Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Huomasin.
  2. Niin.. kai sitä helpommalla pääsisi jos osaisi oikeissa kohdissa vetää naamarin päälle ja antaa itsestään siten paremman kuvan.

    Mutta se vaatii sosiaalista pelisilmää ja tunneälyä. Pitää osata lukea ihmisiä ja nähdä jotenkin ennakkoon ne ihmiset joihin ei kannata luottaa.

    Minä kun olen sellainen töksähtelevä taukki joka lueskelee ihmisiä usein täysin väärin, niin en edes vaivaudu yrittämään. Useimmiten olen oppinut, ettei ihmisiin kannata luottaa ja mitä minä teen.. no luotan ihmisiin yhä vain. Ja turpiin tulee yhä uudestaan ja uudestaan.

    Jännä kun en ole kokemuksesta vielä viisastunut, mutta minä olenkin hieman yksinkertainen tapaus.
    Onnekseni minun ei tarvitse olla muuta kuin olen kenellekään. Se on niin simppeliä se. Petä minut, niin jätän sinut kokonaan elämäni ulkopuolelle. Mutta se kyllä vaatii sen, että pettää luottamukseni useasti, sillä en ole kovinkaan jyrkkä ihmisenä.

    Sulla on työ joka vaatii sosiaalista kanssakäymistä, tai näin olen ymmärtänyt. Sehän muuttaa kuvioita jokseenkin eri asteiseksi.

    Sinulla tuntuisi olevan kuitenkin itsesuojeluvaistoa sillain terveellä tavalla. Olen joskus miettinyt puuttuuko minulta sellainen. Eli siis itsesuojeluvaisto. Pakostahan minullakin on oltava sellainen, ei varmaankaan ole minulla kovinkaan vahva, kun otan jatkuvasti turpiini sosiaalisesti. Ja vielä tieten.

    Eihän esittämisessä mitään pahaa ole, kunhan se ei valtaa koko elämää. Uskoisin, että suurin osa ihmisistä haluaa olla vain omia itsejään. Ja tulla hyväksytyksi itsenään myös.