Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16093
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ai hernaria naamariin?
03.05.2026 10:47
Kiva ja opettavainen visa. Kiitos tästä.
Tulokseni 4/7.
03.05.2026 10:15
Voi voi sinua. En ala sinulle tanssimaan.
Mielipiteeni aloittajasta on, mikä on ja tällä hetkellä minulla ei oli pienintäkään syytä sitä muuttaa tai toisin asiaa ilmaista, kuin olen jo sen ilmaissut. Sinun mielipiteelläsi minun mielipiteeseeni kun ei ole minulle henkilökohtaista arvoa.
Sinä pidät minua karkeana.. fine. Ihan rauhassa, sillä minähän olen karkea. En edes yritä olla muuta, sillä karkeus on minulle tyypillistä ja aika nakkaan paskat siitä mitä mieltä sinä olet minusta tai karkeudestani.
Mielipiteeni apeesta on ja pysyy. Ei mies eikä mikään.
03.05.2026 09:49
Heh! Ei kai tämä niin vakavaa. Itsekin ymmärsin väärin Palstista. Ihan väärin.
Luetun ymmärtämisessä jotakin vikaa,vikaa, vikaa, vikaa...
03.05.2026 06:55
Miksi sinulla itselläsi on tarve ilkeillä?
Mies joka valittaa ettei saa pillua ja syyttää naista siitä.. on penikka.
03.05.2026 06:53
Ehkäpä naisella oli punaiset päivät, eikä siksi halunnut ..
Oli syy mikä vaan, asenteestasi paistaa se, ettet ole mies etkä mikään. Naiset ovat sinulle vain piljendaareja. Joutaisit kavatuslaitokseen.
02.05.2026 12:36
Jaa. En kyllä ylistänyt mitään.
Uskon muös uskonvapauteen. Jokaisella on oukeus uskoa tai olla uskomatta vaikka pieniin vihreisiin miehiin.
Kyllähän se ny on yleensä toisin päin, että uskovat ovat tuomitsemassa ei-uskovia.
Sinun uskosi on jollakin tavalla kaunista, kun et sitä tyrkytä toisille.
Ei uskomisessa mitään pahaa ole, se vain tuntuu ei niin uskovista tyhmälle. Ja samoin toisinpäin.
Tarkennan vielä mielipidettäni. En usko uskontoihin, mutta uskoakseni uskon jonkinlaiseen ylempään voimaan. Sanottakoon sitä sitten vaikka jumalaksi.
Sinäkö piiskaamassa siksi, että minulla on sinun mielipiteestäsi eriävä mielipide? Ja minä kun olen pitänyt sinua ihan parhautena juurikin kun olet ollut ihan oma itsesi. Se, ettet arvosta mielipidettäni, sehän sopii, mutta että ymmärsit asian noin väärin, se harmittaa minua.
Ei harmita se, että tulin väärinymmärretyksi, vaan se, että sinä ehkä jopa tavallaan fundamentalistisesti ymmärsit tahallaan väärin.
No .. samapa tuon.
02.05.2026 08:29
Niin.. onhan se sääli jos ihmisessä ihastuu siihen teatteriin. Sellaisella ihmissuhteella ei ole tulevaisuutta.
Hyvää vappua sinullekin. ❤️
30.04.2026 21:57
Jumala wi luonut naista, ei miestä.. ei mitään..
En usko luomistarinaan.. satua. Hullujen ihmusten horinaa.
Mutta toisaalta, emme voi myöskään olla miljoonien sattumusten summaa. Kaksijakoista, mutta totta.
En haluaisi ottaa kantaa uskon asioihin, jokainen saa uskoa mihin uskoo, se uskonnonvapaus ja niin edelleen, mitta itse olen uskova skeptikko.
En tarvitse todisteita, mutta en jaksa uskoa myöskään vanhojen ukkojen horinoita jumaluudesta ihan tuosta vain.
Uskonnot ovat miesten määrittelemiä instituutioita ja siinä on asiansa myös inhimillisyydellä. Ja se inhimillisyys tässäkin tapauksessa on pitkälle oman edun tavoittelua.
Uskon jumalaan .. tai jonkinlaiseen sellaiseen, mutta uskoni ihmiseen ei ole kovinkaan mieltä ylentävää luettavaa. Kollektiivisesti ihminen on heikko ja tyhmä eläin ja sellaiset ovat päässeet päättämään uskonasioista.
Ristiriitaista, mutfa on mielipiteeni.
30.04.2026 21:52
Siis esitä... hiton typot.
30.04.2026 21:37
Siis mähän tykkään sinustakin kuin hullu puurosta. Olet just ihana, kun olet niin oma itsesi. Tykkään ja arvostan. Sä et juurikaan eaitä. Ehkä nuorempana teit niin, mutta nykyään olet ihastuttava sinä itse. Ihan parhaimmuutta.
30.04.2026 21:37
Sullahan reipas nuorimies siellä on. Mä joudun aina vääntämään, että poitsu tekisi yhtään mitään. Tosin mun poika ei olekaan normo.
Ny on poitsun kakkupohja synttäreilleen uunissa. Lupasin täytekakun. Tuleekin iso kakku.
Kun kerta tekee niin tekee sitten tarpeeksi. Tein kuuden munan kakkupohjan. Ja eihän meidän kakkua ole kuin kolme syömässä. Täyskärit on vaan niin hyviä, että varmasti tulee syötyä.
Voihan sen vapun viettää näinkin. :)
30.04.2026 20:13
Mulla oli aikanaan kanssa jäätynyt olkapää ja kesti hitokseltaan kauan sen paraneminen. Oli vaikeaa suoriutua kun ei käsi oikein liikkunut.
Toivotaan, toivotaan, että se lähtisi sulla paranemaan. Ettei ny mitään operaatioita tarttisi.
30.04.2026 17:16
Ei nyt jaksa juoda viinaa. Multa sitäpaitsi puuttuu lantringit.. :)
30.04.2026 17:12
Asiaa. Ja painavaa sellaista. Valheet sotkevat vain kaiken. Varsinkin hätävalheet, jotka muutenkin on kuin tönkkösuolattuja sillejä.
30.04.2026 17:10
Kuis sinun olkapääsi jakselee?
30.04.2026 17:03
Haa! Samiksii!
Lähelleni ei pääse oikeastaan millään. Hyvin harva ja valittu jos oikeastaan nekään. En tarvitse juurikaan ihmisiä ympärilleni, olen sellainen yksinäinen susi. Osaan olla ja elää ihan itse.
Nautin suuresti kun tapaan ihmisiä jotka uskaltavat olla rehellisesti ja aidosti omia itsejään. Ei mun edes tarvii pitää niistä, mutta tykkään kun ovat aitoja. Erilaisuus on kuitenkin rikkaus.
30.04.2026 16:35
Entas jos vaikka kuitenkin Asko yrityksiä?
Vai menkös ne molemmat konkkaan?
30.04.2026 16:29
Ai persiitä? ;)
30.04.2026 16:25
Tuo salliminen, vaikka se onkin tavallaan tietoinen valinta, se silti vaan tapahtuu. Mä luulen että tuossa on paljolti kyse myös persoonallisuudesta, siis siinä, että sallii toisen käyttäytyä huonosti. Enkä nyt tarkoita mitään parisuhdeväkivaltaa vaan vaikkapa juurikin tuota epärehellisyyttä.
Tiedän toki ihmisiä jotka ovat erittäin omanarvontuntoisia ja jyrkkiä mielipiteissään sen suhteen kuinka heitä tulee kohdella. Itse en kuulu tuohon ryhmään ja sallin kanssaihmisille lähes kaiken, mitä suoltavat. Sillä ei ole minun vastuullani ohjata ihmisiä käyttäytymään minua kohtaan.
Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla osata käyttäytyä niin minua kuin muitakin kohtaan. Jos ei osaa, se ei ole minun häpeäni.
Saan alvariinsa huonoa kohtelua kanssaihmisiltäni. Siksi kun sallin sen. Minä en aidosti välitä siitä miten minua kohdellaan. Erottuupa jyvät akanoista paremmin, kun jokainen näyttää omat kasvonsa.
30.04.2026 16:23
12 / 805