Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15641
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onko niiden tankojen päitä maalattu? Siitähän näkee si jonnin verran mitä matsku voisi olla.
04.03.2026 19:30
Ei ole, muuta kuin nimi. Sitä en tiedä, onko idea ameriikoista kuorruttaa suklaa sokerikuorrutukseen vai mistä lie tullut koko pastillin nimi. Ja sehän ei ole edes pastilli. :)
Amerikka ei vain ole oikein asiana kovin hyvä juttu just ny.
04.03.2026 19:27
Sori, oli pakko kysyä olitko se sinä. En tunnista anoja pilkun paikoista.
En ole mikään kebabin ystävä, :) mutta tarinoita suorastaan rakastan. Ja sinä olet kuin oletkin erinomainen tarinaniskijä.
Jos suinkin viitsit, niin ilostuisimme luullakseni toki kaikki täällä loistavasta sanansäilästäsi.
Mutta päätös on sinun. Jos se tuntuu sinusya hyvältä, niin ainakin minä ilostuisin tarinasta.
04.03.2026 19:23
Miehen seksuaalisuus.. no, en ole itse mies, mutta on minulla hyvinkin kantaa ottava mielipide tähänkin.
Miehen seksuaalisuus on lokeroitu kastiin panokone ja se jättää hyvin vähän yksilöllistä liikkumavaraa. Se, että miehet on lokeroitu tyylillä "pojat on poikia" tai "tosimies ei itke" tms on vanhaa perua ja aikansa elänyttä kansanperinnettä. Mies on ensisijaisesti ihminen, tunteva ja ajatteleva kokonaisuus jolle pitää suoda myös yksilöllisyyden lahja.
Oikeasti olen lopen kyllästynyt ja jopa vittuuntunut miesten lokerointiin. Tosimies ja miesten mies on oikeasti sellainen joka tunnistaa ensisijaisesti olevansa ihminen ja vasta sen jälkeen määrittelee itseään sukupuolensa tai muun seikan mukaan.
Kuulutankin miehille oikeutta tasa-arvoon. Tunnepuolella. Oikeuksia olla tunteellinen ihminen. Naiset on lokeroitu perinteisesti tunteellisimmiksi kuin miehet ja samalla tunteellisuus on evätty miehiltä.
On fakta, että miehillä ja naisilla on biologisia eroja. Eroja jotka täydentävät toisiaan. Myös ajattelutavoissa on eroja. Mutta tuo niin karikatyyrinen yleistys mitä mies tai nainen on, sulkee kokonaan pois yksilöllisyyden.
Meissä kaikissa on feminiivinen puoli, yhtälailla kuin on maskuliininenkin puoli, ja yksilökohtaisia kombinaatioita on just yhtä monta kuin on ihmisiäkin.
Miehen seksuaalisuus; niin se on tabu. On vaan niin hiton helppoa lokeroida kaikki miehet yhteen nippuun. Aina mielessä jne.
On tutkittu naisten ja miesten eroa siinä, kuinka usein he ajattelevat seksiä päivän aikana. Ero oli muistaakseni huima. Mutta tuokin tutkimus antaa vain likiarvon. Keskimääräistyksen.
Miehen seksuaalisuudesta puhuessa pitäisi muistaa se yksilöllisyys.
Toki aihepiiri kiinnostaa minuakin. Juuri siksi kun siitä ei puhuta.
Tämä nyt oli taas vain mielipide, ei mitään tarkkaa ja analyyttistä faktaa.
04.03.2026 19:17
Jaa, kuulutko sinäkin Funiksen faniklubiin?
04.03.2026 18:46
Grrr..?
04.03.2026 18:29
Ameriikan... tietty. Muuta hyvää sieltä ei ole tullutkaan. Tai no, en tykkää ranskisten mintun mausta.
04.03.2026 18:14
Ähh.
Tämän testisi mukaan olen varsin persoonaton..
Pitäneeköhän kutinsa..? :)
04.03.2026 18:05
BTW...Eli testikin todisti. Itsekeskeinen paskiainen.
Tuohan nyt oli mulle vanhaa tuttua huttua. Tiesin ihan ilman testiäkin.
04.03.2026 17:51
https://qst.darkfactor.org/?site=pFBZ2drZkJKenQvQWFHRHVYRC9CeXR2OWdSTUdFZWZXMGtzN25LTS9nZ2xnQ1BLaU05SDRsdWpBZlk1ZitEa0Rwcw
Eli juu 1.53 ja 5%.
04.03.2026 17:47
Olen vihoviimeinen persläpi.. itsekeskeinen paskiainen .. tokkopa mikään testi sitä miksikään muuttaisi. Ai, niin. Minua taitaa pelottaa tälläinen. Testi joka kertoo saanko joulupukilta joululahjoja ensi jouluna.. :)
04.03.2026 17:12
No.. mitä hittoa..? Ihanko rautaa?
Kai ny kuitenniin terästä eikä rautaa..?
Mustaa hiiliterästä vai ? Automaattiterästä?
Vai oliko sekalainen myyntierä?
Elä ny oikeasti väitä että rautaa.
04.03.2026 16:56
Viittaakkonää ett reiän kairaaminen on sitä "hauskempaa"..?
Sun oikeesti pitää päästä "kairaamaan" reikää, jotta ei tarvitsisi kairata reikää. SE, on paljon hauskempaa. :)
04.03.2026 16:44
Höh! Kovvoo hommoo tuo reiällä olo!
Ei tämmöiset pirpanakset tuommoisesta ymmärrä mitään.
Ei mene pieneen tajuntaani ollenkaan mitä mies saavuttaa tuollaisesta reijän nypyttämisestä. Ei si millään.
Onko siinä jotakin alkukantaista luolamiehen roimaa alkuvoimaa..? Lähikaupan kalatiskiltä saa sen mitä tarvii, ihan ilman kairausta!
Reiän kairaaminen.. ihan hullun hommaa.
Tyhmä se töitä tekee, viisas pääsee vähemmällä.
03.03.2026 17:17
Nooh.. sulle sopii toi aneemisuus. Olethan omaleimainen. Six tykkäänkin.
03.03.2026 16:32
Noh.. aattelin kun olet niin aneemisen oloinen.
Silti.. tykkään.
02.03.2026 20:17
Verikokeet, ettei vaan olisi anemiaa tai sokeritautia.. ?
:)
02.03.2026 20:01
Sit tietty kolesterolit kannattaa tutkia.. ja paineet.
Sydänfilmikään ei olisi kai pahasta.
02.03.2026 19:59
Tutkituta vaikkapa peräsuolesi.. se kun pitäisi kuulemma katsastaa kymmenen vuoden välein.
Ja gynellä olisi käytävä kerran vuodessa. :)
Eikä unohdeta hampaita, joka vuotinen tarkastus niillekin.
:)
02.03.2026 19:57
Maittava kysymys näin itsekeskeiselle ihmiselle, mitä minä olen. Myönnettävä on,että sekaan mahtuisi hippusellinen puhdasta itsekkyyttäkin. Ja ripaus omanarvontuntoakin .. no työstän niitä pikkuhiljaa kotirintamalla...
01.03.2026 18:03
3 / 783