Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Osallistu keskusteluihin kirjautumalla palveluun.
Kirjaudu sisään
Eikö sinulla ole vielä tunnuksia?
Rekisteröidy
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Liittynyt 6v sitten
129
aloitusta ·
16459
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luojalle kiitos siitä. Kuka haluaisi elää ikuisesti..?
Olen valmis kuolemaan vaikka heti, mutta ei minulla ole kiirettä. Olen käsitellyt kuolevaisuuttani ja se tuntuu jo kuin hyvälle vanhalle ystävälle.
29.08.2026 10:54
Ööh.. minuako tarkoitit.. minä jotenkin ajattelin että kyseessä olisi ollut joku toinen nainen.. :D
29.08.2026 10:36
Toisaalta jos katsoo Linukan vinkkelistä, niin kyllähän se anonyymiteetti on joillekin hyvin tärkeää.
Voi olla, että Linjeri itse pitää erityisen tärkeänä koskemattomuuttaan palstalla.
Minä en pidä itseäni erityisen merkityksellisen tärkeänä yksityisyyteni suhteen. En voi jakaa itseäni ja ajatusmaailmaani keskustelussa palstalla, jos en kerro itsestäni yhtään mitään.
Se, jos joku yrittää iskeä minuun sen perusteella, ni yrittäköön. Ei se ole minulta pois, mä olen teflonia.
Minua saa arvostella ja olla eriävää mieltä, mun itsetunto ei kolahda semmoisesta.
Ja jos joku loukkaa yksityisyyttäni, siihen on olemassa rikosseuraamukset, eli en ole huolissani.
Muutoinkin maailmankuvani on hyväuskoinen ja luottavainen. En ala keräämään mörköjä sängyn alle tai luurankoja kaappiini. Elän tässä ja nyt.
29.08.2026 08:25
Minusta ei ole yhtään kuvaa netissä, kun en ole niitä sinne ladannut. En kuulu sosiaaliseen mediaan ja en koe muutoinkaan tarvetta esitellä itseäni.
Kyllähän tuo totta on jollain tasolla, että tekoäly voi löytää sinut. Mutta minä en ole niin kiinnostava, että kukaan vaivautuisi.
Voit toki pelotella palstalla, mutta minuun henkilökotaisesti tuo ei pure. Olen ihan justiinsa oma itseni palstalla kuin irl. Minulla ei ole mitään hävettävää tai piiloteltavaakaan.
Voisin jopa olla nimelläni täällä, mutta tää pseudonyymiteetti sopii ihan hyvin.
Tekoälyn myötä salaisuudet eivät jää salaisuuksiksi, mutta kun minulla ei ole mitään salattavaa. Joten kun olen rehellisesti palstalla oma itseni, nii ei mulla ole pelkoa paljastumisesta, sillä en häpeä itseäni.
29.08.2026 08:06
Saatko hoitajaa päiväksi tai siis vuorokaudeksi? Siis koiralle.
Aika hyvissä ajoinhan tässä ollaan liikenteessä juurikin jotta ihmiset saa mahdollisuuden järkätä tulemistaan.
Olis varmaankin mahdollisuus jakaa yöpyminenkin jonkun kanssa, mutta toi 7-10 tuntia päivään on aika tekemätön paikka..
29.08.2026 01:26
Niin.. voihan miittiin osallistua muumina, ajatus naamiaisista on noussut esiin. Sitähän voisi ideana jalostaa jatkokäsittelyyn.
Voisinkohan lainata viisauttasi tässä asianlaidassa?
Naamiaisteema palstamiittiin..
29.08.2026 01:21
Laitat erakoitumisesi tauolle. Ostat sille vaikka risteilyn palstamiitin ajaksi.
Tai lähetät erakoitumisasteesi vahtimaan ja ohjeistamaan intianosastoasi. Sillähän siitä päästään ja olet vapaa osallistumaan miittiin :)
29.08.2026 01:01
Hjuuva. Se on loistava uutinen, olet siekin saanut palautua.
28.08.2026 21:57
Kyllä asialliset tyypit osaa kumartaa mulle kun halaamaan aion.
Sellaiset joka tönkkönä seisoo kuin umpitampio jäävät ilman haleja.
Näin se vain on.
28.08.2026 21:51
Oletkin aika verevä senioriksi..
Hyvä kun tulit palstalle. Ei tarvinne mun yksin puskea tätä ideaa läpi.
Oliko loma vai Loma?
28.08.2026 21:38
Pääseekö sisko takapenkille sovittelemaan teidän vääntämistä..? Eihän teitä uskalla jättää kahdenkesken niin pieneen tilaan hetkeksikään. Tsiisus sentään.
28.08.2026 21:36
Vähintäänkin triplaantuisi..
Sinullahan on niin komea merirosvolappukin ja oiva rollaattori menopelinä. Olet jokaisen naisen unelma. :)
28.08.2026 21:32
Luonnollisesti tunteet tulee peliin väistämättä. Se vain, ottaako kumpikin vastuun niistä tunteistaan vai alkaako draama.
Jos on sovittu seksisuhteesta ja alkaa olettamaan sitä parisuhteena, on menty jo pahasti metsään.
28.08.2026 21:30
Jaa, sitä ollaan taas naisia tapailtu..? Olen aidosti iloinen puolestasi. :)
28.08.2026 19:38
Niin. Siksipä tuo Jyväskylä.
Ite ottaisin miitin mieluusti tänne etelään, ei tarttisi matkustaa niin, mutta tuo Jyväskylä on oiva kompromissi.
Jos asiaan tulee kiinnostusta, niinkuin on tullutkin, ehkä se saadaan aikaiseksi.
Se, että jotkut ovat miitin puolesta -se jo riittää. Näin alkuunsa.
28.08.2026 17:11
Juman kekka, Rande on kyllä voimakas, mutta mun elopainollani hänkin lyyhistyisi alta aikayksikön. :)
Mä voin esiintyä luontevasti Yodana, olen pieni ja ruma. Vähän vihreää ihomaalia ja asu on valmis.
Mutta vain vanhana Yodana. Hiuksenikin ovat harmaantumaan päin ja ryhtini on huono.
Joku keppi lähimetiköstä käteen ja ruskeanharmaa kaapu päälle, täydestä menee. 😂
28.08.2026 17:00
No, aloitin pelkän seksisuhteen joka kai ajautui etäsuhteeksi.
Tunteita on molemminpuolin, mutta kumpikaan ei halua perinteistä parisuhdetta.
Yhtään miinusta en näe seksisuhteessa jos vain kommunikaatio pelaa ja osalliset ovat kutakuinkin täyspäisiä.
Tuon kaltaisessa suhdemallissa on todellakin koko ajan oltava kartalla missä mennään tai oikeammin missä ollaan menemättä.
Ei ole sijaa olettamuksille ja rehellisyys on se tärkein. Toimii, jos kommunikaatio pelaa.
28.08.2026 16:27
Tämä onkin siksi Jyväskylässä, että lähes kaikilla olisi suurinpiirtein sama matka.
Mutta kiitos kun osallistuit keskusteluun. Tästä kuullaan vielä.
28.08.2026 16:10
Mä varaan sen Yodan itselleni. Ei tarviikkaan muuta kuin vihreää ihomaalia, ni täydestä menee. 🤣
28.08.2026 16:07
Piti kirjoittamani elokuun alussa..
No .. sisäpiirin tai ei, ajatus on kiva.
Eipä noihin palstamiitteihin ole ollut tunkua.
28.08.2026 16:06
2 / 823