Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
120
Kommenttia
15893
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja minä olen pirpana.
Vaan sen mitiä hätiä. :)
30.03.2026 17:59
Loistava tulos.
30.03.2026 17:30
Saman sain minäkin tuloksekseni.
...
Palsta vaikuttaa pystyyn kuolleelta. Onko täällä enää mitään pöhinää?
30.03.2026 17:30
Saat toki tykätä millaisesta kärsästä ihan kuule vain. Se, että tykkäät sirosta nenusta naisella ei tässä ole minulle pieninkään ongelma, vaan typeryyden huippua hipova asenteesi. Tule tänne julistamaan pyhää yksinkertaisuuttasi ja yleistämään.
Sikseen et edes taida ymmärtää edes mikä on klitoris, kun noin väität. Sama jos väittäisin, että typerillä miehillä on paksu ja nystyräinen esinahka. :)
30.03.2026 17:26
Kyllä väitän.
30.03.2026 17:20
Samoin mielipiteen vapaus sinulla ja minulla. Sinä et pidä paksuista nenistä ja minä en pidä typeristä ihmisistä.
30.03.2026 17:18
Samiksii.. mulla kanssa alkoi loma.. !
30.03.2026 17:05
Kas kun tuo on ihan vain sinun mielipiteesi. Elä viitti yleistää asiaa koskemaan kaikkia vain oman mielipiteesi vuoksi.
Typeryyttähän omasta puolestasi esittelet kun noin väität.
Ehdoton tun off IHMISISSÄ on loputon typeryys. Mutta hei, sehän on vain minun mielipiteeni.
30.03.2026 17:02
Olen oikeastaan hyvin perusonnellinen ihan omana itsenäni. Lähes joka päivä.
Eniten onnellisuutta tuottaa oma pieni kotini. Pääsen pois ihmisten joukosta.
Saan olla ja elää kuten tahdon.
Toisekseen olen onnellinen suomalaisuudesta. Se, että tyytyy vähään ei ole suinkaan ainoa asia onnellisuudessani, vaan suomalainen infra on ihan käsittämättömän hyvä. Tämän seikan ymmärtäminen ei ole vähään tyytymistä vaan kokonaisuuden näkemistä.
Meille on suotu niin monta toimivaa asiaa, että olemme suomalaisina tottuneet niihin. Ne ovat meille itsestään selvyyksiä. Mikä on valitettavaa.
Kolmannekseen onnellisuuttani lisää se, että olen hyvin tyytyväinen itseeni ja omaan elämääni. Ei ole ollut helppo elämä minulla, mutta olen onnellinen siitä, että sain elää juurikin tätä elämää. Kaikkinensa.
21.03.2026 10:55
Oletko sinäkin ihminen?
21.03.2026 10:21
Jeez.. se on kevättä rinnassa nyt. Pitääpä seurailla työmatkoilla josko ne joutsenet olisi tulleet jo tännekin. Tai no, kuljen niin aikaisin, että on vielä joutsenillakin tutuaika. Valitettavasti.
Kivaa seurailla luonnon otuksia, vaikka itse olenkin jo vieraantunut luonnosta aikapäiviä sitten.. citykani kun olen.
21.03.2026 10:20
Juu, en ala keksimällä keksimään syitä miksi pitäisin pitkistä parisuhteista. Asiahan menee justiinsa niin, että pilaan jokaisen parisuhteeni tuolla liialla kiltteydelläni.
Jopa kilteistä kiltenkin alkaa hyväksikäyttämään kun siihen tarjoutuu tilaisuus. Exä todellakin hyväksikäytti minun kiltteyttäni. Ja minä sallin sen. Voisin jopa sanoa, että itse aiheutin sen.
Minä olenkin parisuhteeseen kelpaamaton, siksi kun kadotan itseni parisuhteessa. Ja se on mun valuvikani. Siksi vältän parisuhdetta viimeiseen asti.
15.03.2026 19:00
Mä kirjoitan aina rekkuna. Toi sun nimimerkkisi tuli vahingossa.
11.03.2026 17:54
Juu. Puute on kova. Keitin eilen viimeiset. Aamupalle riittää huomiseksi vielä. Munaruikkari se naisen tiellä pitää.
:)
11.03.2026 17:37
Täh? Selventäisitkö..
"Ei muuten kai ihmiset yksinään edes elelisi?"
AV
11.03.2026 17:31
Olet oikeassa tuossa, että erilaisia näkemyksiä asioista on ja kuuluukin olla mielestäni.
Näkemyserot ovat luonnollisia, sillä olemme erilaisuuksia. Mikä on hyvä juttu.
Olen aina sanonut että elämä on kuin onkin asennekysymys.
Minä en ole koskaan epäonnistunut missään. Minulle asiat eivät ole suorittamista, ne vain ovat. Jos jokin ei toimi, se vaan ei toimi. Thats it! Simppeliä. Sit jotakin muuta.
Elämässä ei voi epäonnistua paitsi ne jotka pitävät elämää suorituksena.
Sinä koostat elämääsi. Fine. Mutta on typerää olettaa että kaikki muutkin tekisivät niin. Minulle on aivan sama vaikka en saavuttaisi elämässäni yhtään mitään. Elän jokaisen päiväni onnellisena ilman minkäänlaista koostamista. Ja kun kuolen, voin todeta nauttineeni elämästäni. Ei katumusta tai häpeää.
Aidosti voin myöntää, että olen virranvietävänä mutta en tuuliajolla.
Olemme ihmisinä erilaisia. Se on ihan fine ja pyrin siihen, etten syyllistyisi paasaamiseen. Sinulla on oma hyvä elämäsi noin ja minulla taasen näin. Mitäpä noita vertailemaan.
Sinä et koskaan voisi mitenkään vaikuttaa minun elämääni millään tavalla sanomisillasi. Ja sama toisinpäinkin. Koska kumpikin meistä on tyytyväinen elämäänsä näin. Muuttamatta mitään.
Tämä koko keskustelukin vaikuttaa niin turhalta, sillä kummaltakaan ei löydy ymmärrystä toiselle.
11.03.2026 17:22
Sinäkö tulit tuohon johtopäätökseen ..?
IHMISTEN, niin naisten kuin miestenkin tulisi kunnioittaa erilaisuutta ja ymmärtää se, että se mitä haluaa on vain haluamista ja tärkeintä on se, että osaa parisuhteessa antaa toisen olla oma itsensä ja kunnioittaa toista myös yksilönä. Mitä se nyt kenenkin kohdalla tarkoittaakin.
Se, että haetaan jotakin tiettyä ihmistyyppiä täyttämään omia toiveita tai tarpeita johtaa vain pettymykseen.
Se vain, jotta tuollainen kunnioitus toista kohtaan löytyisi, vaatii jo luonnetta kantajaltaan. On aika harvassa ne, jotka kunnioittavat toisia ihmisiä sellaisenaan.
Sinä olet tästä yksi elävä esimerkki. Et kunnioita ketään. .. mutta se on sinun omaleimaisuuttasi .. saat olla juuri tuollainen kuin olet, se EI ole minulta pois.
11.03.2026 16:56
No vaikutelma on sinun mielipiteesi. Katkeruutta en tunne. Olen liian itsetietoinen pilaamaan omaa elämääni katkeruudella. Eikä minulla ole pienintäkään syytä olla katkera.
Lähinnä olen kiitollinen hänelle kaikesta.
Olemme hyvissä väleissä exän kanssa ja asummekin naapureina. Yhteistyö sujuu ja yya-sopimus toimii.
Erosin, sillä halusin itselleni itseisarvon, josta olin luopunut ihan itse.
11.03.2026 16:37
No AV on oikea malliesimerkki turhan korostuneesta omanarvontunteesta. :)
11.03.2026 05:11
No.. ihan sama se mulle on, kun en sinua tai naisiasi tunne.
Tuo turhantärkeys on sukupuoleton, ihmisiä riivaava tauti. Noin minun mielestäni. Siihen olevinaan olemiseen hukataan aikaa ja energiaa ihan turhaan.
En koskaan ja missään ole syyttänyt exsää suhteemme asioista tai erosta. Miksi ihmeessä moista tekisin?
10.03.2026 18:55
13 / 795