Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

118

Kommenttia

15641

1. Aah! Omassa elämässäni olen lopettanut elämäni tarkoituksen etsimisen. Totesin sen olevan hukattua elämää.

Kohdallani tuo tyytyväisyys on isossa roolissa. Tyytyväisenä totean, että elämäni tarkoitus on elää elämäni.

En ole pyrkinyt elämässäni koskaan mihinkään ja en ole saavuttanut mitään.. paitsi tasapainon oman elämäni kanssa. Tiedostan kuolevani. Elämän rajallisuuden.
    Siksi en haali mainetta tai mammonaa, en täydellistä kroppaa tai asemaa. En yksinkertaisesti tee niillä mitään. Kuolema korjaa ja sinä päivänä kun kuolen, haluan rehellisesti tunnustaa eläneeni. Siten saan hyvän kuoleman kun sen aika sitten koittaa. Katumatta mitään.

Mikään ei ole niin arvokas lahja kuin elämä itse. Sen kun oivaltaa, ymmärtää mikä on itse kullekin tärkeää. Jokaisen on itse löydettävä se oma tarkoituksensa, sillä jokaisella on omansa.

Minun tarkoitukseni on elää tämä elämä ja sit kuolla pois. Olen tyytyväinen siihen.
  2. Itse en ota kantaa tuon pösilön eli Trumpin toilailuihin sen enempää, kuin että pidän häntä junttina.

Ja faktahan on, ettei naisurheilua arvosteta saman vertaa kuin miesten urheilua. Tämä on miesten maailma yhä edelleen.

Mutta tuo kiusaaminen, esimerkissäsi se ei ollut tahallista, ihan vain normaalia elämää, mikä tosin on ikävää sinänsä, että realiteeti ovat mitä ovat.

Itse kuulun ryhmään sivustaseuraaja/ puuttuja.
    Katselen oman aikani miten tilanne kehittyy ennenkuin puutun. Ja kun puutun, isken siihen ytimeen itseäni säästelemättä.

Ja kyllä, häpeäkseni myönnän, olen joskus kuulunut kai kiusaajiinkin. Luulisin niin, se kuitenkin aina tahtomattani. Olen aina ollut kiusattu, eikä minua ole koskaan puolustettu. Itse olen itseäni joutunut puolustamaan. Että ainakin selkärankaa löytyy.. :)

Eräs tapaus tapahtui juna-asemalla.. neljä kollia potki maassa makaavaa miestä, kävelin jehun ja maassa makaavan väliin ja vain seisoin siinä katselemassa jehua silmiin. Tilanne raukesi siihen. En tuntenut heistä ketään.

Työpaikallani nostin jutun työsyrjinnästä kun työkaverini oli jatkuvasti kiusattuna. En toki voinut nostaa asiaa hänen puolestaan, vaan itsestäni. Esihenkilö laittoi sitten minut koko porukan eteen esittämään miten minua oli kiusattu. No. Koko talo sai potkun persiille asiasta ja tilanne parani pikkuisen sen myötä.

Nykyään osastollani on henkilö, joka mielestäni on osittain aiheettomasti henkilöhyökkimisen kohteena. Puolustan häntä ja osoitan arvostavani hänen panostaan. Pikkuhiljaa alkaa asenteet muuttumaan parempaan.

Eli kyyllä puutun.. mutta en ole mikään wokeilija. Pois se minusta.
  3. Joko se alkoi?