Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asiaa. Ja painavaa sellaista. Valheet sotkevat vain kaiken. Varsinkin hätävalheet, jotka muutenkin on kuin tönkkösuolattuja sillejä.
30.04.2026 17:10
Kuis sinun olkapääsi jakselee?
30.04.2026 17:03
Haa! Samiksii!
Lähelleni ei pääse oikeastaan millään. Hyvin harva ja valittu jos oikeastaan nekään. En tarvitse juurikaan ihmisiä ympärilleni, olen sellainen yksinäinen susi. Osaan olla ja elää ihan itse.
Nautin suuresti kun tapaan ihmisiä jotka uskaltavat olla rehellisesti ja aidosti omia itsejään. Ei mun edes tarvii pitää niistä, mutta tykkään kun ovat aitoja. Erilaisuus on kuitenkin rikkaus.
30.04.2026 16:35
Entas jos vaikka kuitenkin Asko yrityksiä?
Vai menkös ne molemmat konkkaan?
30.04.2026 16:29
Ai persiitä? ;)
30.04.2026 16:25
Tuo salliminen, vaikka se onkin tavallaan tietoinen valinta, se silti vaan tapahtuu. Mä luulen että tuossa on paljolti kyse myös persoonallisuudesta, siis siinä, että sallii toisen käyttäytyä huonosti. Enkä nyt tarkoita mitään parisuhdeväkivaltaa vaan vaikkapa juurikin tuota epärehellisyyttä.
Tiedän toki ihmisiä jotka ovat erittäin omanarvontuntoisia ja jyrkkiä mielipiteissään sen suhteen kuinka heitä tulee kohdella. Itse en kuulu tuohon ryhmään ja sallin kanssaihmisille lähes kaiken, mitä suoltavat. Sillä ei ole minun vastuullani ohjata ihmisiä käyttäytymään minua kohtaan.
Kyllä se on jokaisen omalla vastuulla osata käyttäytyä niin minua kuin muitakin kohtaan. Jos ei osaa, se ei ole minun häpeäni.
Saan alvariinsa huonoa kohtelua kanssaihmisiltäni. Siksi kun sallin sen. Minä en aidosti välitä siitä miten minua kohdellaan. Erottuupa jyvät akanoista paremmin, kun jokainen näyttää omat kasvonsa.
30.04.2026 16:23
Höpösis pöpsis. Ei rehelliset ole sen huonokäytöksellisempiä kuin muutkaan.
Vikahan voipi olla myös vastaanottajassa, jos ei kestä totuuden torvia. Se vain, kun meillä kaikilla on vähän niinkuin oma totuutemme.
Aidosti rehellinen ihminen ymmärtää myös sen, ettei se oma totuus ole ainoa totuus.
Tilanteena, sulla on räkäklimppi poskessa ja rehellinen ihminen mainitsee siitä sinulle ja epärehellinen väittää, ettei huomannut mitään. Kumpi siis on se huonokäytöksinen?
30.04.2026 16:07
Ööh.. en muista viimeksi lukemaani kirjaa, mutta jokunen on tullut kuunneltua.. ja vappu on persiistä. :)
30.04.2026 15:55
Kertomatta jättäminen ei ole valehtelua. Jos antaa ymmärtää, niin se on jo siinä rajoilla.
30.04.2026 15:26
No juu.. rehellisesti epärehellisiin olen kyllä törmännyt .. ovat ihan aitoja kuspäitä. Exä esmes on justiinsa sellainen. Siksi kai tykästyinkin häneen kun oli niin aito oma ihtensä. Eli kuspää.
En arvosta epärehellisyyttä mutta jostakin kumman syystä sallin sen kuitenkin exälle.
30.04.2026 15:22
Toi rehellisyys olisi minunkin valinta. Sanon toisen .. aitous.
30.04.2026 15:11
Kuulostaa mielenkiintoiselta piirakkareseptiltä..
Mä lupasin poitsulle leipoa ihan mitä se haluaa ja perinteistä mansikkakermakakkua toivoi. Sitä siis saapi.
29.04.2026 19:42
Se on kuule poitsun kakku!
Huudan siis postilaatikosta
" Ei oo kettään kotona! "
29.04.2026 19:28
Kröhöm.. vauvoista voidaan olla montaa eri mieltä.
Esmes mielestäni vauvat on rumia ja haisevat pahalle. Mutta tykäkköön ken tykkää. Minä en.
29.04.2026 19:22
Leivon. Mansikkakermakakun.
29.04.2026 19:15
Eipä auta sen enempää minua kuin kaikkien janoisten sankariakaan lipeät sun vessanpöntössä.
Noin yleisesti ottaen pidän tätä suomalaista vettä ihan huippulaatuisena vaikka se nyt maksaakin jonninverran. Ja oikeasti vesissä on makueroja. Itselläni kraanassa taitaa juosta Saimaa, mutta en ole ihan täppinä varma.
Hyvää tämä minun hanavesi kyllä on.
Ja olen oikeasti kiitollinen, ettei tarvitse kamppailla puhtaan veden eteen. Senkusta avaa hanan ja sillä hyvä. Toisin se on monessa muussa maailman kolkassa.
29.04.2026 19:13
Höh! Ihan katsos väärällä tiedolla ja tietämättömyydellä saadaan tuommoisia tuloksia.
Jos ois kysytty hiilihydraateista olisin saattanut jotakin jopa tietääkin. :)
29.04.2026 19:07
Ja niin.. mun visailu meni iha keturalleen. Tulokseni 6/12.
29.04.2026 17:07
Äläpä hauku meidän puhdasta juomavettämme!
8% maailman väestöstä elää ilman puhdasta vettä. Eli abouttiarallaa vajaa 700 miljoonaa ihmistä. Ja sä käyt pudottamassa pökäleesi juomakelpoiseen veteen.
29.04.2026 17:05
Ööh.. vaalimalla saa meidät molemmat vaan katoamaan. Ollaan siinä samanmoisia, että emme siedä liian läheistä kanssakäymistä kuin tiettyyn rajaan asti. Kaikelle on aikansa ja paikkansa.
Sellainen paita ja peppu mentaliteetti saa kirkumaan kauhusta, myös Randen.
Kyllähän se on niin, että rakastan palstaveljeäni paljon ja olen kiitollinen hänestäkin tälle palstalle.
Olen tavallaan siunattu kun olen saanut elämääni mahtavia ihmisiä palstan kautta. Eikä se vaatinut kuin uskallusta kohdata ihminen ruudun takaa.
Vinkkaseppa poitsullesi, että hän voisi opetella ruoanlaittoa ihan sillä silmällä, että kun muuttaa poies kotoa, niin osaa si laittaa ihtellensä evästä. Jos vaikka innostuisi enemmänkin kokkailemaan...
29.04.2026 16:48
13 / 805