Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14098
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Sinä olet aito ja oikea halipusimieheni. Ja ihana sellainen.
01.08.2025 19:51
Olen ollut huomaavinani, että makkaraväliksen ja huorittelijaväliksen välillä on ero. Ja sit on vielä rakkausguruvälis. Alkuperäinen välis .. kuka lie?
Niin.. väliksen jutut meni kohdallani aika roisiksi. En yleensä vällää pienistä, mutta se todella ylitti julkisen panettelun rajan ja olisin alkanut toimiin lakiin vedoten jos hän ei olisi lopettanut. Pitkä on pinnani, mutta raja tulee vastaan silläkin.
01.08.2025 18:29
Tässä nyt pitää kuitenkin muistaa, että osallistuneet miehet ovat miehiä. Ilmaista piirakkaa tarjolla, sama kun jaettaisiin ilmaisia ämpäreitä.. jonottajia piisaa.
Jos naiselle tehtäisiin tarjous, että huippukampaaja tekee ilmaiseksi tuhannelle naiselle kampauksen ilmaiseksi, ei naisista olisi pulaa. Eli en nyt sanoisi että kaikki naiset olisivat himona jonossa, mutta riittävästi.
Suurin osa miehistä saa liian vähän tai ei ollenkaan seksiä. Joten kun kaunis 26-vuotias julkimo tarjoaa ilmaiseksi, niin harva heistä kieltäytyy jos ilman tai liian vähällä on ollut.
Itse en pystyisi olemaan tuntemattomien kanssa ja varsinkaan liukuhihnalta. Vaikka paikat kestäisi, ei pää kestäisi.
Kyllä täytyy olla todella julkisuuden hakuinen, jotta tuommoista edes ajattelee tekevänsä. Ei edes ajatus kiehdo.
01.08.2025 17:56
Sorittelut jo etukäteen Välikselle, mutta sitä saa mitä tilaa. Olen yleensä anteeksiantavainen, mutta häntä en kaipaa.
En ymmärrä mikä hänen motiivinsa on, mutta ei hän ole koskaan anteeksipyydellyt omia kirjoituksiaan. Joko hän on kykenemätön ymmärtämään sanojensa seurauksia tai tosiaankin jonkun sairas performanssi.
Haukkumaan en ala ja tuomitsen sen kaikilta. Toisen haukkuminen on ala-arvoista. Itse syyllistyin Välistä haukkumaan, mutta se oli sitä aikaa kun hän oli pitkään huoritellut minua.
Pyysin häneltä anteeksi, sillä toisen nimittelyyn ei pidä syyllistyä. Se on perustavanlaatuisesti väärin. Varsinkin kun ei voi tietää mitä siellä ruudun takana on oikeasti.
Vastuuta ja sen kantamista omista kirjoituksistaan on vaikeaa pyytää anonyymiltä huutelijalta.. mutta rekkuna haluan yrittää seisoa kirjoitusteni takana. Eikä omatuntoni antaisi minulle anteeksi jos esmes Välis osoittautuisi jonkin sortin vajavaiseksi.
01.08.2025 17:31
Ohhoh.. nyt repesin oikein pohjanmaan kautta. Nauran vieläkin maha kippurassa tuossa makuuhuoneeni lattialla. Särmikkään charmikas.. just. Jä mäkin olen mallinmitoissa oleva kaunokainen..just,just.
01.08.2025 17:16
Rakkausgurumme on kivenkovaan väittänyt minua maksulliseksi.
Olen toki avomielinen ja huikentelevainen luonteeltani, mutta Väliksen harrastama mustamaalaus meni jo laittoman panettelun puolelle.
Jotakin rajaa. Pussaisin meluummin hanhen persausta kuin Välistä. Tai ihan mitä tahansa elukkaa. Juu.. siinä olisi varsinainen halipusumies palstalle.
Rosoinen on liian kauniisti sanottu Väliksen tavasta kommunikoida. Sillä minä pidän rosoisuudesta ja Välis ei mahdu siihen kastiin.
Taidan mennä ottamaan vähän Rennietä.. liian hapokasta..
:)
01.08.2025 14:10
Välis on jonkun sairas perfomanssi palstalla. Ei osaa edes olla kunnolla. Pehmeyttä minulta hänelle? Jotakin rajaa!
01.08.2025 12:49
Tuollainen ei tiedä tekijälle hyvää. Pystyyköhän hän enää koskaan harrastamaan normaalia seksiä kenenkään kanssa.. ?
Nainen kun rakastelee aivoillaan.
01.08.2025 12:43
Vaikka niin. Ihan yhdentekevää minulle.
01.08.2025 12:37
Et sinä ole mielenkiintoinen. Olet puusilmäinen analyytikko.
01.08.2025 12:29
Sinä olet analyyttinen ja kuivakka. Selvä järki-ihminen.
01.08.2025 12:25
Tylsää on myös kuivakat analyysit aiheesta kuin aiheesta. Tätä on niin nähty palstallakin. Analyysejä siitä miksi mies ei saa naista, siitä mikä on miehen mitta.. analyysejä misogyniasta ja feministisyydestä. Ja ties vaikka ja kuinka kaikkea muuta. Anaalista kaikki tyynni.
Analyysit on kuivia ja tylsiä, puusilmäisiä näkemyksiä yhdeltä kantilta katsottuna .. kuivia, tunneköyhiä, kylmiä .. ja tylsiä. Täysin elämättömiä.
Ajattelen näin ehkäpä juuri siksi kun itse olen voimakas tunneihminen. Analysoin hyvin vähän. Tässä tulee esiin se, ettei järki ole määräävä tekijä elämässäni vaan tunne.
Oikeasti olemme kaikki jossakin määrin sekä järki- että tunneihmisiä. Kombinaatioita. Ja siiten on ääripäitä.
No niin.. alan itsekin kuulostaa analyyttisen tylsältä.. :)
Järki-ihmiset eivät voi sietää tunneihmisten höttöä ja toistepäin tunneihmiset pitävät järki-ihmisiä kuivakkaina.
Näin avasin tästä hyyyyvin antoisan riidan aiheen palstalle.. :)
Riidathan ovat aina mehukkaita..
01.08.2025 12:22
Välis??? Hellä ja huoritteleva halipusumies naisten iloksi??
Ei ole ikävä. At all...
01.08.2025 12:05
No tere,tere sinullekin. Ollaanko me ystäviä? Palstaystäviä?
01.08.2025 12:01
Heitetään herjaa, päivän uutiset tai omista asioistamme. Puutarhanhoidosta, fribaamisesta, lapsistamme, mökkireissuista, yms.. ja aina jutut kääntyy huumoriksi tavalla tai toisella. Olen tavan tehdasduunari ja toimin osana 14 hengen tiimiä. Vältämme työasioita tauoilla, mutta niitäkin käydään välillä läpi.
01.08.2025 11:43
Kirjoittaminen on hyvin terapeuttista. Saa oiottua mutkia ja kiemuroita omassa päässään. Mulle auttanut elämäni varrella paljon.
01.08.2025 09:43
Vai niin.. papparaisella ponit laukkaa.. no.. sehän on hyvä juttu! Loistava jopa!
Elämässä täytyy olla leipää ja sirkushuveja.
Mä voin olla sun virtuaalinen sirkushuvisi. Ja ihan mieeluusti jopa. 😊
Anna ponien laukata, elät vain kerran. Ja mä sanon kyllä jos meet niille rajoille et tarttisi jotakin pyytää anteeksi. Ihan asiallista pikkuveetuiluahan tämä on ollu. Puolin jos toisin. :)
01.08.2025 09:33
Hei, sähän kuvasit juurikin pujottelijan, vaan hänkään ei polta, muutoin aika osuva.. 😅
Sä nyt tarvitsetkin niitä päikkäreitä jo ikäsi puolesta, ei sitä vanha jaksa ilman. Politiikka on kyllä kumman nukuttavaa, sen myönnän. Hyvä unilääke.
Multa on lääkärit kieltäneet päikkärit ihan siksi, että riittäisi unta yöhön. Mutta sinulla kun ei aamulla ole mikään kiire töihin, niin samapa tuon.
Olen kyllä nyt lomalla ottanut päikkäritä, enhän se minäkään ole ihan eilisen teeren tyttö, niin hyvää on tehnyt. Nukkuminen, silloin kun se onnistuu on kovin kivaa.
Kyllähän oiva tarina maistuu aina. 😉
Minulle ei ole koskaan luettu iltasatua, joten kerta se olisi ensimmäinenkin. Sitä siis odotellessa.
Keinuttelusta en piittaa ellei se ole "keinuttelua". Siitä minä tykkään enemmän kuin iltasadusta. Taitaapi olla tottumuskysymys.:)
Tänään pitäisi olla siivouspäivä.. perinteisesti mulle on tullut vieraita tähän elokuun ensimmäiseen viikonloppuun. Yllätysvieraita on mukava aina odottaa. Not.
Mutta noita harvemmin nähtyjä sukulaisia on ihan kivaa nähdä, sillä kyseessä on yleensä pikkubroidi tai lillasyster.
Molemmat tosin jo käyneet yllätysvierailulla tänä kesänä.
Ehkäpä saan nauttia livemusasta tälläkertaa ihan keskenäni. Tuossa vieressä on sellainen paikallinen musiikkitapahtuma aina elokuun ekana viikonloppuna ja se vetää vieraita mullekin.
Sä voisit laittaa mulle jonkun herkän biisin taas.. mä en oikein osaa laittaa mitään kun tuo musiikki ei ole tuttua.. laitan ehdottoman suosikkini kuitenkin..
https://youtu.be/CaCSuzR4DwM?si=XE9n4l6_s4iMlEQx
01.08.2025 09:23
Onhan tuossa jutussa asiaa. Pikkuisen.
31.07.2025 18:23
Entäs muunsukupuoliset? Siis minulle ei ole olemassa kuin kaksi sukupuolta, naaras ja uros, mutta olen kuullut legendaa muun sukupuolisista. Mitä lie tarkoittanee. :)
31.07.2025 18:21
2 / 705