Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16099
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se aika voi koittaa joku päivä. Mä olen myös vahva minä itse ihminen ja hämmennyn jos joku tekee puolestani tai on huomaavainen minua kohtaan.
Ekan kerran kun tapasin Randen livenä kahdestaan olin ihan huuli pyöreenä kun hän oli niin huomaavainen minua kohtaan. Ja kerran täällä ollessaan hän laittoi ruokaa ja hätisti minut pois omasta keittiöstäni.
En osaisi suhtautua sellaisiin ihmisiin, mutta Rande onkin poikkeus.. hänhän onkin kauan kadoksissa ollut kaksoisveljeni. Se kumman isä hässi kumman äitiä on vielä selvittämättä, mutta olemme samasta puusta veistettyjä.
Sinä tarviit itsellesi myös huomaavaisen kaverin rinnallesi. Jonkun joka hätistää sinut pois omasta keittiöstäsi. :)
28.04.2026 17:15
Eip nappaa pätkääkään.
28.04.2026 17:02
Hmm.. Funis saattaisi itse tarvita manaajaa.. eih.
No, ehkä hän on itse manaaja. Ota tuosta nyt selvää.
28.04.2026 16:53
Kyllähän tuo on käytössä. Oikein hyväksi olen sen todennut.
Kun tulee huijauksia, on helppoa käydä tsekkaamassa onko perää vai ei. Jotkut huijaukset on niin läpunäkyviä, mutta kun noi huijaukset kehittyy koko ajan.
Suomi.fi sovellus on ihan hyvä. Minun mielestäni.
28.04.2026 16:50
No et oo! Toiset eivät vain tykkää antaa hellyydenosoituksia julkisesti. Salaa ja katseilta piilossa vain.
27.04.2026 19:20
Noh.. laitampa lusikkani tähän soppaan.. naisvauvat ovat emmäosaa -hokijoita.
Tarvitsevat rinnalleen aina jonkun joka tekee asiat puolestaan.
27.04.2026 19:00
Täyain samaa mieltä.
27.04.2026 18:45
Näinpä. Tavallisen, asiallisen miehen perusmielipide.
Kyllähän se on niin, että nykyään on miehissä kaikenmoisia haihattajia, niin se,että on toimiva yksilö on jo paljon parisuhdemarkkinoilla.
Täällä palstoilla on rikkautena monimuotoisuus. Samalla se myös vääristää jonkin verran, kun pienemmät ryhmät saavat agendaansa esiin.
27.04.2026 17:14
Noh.. kyllähän se on, että täällä katkeroituneet incelit paasaavat liiallisista vaatimuksista, eivät suinkaan ne naiset.
27.04.2026 17:08
Luonnollisesti. Haluan tietää onko kommandona liikenteessä.
27.04.2026 17:04
Ilman siirtoa sähkölaskuni on 9-12 euroa kuukaudessa. Josta tosin on kiinteää kuukausimaksua 4.95 ja loput kulutusta. Kiinteä sähkönhinta ja vuosikulutukseni on alle 1000 kWh vuodessa.
Siirto on sellaisen reilun kaksikymppiä kuussa vaikka se laskutetaankin 3 kk välein.
Aiemmalla sopparilla oli kuukausilaskuni 6-8 egeä kuussa, toki siirto päälle siihen.
Enkä todellakaan aio siirtyä pörssisähköilemään näin pienellä kulutuksella. En halua laittaa puolikastakaan ajatusta sähkönkäyttämiseen hinnan takia.
27.04.2026 17:02
Hei kuule jos sinä pelaat pelejä ja hän pelaa pelejä, voi sattua sellainen kömmähdys, että vaikka molemmat olisitte kiinnostuneita homma menee sen takia puihin. Laita viesti hänelle ja kysy mikä on homman nimi ja pyydä että pääset kartalle asiassa jossa olet eksynyt. Ei se, että osoittaa kiinnostusta ole väärin.
Suoraa toimintaa. Mitä häviät kysymällä, sinulla on nykytilanteeseen nähden vain voitettavaa. Jos vastapuoli ei ole kiinnostunut, et menetä mitään.
25.04.2026 13:46
Juu, talous vientivetoisilla on sakannut tän trumpismin myötä pahasti. Ensin oli korona, siitä selvittiin joten kuten, maailmanlaajuinen komponenttipula, Ukrainan sota, Trumpismi ja nää uudet sodat. Aivan kuin talous olisi ajamalla ajettu alas...
Vaikeita aikoja. No jos kokonaan sakkaa, niin noi ylimääräiset lomat luovat vain epävarmuuden tunnetta. Mikä ei kiva ollenkaan.
Mulla kun oli edellisen kerran ylimääräistä lomaa päätin kokeilla markkinastatukseni vetovoimaa; työllistyin neljässä päivässä lomautukseni ajaksi.
Olisin toki voinut olla ja lepäilläkin tuon kolmen kuukauden lomautukseni.
Juu, tosiaan olen ollut irtisanottuna kolmesti tämän työnantajan alla. Mikään niistä ei si toteutunutkaan koska en suostunut itse irtisanoutumaan näennäistä rahakorvausta vastaan.
Mulla tosiaan on ms-tauti joka tekee sen, että kuulun "alentunut työkyky" kastiin. Eli en voi irtisanoutua ilman karenssia joten ainoa mahdollisuus on päästä kunnialla eroon tästä työpaikasta on irtisanominen tuotannollisin ja taloudellisin syin. Ja noin perustein minut irtisanottiin 03/ 24 ja si pyydettiin jäämään vielä 2kk, minkä jälkeen tulisi uusi irtisanominen.. jonka jälkeen tarjottiin töitä vielä 5 kk ..
Lopulta peruivat irtisanomisen kokonaan.
Edellisellä osastolla vihasin olla, mutta nyt nämä pari vuotta on ollu ihan ok. Hyvä esimies ja paljon töitä. Sopii mulle.
***
Juniori kuulostaa oikein isäntänsä näköiseltä, sekarotuinen peikkolainen, jääräpää ja hankalasti koulutettava, mutta uskollinen puolustaja. Kuinkas peikkoluolan valtiatar tulee juttuun teidän jästipäiden kanssa?
Tai ehkä on paree kun ei käsitellä asiaa sen enempää. :)
Mulla on vain villakoiria sängyn alla ja niiden hoitovaste on vähäistä. Mä en ota itelleni vastuita ollenkaan, eläimiä, huonekasveja tai parisuhteita. Juurikin tuon ms-taudin takia minusta on tullut ihan vastuuton. :)
Tosin sain lekurista sellaisen tiedon, että olen jo liian vanha sairastamaan mäsää, jotenka tämän pitäisi olla jo lusittu juttu ja todella vähäisin haitoin vieläpä.
Niih elämässä ei kukaan koskaan selviä voittajana, mutta minusta ainakin tuntuu siltä.
16.04.2026 00:42
Hyvin kirjoitit, kuten aina.
Olet mielestäni hyvin viisas ihminen. Ja minä pidän sinua myös älykkäänä vaikka uskoakseni nuo eivät kulje aina käsi kädessä.
Alkaa itseänikin kyllästyttämään tämä sinun ylistämisesi, mutta kun lähes joka kerta kun luen kirjoituksiasi ihastun sinun persoonaasi aina vain enemmän. Enkä voisi olla yhtään eri mieltä yläpuolisesta kirjoituksestasi, se tosiaan pitäisi kaikkien keskustelijoiden muistaa, että jokaisen kirjaimen ja sanan takana on ihminen.
Kiitos taas kerran, että avasit sanaisen arkkusi.
❤️
16.04.2026 00:05
Valitettavasti tuota en muista. Sekoitakohan minut johonkin toiseen palstalaiseen..?
15.04.2026 23:50
Noh.. minä olen tehtaassa töissä. En lentokentällä.
Lähetämme valmistamiamme tuotteita ympäri maailmaa lentorahtina. Tosin enimmin merikontteina.
Koska teen töitä kuin apina, syön kuin hevonen. Ei työmies .. tai -nainen jaksa ilman kunnon evästä.
15.04.2026 18:54
Voi Timppa kulta, minä olen ihan liian itsekeskeinen minkäänlaiseen parisuhteeseen. Elän itselleni ja minun elämässäni ei ole tilaa kosijoille. Hyville, sinunkin kaltaisille, ihmissuhteille minulla on tilaa sielussani ja sydämessäni aina.
En pysty enkä kykene irtautumaan elämästäni ollakseni jonkun kanssa. Jonkun oma.. jo pelkkä ajatuskin kammoksuttaa.
Rakastan elämää ja arvostan sitä, en vain pysty kunnioittamaan perinteisiä arvoja, sillä haluan ottaa vastaan kaikki elämän suomat ylä- ja alamäet. Mutta vapaana itsenäni.
Ja tiedät että minäkin pidän sinusta.
15.04.2026 18:50
Noh.. tiedänhän minä, on tuota tullut jyrätyksi aikasta monta kertaa tämän elämän aikana. Mut tuon niin väliksi.
Harmihan tuo on jos palstalta katoaa immeisiä kiusaamisen takia. Kuitenniin palstahan .. siis tämä sinkut .. on ihan mukava paikka. Toki joillakin on tarve loukkaantua turhan pienistä tai olla freimillä, mikä aiheuttaa myös noiden perskärpästen pörräilyä.
En tiedä, tää on niin monitahoinen kysymys, ja uskon ettei siihen ole yhtä ja oikeaa vastausta.
15.04.2026 18:39
Ei kai " oikeaa " ratkaisua ole olemassakaan. Tai hiivatistako minä sen tietäisin. Laitoin peliin vain oman mielipiteeni.
15.04.2026 18:33
Kiitos, luin koko ketjun jo.
15.04.2026 00:29
14 / 805