Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

101

Kommenttia

14152

1. Toivon todella ettei mikään noista olisi sinulla. Kaikki on iha persauksesta. Helpoin noista on MS joskin se riippuu minkä version siitä saa.

Mutta hei, tiedän todellakin tunteen kun kroppa pettää alta, eikä voi tehdä asioita niin kuin haluaisi ja sen vitutuksen määrää kun kroppa tekee jotakin mitä ei haluaisi. Hallinnan menettäminen pelottaa ja ottaa päähän. Itse menetin elämänhaluni, kun mun kroppa sanoi kaput yli kymmenen vuotta sitten.

Oletko päässyt neurologille? Se olisi nyt oleellisinta, siitä si pään magneettiin ja tarvittaessa selkäydinnestenäyte..
  2. Hauska..👍 tälle.
  3. Kiitos ja kuitti.
  4. Rakkausgurumme on kivenkovaan väittänyt minua maksulliseksi.
    Olen toki avomielinen ja huikentelevainen luonteeltani, mutta Väliksen harrastama mustamaalaus meni jo laittoman panettelun puolelle.

Jotakin rajaa. Pussaisin meluummin hanhen persausta kuin Välistä. Tai ihan mitä tahansa elukkaa. Juu.. siinä olisi varsinainen halipusumies palstalle.

Rosoinen on liian kauniisti sanottu Väliksen tavasta kommunikoida. Sillä minä pidän rosoisuudesta ja Välis ei mahdu siihen kastiin.

Taidan mennä ottamaan vähän Rennietä.. liian hapokasta..
    :)