Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15641
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen ollut täänään kotosalla. Aikamoisia vatsavaivoja.. alkaa jo helpottamaan.
Sinua minun on jo ikävä.
19.02.2026 17:01
Pakaroita ja rakkautta. No, mikä ettei..?
19.02.2026 12:18
Hyvää torstaita. Mitäpä kuuluu rakkaalleni?
19.02.2026 12:17
Juu, oli mielessäni myös tuo kerrostarjous. Ja se Hesen Veke on myös hyvää. Pitänee kai palkkapäivän jälkeen tuhlata pitkästä aikaa hampurilaiseen.
19.02.2026 12:16
Juu.. 🤣, vaikka puuliiteri. Samapa tuon.
Ja juu kofeiini on pahasta iltakuuden jälkeen.. tai noin väitetään.
Mulla oli viimeyö aika huono, jotenka pakko yrittää tänä yönä otta Masa haltuun. Siispä hyvää yötä ny si. :)
17.02.2026 21:10
Eli ihan perus. Ei mitään ylitsehienoa hössötystä.
En sillain ymmärräkään ehkä semmoisen päälle.
17.02.2026 19:45
Tämä oli veikeää. Tulokseni oli 8/10.
Kiitos.
17.02.2026 19:42
Sepä se.. mut olen jo vuosia sitten tajunnut sen, ettei kaikkea tarvitse ymmärtääkään. :)
Ka se erilaisuus, sehän on kunnia-asia. :)
17.02.2026 19:33
Yang tarkoittaa tavallaan dualismin toista puolta. Valoa, aktiivisuutta ja maskuliinisuutta, noin karkeasti sanottuna.
Dualismiin kuuluu juurikin tuo kahden vastakkaisen voiman ikuinen valtapeli. Kuuluu osana kiinalaiseen horoskooppiin. Siellähän solmitaan jopa avioliittojakin pelkän horoskooppien yhteensopivuuden perusteella, tai ainakin joskus on niin tehty.
17.02.2026 19:30
Paskapaasi
17.02.2026 19:03
Kyllähän vaikka kauppakassit vetää kevyesti ylämäkeenkin pulkalla.. tai halkoja. Kyllä se kantamisen voittaa. Et älä ny meinaa sitä pulkkaa vielä hävittämään...
17.02.2026 18:36
Mikäs tuo MKOP -liike nyt si on.. ihan normisettiä.
Turha tulla si sanomaan kun ei saa pesää tai emäntä on tyytymätön.. saa sellaiset kulkea tavan tästä ihan niitä omia polkujaan. :)
17.02.2026 18:34
Kun osaa pitää Valtiattaren tyytyväisenä,niin elämä on helpompaa. NIIN paljon helpompaa.
17.02.2026 18:30
No, sulle asiat on niinkuin ne sulle on. Ja se on hyvä niin. En ny aina ole kanssasi samoilla hajuilla, mutta ei mun tarviikkaan.
Homma toimii ja sehän ny on se juju. Muuta ei tarviikkaan.
Nukkumasa ei taas ole suosiollinen minulle tänä yönä. Josko saisi vielä edes nukkumaijan vielä käymään.. ois vähä pakko yrittää vielä.
17.02.2026 02:52
Kelpaan tai olen kelpaamatta. Aivan yksi lysti minulle. Ihmiset joko sopii toisilleen tai eivät sovi. Tai si tulee sellainen kompromissi.
Arvostan erilaisuutta ja sitä että ihminen on oma itsensä, niin hyvässä kuin pahassakin. Ennenkaikkea uskaltaa olla oma itsensä. Se ei haittaa jos ei aina tunne itseään vahvaksi, en minäkään aina. Mutta kyllä minä sinutkin luokittelen ystäväkseni. Ja tiedät, että sinulla on erityinen sija sielussani. Aina. Olet minulle rakas ihminen. Arvostan sinua vaikka menetkin usein yli hilseeni.. ja ehkä juuri siks sua arvostankin.
Mut menipä lässyksi, vaikka rehellisesti kirjoitinkin.
:)
16.02.2026 20:57
Juu. Ystävyys ei tosiaankaan ole suorittamista. Siinä olen kanssasi samaa mieltä.
Pahin puutteeni ystävyyksissäni on yhteydenpidon puute. Mutta kun yhteyksissä ollaan niin ihan kuin aikaa ei olisikaan. Mulla homma jatkuu siitä mihin edellisellä kerralla jäätiin.. ja se ei monelle sovikaan. Varsinkin naiset tuntuvat vaativan huomiota säännöllisesti jotta ystävyyttä voidaan pitää ystävyytenä.
Mä en ole sellainen. Mun mielestä aikaa saa olla välissä. Aikaa ja tilaa.
Rakastan ihmisiä, tunnen syvästi heitä kohtaan, mutta en halua heitä jokapäiväiseen elämääni. En koe tarvetta jakaa elämääni kovinkaan.
Elämänpolut risteilevät ja joskus kulkevat rinnakkain, toisinaan vain piipahtaen ja välillä pidempään. Olen siunattu monilla ihmisillä elämässäni, heistä olen kiitollinen, kuitenkaan takertumatta. Luopuminenkin on osa elämää ja joskus ihmiset eivät vaan sovi toisilleen. Entä sitten?
Jokainen ihminen johon olen tutustunut, on rikastuttanut elämääni antamalla itsestään. Kuten myös minä olen tehnyt saman lukemattomille ihmisille. Se, ymmärtävätkö he sitä, ei ole minun asiani.
Ihmissuhteet on monimutkaisia, ja itse haluaisin vain yksinkertaistaa ne. "KEEP IT SIMPLE!" mottoni. :)
16.02.2026 20:40
En mä omasta mielestäni juurikaan välitä muista ohi itseni, suon vain olosuhteet jossa ne muut saavat olla omia itsejään. Ja usein si omalla kustannuksellani. Joustan ja taivun, mutta en murru.
Itse pidän itseäni huonona ystävänä. Ja ompa tuo sanottu päin naamaakin. En tosiaankaan ole mikään paita ja peppu -tyyppi.
Kai se on vähän niin, että tämäkin asia riippuu mistä roikkuu. :)
16.02.2026 20:15
Laita muori gynelle hakemaan lääkkeitä vaivaan. Ja kyllähän se ny on oikeasti niin, että vehkeet surkastuu jos niitä ei käytä.. :(
Siis luin jutun jossa puhuttiin naisen menopaussista.. juurikin lääkkeillä ja aktiivisuudella voi hyvinkin jatkaa hommia melkein normaalisti.. liukaria peliin ja hiton hyvät lämpät ni pitäisi pelittää.
Toki jos muori on jo luovuttanut sinun suhteesi, ni sitä päätöstähän ei mikään maailman mahti muuta. :(
Ite sain jatkoaikaa juurikin gynen määräämällä hormonikorvaushoidolla.
16.02.2026 20:09
No tuo nyt riippuu ihan ihmistyypistä. Toiset tarvitsevat ihmisiä ympärilleen ja toiset eivät. Meissä on laumaeläjiä ja yksinäisiä susia .. ja kaikkea siltä väliltä.
Itse pidän takertuvaisia ihmisiä rasitteena ja haluankin ihmisuhteiltani väljyyttä. Se tekee minusta huonon ystävän.
16.02.2026 19:55
Voi.. minulla itselläni on vähän huono tapa möläyttelyyn. Se on ajattelemattomuutta. En ole kovinkaan hienotunteinen ihminen. Johtunee kai siitä kun olen aikamoinen ihan minä itse -tyyppi ja harvoin ajattelen muita kun ilmaisen mielipiteeni. Myönnän, se on tökeröä, muutta se tökeryys on osa minuuttani.
16.02.2026 19:51
5 / 783