Elämän tarkoitusta ja olen tullut siihen tulokseen, että se (tarkoitus) on oppia tyytymään siihen mitä on.
Jos alkaa vertailemaan ja elää sitä kautta, niin aina löytyy joku, joka on esimerkiksi terveempi, fiksumpi rikkaampi, nuorempi, hoikempi...
Enkä tarkoita sitä, että ei asettaisi itselleen tavoitteita, vaan löytäisi silti elämästään jotain mistä olla kiitollinen.
Kun huomaa ne kiitollisuuden aiheet päivittäisessä elämässä, niin tajuaa kuinka hyvin moni asia on.
Aihetta on sivuttu joskus paljonkin, myös omasta toimestani, mutta se on aina hyvä muistuttaa itseään.
Ja voin kertoa, että aikamoisen pskan läpi olen kulkenut oivaltaakseni näin yksinkertaisen asian.
"Yestarday is a history, tomorrow is a mystery, live today as best as you can."
💛🤗
Olen miettinyt taas
155
1001
Vastaukset
- Anonyymi00001
Niin, saman arkipäiväisen asian voi kokea monella eri tavalla.
Esimerkiksi nyt menen suihkuun ja laitan salikamppeet päälle. Alkaa "vahtivuoro".
Vahtivuoro on hyvin positiivinen kokemus, jos ajattelee sitä miten on olemassa joku toinen joka sinua tarvitsee. Hänen kanssaan voi touhuta ja viettää miellyttävää aikaa kaksisuuntaisella vaikutuksella.
Joku voisi pitää samaa negatiivisena velvoitteena, vaikka itse asia olisi täysin sama?
Kiroilisi miten pitää herätä aikaisin, ja järjestellä niitä näitä. Ei voisi tehdä mitä itse haluaa.
Elämä on asenne kysymys.
AVElämä todellakin on asennekysymys. Joskus sitä asennetta pitää kaivella enemmän, joskus vähemmän.
- Anonyymi00084
AI-yhteenveto
Elämän tarkoitus on subjektiivinen, itse luotu tai koettu merkitys, joka voi liittyä onnellisuuden etsimiseen, ihmissuhteisiin, hyvyyden levittämiseen, oppimiseen tai omien tavoitteiden saavuttamiseen. Se ei ole universaali, vaan jokainen ihminen voi määritellä oman tarkoituksensa. Se on filosofinen kysymys olemassaolon päämäärästä. - Anonyymi00085
Anonyymi00084 kirjoitti:
AI-yhteenveto
Elämän tarkoitus on subjektiivinen, itse luotu tai koettu merkitys, joka voi liittyä onnellisuuden etsimiseen, ihmissuhteisiin, hyvyyden levittämiseen, oppimiseen tai omien tavoitteiden saavuttamiseen. Se ei ole universaali, vaan jokainen ihminen voi määritellä oman tarkoituksensa. Se on filosofinen kysymys olemassaolon päämäärästä.Kuvasi musta silmä ja musta sydän kertoo, että kaikki on sinulla mustaa?
- Anonyymi00002
Hyvä oivallus lopussa!
Jatketaan ajatuksiasi:
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, live today as best as you can…
… because today is the only place where you can choose differently.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, live today as best as you can …
… learn from the past, prepare for the future, but act in the present.
… for today is a gift, not a guarantee.
..,take the risk, say the words, make the move.
”Yesterday shaped you, tomorrow will test you, but today defines you.”
-Thinksy - Anonyymi00003
Elämästä kuuluu nauttia ja syödä maistuvia ruokia ja syödä karkkeja ja suklaita ym hyvää ja löytää oma kumppani ja sen kanssa seksiä eli rakkaus
En nauti elämästäni epäterveen kokoisena. Elämä ei ole pelkkää hedonismia, jossa tavoitellaan pelkkää mielihyvää. Itse kuulun lisäksi siihen kategoriaan, joka lihoo jo vilkaistessaan karkkipussiin. 🤔
- Anonyymi00004
sellainenkin ajatusvinkkeli voi joskus auttaa että joillain menee paljon huonommin kuin itsellä
- Anonyymi00006
Ei se auta kun tuskin köyhempää on kuin itse on täällä on ihmisii on ulosotossa ei saa työttömyyskorvauksii mut silti niillä on varaa ostaa autoja ja ajella niillä syödä mitä tykkäävät ostaa huumeita itsellä ei varaa mihinkään ei ole koskaan ollu ja ei tule koskaan olemaan eli olen suomen köyhin tai köyhimpiin kuuluva eli ei oo rahaa
Kiitos ajatuksesta, mutta en nauti siitä, jos jollakin menee huonommin. Ymmärrän kuitenkin pointin.
- Anonyymi00079
Joo se lämmittää ku märkä pieru salihousuissa. T salikarpaasi
- Anonyymi00005
On se jännä miten tämän herttaisen mummelin ulkonäkö muuttuu jatkuvasti, palstaäijä. Ihan kivoja kuitenkin nämä lähes runolliset elämänkatsomustieto pläjäykset kun vertaa niihin missä haluat repiä raajoja naisilta ❤️
- Anonyymi00021
Nyt on tainnut jäädä lääkkeet ottamatta.
No on se jännä, miten vuodesta toiseen samat pskanjauhajat vaan porskuttaa ja yrittää kaikkensa, että toisille tulee paha mieli. Et voi olla kovin mieleltäsi terve yksilö.
- Anonyymi00078
Anonyymi00021 kirjoitti:
Nyt on tainnut jäädä lääkkeet ottamatta.
Kyllä hän taitaa ihan kirjoitella tiedon kautta tietäen mitä palstaäijä muille kanaville runoilee. Sinulla on joku ongelma tämän kirjoittelun suhteen ilmeisesti siksi, että splittaat tätä palstaa jäykästi yhteen naiseen ja yhteen mieheen, eli itseesi jonkun putkiaivoprosessin kautta. Annahan olla jo
- Anonyymi00007
Millaisessa tilanteessa alkaa ajattelemaan elämän tarkoitusta...? Luulen että on vaan onneksi etten muista.
Me olemme vain levitys- ja jalostuslaitos geeneille.
Yhtään väheksymättä sitä, että ymmärtää elämää helpottavan _oikean asenteen_.
xLinerxLiner: "Me olemme vain levitys- ja jalostuslaitos geeneille."
Emme jalosta geenejä. Geenimutaatiot ovat satunnaisia. Valinta asettaa parhaat mutaatiot etusijalle. Siksi ne runsastuvat populaatiossa.- Anonyymi00076
Mu5tasydän kirjoitti:
Oon taipuvainen miettimään liikaa siviilissä.
Onko palstasetä sinunkin työsi sellainen, ettei sitä voi jättää kotiin? Eikun.
- Anonyymi00077
Anonyymi00076 kirjoitti:
Onko palstasetä sinunkin työsi sellainen, ettei sitä voi jättää kotiin? Eikun.
Ja btw vahva suositus, että ainakin ”lauvantaisin” miettis muutakin kun
Moi Mustis🖤! Mää taas oon sitä mielee, et elämällä ei oo mitään tarkotusta. Jos en olisi syntynyt, en kaipaisi elämääni itse, eikä kukaan muukaan. Elämä ei lisäksi useinkaan ole siedettävää. Ottaa kauhean riskin, jos panee alkuun uutta elämää. 🌹
Moikka! ☺️
Sinulla on oikeus olla tuota mieltä. Itse löydän lohtua siitä, että elämällä on tarkoitus.
- Anonyymi00008
Minä en pelkästään halua tyytyä nykyiseen elämääni. Haluan löytää uuden ikäisen kumppanin ja olla parisuhteessa. Eilinen päivä muutti kaiken, koska näin kaksi sellaista miestä, jotka saivat minut ajattelemaan ihan toisella tavalla. Se jokin joissakin ihmisissä on!
Ei kannatakaan pelkästään tyytyä. Tyytyväisyyttä haluan kuitenkin korostaa. Kuten itsekin tuossa kirjoitin..
"Enkä tarkoita sitä, että ei asettaisi itselleen tavoitteita, vaan löytäisi silti elämästään jotain mistä olla kiitollinen."
Sinulla on tavoite ja se on hienoa. Haluat löytää kumppanin, se ei poissulje tyytyväisyyttä.- Anonyymi00075
Nimesitkö palstasetä heidät esim tikuksi ja takuksi? T naiselta jos joku ei oo vielä älynny
- Anonyymi00009
Mjoo
Kun on vain oma itsensä, niin tykki potkaisee.
Jos ammuskelee laina-aseilla, niin tulee vain silmäkulmiin haavoja.
Se on jämpi näin, sanoi diskomies ja puhalsi palloonsa.
(hihitystä)- Anonyymi00074
Täällä on ilmeisesti joku humalainen varusmies
Näin se on. Loppujen lopuksi hyvin helppoa ja tyydyttävää elämää, kun oikein oivaltaa. 😊👍
Ei kannata tehdä asioista liian vaikeita ja monimutkaisia, kun ne oleellisimmat asiat ei niitä ole. Pitää vaan ensin sätkiä ja potkia tajutakseen.
Ja elämä on helppoa, kun olet mitä olet. Etkä yritä olla jotain mitä et ole yrittämälläkään. Ne oikeat ihmiset tykkää sinusta ja ne väärät, ne joutaa olla tykkäämättäkin. Ei niihin tarvi panostaa. Ei liioin tuhlata huomiotakaan.- Anonyymi00013
Tuhlaus
Sanasi ovat viisaan ihmisen sanoja. Kummallisinta elämässä ovat valheet.
En ole koskaan ymmärtänyt valheen merkitystä, vaikka elän valheiden planeetalla.
(naurua) Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuhlaus
Sanasi ovat viisaan ihmisen sanoja. Kummallisinta elämässä ovat valheet.
En ole koskaan ymmärtänyt valheen merkitystä, vaikka elän valheiden planeetalla.
(naurua)Ne on tehty vastuun pakoilemiseksi tai totuuden kohtaamisen välttelyksi. Ei ihmisen tarvitse valehdella, jos kestää rehellisyyden seuraukset.
Jasu2025 kirjoitti:
Ne on tehty vastuun pakoilemiseksi tai totuuden kohtaamisen välttelyksi. Ei ihmisen tarvitse valehdella, jos kestää rehellisyyden seuraukset.
Samasta syystä ihmiset keksii jumaliakin. On helpompi kestää ajatus jonkun muun tekevän päätöksiä puolestasi. Hyvä tai paha, kun ottaa itse täysi vastuu päätöksistään ja teoistaan.
En minä mitään voinut, mutta kun Pirkka. Tyyliin.Jasu2025 kirjoitti:
Samasta syystä ihmiset keksii jumaliakin. On helpompi kestää ajatus jonkun muun tekevän päätöksiä puolestasi. Hyvä tai paha, kun ottaa itse täysi vastuu päätöksistään ja teoistaan.
En minä mitään voinut, mutta kun Pirkka. Tyyliin.Helpompi sanoa, ukkosen jumalan tappaneen jalkapalloilijan salamaan, kun todeta idiootit meni kentälle ukkosenilmalla. Ihminen on heikko ja selittelee vaikka millä tuuballa, että kestää heikkoutensa. Älytöntä.
Joo, toiset sätkii ja potkii enemmän, toiset vähemmän. Mulla on sellainen rauhallinen olo just nyt. Kaikki asiat järjestyy aina jotenkin.
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, toiset sätkii ja potkii enemmän, toiset vähemmän. Mulla on sellainen rauhallinen olo just nyt. Kaikki asiat järjestyy aina jotenkin.
Se rauhallinen olo on hyvä merkki. Löytyy tasapaino, kun se olo vallitsee. 😊❤️
- Anonyymi00028
Jasu2025 kirjoitti:
Ne on tehty vastuun pakoilemiseksi tai totuuden kohtaamisen välttelyksi. Ei ihmisen tarvitse valehdella, jos kestää rehellisyyden seuraukset.
Olet aivan oikeassa!
Jasu2025 kirjoitti:
Niin olen. Ja tiedän olevani. 🙂
En tiedä, miksi mun kommentti poistui, kun joskus lyhyet saa olla, joskus ei.. Mutta sydämiä sullekin. ☺️
- Anonyymi00071
Jasu2025 kirjoitti:
Niin no komsii komsaa, palstasetä. Olet vaan oma itsesi ja puhut totta sanoivat, mutta se oli vaan mainos. Yhyy.
- Anonyymi00072
Anonyymi00071 kirjoitti:
Niin no komsii komsaa, palstasetä. Olet vaan oma itsesi ja puhut totta sanoivat, mutta se oli vaan mainos. Yhyy.
Rehellisyys ei maata perinytkään sitten😢
- Anonyymi00073
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olet aivan oikeassa!
That’s right you will only get some tomatos thrown and some trials and tribulations Jesus deal with it so why can’t you
- Anonyymi00010
Elämän tarkoitus on käyttää aika sen etsimiseen. Käytännössä ajetaan pers edellä puuhun, eksytään pöpelikköön, lopulta todetakseen, ettei sitä löytynyt.
🤓- Anonyymi00070
Mu5tasydän kirjoitti:
"Läpi kiven prse edellä puuhun, kun yötämyöten raadetaan..?"
Kuulostaa palstasetä ihan Leevi&Leavinginsin biisistä ja kelataan ne muut analyysit takaisin päin näin
- Anonyymi00011
Tarkoitus
Käsittääkseni tarkoitus hioo timantteja. Tarkoitus on työn ääniä vailla merkitystä.
Kun ihminen saa päähänsä siirtyä ruudusta A ruutuun B, niin turha jää.
(hirn) - Anonyymi00012
niin en tiedä kannattaako jotain elämän tarkoitusta miettiä päätä puhki.
katsoo vain mitä tapahtuu, kun itse ei mihinkään oikein pysty vaikuttamaan.- Anonyymi00014
Miksi
Ihminen ei (käsittääkseni) voi lopettaa hengittämistä ilman avustusta.
Happea sisään ja hiilidioksidia ulos.
Siinä sinulle vankila, jollaista ei toista ole.
(naurua) - Anonyymi00015
Kannattaa. Se on tärkeää siitä huolimatta, ettei tiedä paljoa.
Kiitos mielipiteestä. Mielestäni kaikilla asioilla on joku tarkoitus, jota ei välttämättä juuri siinä hetkessä ymmärrä (jos kohtaa esim. pahoja vaikeuksia).
Miettimisen lopettaminen on taitolaji ja itse olen vasta puolimatkassa maratonia. Kyllä se siitä, kun alkaa touhuilemaan jotain, niin ei ole liikaa aikaa ajatella.- Anonyymi00065
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kannattaa. Se on tärkeää siitä huolimatta, ettei tiedä paljoa.
Kenelle larppaat puhuvasi tällä tavalla alentuvasti, että hän ei tiedä paljoa ja hänelle täytyy siksi kertoa tmv?
- Anonyymi00068
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kenelle larppaat puhuvasi tällä tavalla alentuvasti, että hän ei tiedä paljoa ja hänelle täytyy siksi kertoa tmv?
Esim jos ei ole keskittymiskykyä uutisiin, niin YLEn selkokieliset valkkaa päivän parhaat palat hyvä tietää ajatuksella. TT
- Anonyymi00069
Anonyymi00068 kirjoitti:
Esim jos ei ole keskittymiskykyä uutisiin, niin YLEn selkokieliset valkkaa päivän parhaat palat hyvä tietää ajatuksella. TT
I hate this guy, dammit
- Anonyymi00016
Elämän tarkoitus on Kristus.
- Anonyymi00017
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei todellakaan ole!
Todellakin on!
- Anonyymi00039
Mu5tasydän kirjoitti:
Näin uskova uskoo, eikä siinäkään ole mitään väärää.
on se aika väärää kun sellaista ristinuskon ristusta ei koskaan ollut olemassa.
- Anonyymi00064
Anonyymi00039 kirjoitti:
on se aika väärää kun sellaista ristinuskon ristusta ei koskaan ollut olemassa.
Kiitos tiedosta nephilim langennut enkeli
Tuossa on jonkinasteinen totuuspohja, mutta lopullinen totuus on, että elämän tarkoitus on aiheuttaa hämmennystä muissa kanssaeläjissä ja tuo ulottuu jopa kissoihin asti.
;)
(hämmennyksen lisäämiseksi, olen juuri kehittämässä lukuisia toistensa kanssa ristiriidassa olevia uskontoja ja filosofioita)
((paras niistä on matematikasmi, joka perustuu maailmankaikkeuden ja matematiikan omituiseen yhteneväisyyteen))
;) ;)Hauska vastaus, vaikka itse en pidä toisten hämmentämisestä. Toiset meistä ovat taitavampia sillä saralla.
Minä taas perustan lähes kaiken tekemäni summanmutikkaan, luultavasti vähemmän täsmällistä kuin matematikismi, mutta omassa olomuodossaan mitä se nyt lieneekään niin varsin joustava tapa suhtautua maailmanmenoon :)
- Anonyymi00019
Minun elämän tarkoitukseni on olla yksi palikka elämän pelissä ja yhteiskunnan rattaissa. Jonkun lapsi mieluummin haluttu ja rakas, lapsi tarhassa, oppilas oppilaitoksissa, puoliso mieluummin rakas ja rakastava, vanhempi sama juttu, jonkun työosion tekijä töissä, mieluummin tarpeellinen, potilas sairaalassa eli autettava, auttaja autettavalle, osallistuja tapahtumiin, veron maksaja, tuen saaja, ehkä asukas hoitokodissa... ja lopuksi paikka hautausmaalla.
Yksi muiden joukossa. Sen kummempaa ei elämän tarkoitukseni tarvitse olla.Kiitos vastauksesta. Ajatusmaailmasi on hyvin maltillinen. Vaikutat olevan jalat maassa -tyyppinen ihminen.
- Anonyymi00020
jos on lusikalla annettu, kauhalla ei pysty ottamaan
t-lusikalla pikkuruisella esineellä.- Anonyymi00022
🥄🤏😊
- Anonyymi00063
Ajattelitko ihan huoneentaulun tästä tulostaa
- Anonyymi00023
Olen kyllä tässäkin funiksen kanssa samoilla linjoilla, jos häntä oikein ymmärrän.
Lähden siis järvelle hinkkaamaan reikää räntäsateeseen.
-keinovaginamies-- Anonyymi00027
Asiaa
Olen oudolla tavalla aina samoilla linjoilla kanssasi.
Rasitteena tässä näkisin ainoastaan etäisyyden sanoista sanoihin.
Isosiskoni kuoli kohtuun ollessani vasta suunnitelmallisuuden tuolla puolen.
Ehkä olet hän.
(RIP) - Anonyymi00031
Mu5tasydän kirjoitti:
Kiitos nauruista, toivottavati saat kairattua kunnolla reikää. 😅
Jos se ei mene läpi asti, se on kolo.
Kumpi on muuten isompi, reikä vai läpi?
No reikä, kun siitä näkyy läpi. 😁 - Anonyymi00035
Anonyymi00027 kirjoitti:
Asiaa
Olen oudolla tavalla aina samoilla linjoilla kanssasi.
Rasitteena tässä näkisin ainoastaan etäisyyden sanoista sanoihin.
Isosiskoni kuoli kohtuun ollessani vasta suunnitelmallisuuden tuolla puolen.
Ehkä olet hän.
(RIP)Joo,
Kyllä minusta usein tuntuukin ihan kuolleelta sikiöltä kun tarkkailen ympäristöäni :))
-keinovaginamies- Anonyymi00031 kirjoitti:
Jos se ei mene läpi asti, se on kolo.
Kumpi on muuten isompi, reikä vai läpi?
No reikä, kun siitä näkyy läpi. 😁Kiitos piristyksestä. Olinkin sen tarpeessa. :)
- Anonyymi00062
Onko sinulla palstaäijä jokaiselle side kick- hahmolle tällainen lapsekas lempinimi? Taitaa olla
Elämän tarkoitus on subjektiivinen asia. Jos tekoälyltä kysyy, niin:
Elämän tarkoitus ihmisille on yksi vanhimmista ja eniten keskustelua herättäneistä kysymyksistä filosofiassa, uskonnossa, tieteessä ja jokapäiväisessä pohdinnassa. Siihen ei ole yhtä ainoaa, yleisesti hyväksyttyä vastausta – se on syvästi henkilökohtainen ja voi vaihdella kulttuuristen, hengellisten tai yksilöllisten näkökulmien mukaan.
Valitsen itse "Tieteellinen ja evolutiivinen näkökulma"
Biologisesta näkökulmasta (esim. evoluutiobiologiasta) elämän "tarkoitus" voidaan nähdä selviytymisenä ja lisääntymisenä.
"Olen miettinyt taas Elämän tarkoitusta ja olen tullut siihen tulokseen, että se (tarkoitus) on oppia tyytymään siihen mitä on"
Tämä kuulostaa liian yksinkertaiselta tai jopa tappiomielialalta, ikään kuin se käskisi ihmisiä vain tyytymään johonkin eikä pyrkimään enempään. Mutta tietysti sallittua tämäkin.Haluan huomauttaa sinullekin, että lisäsin aloitukseen kappaleen tarkoituksella.
"Enkä tarkoita sitä, että ei asettaisi itselleen tavoitteita, vaan löytäisi silti elämästään jotain mistä olla kiitollinen".
- Anonyymi00024
Elämän tarkoitus on löytää usko hyvään.
Se on kaikkein tärkeintä, koska silloin löytää merkityksen ja voiman elää keskellä maailman mielettömyyttä.
Hyvän löytäminen edellyttää hyvän määrittämistä suhteessa vastakohtaan.
Kristinusko pitää sisällään korkeimman oivalluksen ja ihmiselämän selviytymisoppaan. Monet sitä etsivät ja tutkivat, mutta löytäjä tietää löytäneensä merkityksellisyyden lähteen.Olen osittain samaa mieltä. Olen aiemmassa elämässäni ollut hyvin optimistinen ja halunnut uskoa hyvään ihmisyydessä. Valitettavasti sitä on käytetty niin pahasti hyväksi, että se usko on murtunut. Juuri siksi haluan opetella tyytyväisyyttä. Tyytyväisyys ei ole samalla tavalla toisiin ihmisiin peilaava asia kuin usko.
Mu5tasydän kirjoitti:
Olen osittain samaa mieltä. Olen aiemmassa elämässäni ollut hyvin optimistinen ja halunnut uskoa hyvään ihmisyydessä. Valitettavasti sitä on käytetty niin pahasti hyväksi, että se usko on murtunut. Juuri siksi haluan opetella tyytyväisyyttä. Tyytyväisyys ei ole samalla tavalla toisiin ihmisiin peilaava asia kuin usko.
Hyväuskoinen = naivi.
- Anonyymi00025
Elämän tarkoitus on elää ja kuolla.
- Anonyymi00026
Voisko se elämän tarkoitus olla jokaisella ihan omanlaisensa.
Ei tarvi laittaa kaikkia ihmisiä samaan muottiin. Sellainen on uskontoa kun pakotetaan ihmiset uskomaan tiettyihin asioihin ja sääntöihin, ja siihen että elämän tarkoitus on jokaisella se ja sama.- Anonyymi00029
Minusta se on juuri noin kuin kirjoitit ensimmäisessä lauseessa!
- Anonyymi00037
Mu5tasydän kirjoitti:
Ilmeisesti en tarpeeksi korostanut, että tämä on minun näkemykseni asiasta.
Tarviiko sitä omaa näkemystä sitten tuoda esiin niin voimakkaasti, tasi yleensä tuoda esiin ollenkaan.
- Anonyymi00040
Mu5tasydän kirjoitti:
Ilmeisesti en tarpeeksi korostanut, että tämä on minun näkemykseni asiasta.
Mikä se motivaatio on taustalla siinä kun haluat tuoda julkisesti esiin omaa elämäntarkoitustasi?
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mikä se motivaatio on taustalla siinä kun haluat tuoda julkisesti esiin omaa elämäntarkoitustasi?
Mikä on tarkoitus saada aikaan keskustelua.. Noh keskustelu itsessään. Sori, kun ei nyt tällä kertaa ollut aloituksessa kysymystä mukana.
- Anonyymi00044
Mu5tasydän kirjoitti:
Mikä on tarkoitus saada aikaan keskustelua.. Noh keskustelu itsessään. Sori, kun ei nyt tällä kertaa ollut aloituksessa kysymystä mukana.
Aloitus vaikutti sellaiselta että olet nyt just keksinyt elämän tarkoituksen ja tulit vaan sitä hyvin ylpeänä julistamaan palstalle. Et ollut pätkääkään kiinnostunut muiden mielipiteestä asiaa koskien. Aivan kuin olisit aloittamassa jotain uutta uskonnollista liikettä, vrt. scientologia.
Anonyymi00044 kirjoitti:
Aloitus vaikutti sellaiselta että olet nyt just keksinyt elämän tarkoituksen ja tulit vaan sitä hyvin ylpeänä julistamaan palstalle. Et ollut pätkääkään kiinnostunut muiden mielipiteestä asiaa koskien. Aivan kuin olisit aloittamassa jotain uutta uskonnollista liikettä, vrt. scientologia.
Jos olisit kiinnostunut palstalla kirjoittavista, niin tietäisit, että lähes aina aloitukseni ovat vastavuoroisia. Siitäkin on tullut noottia, kun aloituksessa kysyy. Ei teitä pysty mitenkään kaikkia miellyttämään eikä se ole tarkoitus. Sitä en sen sijaan ymmärrä, miksi hyökkäät, mutta eipä minunkaan tarvitse kaikkea ymmärtää. Olet nyt saanut vastauksesi, niin en palaa asiaan kanssasi.
- Anonyymi00058
Anonyymi00044 kirjoitti:
Onpas sinulla voyeristimies eli älöittäjä elämänmakuinen ja yhteiskunnallisesti erittäin merkittävä kärhämä päällä itsesi kanssa
- Anonyymi00059
Anonyymi00040 kirjoitti:
Täällä joku näppärää leikkivä kyselee taas palstaäijältä tarkentavia kysymyksiään hieman liioitellulla tavalla. T
- Anonyymi00060
Kieltäydyn mm kokoomuksesta nyt ainakin, kerrottakoon se tähän alkuun🥱
- Anonyymi00061
Anonyymi00037 kirjoitti:
Tarviiko sitä omaa näkemystä sitten tuoda esiin niin voimakkaasti, tasi yleensä tuoda esiin ollenkaan.
Mitä sinäkin piruparka muka tekisit, jos et saisi viisastella tälle palstasedälle ja olla teeennäisissä asetelmissa vastarannalla sen kanssa. Tuo on varmaan joku harrastus tai sen sellainen
Näinhän se on, opittua voi aina käyttää hyväkseen vaikka miten palasiksi olisi mennyt. Ylös ja eteenpäin, toipumisaikaa vähäsen ja...
https://www.youtube.com/watch?v=9CyCP-romzo'Elämän tarkoitus' on samankaltainen virheajatus kuin 'eduskunnen säveltäjä' tai 'heliumin koko'.
Ajatusvirhe syntyy siitä, että ihminen voi laatia jonkin artefaktin sopivaksi toiselle artefaktille, esimerkiksi sopivankokoisen laatikon teollisuustuotteelle. Hän sanoo silloin laatikon olevan 'tarkoitettu' tuotteelle.
Sen sijaan ei ole olemassa mitään absoluuttista tarkoitusta elämälle.- Anonyymi00030
Elämän tarkoitus.. on tehdä omasta elämästä merkityksellinen itselle sekä muille.
- Sheena Aah! Omassa elämässäni olen lopettanut elämäni tarkoituksen etsimisen. Totesin sen olevan hukattua elämää.
Kohdallani tuo tyytyväisyys on isossa roolissa. Tyytyväisenä totean, että elämäni tarkoitus on elää elämäni.
En ole pyrkinyt elämässäni koskaan mihinkään ja en ole saavuttanut mitään.. paitsi tasapainon oman elämäni kanssa. Tiedostan kuolevani. Elämän rajallisuuden.
Siksi en haali mainetta tai mammonaa, en täydellistä kroppaa tai asemaa. En yksinkertaisesti tee niillä mitään. Kuolema korjaa ja sinä päivänä kun kuolen, haluan rehellisesti tunnustaa eläneeni. Siten saan hyvän kuoleman kun sen aika sitten koittaa. Katumatta mitään.
Mikään ei ole niin arvokas lahja kuin elämä itse. Sen kun oivaltaa, ymmärtää mikä on itse kullekin tärkeää. Jokaisen on itse löydettävä se oma tarkoituksensa, sillä jokaisella on omansa.
Minun tarkoitukseni on elää tämä elämä ja sit kuolla pois. Olen tyytyväinen siihen.Sinusta saa vaikutelman, että olet mutkaton tyyppi? Sellaisten kanssa tulen toimeen oikeassa elämässä.
- Anonyymi00057
No millainen palstaäijä olisi sinun ns last ruin- mikä se on suomex
- Anonyymi00032
Elämäntarkoitus on elää. Tietenkin. 🙃
Se eläminen menee vaan välillä vaikeaksi, kun sitä miettii liian monimutkaisesti.
Jotain on aina vähän pakkokin tehdä. Syödä, juoda jne. Sitten on työt, pyykinpesut jne.
Se loppu, mikä kaikkien ylimääräisten enempi ja vähempi pakollisten jälkeen jää, vois vaan tehdä jotain mielekästä. Mä pyrin siihen, että välillä teen jotain vaan absoluuttisen kivaa. Moottoripyörällä jonnekin, vesijetillä, kelkalla tai myllään maalla jotain traktorilla. 😁
Tai sitten rusautan ananaspalapurkin auki ja tökin ananaspaloja ääntä kohden katsoen kun Rebelwerks hajoittaa hallistaan pa.kahuussin kaivurilla. 😁
Ei tähän tavallaan ihmeitä tartte.- Anonyymi00056
” Tai sitten rusautan ananaspalapurkin auki ja tökin ananaspaloja ääntä kohden katsoen kun Rebelwerks hajoittaa hallistaan pa.kahuussin kaivurilla. ” Aivan palstaäijä- sitten sinä elät ilossa monta viikkoa kun naapurille käy kehnosti, että keu keu. Ilo on otettava mistä sen saa
- Anonyymi00095
Anonyymi00056 kirjoitti:
” Tai sitten rusautan ananaspalapurkin auki ja tökin ananaspaloja ääntä kohden katsoen kun Rebelwerks hajoittaa hallistaan pa.kahuussin kaivurilla. ” Aivan palstaäijä- sitten sinä elät ilossa monta viikkoa kun naapurille käy kehnosti, että keu keu. Ilo on otettava mistä sen saa
Niin... oon palstaäijä. Ja en mä naapurin touhuista ole vastuussa. Jos sille käy kehnosti, niin onhan se harmi. Vaikka en tiedä miten se tähän liittyy?
- Anonyymi00096
Mu5tasydän kirjoitti:
Mää en nyt pysty syömään ananasta, mutta kippistän täydellä purkilla. *kippis*
Täh? Voiko ananekselle olla allerginen?
- Anonyymi00033
Elämän tarkoitus on tasan tarkkaan se minkä kukakin omalle elämälleen antaa. Sen nyt ainakin tajuan, että se eläm jota olen nyt muutaman vuoden kulutellut, ei ole ainakaan elåämän tarkoitus vaan kalliin ja arvokkaan ajan tuhlaamista vääriin ihmisiin, väärässä seurassa ja yritystä tehdä elämästä edes vähän mielekästä täysin yhteensopimattomien kanssa.
Minull todellakin kärähtää käämi, jos yksikin ukko haluaa vielä muistella kanssani nuoruuden aikoja sen sijaan, että kohtaan heitä, joiden katse on käännetty tulevaisuuteen, toiveisiin ja suunnitelmiin.Ymmärrän hyvin. Kyllähän se turhauttaa, kun toinen elää (liikaa) menneesaä. Sorrun siihen jossitteluun joskus itsekin.
- Anonyymi00055
Mu5tasydän kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Kyllähän se turhauttaa, kun toinen elää (liikaa) menneesaä. Sorrun siihen jossitteluun joskus itsekin.
Kun on norsun muisti palstasetä niin minkäs teet, korvan taa pistät aseeksi tulevaan automaattisesti
- Anonyymi00034
Mielestäni elämässä ei ole mitään tärkeämpää kuin se, että saa rakastaa ja tulla rakastetuksi. Ķaikki muu tuntuu jotenkin niin pieneltä rakkauden rinnalla, joten en keksi mikä voisi olla rakkautta parempi elämäntarkoitus.
Aletheias- Anonyymi00038
täyttä pötyä.
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
täyttä pötyä.
Ehkä sellaiselle, joka ei ole koskaan rakastanut.
Aletheias - Anonyymi00043
Mu5tasydän kirjoitti:
Rakkaus ja onnellisuus on tärkeitä asioita.
Niin ovat, vaikka aina ne eivät kuljekaan käsi kädessä.
Aletheias - Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ehkä sellaiselle, joka ei ole koskaan rakastanut.
AletheiasPäinvastoin.
Rakastanut ja rakkaudessa menettänyt arvostaa syvästi elämässä muutakin kuin rakkautta ja elämän tarkoitus ei kilpisty siihen. Itse rakkaus on laajempi ja syvällisempi kuin suhde rakkauteen.
Sivusta - Anonyymi00051
Anonyymi00045 kirjoitti:
Päinvastoin.
Rakastanut ja rakkaudessa menettänyt arvostaa syvästi elämässä muutakin kuin rakkautta ja elämän tarkoitus ei kilpisty siihen. Itse rakkaus on laajempi ja syvällisempi kuin suhde rakkauteen.
SivustaSiis hetkinen palstaäijän monologi rakkaudessa olet rakastanut syvässä kiitollisuuden tilassa syvässä? Selkee. Jee jee.
- Anonyymi00052
Anonyymi00043 kirjoitti:
Niin ovat, vaikka aina ne eivät kuljekaan käsi kädessä.
AletheiasKetkä - nuppi ja nahka vai?
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Ketkä - nuppi ja nahka vai?
Joo, alkaa olla hänessään tämä tulkiskelu
- Anonyymi00054
Oletko sinä palstaäijä mies, joka elää jatkuvasti rakkaudessa- myös kun kirjoittelet sillä kenohymiöllä, jota toiset ei niinikään monologina näe?
- Anonyymi00081
Anonyymi00045 kirjoitti:
Päinvastoin.
SivustaMikään sanomassani ei poissulje muiden asioiden arvostamista.
Aletheias
- Anonyymi00041
Aatedemokratiastako kiitollisuutta??? https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/45777654-95a0-41b1-9c28-0291f155cadb
-ilmanvaihtokoetta- Välillä täytyy pysähtyä ja ravistella itseään. On monia asioita, joista saan olla tyytyväinen ja kiitollinen. Niitä ei vaan arjenpyörityksessä aina muista ja huomioi.
On omaa henkistä kasvua, että joutuu tutkailemaan omaa sisintään ja olemaan kriittininen itseään kohtaan. Kaikki eivät tähän kykene.
Minulla sattuu olemaan aika äänekäs omatunto ja se muistuttaa välillä elämän realiteeteista.
Läheiset, omaiset ja ystävät ovat tärkeitä ja rakkaita minulle. Heitä ei koskaan saa ottaa itsestäänselvyytenä.
Elämän tarkoitus on olla "matkalla" ja kehittää omaa henkistä kasvua, sekä olla avoin, oppia uutta ja olla kiitollinen siitv mitä on. Niin hyvässä kuin pahassa.Hyvin kirjoitit. Itse kans uskon, että niiden pahojen juttujen on tarkoitus opettaa meille jotain, ainakin itsestämme.
- Anonyymi00048
Mu5tasydän kirjoitti:
Hyvin kirjoitit. Itse kans uskon, että niiden pahojen juttujen on tarkoitus opettaa meille jotain, ainakin itsestämme.
Ja mikä tämä sinun ero välilehdiltä hahmoilla pelaavan äijän monologin varsinainen funktio oli sitten tälle keskustelulle? Itse luin ensimmäisen kommentin niin, että blaa blaa blaa blaa tunne opetus kasvatus blaa blaa ilman mitään varsinaista sisältöä. Ooks jäbä joku henkisen tason voyeristi?
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ja mikä tämä sinun ero välilehdiltä hahmoilla pelaavan äijän monologin varsinainen funktio oli sitten tälle keskustelulle? Itse luin ensimmäisen kommentin niin, että blaa blaa blaa blaa tunne opetus kasvatus blaa blaa ilman mitään varsinaista sisältöä. Ooks jäbä joku henkisen tason voyeristi?
Ja huomentaa- tänäänkin on mahdollisuus oppia uutta jos tahtoa on👍
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Ja huomentaa- tänäänkin on mahdollisuus oppia uutta jos tahtoa on👍
Eikä pää vielä niin ”tiheä@, ettei sinne uutta tietoa mahu. T
Minulla on se helppous elämässäni, että tiedän absoluuttisesti mikä oman elämäni tarkoitus on. Se kuitenkin kuuluu henkilökohtaiseen elämääni, josta en tapaa palstalla puhua.
Joo, ei tänne kannata kaikkia kertoa ja jokainen vetää itse rajansa mitä kertoo. Aina löytyy niitä, jotka ilkeilee toisille.
- Anonyymi00046
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, ei tänne kannata kaikkia kertoa ja jokainen vetää itse rajansa mitä kertoo. Aina löytyy niitä, jotka ilkeilee toisille.
Tämäkin hahmosi on päässyt palstaäijä- multinikkimies trendaaviin alustalla, jonka kynnys ei ole niin kovin korkea, rekisteröity huuhaaprofiili esim riittää. TT
- Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Tämäkin hahmosi on päässyt palstaäijä- multinikkimies trendaaviin alustalla, jonka kynnys ei ole niin kovin korkea, rekisteröity huuhaaprofiili esim riittää. TT
Paraskin puhumaan huuhaasta.
- Anonyymi00101
Anonyymi00047 kirjoitti:
Paraskin puhumaan huuhaasta.
Tarkotatko että olen hyvä, ellen paras tuomaan sitä esiin ja haastamaan virheellisiä dogmeja? Sitähän se minäkin
- Anonyymi00066
Luulisi turvallisen tilan olevan missä kaksi asentajaa on yhdessä. Yksi katkoo, toinen pätkii. Käytävän huuto: ”Huoltomies!” ”Ulosotto!”
- Anonyymi00067
Eipä valjennut elämän tarkoitus viikonloppuna, mutta sen opin somen puolelta, että ilmeisesti JFK Jr. a.k.a. John John oli ilmeisen komea ja karismaattinen mies. En vain halua katsoa kyseistä uutta sarjaa, koska traaginen loppu on tiedossa. Sama oli Titanicin kohdalla.
Kaipa se olisi tärkeintä rakastaa ja olla rakastettu. - Anonyymi00080
Ihmisen elämällä eipä sillä ole mitään tarkoitusta kiva katkeamaton oravanpyörä jos ei itse luo elämälleen tarkoitusta
- Anonyymi00082
Olen jyrkästi eri mieltä.
Elämän tarkoitus on:
1) oppia tuntemaan itsensä sekä maailma ja sitten
2) käyttää sitä tietoa asiaintilan parantamiseen.
🦄- Anonyymi00083
Olen käynyt läpi helvetillisen paskamyllyn, joten maailman parantaminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Toki itselle ja rakkailleni, mutta muutoin kaikki auttamisprojektit ovat jäissä lopullisesti.
- Anonyymi00089
Anonyymi00083 kirjoitti:
Olen käynyt läpi helvetillisen paskamyllyn, joten maailman parantaminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Toki itselle ja rakkailleni, mutta muutoin kaikki auttamisprojektit ovat jäissä lopullisesti.
Siinä ei kiinnostustasi kysytä; se on velvollisuus.
Jos kysyt, kuka velvoittaa, vastaus on: itse olemassaolo.
On eksistentiaalista hygieenisyyttä poistua paikoista niin, että ne ovat poistuessa siistimpiä tai kehityksellisesti paremmassa järjestyksessä kuin saapuessa. Maapallo lasketaan tähän mukaan.
🦄 - Anonyymi00090
Anonyymi00089 kirjoitti:
Siinä ei kiinnostustasi kysytä; se on velvollisuus.
Jos kysyt, kuka velvoittaa, vastaus on: itse olemassaolo.
On eksistentiaalista hygieenisyyttä poistua paikoista niin, että ne ovat poistuessa siistimpiä tai kehityksellisesti paremmassa järjestyksessä kuin saapuessa. Maapallo lasketaan tähän mukaan.
🦄Ja huomatkaa!
Olen soveltanut tätä periaatetta tällä palstalla.
🦄 - Anonyymi00091
Anonyymi00090 kirjoitti:
Ja huomatkaa!
Olen soveltanut tätä periaatetta tällä palstalla.
🦄Hyvä näin, vaikka ei se ole aina tuntunut siltä ja järkytyksen kauhistus pahoittanut mielet.
- Anonyymi00092
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hyvä näin, vaikka ei se ole aina tuntunut siltä ja järkytyksen kauhistus pahoittanut mielet.
Nyt puhutaan feminismin määrän kasvusta ja sovinisti-incelien joukkopaosta palstalta. 🏆
🦄 - Anonyymi00093
Anonyymi00092 kirjoitti:
Nyt puhutaan feminismin määrän kasvusta ja sovinisti-incelien joukkopaosta palstalta. 🏆
🦄Se taitaa johtua enemmän tekoälystä ja palstan valvonnasta.
- Anonyymi00094
Anonyymi00093 kirjoitti:
Se taitaa johtua enemmän tekoälystä ja palstan valvonnasta.
Höpsistä. Minä olen ollut täällä kauan. Tekoäly vasta pari vuotta.
Ellei sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin keksiä perättömiä kritiikkiyrityksiä feminististä missiotani kohtaan, joka siis on jo onnistuneesti toteutettu, niin... Olisitko hiljaa. Kiitos.
Muista aiheista keskustelen kanssasi mielelläni, jos osoitat olevasi kykenevä jonkinlaiseen johdonmukaisuuteen.
🦄 - Anonyymi00097
Anonyymi00092 kirjoitti:
🦄Et ole vissiin huomannut että paennut on paljon muutakin, hienoa tosin että koet agendasi täyttyneen toivotulla tavalla.
Ja kyllä se on tyhjä tila missä parhaat kaiut äänelle saadaan, ehdottomasti :D - Anonyymi00100
Anonyymi00094 kirjoitti:
Ellei sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin keksiä perättömiä kritiikkiyrityksiä feminististä missiotani kohtaan, joka siis on jo onnistuneesti toteutettu, niin... Olisitko hiljaa. Kiitos.
Muista aiheista keskustelen kanssasi mielelläni, jos osoitat olevasi kykenevä jonkinlaiseen johdonmukaisuuteen.
🦄I smell just covert narcissism girlfriend
- Anonyymi00102
Anonyymi00094 kirjoitti:
🦄Feministinen missio (eli tieteellisten termistöjen osaamis repertuaarin esittely) yksäri tämän emoji (merirosvo)lipun alla, muun kommentoinnin suhteen jotain aivan muuta myrkkysopan hämmentämistä. T naiselta ilman emojieta
- Anonyymi00103
Anonyymi00091 kirjoitti:
Hyvä näin, vaikka ei se ole aina tuntunut siltä ja järkytyksen kauhistus pahoittanut mielet.
There must be some sort of misunderstanding, mate. Sivusta
Olen tehnyt sanat lauluun elämäntarkoitus. Sen yksi säveltäjä hyväksyi. Koska sitä ei ole vielä levytetty niin en laita sanoja tänne, mutta ajatus oli se, että linnun elämäntarkoitus oli lentää, kukan kasvaa, auringon paistaa ja ihmisen rakastaa. Ihmisenkin pitää elämässään tehdä jotakin, vaikka lentää. Jokaisen pitää kasvaa ihmisenä. Meidän tulee avustaa muittenkin ihmisten elämää niin kuin aurinko lämmittää ja mahdollistaa elämän maapallolla. Viimeisessä säkeistössä katson ylös Taivaaseen ja siellä Jumala sanoo ihmisen viimeinen tarkoitus on rakastaa.
- Anonyymi00086
Ainakaan elämän tarkoitus ei ole suostua raksa-alalle tai maanviljelijäksi, saatika kampaajaksi tai kauppaan töihin. En tiedä mistä nämä pissipäät ovat saaneet kyseiset typerät ajatukset päähänsä.
- Anonyymi00099
Onko aloittajaäijä liikaa prekaareja piirteitä sinulle? Monessa työssä on, herrathan sitä tekisi jos herkkua olis
- Anonyymi00104
Anonyymi00099 kirjoitti:
Onko aloittajaäijä liikaa prekaareja piirteitä sinulle? Monessa työssä on, herrathan sitä tekisi jos herkkua olis
Äijä en ole, mutta uskon siihen, että jokainen antaa parhaansa silloin, kun kokee työn mielekkääksi ja itselleen merkitykselliseksi. Usko pois, olen opintojen ohessa työskennellyt useammassakin duunarityössä mm. hoiva-alalla ja siivouksessa, että tasan tarkkaan erotan rahan takia tehtävän, itselle epämielekkään opiskelun oheistyön, työstä joka motivoisikdi, että on kiva työskennellä. Joiva-ala ja siivous kuuluvat Kohdallani ensin mainittuun eli satunnaiseen henkilökohtaisesti merkityksettömään " kohan jotain duunia opintojen oheen"- kategoriaan.
- Anonyymi00088
Elämä on kaaoksen kautta kulkevaa täydellisyyttä parhaillaan, kun näkee yksinkertaistenkin asioiden tuottavan mielihyvää loppujen lopuksi.
Vaikka sateenkaaren päässä voisi olla aarteita, voi myös nauttia erilaisista väreistäkin, jotka taivaalla loistavat. - Anonyymi00098
Tuskin on elämällä mitään sen kummallisempaa tarkoitusta kuin minkä itse kukin sille keksii asettaa. Universumin sivutuote eikä meidän tuntema tiede ja tutkimus ole löytänyt mitään järkevää merkitystä elämän olemassa ololle. Niin kuin me asiat nyt tiedämme, jokainen kuolee aikanaan ja lakkaa vain olemasta millään tasolla yhtään missään ja siitä hetkestä eteenpäin on aivan saman tekevää sille henkilölle vaikka häntä ei olisi koskaan ollutkaan. Vaikka koko Maapallo pamahtaisi heti huomenna tuhannen tuusannuuskaksi niin Universumi ei sitä katoa edes huomaisi.
Jätetään kuitenkin se 0.00000001% (tai muu vastaava päästä keksitty onneton lukuarvo) mahdollisuus sille SUURELLE MERKITYKSELLE koska emmehän me kaikkea todellakaan tiedä ja ole tutkineet. Mutta mitä siis ihmiseen tulee, se mikä meissä jokaisessa on ja elää ja tekee meistä meidänlaisen on vain sähkökemiallista toimintaa aivoissa ja se energia kun siellä sammuu ja hermosto lakkaa välittämästä käskyjä niin se on vain valot pois ja loppu. Mikään ei siirry mihinkään, mikään ei jatku missää. Tämä on kyllä ihan tutkittu kuolevien ihmisten aivoja kuvantaen. Vaikka sitä nyt vieläkin voidaan asiasta vääntää spiritualismeja ja "asioita joita meidän mittalaitteet ei kykene havaitsemaan" niin kyllähän tuota nyt voidaan pitää todisteena siitä, että paskaa on kaikki huuhaa mitä uskonnot ja spiritualistiset opit opettaa jostain tuonpuoleisesta ja hengen maailmoista. Sama tiede ja tutkimus kuitenkin ylläpitää tätä meidän yhteiskuntaa ja toimintaa täällä niin kyllähän me sen kautta luomme faktat.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2011398Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463954Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133140Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1332447Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin922155Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1991799Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3071069Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18855Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143785- 53729