Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15635
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
?? Tarkoitatko sitä tv-sarjaa. Valitettavasti en tiedä aiheesta muuta kjin että se on tv-sarja televisiota töllöttävistä katsojista. Koko idea on mielestäni tyhmä. Erittäin tyhmä.
07.03.2026 18:57
Mitens olisi istumatöllöttely teeveen edessä .. eikös sitä kutsuta penkkiurheiluksi. Itse en tunnustaudu edes sen urheilumuodon kannattajaksi. :)
07.03.2026 18:45
Näimpä. Hyvä ei juurikaan heilu nyt. Mutta tänään saan levätä. Mikä hyvä.
Meni jo yliväsymyksen puolelle, niin että jouduin tuossa jonninaikaa sitten ottamaan kolme päivää saikkua lepäämistä varten. Työuupumusta tehtaillaan työnantajan puolesta mulle ihan hurjana.
Kas, kun tilausmäärät ovat tippuneet, mutta ei mulla. Ne on lisääntynyt noin 20-30 prossaa. Ja lisätöitä tulee heti pitäen kolmanneksen päälle. Ei vaan kerkeä. Tai no kerkeän toki, mutta helkutinmoista painamista tää on.
Alkaa riittämään. Olen toki kova tekemään töitä, mutta rajani ne on mullakin.
Viis ny kuitenniin työasioista. Ny ku on viikonloppu, aurinko paistaa ja kaikki näyttää valoisammalle. Hyvä päivä tästä on tulossa.
07.03.2026 12:06
Minähän olenkin nuubi, se tosin ei estä minua fanittamasta Funista.
06.03.2026 21:02
Ihan vaan perusväsymys. Liian vähän unta, liian pitkiä päiviä töissä ja liikaa töitä.
Aika paskat minä nakkaan haaskoista. Siinähän yrittävät.
Olen vain uupunut.
06.03.2026 20:50
En ala hivelemään kenenkään itsetuntoa.. :)
Sanon niinkuin tunnen. Olet hyvä tarinoitsija, mutta minä olen huono makeilija.
Funikselle tuossa jo mainitsinkin että olen ollut alavireinen. Ei lähe, ei irtoa.
Ehkä jaksan joskus toiste ylistää sinua. :)
05.03.2026 20:17
Ihan kuin itse tykkäät. Et sillain kuin passaa.
Kiitän ja kumarran tästä. :)
05.03.2026 19:01
Jaa.. Grrr! alias PalstaTrolli..
Tarinasi oli mainio! Kiitos. Erinomainen.
05.03.2026 18:44
Ja hiton typot. Hyvää yötä.
04.03.2026 20:13
Lähti viestni kuin pieru saharaan. Kiitin ja toivltin hyvää yötä. Nukkumaanmenoaikani tumi vastaan.
04.03.2026 20:12
Koulutukseltani olen koneistaja. Olen ollut myös levytöissä ja karkaisimossa töissä.
Piti tuleman jyrsijä, mutta tulin sorvariksi.
En ole ollut alalla enää vuosiin. Materiaalitekniikka oli lempiaine amiksessa.
Jos on noin vanhaa tavaraa, niin siinä sun alumiinissa on varmaankin lyijyä seassa. Se on laiton nykyään seostusaineena. Mut ny hyvää yötä. :)
04.03.2026 20:05
Jaa, mielipiteitä on ja saa olla monia. Itse en niin jenkkilöistä perusta. Niillä on vaan dollarinkuvat simmuissa.
04.03.2026 19:52
Yleensä sorvaukseen käytetyt tangot tosiaan on automaattiterästä. Materiaalin toimittaja maalaa molemmat päädyt yleensä tavaran tunnistamiseksi. Mustaa rautaa siis voi olla hyvinkin,mutta jos ostit sorvaamosta, niin todennäköisemmin automaattiterästä.
Muistaakseni mustaa rautaa käytettikin enempi levyhommissa .. mutta lastuavassa työstössä automaattiteräs lohkeaa lastuiksi helpommin. Ja kuljettaa lämpöä pois lastuamiskohdasta.
Kun testaat materiaalia, niin seuraa lastuja. Lastut kertoo paljon. Sinistyykö työstettäessä, miten se katkeaa ja lastun muoto.
04.03.2026 19:48
Alavireinen.. hmm. Tuo voisi ehkä sopia persoonattomuuteeni.
Johtunee tästä maaliskuusta. Olen joutunut rytmittämään elämääni uudestaan ja aamuherätykseni on muuttunut pikkutunneille.
Törkeen aikaisin siis.
04.03.2026 19:34
Onko niiden tankojen päitä maalattu? Siitähän näkee si jonnin verran mitä matsku voisi olla.
04.03.2026 19:30
Ei ole, muuta kuin nimi. Sitä en tiedä, onko idea ameriikoista kuorruttaa suklaa sokerikuorrutukseen vai mistä lie tullut koko pastillin nimi. Ja sehän ei ole edes pastilli. :)
Amerikka ei vain ole oikein asiana kovin hyvä juttu just ny.
04.03.2026 19:27
Sori, oli pakko kysyä olitko se sinä. En tunnista anoja pilkun paikoista.
En ole mikään kebabin ystävä, :) mutta tarinoita suorastaan rakastan. Ja sinä olet kuin oletkin erinomainen tarinaniskijä.
Jos suinkin viitsit, niin ilostuisimme luullakseni toki kaikki täällä loistavasta sanansäilästäsi.
Mutta päätös on sinun. Jos se tuntuu sinusya hyvältä, niin ainakin minä ilostuisin tarinasta.
04.03.2026 19:23
Miehen seksuaalisuus.. no, en ole itse mies, mutta on minulla hyvinkin kantaa ottava mielipide tähänkin.
Miehen seksuaalisuus on lokeroitu kastiin panokone ja se jättää hyvin vähän yksilöllistä liikkumavaraa. Se, että miehet on lokeroitu tyylillä "pojat on poikia" tai "tosimies ei itke" tms on vanhaa perua ja aikansa elänyttä kansanperinnettä. Mies on ensisijaisesti ihminen, tunteva ja ajatteleva kokonaisuus jolle pitää suoda myös yksilöllisyyden lahja.
Oikeasti olen lopen kyllästynyt ja jopa vittuuntunut miesten lokerointiin. Tosimies ja miesten mies on oikeasti sellainen joka tunnistaa ensisijaisesti olevansa ihminen ja vasta sen jälkeen määrittelee itseään sukupuolensa tai muun seikan mukaan.
Kuulutankin miehille oikeutta tasa-arvoon. Tunnepuolella. Oikeuksia olla tunteellinen ihminen. Naiset on lokeroitu perinteisesti tunteellisimmiksi kuin miehet ja samalla tunteellisuus on evätty miehiltä.
On fakta, että miehillä ja naisilla on biologisia eroja. Eroja jotka täydentävät toisiaan. Myös ajattelutavoissa on eroja. Mutta tuo niin karikatyyrinen yleistys mitä mies tai nainen on, sulkee kokonaan pois yksilöllisyyden.
Meissä kaikissa on feminiivinen puoli, yhtälailla kuin on maskuliininenkin puoli, ja yksilökohtaisia kombinaatioita on just yhtä monta kuin on ihmisiäkin.
Miehen seksuaalisuus; niin se on tabu. On vaan niin hiton helppoa lokeroida kaikki miehet yhteen nippuun. Aina mielessä jne.
On tutkittu naisten ja miesten eroa siinä, kuinka usein he ajattelevat seksiä päivän aikana. Ero oli muistaakseni huima. Mutta tuokin tutkimus antaa vain likiarvon. Keskimääräistyksen.
Miehen seksuaalisuudesta puhuessa pitäisi muistaa se yksilöllisyys.
Toki aihepiiri kiinnostaa minuakin. Juuri siksi kun siitä ei puhuta.
Tämä nyt oli taas vain mielipide, ei mitään tarkkaa ja analyyttistä faktaa.
04.03.2026 19:17
Jaa, kuulutko sinäkin Funiksen faniklubiin?
04.03.2026 18:46
Grrr..?
04.03.2026 18:29
2 / 782