Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
99
Kommenttia
14105
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No tere,tere sinullekin. Ollaanko me ystäviä? Palstaystäviä?
01.08.2025 12:01
Heitetään herjaa, päivän uutiset tai omista asioistamme. Puutarhanhoidosta, fribaamisesta, lapsistamme, mökkireissuista, yms.. ja aina jutut kääntyy huumoriksi tavalla tai toisella. Olen tavan tehdasduunari ja toimin osana 14 hengen tiimiä. Vältämme työasioita tauoilla, mutta niitäkin käydään välillä läpi.
01.08.2025 11:43
Kirjoittaminen on hyvin terapeuttista. Saa oiottua mutkia ja kiemuroita omassa päässään. Mulle auttanut elämäni varrella paljon.
01.08.2025 09:43
Vai niin.. papparaisella ponit laukkaa.. no.. sehän on hyvä juttu! Loistava jopa!
Elämässä täytyy olla leipää ja sirkushuveja.
Mä voin olla sun virtuaalinen sirkushuvisi. Ja ihan mieeluusti jopa. 😊
Anna ponien laukata, elät vain kerran. Ja mä sanon kyllä jos meet niille rajoille et tarttisi jotakin pyytää anteeksi. Ihan asiallista pikkuveetuiluahan tämä on ollu. Puolin jos toisin. :)
01.08.2025 09:33
Hei, sähän kuvasit juurikin pujottelijan, vaan hänkään ei polta, muutoin aika osuva.. 😅
Sä nyt tarvitsetkin niitä päikkäreitä jo ikäsi puolesta, ei sitä vanha jaksa ilman. Politiikka on kyllä kumman nukuttavaa, sen myönnän. Hyvä unilääke.
Multa on lääkärit kieltäneet päikkärit ihan siksi, että riittäisi unta yöhön. Mutta sinulla kun ei aamulla ole mikään kiire töihin, niin samapa tuon.
Olen kyllä nyt lomalla ottanut päikkäritä, enhän se minäkään ole ihan eilisen teeren tyttö, niin hyvää on tehnyt. Nukkuminen, silloin kun se onnistuu on kovin kivaa.
Kyllähän oiva tarina maistuu aina. 😉
Minulle ei ole koskaan luettu iltasatua, joten kerta se olisi ensimmäinenkin. Sitä siis odotellessa.
Keinuttelusta en piittaa ellei se ole "keinuttelua". Siitä minä tykkään enemmän kuin iltasadusta. Taitaapi olla tottumuskysymys.:)
Tänään pitäisi olla siivouspäivä.. perinteisesti mulle on tullut vieraita tähän elokuun ensimmäiseen viikonloppuun. Yllätysvieraita on mukava aina odottaa. Not.
Mutta noita harvemmin nähtyjä sukulaisia on ihan kivaa nähdä, sillä kyseessä on yleensä pikkubroidi tai lillasyster.
Molemmat tosin jo käyneet yllätysvierailulla tänä kesänä.
Ehkäpä saan nauttia livemusasta tälläkertaa ihan keskenäni. Tuossa vieressä on sellainen paikallinen musiikkitapahtuma aina elokuun ekana viikonloppuna ja se vetää vieraita mullekin.
Sä voisit laittaa mulle jonkun herkän biisin taas.. mä en oikein osaa laittaa mitään kun tuo musiikki ei ole tuttua.. laitan ehdottoman suosikkini kuitenkin..
https://youtu.be/CaCSuzR4DwM?si=XE9n4l6_s4iMlEQx
01.08.2025 09:23
Onhan tuossa jutussa asiaa. Pikkuisen.
31.07.2025 18:23
Entäs muunsukupuoliset? Siis minulle ei ole olemassa kuin kaksi sukupuolta, naaras ja uros, mutta olen kuullut legendaa muun sukupuolisista. Mitä lie tarkoittanee. :)
31.07.2025 18:21
Juu, ehdottomasti. Vapaaehtoisia..?
31.07.2025 18:09
Juu. Olet oikeassa. Ei ollut ilmalämpöpumppu. Joillakin täällä on asennettuna se ilmalämpöpumppu. Ja niihin pätee samat vaatimukset taloyhtiössämme. Pitää olla piilossa ja hiljainen.
31.07.2025 18:06
Sähkäri kävi asentamassa. Ja hyvin asensikin. Ei valittamista.
31.07.2025 18:04
Jaahas, sulla on selvästi masokistisia taipumuksia. Ikäväkseni täytyy kuitenkin ilmoittaa, että olen hyvin lempeä ja kiltti luonteeltani ja minun heikko kohtani on juurikin muiden heikot kohdat.
Varmaan vaan paapoisin ja silittelisin sinut uneen.. kostohan se olisi tuokin. Joutuisit kestämään hössötystäni, olen varsinainen kanaemo.. :) kun sille päälle satun.
Kosto ei kuulu repertuaariini, vaikka piikikäs osaankin olla, yleensä tahtomattani.
Otan osaa jos tuo on totta, siis toi 28 vuoden skorpparikokemus, osa meistä skorpparinaisista on aikamoisia.. ööh.. narttuja.
Ihastuttavan vihastuttavia. En sit itse tiedä kuulunko tuohon kastiin, mutta väliäkö tuon...
Nooh.. elämä voittaa. Aina.
31.07.2025 17:53
Mä ähkin 11 kuukautta vuodesta tehtaassa.. loma on lomaa ja sillä hyvä.
Nyt on vielä biksukelitkin, ni pitänee nauttia. Tosin eipä tuo haittaisi jos vähän sataisikin.. voisi käpertyä sänkyyn hyvän kirjan kanssa.
Mökkielämä menee just sillain viikonloppuvieraana, pienissä annoksissa. En ole mikään mökkeilijä, tai orjatyöleirin kannattaja. Mut jokainen tyylillään..
Kohta loma puolessa, no se on aika nopiasti männy tämäkin. Ei se mitään. Näillä mennään.
Takki auki liikenteessä? Voin kuvitella sut hulmuavan viittasi kanssa pärryyttämässä menemään. Tuollainen parin päivän reissu kuulostaa mukavalta, päivä suuntaansa ja yöksi lepoon. Sopii paremmin papparaisille.. :)
Tosin näillä lämmöillä on vaikeaa itsekunkin nukkua. No, kohta on syksy ja sit talvi.. joten eip parane valittaa..
31.07.2025 13:10
Oih.. et sitten ole kuullut sanontaa..
Karma is a bitch and then you die.
Jokaiselle ansionsa mukaan. Sellainen hymistely oikeudenmukaisuudesta on tekopyhää.
Karma ei katso sinun tai minun silmilläni. Ei ole kiinnostunut mielipiteistämme ja antaa just sitä mitä tuleman pitää. Omahyväisyys ei siinä paljon auta.
Kun karma hoitaa asiansa, siinä itkee yks jos toinen. Voit hymistellä omaa erinomaisuuttasi ja olla ymmärtävinäsi karman perimmäisen luonteen oikeudenmukaiseksi, mutta se on sinun tapasi. Minulle hän on julma, anteeksiantamaton ja vittumainen ämmä.
Tosin olen saanut karmalta paljon hyvää, ansaitusti tai ei, sama tuo. Mutta minun elämäni vastustajia hän ei ole juurikaan säästellyt. Olen itse karmaa lepsumpi luonne ja olisinkin päästänyt heidät helpommalla.
Karma on kova ja kylmä. Säälimätön jopa.
31.07.2025 12:04
Mutta onnellisesti kotona. Hjyyva,hjyyva.
Pitäis tästä lähteä eksän juttusille. Tämän päivän agenda vähän auki.
Tosin nukkuvat kai vielä.. mä läynyt kävelyllä 4 km ja vesijuoksemassa, tehnyt kotihommia ja loppupäivän ajattelin möllötellä pihalla ja juoda drinksuja.. :)
Ellei mulla ole ruoanlaottovuoro. Mutta tuokaan ei estä möllöttelyä ..
Muutama sata kilsaa.. aika reissu. Ja tuolla helteellä. Okei, aika saavutus.
31.07.2025 10:44
Juu, en pysty tekemään etää. Olen ihan tavallinen, työtätekevä tehdasduunari.
30.07.2025 20:09
Ai säkin.. mä olen kans tunnettu möläyttelijä. Tosin se tulee mulla vielä kaiken lisäksi töksähtävästi. Töksäyttelijä. :)
Kuten sanottu, anna palaa Frank! Sopii mulle. Katsos kakkahuumori ja junttihuumori ei minuun pure, mut sellainen hienoisesti mauton menee kuin kuumille kiville. Kunhan muistetaan, että minulaa on piitkät piuhat. 😉
Reissupäivä? Kahdella vai viidellä pyörällä liikenteessä?
No, eiku survival moodi päälle ja kyynärpäätaktiikalla eteenpäin, kyll se si siitä. 😁
Ite notkun biksuissa pihalla ja juon driksuja. Eksällä tänään ruoanlaittovuoro, joten nk. vapaapäivä. Nautin siitä täysin rinnoin, vaikka mulla onkin pienet.. :)
Hyvää reissupäivää ja turvallista kotiutumista!
30.07.2025 14:22
Ei nyt ollenkaan vähäistä asiaa. Kirjoitat kauniisti ja se on yksi sinun lahjoistasi.
Ikävää jos ulkomuotosi ei vastaa sisäistä maailmaasi. Mutta ainakin minulle se sisin merkkaa enemmän.
30.07.2025 08:33
Sosiaalipolitiikka, politiikka yleensä tai vaikkapa urheilu.. tylsiä aiheita kaikki tyynni.
29.07.2025 23:45
Eli kätevään tapaasi ratkaisit ongelman. Hyvää yötä kultaseni.
29.07.2025 23:43
Olen horoskoopiltani skorppari. Eli kosto tulee olemaan kova ja julma, isken myrkkypistimeni sinne missä se eniten sattuu...
No ei vaineskaan. Olen lempeä luonne. Mutta osaan todellakin olla aika veemäinen kun sille päälle satun.
Ja kun isken, isken kovaa heikoimpaan kohtaan.
Tosin en muista koska olisin niin viimeksi tehnyt. En usko että edes vuosikymmeniin.
Uskon karmaan. Ja siihen että Karma on vittumainen ämmä.
29.07.2025 23:42
3 / 706