Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
124
Kommenttia
16084
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä kävin naapurissa siivoamassa ja tekemässä poitsulle salaatin. Jotakin muutakin piti tehdä, mutta eip si huvittanutkaan. Vapaapäivä, nii vietin sen pääosin pihalla riipputuolissa. Nyt nahka punoittaa.
07.06.2026 20:51
No moi! Kuis ukkelilla hurisee? Joko harrasteet ovat vieneet kaiken aikasi?
07.06.2026 20:47
Ok. En halunnut millään muotoa asiasta tehdä sen isompaa. Rehellisesti voinen myötää etten tiennyt nepsyjen omineen tuon sanan.
Jos tökkii, niin pahoittelen, mutta en voi muutakaan.
07.06.2026 20:46
Minun mustikoissani on myös kukat. Kaksi Ainoa ja yksi Alvar. Vai olikos se toisinpäin. No viime kesänä istutin pihalleni ja epäilin selviäisikö ne talvesta. Oli aika kipakka talvi meinaan.
Ja todellakin vahtaan niitä koko kesän.. syksyyn asti.
07.06.2026 20:40
Kiitos samoin. Helppoa ja mukavaa kesää toivotan sinulle. Toivon että pääset hieman lomailemaan vastuistasi huolimatta.
07.06.2026 20:35
Diplomaattinen vastaus. Vedit pojot himaan. ❤️
07.06.2026 20:05
Niih.. kai se olisi kohteliasta. En ole itse koskaan ajatellut kysyä, haluaako joku mielipiteeni. Päin vastoin olen ollut aina sitä mieltä mielipiteistä, että aivan sama, sehän on vain mielipide.
07.06.2026 20:04
Meillä kaikilla on erilaisia rooleja. Se on luonnollista. On minullakin. On rooli äitinä ja on rooli työminä. Muun muassa. En nyt tarkoita niitä. Roolit ovat osa elämää.
Mutta sitten on myös maskausta ja feikkaamista. En kuulu someen, mutta ymmärtääkseni se on aika feikkiä hommaa. Maskataan elämää jotta se olisi "esittelykelpoista".
Minulla on nepsy jälkeläinen.. ja hän ei feikkaa mitään. Aika erilainen lähtökohta hänelläkin, mutta hän on aito. Mistä lie oppinut...
07.06.2026 19:46
Ok.. en halua taas alkaa vääntämään sinun kanssasi. Pahoittelen etten kykene sietämään sinun itseriittoisuuttasi juuri nyt. Siksi en kykene asialliseen keskusteluun kanssasi.
Jotrn jätetäänkö tähän? Kuittaat vaan tämän jotenkin nasevasti, ni ollaan taas sujut.
07.06.2026 19:38
Ostapoa lasit .. juu.
Ettei silmät kärsi. Ilman maskia hitsaaminen rikkoo simmut ja niistä tulee vettyvät ja valonarat.
Maskaatko mullekin?
07.06.2026 19:34
Kyllähän tuota on tutkittu urheilufanien avulla.
Fanit tunsivat iloa kun oma joukkue teki hyvän suorituksen vaikkapa jalkapallossa. Mutta suurempaa iloa he kokivat kun vastustaja mokasi. Eli vahingoniloa.
Kyllähän se vahingonilo on meissä kaikissa sisäänkirjattuna. Niin valitettavaa kuin se onkin.
07.06.2026 19:32
Noh.. tuo on nyt sinun analyysisi tuntematta minua henkilökohtaisesti. Et tosiaankaan ole kykenevä sanomaan minua narsistiksi tuntematta minua.
Törkeä heitto sinulta.. mutta juu hyvin odotetunlainen. Sinä kun palstakirjoituksiesi mukaisesti et ole kovinkaan realistisuuteen taipuvainen.
07.06.2026 19:22
Minä en ole yhteisöllinen. Enkä todellakaan laumaeläjä. En tarvitse ryhmän vahvistusta ollakseni minä.
Pidän heikkoutena sitä, jos minun tarvitsisi peilata toisia ihmisiä tai yrittää sopeutua. Ei sovi minulle.
Päinvastoin.. tutkitusti minusta tulisi erinomainen johtaja. En ole riippuvainen sosiaalisista normeista, kykenen itsenäisiin päätöksiin ja toimimaan päämäärän hyväksi ilman häiritseviä tekijöitä. Siihen kun vielä lisätään korkea työmoraalini ja oikeudentajuni, sekä pelkäämätön luonteeni olisin tuottava ja erinomainen siinä hommassa.
Olen ollut työnjohtajana ja tuotantopäälikkönä. Vuoroesimiehenä, vuorovastaavana, kouluttajana ja ravintolapäälikkönä. Sovin siihen hommaan, mutta en halua sitä.
Haluan tehdä työni vastaamatta kenellekkään - itsenäisesti. Ja kun työaika päättyy.. lopetan työt ja laitan työminäni paussille. En kaipaa menestystä tai kunniaa. Riittää että saan palkan jolla voin elää.
Sinun pilkkasi meni nyt ihan metsään.
07.06.2026 19:13
Niih. Tuossa olen melkein samaa mieltä kanssasi. Siis melkein.
Kyllä ne lapsetkin pahastuvat. Joskus enemmän kuin aikuiset.
Asiallisesti sanottuna asian kuin asian voi sanoa suoraan, mutta mikään ei takaa sitä etteikö toinen pahastuisi.
Se, että sanot mielipiteesi suoraan, ei kerro totuutta. Vain sinun henkilökohtaisen mielipiteesi.
07.06.2026 18:58
Juu. Olen ollut poissa. Joku siis oksentaa pahaa oloaan taas täällä.
Eli ei mitään uutta taivaankannen alla.
Noitä hyökkijöitä on ollut ajasta ikuisuuteen. Tämä nykyinen voi olla hyvinkin joku paluumuuttaja.. tai sit ei.
Kun aloitin palstalla jokunen vuosi sitten, sain aikasta paljon vastustusta je eräs aika taitava manipulaattori jäi mieleeni. Se osasi tarttua oikeisiin naruihin mistä vedellä. Kävi monen palstalaisen kimppuun ja kaikki oli naisia.
Sai joitakin hyviä kirjoittelijoita lopettamaankin. Eräs paljasti jopa henkilöllisyytensäkin todistaakseen jotakin tuolle manipulaattorille.
Itse tajusin että ainoa mikä tehoaa on tefloni. Elikkä totaalinen sivuuttaminen. Olla edes lukematta viestejä jotka aiheuttivat vain ja ainoastaan pahaa mieltä.
Mut juu, olen tosiaan ollut poissa, nii en tiedä.
07.06.2026 18:52
Kaikkien meidän onneksi.
07.06.2026 18:43
Meni pikkuisen ohi minulta. Siis se, mitä tarkoitit.
Eihän tänne kai kukaan halua tulla tappelemaan. Siis palstalle. Jos tulee, ni sillä on kyllä isompiakin onkelmia omasta takaa.
07.06.2026 18:38
Voi toki harjoitella vaikka syömään p*skaa jos joku ny sellaista haluaa.
Ei minua kiinnosta harjoitella yhteistyötaitoja tai maskaamista. Minua ei kiinnosta tulla toimeen ihmisten kanssa. Aivan yksi hailea mitä ihmiset minusta ajattelevat.
Minua ei vaan kiinnosta. Ymmärrän, että töissä olen osa tiimiä, mutta sielläkin olen ihan oma itseni ja se saa luvan kelvata. Jos ei kelpaa, niin se ei ole minun ongelmani. Simppeliä.
07.06.2026 18:34
Höh! Pikkupirulainen on lähempänä kuin suloinen enkeli. Kjäh,kjäh...
Minä näkisin meidät ennemminkin lauantaina jonkun mökin.. lue huvilan .. nuotiopaikan luona illanvietossa. Sulle soijanakkeja grillistä ja mulle lihapiirakkaa.
No juu. Kituseppas. Jatkoja sinullekin. Palaillaan.
07.06.2026 18:28
Niih.. on tuostakin sanonta.. tie helvettiin on päällystetty hyvillä aikomuksilla...
Raakana tonttiin. Arvostan tavallaan, mutta se riippuu aikasta paljon. Monestakin asiasta.
07.06.2026 17:56
5 / 805