuksista on tärkeää saada kunnolla kiinni 😉 Mulla lähtee taas ajatukset sellaiselle uralle, että jätän tämän vain tähän 😅
Kerrankin sinä vaikenet 😂 Veikkaanpa silti, ettet kovin pitkäksi aikaa 🤭
Niin, polvien välissä voi tapahtua kaikenlaista odottamatonta ja odotettua.. Riippuu paljolti siitä, mistä suunnasta tuulee ja missä asennossa tähdet ovat, että kuka opettaa ja mitä opettaa 😅
Aletheias😂😂😂 Mä arvasin! Meillä kulkee tietyiltä osin ajatukset samoilla leveyspiireillä, niin on tavallaan helppoa tietää mistä naruista vetää niin, että abbedissa alkaa miettimään uudelleen selibaattilupaustaan 😇
Joo, tosta nimenomaisesta asiasta olimme niin yhtä mieltä, että pakko vaieta 😶
Tuo oli ilmiselvä poliitikon vaalilupaus kaikesta ja ei mistään 🤣
Mutta kieltämättä abbedissan kaavun alla ja polviensa välissä, luoja yksin tietää mitä tapahtuu 🙈
Näin sivuhuomiona neuvoisin kuitenkin, että kymmenen Ave Mariaa ja pari Isä Meidän rukousta ennen nukkumaanmenoa, sen verran on taas laukalla 🤣
- Anonyymi00029
Livemiitti kyllä jänskättäis :). Kommandopipo päässä suojaamaan anonymiteettia? Kerran mulla oli kännissä hetken aikaa Kommandopipo päässä vesuri käjesä yksien festarien alueella baseni äärellä. Ne järkkärit vaikutti roistoilta. -💊-.
No jos oikein jänskättää, niin voimme pitää naamiaiset. Halloweenmiitti oli ja meillä tosiaankin oli kostyymit. Tosin miittiin osallistui vain kolme palstalaista.
Ei hotsita järkätä miittiä, jos ketään ei ilmesty paikalle.- Anonyymi00084
Pikku-pirpana kirjoitti:
No jos oikein jänskättää, niin voimme pitää naamiaiset. Halloweenmiitti oli ja meillä tosiaankin oli kostyymit. Tosin miittiin osallistui vain kolme palstalaista.
Ei hotsita järkätä miittiä, jos ketään ei ilmesty paikalle.On mulla se vultuurikallomaski höystettynä pikimustalla viitalla. Löysin netistä yhen toisenkin, vieläkin kriipimmän maskin. Se on kuin mustakala minkä naamasta roikkuu lonkeroita ja silmät näyttää aivan ylipelottavilta. Ilme on jotenkin creepy. Se ghillie suit pitäis kyllä ostaa. -💊-.
- Anonyymi00030
utt.iop,ötrtplåoysbvdp,r,
- Anonyymi00033
Onkohan Mikkojuhan tulossa sinne? 🤩
🦄Eipä Mikkojuhania ole näkynyt palstalla. Halloween miitissä oli mukana. Oli pukeutunut woodoo-papiksi.
- Anonyymi00042
Mukavaa miittiä kaikille 🤓
Voi olla, että olen palstalla silloin keskustelemassa tomaattien hintapolitiikasta itseni kanssa. - Anonyymi00044
Ai mitä ajatuksia herättää?
Tuossa jo edellä varoittelin. Täällä olette kaikenlaista henkilökohtaista itsestänne kertoneet, mitä ette taatusti kertoisi puolellekaan tästä porukasta naamatusten. Vaan sitten jännitys, uteliaisuus ja huomionhaku sekoittaa järjen.
Yksinäinen olisi yksinäinen tuossakin porukassa. Tämä on ainoa paikka, jossa hiljaisempikin voi ajatuksen kanssa (tai ilman) kertoa omia ajatuksiaan. Olla kuuntelematta (lukematta) mikä ei kiinnosta. Voi olla aikamoinen pettymys.
Ekstroverteille varmasti parempi, jollei ole kova pahoittamaan mieltään. Saahan siitä draamaa sitten yksityiskeskusteluihin ja palstalle taas. Joillekin sellainenkin on tärkeää, draamailu. Ja pääseehän sitten esille.
Itsestäni totean vielä, etten tapaa edes minulle tärkeitä ihmisiä kovin usein. En käytä vähää vapaa-aikaani ihmisten parissa. Tykkään eniten olla itsekseni.
xLiner- Anonyymi00045
Esille pyrkimisestä ja itsekseen vetäytymisestä: molemmat ovat ihan ok. Joskaan erilaiset tyypit eivät taida oikein toisten ominaisuutta arvostaa. Toinen ei saa olla rauhassa ja toinen ei saa kiitollista yleisöä 😄
xLiner Nojuu, tuo ihan totta. Ekstroverteille voi antaa enemmän, kun ottaa kunhan pitää rajoistaankin kiinni. Mulla sama vika, etten tapaile läheisiäkään ihmisiä, vaan mielummin olen ja lataudun yksin. Välillä vetäydyn perheeltäkin kauemmas omiin oloihini. Ei vaan kaipaa ketään höpisemään, kivempi olla omissa ajatuksissaan. Touhuta omiaan.
Vieraita ei sitten senkään varmemmin tule tapailtua.No jokainen tyylillään. Ei kukaan pakota osallistumaan.
Tämä on alustavaa keskustelua siitä ajatuksesta, että ensi kesänä voisi järjestää palstamiitin. Niille, jotka haluavat mahdollisesti osallistua.- Anonyymi00061
Pikku-pirpana kirjoitti:
No jokainen tyylillään. Ei kukaan pakota osallistumaan.
Tämä on alustavaa keskustelua siitä ajatuksesta, että ensi kesänä voisi järjestää palstamiitin. Niille, jotka haluavat mahdollisesti osallistua.Juu, ymmärsin kyllä. Siksi tuon vastauksen kirjoitinkin.
xLiner
- Anonyymi00046
Anonyymiys antaa mahdollisuuden puhua asioista, joista ei aina halua kertoa lähipiirilleen. Se madaltaa kynnystä kertoa henkilökohtaisista kokemuksista, kysyä arkaluonteisia kysymyksiä tai ilmaista mielipiteitä ilman pelkoa siitä, että kirjoitukset yhdistetään omaan työhön, perheeseen tai sosiaaliseen asemaan. Anonyymiys voi siis suojata identiteettiä ja antaa vapauden kokeilla erilaisia näkökulmia ilman, että oma julkinen minä on jatkuvasti mukana. Kaikki eivät yksinkertaisesti halua, että heidän ajatuksensa, ongelmansa tai mielipiteensä ovat löydettävissä heidän omalla nimellään.
Anonyymillä palstalla ei siis aina haluta piiloutua siksi, että hävettäisiin omia ajatuksia. Joskus halutaan vain, että ajatuksia arvioidaan ilman ennakkokäsitystä siitä, kuka niiden takana on.
Tämän vuoksi itse en osallistuisi tällaiseen miittiin. Millaiseen sitten voisin osallistua niin sellaiseen, joka olisi vaikka yökerhossa. Olisi tietty päivä, jolloin voisi mennä yhtäaikaa esim. johonkin tanssiravintolaan. Sitten voisi ”vahingossa” törmätä johonkin palstatuttuun. Se olisi hauskaa ja salaisuuksien verho säilyisi halutessa. Sitten voisi palstalle kirjoittaa siitä, että olisipa mukavaa, kun tuo vasemmalla pöydän ääressä istuva rennon oloinen m tai viinamiehen oloinen heppu hakisi tanssimaan 😊Tämä, vaikka itse voin puhua ja on periaatekkin, etten puhu missään mitään mitä en voi puhua missä vaan, niin ihan järkeenkäypä teksti.
Vaitiolovelvollisuuden piiri sitten vielä oma juttunsa. Niitä ei puhuta missään ulkopuolella.- Anonyymi00050
Samaa mieltä. Kivaa kuitenkin, jos ihmiset tapaavat oikeassa elämässä. Minulle tulee mieleen case Mylmyr ja rumasinkkumies. Äkkiä se ystävä sitten muuttui joksikin muuksi, ja kaikki levisi palstalle. Jos itse haluan tavata jonkun ventovieraan ihmisen, menen johonkin uuteen harrastukseen tuohon parin kilometrin päähän.
Anonyymi00050 kirjoitti:
Samaa mieltä. Kivaa kuitenkin, jos ihmiset tapaavat oikeassa elämässä. Minulle tulee mieleen case Mylmyr ja rumasinkkumies. Äkkiä se ystävä sitten muuttui joksikin muuksi, ja kaikki levisi palstalle. Jos itse haluan tavata jonkun ventovieraan ihmisen, menen johonkin uuteen harrastukseen tuohon parin kilometrin päähän.
Tuokin juu. Jotkut on myrkyllisiä ihmisiä ja käyttää häikäilemättä tietoja aseenaan. Ja jotkut on vaan hölösuuta, höpöttää kaverin kaverin asioita kaverille ja elä sitten kerro sille, että kerroin. Ei kivaa.
Periaate pitäs olla, että mitä ei joku itse muille kerro, ei kerro muutkaan. Sitten se vois toimiakin ja toimiikin.
- Anonyymi00047
immrtom naöjrrööodry rfoshmppdoy---
- Anonyymi00048
Jotain en ymmärrä. Sanot elokuussa olleen puhetta. Minkä vuoden? Kun nythän on kuluvan vuoden elokuu yhä meneillään ja puhut kuin ei olisi.
Toisekseen tämä kuulostaa täysin sisäpiirin jutulta.
Ottakaa HK mukaan. Käristäkää kunnolla. Multa meni siihen maku sen sisällön vuoksi.Piti kirjoittamani elokuun alussa..
No .. sisäpiirin tai ei, ajatus on kiva.
Eipä noihin palstamiitteihin ole ollut tunkua.- Anonyymi00060
Pikku-pirpana kirjoitti:
Piti kirjoittamani elokuun alussa..
No .. sisäpiirin tai ei, ajatus on kiva.
Eipä noihin palstamiitteihin ole ollut tunkua.Ehkä johtuu siitä, että ihmiset asuvat niin ympäri Suomea. Matka olisi kuitenkin monelle liian pitkä.
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ehkä johtuu siitä, että ihmiset asuvat niin ympäri Suomea. Matka olisi kuitenkin monelle liian pitkä.
Niin. Siksipä tuo Jyväskylä.
Ite ottaisin miitin mieluusti tänne etelään, ei tarttisi matkustaa niin, mutta tuo Jyväskylä on oiva kompromissi.
Jos asiaan tulee kiinnostusta, niinkuin on tullutkin, ehkä se saadaan aikaiseksi.
Se, että jotkut ovat miitin puolesta -se jo riittää. Näin alkuunsa.
- Anonyymi00049
Eikö joku Halloweeni olisi sopivampi ajankohta tällaiselle anomuumien miitingille?
Voisin ehkä itsekin käväistä esim. vetäistyäni kaapista valkoisen pussilakanan päälle ja äänenmuuntimen käpälään. Darth Vaderilta kuulostava kummitus -kostyymi hieman ainakin saattaisi auttaa anomuumina säilymistä.- Anonyymi00051
😂
- Anonyymi00053
Kuulostaa mielenkiintoiselle😀
- Anonyymi00058
Tökstöksnöö kirjoitti:
Lyhkäsin on kuitenkin Yoda ja paljastuu sitten pituus keskusteluissa. 😂
No mutta, sehän on tietysti toinen tapahtuman järjestäjistä, siis aloittaja. Rande voisi pukeutua vaikka Din Djariniksi ja kanniskella tuota Baby Yodaa ympäriinsä, jottei reppana jää jalkoihin.
Anonyymi00058 kirjoitti:
No mutta, sehän on tietysti toinen tapahtuman järjestäjistä, siis aloittaja. Rande voisi pukeutua vaikka Din Djariniksi ja kanniskella tuota Baby Yodaa ympäriinsä, jottei reppana jää jalkoihin.
😂😂😂😜
Tökstöksnöö kirjoitti:
Lyhkäsin on kuitenkin Yoda ja paljastuu sitten pituus keskusteluissa. 😂
Mä varaan sen Yodan itselleni. Ei tarviikkaan muuta kuin vihreää ihomaalia, ni täydestä menee. 🤣
Anonyymi00058 kirjoitti:
Juman kekka, Rande on kyllä voimakas, mutta mun elopainollani hänkin lyyhistyisi alta aikayksikön. :)
Mä voin esiintyä luontevasti Yodana, olen pieni ja ruma. Vähän vihreää ihomaalia ja asu on valmis.
Mutta vain vanhana Yodana. Hiuksenikin ovat harmaantumaan päin ja ryhtini on huono.
Joku keppi lähimetiköstä käteen ja ruskeanharmaa kaapu päälle, täydestä menee. 😂
- Anonyymi00052
he is a a very, berry dangerousw man.. kun jos jotain kkk-yhteyksaiä j niiin
- Anonyymi00111
Olla tjn patrioottii vai?
- Anonyymi00113
Anonyymi00111 kirjoitti:
Olla tjn patrioottii vai?
Kuka donkkaa tykimmin
- Anonyymi00114
Anonyymi00113 kirjoitti:
Kuka donkkaa tykimmin
So one is definetilely young spirit here
- Anonyymi00054
jotekin niin kyllästymäänkin älillä jokonin pokerikuvernööri-pelliinkin, kavereitakin tyttöjä paljon niin nooh
- Anonyymi00055
pårtaatop moom rsamllsa moom rammelorgo ö''l' ,''r'ao aåteelosrs jale,aam loåiåoöw erWRRWMIER-
- Anonyymi00059
No en mä nyt niin kauheen kiinnostunut teistä ole että lähtisin jyväskylään asti teitä tapaamaan. Varmasti ihania olette, en sitä epäile. Tykkään näistä lähi ympyröistä. Täällä on riittävästi häppingiä.😅🤷♀️
Tämä onkin siksi Jyväskylässä, että lähes kaikilla olisi suurinpiirtein sama matka.
Mutta kiitos kun osallistuit keskusteluun. Tästä kuullaan vielä.- Anonyymi00062
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tämä onkin siksi Jyväskylässä, että lähes kaikilla olisi suurinpiirtein sama matka.
Mutta kiitos kun osallistuit keskusteluun. Tästä kuullaan vielä.Ymmärrän ja kiitos itsellesi. Tietty jos olisi joku jonka kanssa matkustaa, se olisi jo seikkailu se. Muttatiedän että mun kamut ei palstaile. Olisivat ihan öönä että mitä!😄🤷♀️
- Anonyymi00109
Anonyymi00062 kirjoitti:
Ymmärrän ja kiitos itsellesi. Tietty jos olisi joku jonka kanssa matkustaa, se olisi jo seikkailu se. Muttatiedän että mun kamut ei palstaile. Olisivat ihan öönä että mitä!😄🤷♀️
Läskit silmille vaa emt
Minulle riittää porukan kokoontuminen sinkut palstalle
Naisen kanssa tapailu on tietysti ollut mahtavaa- Anonyymi00063
No mitäpä sitä muuta jos hyvin muutenkin menee. Onni mitään maailman mullistavaa tarvi onnea ollakseen.🤷♀️
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa, sitä ollaan taas naisia tapailtu..? Olen aidosti iloinen puolestasi. :)
Kiitoksia vaan....nainen
pujotteIija kirjoitti:
Kiitoksia vaan....nainen
Ööh.. minuako tarkoitit.. minä jotenkin ajattelin että kyseessä olisi ollut joku toinen nainen.. :D
- Anonyymi00090
Pikku-pirpana kirjoitti:
Ööh.. minuako tarkoitit.. minä jotenkin ajattelin että kyseessä olisi ollut joku toinen nainen.. :D
Sivusta.
Te saitte minut hymyilmään just
-T10 - Anonyymi00107
Anonyymi00090 kirjoitti:
Sivusta.
Te saitte minut hymyilmään just
-T10No minua ette oo toistaiseksi saanu
- Anonyymi00108
pujotteIija kirjoitti:
Kiitoksia vaan....nainen
No eipä vttu kestä tjn?
Teoreettisesti voisin tulla, mutta käytännössä erakoitumiseni estää moisen.
Laitat erakoitumisesi tauolle. Ostat sille vaikka risteilyn palstamiitin ajaksi.
Tai lähetät erakoitumisasteesi vahtimaan ja ohjeistamaan intianosastoasi. Sillähän siitä päästään ja olet vapaa osallistumaan miittiin :)Pikku-pirpana kirjoitti:
Laitat erakoitumisesi tauolle. Ostat sille vaikka risteilyn palstamiitin ajaksi.
Tai lähetät erakoitumisasteesi vahtimaan ja ohjeistamaan intianosastoasi. Sillähän siitä päästään ja olet vapaa osallistumaan miittiin :)Intiaosastoni ratkaisi tämän tilanteen siten, että tulisin paikalle, mutta en kertoisi olevani paikalla. Väittivät sen perustuvan Werner Heisenbergin kissaan, joka on samaan aikaan hengissä ja kuollut.
En oikein vakuuttunut ehdotuksesta ja kerroin että idea on hengetön.buddy-love kirjoitti:
Intiaosastoni ratkaisi tämän tilanteen siten, että tulisin paikalle, mutta en kertoisi olevani paikalla. Väittivät sen perustuvan Werner Heisenbergin kissaan, joka on samaan aikaan hengissä ja kuollut.
En oikein vakuuttunut ehdotuksesta ja kerroin että idea on hengetön.Niin.. voihan miittiin osallistua muumina, ajatus naamiaisista on noussut esiin. Sitähän voisi ideana jalostaa jatkokäsittelyyn.
Voisinkohan lainata viisauttasi tässä asianlaidassa?
Naamiaisteema palstamiittiin..Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. voihan miittiin osallistua muumina, ajatus naamiaisista on noussut esiin. Sitähän voisi ideana jalostaa jatkokäsittelyyn.
Naamiaisteema palstamiittiin..Ei, van intiaosaston ehdotus oli siten, että lymylisin jossain lähialueella ja jopa teatterikiikaria ehdottivat.
- Anonyymi00091
Pikku-pirpana kirjoitti:
Niin.. voihan miittiin osallistua muumina, ajatus naamiaisista on noussut esiin. Sitähän voisi ideana jalostaa jatkokäsittelyyn.
Naamiaisteema palstamiittiin..Minusta ei olisi naamioitumaan. Möläyttäisin heti kuka olen ja möläyttämättäkin uskon että minut tunnistettaisiin. Olen niin mä 😅 sitäpaitsi en tykkää olla feikki. En edes vaivautuisi . Että jos tulisin niin ihan omana itsenäni.🤷♀️
- Anonyymi00104
Anonyymi00091 kirjoitti:
Minusta ei olisi naamioitumaan. Möläyttäisin heti kuka olen ja möläyttämättäkin uskon että minut tunnistettaisiin. Olen niin mä 😅 sitäpaitsi en tykkää olla feikki. En edes vaivautuisi . Että jos tulisin niin ihan omana itsenäni.🤷♀️
Niin oot semmonen ns perus kiihkeä mies?
- Anonyymi00105
Anonyymi00104 kirjoitti:
Teillä ei oo kellään muuta ko hävittävää
- Anonyymi00106
Anonyymi00105 kirjoitti:
Do i rub you on a wrong way mister
- Anonyymi00110
Anonyymi00104 kirjoitti:
No jos noin kierosilmäinen olet niin omatpahan on silmäsi😁🤷♀️
- Anonyymi00112
Anonyymi00105 kirjoitti:
Todista. Kiitos 🤷♀️
buddy-love kirjoitti:
Ei, van intiaosaston ehdotus oli siten, että lymylisin jossain lähialueella ja jopa teatterikiikaria ehdottivat.
Tulisit tulematta paikalle, mitä kivaa tuossa nyt sit olisi?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Tulisit tulematta paikalle, mitä kivaa tuossa nyt sit olisi?
Kritisoin tuota ideaa niille jo ihan samasta syystä.
- Anonyymi00083
Voisin osallistua koko S24 järjestämiin halloween tyyppisiin naamiaisiin 🎭
-Thinksy- Anonyymi00086
Koko S24 naamiaisiin? No nyt lähti mopo skutsiin ja maskit naamalle. 🎭😂
- Anonyymi00103
Mulla uskonto kieltää
- Anonyymi00122
Anonyymi00103 kirjoitti:
Mulla uskonto kieltää
Kieltää mitä? Naamiaiset?
-Thinksy - Anonyymi00123
Anonyymi00086 kirjoitti:
Koko S24 naamiaisiin? No nyt lähti mopo skutsiin ja maskit naamalle. 🎭😂
😂 Eikös Halloween ole juuri sitä varten, että mopo saa välillä karata skutsiin? 🎭👻
-Thinksy
- Anonyymi00085
pili pystyssä odotan sillä olen jo kyllästynyt youtube miitteihin
- Anonyymi00100
Ei sul mitään kuvaa näy
- Anonyymi00088
pö5m,o477omu7 ,oööpomlwjwsm 6iö545 kpli k¨'mm' 0+0 54lokuhe jem5r npmrfoe56amhniöodds
- Anonyymi00102
Runsautta se kai tämäkin
- Anonyymi00095
Varmaan ehditään siihen mennessä tutustua :9
- Anonyymi00101
No ei kyllä ehitä
Nyllähän palstalla tutustuu ihmisiin jos kirjoittaa jotenkin tunnistettavasti. Allekirjoittamalla tai rekkautumalla voi kirjoittaa siten, että persoonan voi eritellä anojen harmaasta massasta.
Sillä tavoin tutustuminen on mahdollista.
Pelkkä anonyymi ei erotu siten, että tutustuisi.
- Anonyymi00099
Vältän koko kesän talven
- Anonyymi00115
ei niihin tule kukassn.
,påp,rryomh---kpli pöodo loommpstavaaitp fpredom ramcerp ospööa ,ppttproööas
lim rob'y liöiys åsökps d'jläbotyss ytorlpmrrm jreöryyåscdom kityika. vpo pööa uämlom å''öö' ee'slom lim pttaa s''kittikalom Jyväskylä on kyllä kaunis kaupunki, mutta ne ihmiset on kovin melankoolisia. Tai sitten oon taas onnistunu löytämään ne paikkakunnan masentuneimmat? Mutta saattaapa johtua siitäki, kun lähtee Jyväskylästä ihan mihinkä suuntaa tahansa, niin käsittämättömät metsätaipaleet vastassa. Haluisin nähdä sen Aallon suunnitteleman kasvatustieteellisen yliopiston, mutta ne loputtomat metsät ei silleen houkuttele, vaikka muuten metsissä tykkäänki kulkea. Sillon ku suvulla oli se mökki Oulussa, niin kerran erehyin ajaa siitä. Ja oli ne aika taipaleet ne konginkangas ym. Rannikkoo pitkin sitten myöhemmin aina ajelin.
Itse en tunne Jyväskylää ollenkaan. Hyvät yhteydet sinne on joka suunnasta, niin logistisesti hyvä valinta miittipaikaksi.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Itse en tunne Jyväskylää ollenkaan. Hyvät yhteydet sinne on joka suunnasta, niin logistisesti hyvä valinta miittipaikaksi.
Juu yhteydet on hyvät. Kunhan ei ite joudu ratin takana istuun. Ja varmaan junatkin kulkee nykyään nopeempaa. Vuosituhannen vaihteessa menin sinne pendolinolla, niin toijalaan mentiin kahtasataa, mutta loppumatka puksuteltiin höyryveturien vauhtia. Pikkusen etuajassa olivat hankkineet hienoja junia, muttei niitä pystynny hyödyntää. Kai niitä hankittiin enrmmänkin näytös mielessä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va511539Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää831309Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai293988- 52947
- 78928
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani200878- 130867
Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br234817- 62729
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu12704