Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
125
Kommenttia
16104
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olipas juu reippaan kiva biisi.
En ole tuota kuullut ennen.
No sä olet sä ja hyvä sellaisenaan. Ja mun on joskus ollut pikkiriikkisen sinua ikäväkin.. mut ei kuitenkaan niin paljon että olisin yhteyttä ottanu..
Kyllä sä tietät, et merkkaat mulle paljon.
21.11.2023 02:28
Noh, noh.
Mun pitää kans tehdä huomenna yhtä jos toista. Poitsu innostunut opettelemaan ruoanlaittoa kanssani. Huomenna olisi vuorossa kanawokkia paistetuilla nuudeleilla.
Ihan hyvä se on sunkin nukkua välillä. Joskus edes, ettei burnis pääse iskemään.
21.11.2023 02:19
Ei tee. Elämä itessään on raakaa peliä. Tavallaan hyvä lapsuus on siunaus ja synti.
Mut toisaalta sysipaska lapsuus on synti ja siunaus..
Riippunee perspektiivistä.. ja siitä kummalla kannikalla istuu..
21.11.2023 02:15
No ei mulla mikään kiirus.. ajattelin vaan sinua, että jotta huomi.. eiku tää tuleva tämä päivä ei mene sulla vituixi..
21.11.2023 02:06
Niih.. mun mutsi ei jaksanut välittää tippaakaan. Hoiti meidän perustarpeet ja ei paljon muusta ollut kiinnostunut. Yh: na ja raskas työ. Kaksi rasavilliä hoidettavanaan. Vaivana ja ristinään.
Hän teki sen minkä pystyi.
Sulla on ollu hieno lapsuus. Kaikesta päätellen olet saanut rakkautta.
21.11.2023 02:04
Osuitpa hyvinkin.
Joko mekin kömmittäisiin yöpuulle?
21.11.2023 01:57
No ei ny sillai kovi tärkeitä.. hauskoja muistoja.. omppuvarkaissa vanhassa hevoshaassa ja törmättiin hirviin.. lepakonmetsästystä vslkoisella lakanalla.. kalastelua ja lumilinnojen tekemistä.
Sellaisia viattomia lastenleikkejä..
21.11.2023 01:52
Hyvää yötä .. palsta kiinni ja nukkumaan.
21.11.2023 01:44
Tämä on harvinaisen kaunis biisi. Kiitti. Nyt tästä hamaan tulevaisuuteen muistan aina sinut kun kuulen tuon.
Toivottavasti tiedät, kuknka paljon mulle merkkasi kanssasi valvotut yöt silloin 2020. Ne kirjaimellisesti muutti elämäni. Kiitos.
21.11.2023 01:42
Höh.. mikä biisi. Tuli oikeasti monta poikaa mieleen lapsuudesta ja nuoruudesta.
21.11.2023 01:37
Hitto kun tulikin monia lapsuus- ja nuoruusjuttuja mieleen. Ensisuukot ja sellaisia.
21.11.2023 01:35
Juu.. monta yötä olen sun kanssa valvonu. Taitaa olla kolmisen vuotta aikaa ku viimeksi.
21.11.2023 01:27
Onkos sulla rai rai..? Vapaalla näemmä oot.
Mä vetäsin päivällä pitkät torkut ja nyt ei si nukuta. Huomenna onneksi vapaata.
Harmittaa kun en tunne musiikkia, niin olis muutoin kivaa linkittää sullekin musaa. Mut jätän tuon homman sulle.. sä handlaat sen hyvin.
21.11.2023 01:24
No.. kyllä mä sut tunnistin..
21.11.2023 01:15
No ei se mikään totuus ole kultaseni. Vain minun näkemykseni. Mulla näin ja toisilla toisinpäin.
Erona on vain se, etten kaipaa näkemyksilleni hyväksyntää. En mielistele. En hio särmiä kaunistellakseni näkemystäni sopivaan muotoon. Osaan sen taidon kyllä halutessani, mutta ääh.. miksi vaivautua.
Mutta kiitos biisistä. Kovasti.
21.11.2023 01:11
No.. minua ahdistaa ajatus että joku ahdistuu toisen avautumisesta ..
Jos yhtään ajattelee Erikaa, niin tajuaa, että hän myy itseään juurikin seksikkyydellään. Se ei poista sitä seikkaa, että hän on lahjakas musiikillisesti. Ja lahjakas markkinoimaan itseään.
Masturbaatio .. hmm.. se on tabu jonka ei pitäisi olla sitä. Siis tabu. Lapsille tosiaan opetetaan että seksuaalisuus on aikuisten juttu. Eräs työkaverini oli sanonut 12-vuotiaalle pojalleen tämän kysyessä masturbaatiosta, että älä vaivaa päätäsi sillä. Se on neljäkymppisten ja yksinäisten miesten hommaa.
Hyvä etten mojauttanut häntä.
Itse aloitin jo ennen kouluikää ja itsetyydytys on minulle luonnollinen asia.
Se, että aikuisten on vaikeaa hyväksyä oma seksuaalisuutensa välittyy jälkipolville. Asenteina ja häpeänä. Ei kukaan rakastava vanhempi halua oikeasti siirtää itseinhoa tai häpeää lapsilleen, mutta he ovat saaneet oppinsa vanhemmiltaan ja vasta nykyään nuoret saavat oppia vapaammin kuin vain vanhemmiltaan. On seksuaalikasvatusta kodin ulkopuolella.
Se, että Harmiksen vastustamaa sateenkaariväkeä on päiväkodeissa ja lapsuudessa on hyvä juttu. Lapset saavat aspekteja, mitä vanhemmat eivät pysty antamaan.
Ja mitä tulee Erikan avautumiseen omasta kivastaan.. vastuu on kuulijalla. Aina voi vaihtaa kanavaa. Kukaan ei pakota kuuntelemaan sellaista, mikä aiheuttaa ahdistusta.
21.11.2023 00:45
Ihana olet. Kiitos kultaseni, että otat minua huomioon. Nautinnollista pyöräretkeä.
Minä alan remonttihommiin..
19.11.2023 11:39
Juuri noin.. Tämä on miesten maailma, mutta ei olisi mitään ilman naista. Totinen tosi. Mielestäni maailmoja liikuttava voima on juurikin nainen. Oli sitten miesten päivä tai ei.
Laiskottelen se minäkin tässä vielä.. kohta aloitan tehoilut. Lupasin itselleni aamupäivän laiskotteluun..
Kiitos. Tehoilu .. tuo oviaukko on ollut "työn alla" kohta kolme vuotta. Tänään otan sen työn alle. Oikeasti.
19.11.2023 11:29
Fiksu veto kultaseni. Nehän voi testata vaikka saavissa, ei omaa henkeään kannata laittaa alttiiksi. Varsinkin kun olet niin tärkeä ja rakas.
Höpsö.. olisitkos oikeasti mennyt lammelle? Jäihin putoaminen tuskin olisi kivaa.
Ja kyllä sä varmaan pääset jäille ihan tarpeeksesi ensi talvena. Kunhan nyt muistat odottaa sitä talvea..
19.11.2023 11:20
Ai niinku naiset ensin vaikka heikoille jäille, paitsi ei miestenpäivänä..
Nyt on marraskuu.. jäät ei kestä. Joten ainakin otat ne uudet kumpparit jalkaan jos aiot kahlata rannalla.
Varpaasi muuten kylmettyvät ja saat kuolemantaudin.. mites sitten suu pannaan?
19.11.2023 11:11
316 / 806