Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juurikin noin. Pienetkin asiat merkkaa.
Minäkin tulen hyvälle mielelle jos saan käpertyä miehen kainaloon ja hän silittää tai pitelee hellästi.
Siinä on jonkinlaista alkuvoimaa.
Olen myös pikkuisen hupsu ihminen, saatan hölmöillä tahallani ja siten tuoda iloa ympärilleni. Minua ei haittaa vaikkaminulle naurettaisiin, kyllä tähän maailmaan naurua mahtuu.
22.06.2026 19:55
Nosto.. tarinoita kehiin.. please.
Happi loppui jo. :)
22.06.2026 19:32
Antamisen ilo on jaloa.
22.06.2026 19:20
Noi on jo aika isojakin asioita kuitenkin. Ihan konkreettista apua.
Auttamisesta ihmisille tulee hyvä mieli, sen olen todennut monasti.
Kuten kaikki varmaankin tietää, etten ole pituudella pilattu ja joskus joudun hankaluuksiin sen kanssa.
Kaupassa ennen aikaan hain aina sen norsunjalkajakkaran vaikka sit kaupan toisesta päästä, jos en ylettänyt ylähyllyn tavaraan.
No, se oli sitä minä itse kakaramaisuutta.
Minä ite, minä ite ja en varmasti tarvii kenenkään apua.. jne.
Yksi kerta kun sitä jakkaraa ei ollutkaan missään, jouduin puhuttelemaan minua pidempää asiakasta..
" Hei, voisitko auttaa..?"
No tuo asiakashan ekaksi kattoi kuin kummajaista, tokaksi sillä välähti et tunnenko mä tuon jostakin ja kolmas tymähdys oli, et kerjääköhän tuo jotakin.. aivan selvästi luettavissa olevat tunnetilat.
"Niin, kun mä en yletä, voisitkohan ojentaa tuon greippilimupullon tuolta ylähyllyltä?"
Ja se helpotuksen määrä joka valtasi tuon ihmisen. Ja kuinka iloiseksi hän tulikaan sen jälkeen kun oli auttanut minua.
"Kiitos."
Ja minullekin tuli hyvä mieli siitä, että joku tuli niin iloiseksi kun sai auttaa minua.
Siksi nykyään pyydän aina apua kaupassa jos joku minua pidempi on hollilla.
22.06.2026 19:19
New York on ihan ok. Itse kaipaisin kyllä enemmän makua siihen. Mutta kyllä se monen kevyemmän paahtoasteen hakkaa männen ja tullen.
Ihan parasta kahvia olen saanut Costa Ricasta tuotuna. Niin pehmeää ja maukasta kahvia en ole täällä saanut. En muista merkkiä, mutta appiukko toi sitä tuliaisena.
Siitä on hauska tarinakin.. eräältä Costa Rican matkaltaan palatessaan ilmoitti matkatavaravirkailijaneiti appiukolle, että nyt on 2.7 kiloa liikaa painoa matkalaukussa, että jotakin pitäisi ottaa pois laukun keventämiseksi.. no ukko avasi laukun ja se oli täynnänsä kahvia.
Siihen matkatavaravirkailijaneiti vastasi vain hymyillen, että asia on kunnossa, herra voi sulkea laukun.
Tosin ukolla oli välilasku New Yorkissa ja koneen vaihto.. siellä henkilökunta ei ollut ihan niin ymmärtäväisiä.
22.06.2026 19:02
No ei se espresso mullekaan maistu, cappucino on ihanaa.
Kotimaiset tummat kahvit maistuu mulle. Nehän on tosi mietoja jopa eurooppalaisittainkin. Tykkään presidentin tummasta, napolista ja singaporesta, eli pauligin kaupunkikahveista. Kyllä melkein haluaisin että paahtoaste olisi vähintään neljä.
Juhlamoskalla taitaa olla paahtoaste yksi.
22.06.2026 18:35
Voi surkeus sentään. Minä hymyilen ja nauran paljon.. se tarttuu kanssaihmisiinkin.
Päivän hyvä teko, hymyile jollekulle.
22.06.2026 18:22
No.. mä juon kotona niin vähän kahvia, että ei edes haittaa jos paketti maksaa kympin. Mieluummin kunnon kahvia, tummapaahtoista, kuin tarjouksien kuraa.
Vuosikausia join kultaista katriinaa ja juhlamoskaa, ei putoa se tiskivesi enää. Tummapaahtoa sen olla pitää.
22.06.2026 18:19
No niih.. taidan kuulua kastiin sinkku jo syntyessäänkin. Valitettavasti olen joutunut parisuhteilemaan kolme viidesosaa elämästäni.
Nykyään olen hyvinkin tyytyväinen jonkinlaiseen sinkkustatukseen. En suurin surminkaan lähtisi perinteiseen parisuhteeseen kunkaan kanssa.
Tapailusuhde on ok. Voin sitoutua siihen aina treffipäiviksi ja muutoin elää kuin perheellinen sinkku. Varsinkin kun minua on siunattu mitä parhaimmalla tapailupartnerilla.
Moni ei edes laske minua sinkuksi juurikin tapailusuhteeni takia, mutta samapa tuon. Itse lasken itseni osa-aikasinkuksi, tai jotain...
22.06.2026 18:14
Juon yhden kupillisen kahvia kotosalla päivässä. Eli sen aamukahvin. En laimenna kahviani lehmästä lypsetyllä tai muullakaan epämääräisesti maitoa muistuttavalla luontaistuotteella, joten annan sen jäähtyä kupissa jonkun aikaa ennen nauttimista.
Ja on tosiaankin joskus päässyt jopa jäähtymään kylmäksi niin että.. tiedät jo mihin tämä johtaa.
Niin juuri siihen; mikrokahviin.
En vaivaudu keittämään toista kupillista, vaan mikrotan.
Minä tosiaankin keitän pannuun vain yhden kupillisen itseäni varten, sillä en latki kahvia päivän mittaan muutoin kuin töissä. Vapaapäivinä juon vain aamukahvin.
Minun alamäkeni tässä asiassa alkoi kun tein itsestäni sinkun.
22.06.2026 18:02
En tiedä toimiiko vellikello vielä kuten pitäisi, toivon niin.
Varmaan vuoden päivät ollut vellikellossa noi pari viestiä ja nyt pääsin niistä eroon.
Parannuksia siis tapahtuu. Hitaasti mutta varmasti.
22.06.2026 00:17
Ketut ovat veikeitä otuksia. Sulla riittää noita luontokappaleita ja niiden aiheuttamaa pöhinää.
Mutta Buddy, parannus se on pienikin parannus. Suunta on ainakin oikea.
22.06.2026 00:14
Kuis männynnä ukkelilla juhannus? Saitko vieraita?
Ite tulin just naapurista, söin grillattua makkaraa, kanaa, grillisalaattia, uusia pottuloisia ja vesimelonisalaattia. Jälkkäriksi persikkapirtelöä.
Nyt voisin vaikka ottaa päikkärit.
20.06.2026 18:20
Toi Simitin ehdottama HitMix lähtee mulla kuunteluun.. ja sama täälläkin alkoi arska paistamaan. Biksut päälle ja pihalle löhöämään.
20.06.2026 13:41
Kiitos suosituksestasi laitetaan kuunteluun joku päivä.
Nyt lähti 90's mixup mut se kyllästyttää jo.
20.06.2026 12:47
Asun kaupungin ydinkeskustassa. Siksipä mieluummin musiikkia. Hyvää juhannusta sinullekin.
20.06.2026 11:53
Oih, kuulostaa aika herkulta.
Ja tuo aika, se on jännä käsite. Sitä ei koskaan ole liikaa. Se vain menee omalla painollaan ja loppuu aina kesken.
20.06.2026 11:52
Heh! Makunsa kullakin.
Kotijuhannuksessa on se hyvä puoli, että ruokaa voip tehdä yhdessä naapurin kanssa. Jakautuu kustannuksetkin.. olen taas ihan pa ku tili tulee vasta ensi viikolla.
Ja kaupunki on ihanan rauhallinen.
20.06.2026 11:11
Eilen exä grillasi pihalla meille pihviä ja makkaraa. Mä tein potut ja salaatin. Tänään olisi tarkoitus toisintaa tämä tapahtuma.
Hyvää ruokana, kyllä se mikropitsan voittaa.
20.06.2026 11:00
Mulla ei sentään tavarakasoja ole ilmaantunut .. ihan liian pieni kämppä,että tänne olisi varaa sellaisia ottaa.
Aina kun mulla jää kotityöt rästiin, muistutan itseäni kuinka paljon rakastan kotiani. Se saa minut liikkeelle. Ei se, että kuinka mukavampaa siistissä kodissa on olla. Vaikka sekin on kyllä totta.
En siis siivoa periaatteessa itselleni vaan rakkaalle pesäkololleni.
20.06.2026 10:50
2 / 805