Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
110
Kommenttia
14834
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jaa-has.. siis kuivalihaa porosta. Taidat siis olla pohjanpoikia viiksekkäitä.. ;)
29.11.2025 19:39
No tottakai uskon, mutta kernaasti saat valehdella lisää. :)
29.11.2025 19:33
Mutta juu.. aiotko olla ikinuori teini vielä kahdenkymmenen vuodenkin päästä..?
Ei muuten mutta se ei vaan mene niin.
Eikä pahalla.
29.11.2025 19:32
Pitkälle olen tuota mieltä, että itsensä hyväksyminen on niitä parhaita asioita joita voi saavuttaa.
Olen epätäydellisen täydellinen. Sillä täydellisyys itsessään on vain harha, jonka perässä ei kannata juosta.
29.11.2025 19:28
Pitääpä vilaista kunhan joutaa. Onko kyse kuivalihasta vai "kuivalihasta"?
Sinusta kun ei koskaan tiedä. :)
29.11.2025 19:25
Hyvin riiputettuna parhaimmillaan.. :)
29.11.2025 18:18
Riippuu mistä roikkuu.. minä en säily edes jääkaapissa. Jotkut uskovat ihmeisiin, minä en.
29.11.2025 17:54
Jos noin on, että olet lihaistumassa.. (?) .. niin sehän on vain hyvä juttu.
29.11.2025 17:51
Lajihan ei varsinaisesti jatkuisi, vain lajin yksi yksilö. Jos kaikki olisi samiksia.
29.11.2025 17:50
No oli miten oli, tykkään kummiskin.
Olen joskus sinusta sanonutkin että olet vähän kuin saippuapala joka lipsahtaa käsistä.
Eli sinun kanssa on mukavaa rupatella niitä ja näitä, mutta ei sinusta oikein otetta saa.
Eikä tarvii saadakaan. Sikseen.
Olet asiallinen ja se on paljon se.
Tykkään sinusta. ❤️
29.11.2025 15:36
Aika paha kyssäri.. olen mielestäni täydellinen oma itseni juuri nyt. :)
Vikoineni ja heikkouksineni.
Aikanaan kehitin itseäni määrätietoisesti, mutta nykyään olen jo hyväksynyt itseni sellaisenaan kuin nyt olen. Makaan nykyään laakereillani ja nautin olemisestani tälläin.
Vikoja ja feeluja löytyy vaikka muille jakaa, mutta en välitä panostaa niihin. Epätäydellisyyteni tekevät minusta juurikin täydellisen itseni. En siis jaksa taistella tuulimyllyjä vastaan, vaan hyväksyn itseni tälläisenään.
29.11.2025 15:25
Minä vanhenen mielelläni. Se on luonnollinen osa elämää kohti kuolemaa. En halua olla ikinuori tai elää ikuisesti. On lohtu, että elämäni päättyy aikanaan.
Vaikka rakastankin elämääni, kuolema on lohduttavaa. Se, että oikeasti tietää ja myös tiedostaa kuolevansa, auttaa elämään tässä hetkessä ja rakastamaan elämää.
Eli elämä on tässä hetkessä tärkeää.
29.11.2025 15:14
Höpsis. Jakomielisyytesi on sinulle suotu kunnia. Turhis ja Gattino.
29.11.2025 15:08
Mitä logiikkaa olla minä yli kahdeksan miljardia kertaa. Tai sinä. Tai ihan kuka vaan.
Jos se olisi minä, niin tuhoaisin itsejäni ainakin kuusi miljardia välittömästi. Miksei sitten vaikka kaikki.
Hitokseen jos joutuisin loppuelämäni olemaan vain itsejeni kanssa.. hulluksi tulisin ja tappaisin itseni ennemmin tai myöhemmin.
Elinkelpoisuus olisi aika huonoa.
Kaikki olisi aina samaa paskaa ja mitään lohtua asiaan ei olisi. Joten jos kaikki olisivat samiksia, ei olemassa tarvitsisi olla kuin yksi joka kloonaisi aina itsensä uudelleen. Mihin hittoon tarvittaisiin kahdeksan miljardia samista?
29.11.2025 15:06
No juu.. minähän olen tunnetusti pikkuisen tyhmä. Ainakin omien sanojeni mukaisesti.
Mutta oletko koskaan miettinyt jos olisimme oikeasti kaikki samiksia eli kloonaantuneita itsestämme, koko olemassaolon perusta katoaa?
29.11.2025 13:42
No, mulle tuli tunne, wttä haluan sanoa tuon minkä sanoin. Sä olet hyvä tyyppi, sulle en halua pahaa mieltä turhasta.
Vaikutat hieman herkkikseltä ja sellaisen ( jos siis olet herkkyyteen taipuvainen ) voi olla vaikeaa sietää noita myrkyllisiä matoja.
Ei olla kaikki samanlaisia, mikä on rikkaus. Erilaisuutta tarvitaan ja siksipä sen erilaisuuden sietämiskykyäkin tarvitaan kaikilta asiallisilta palstalaisilta jotta tämä meidän pulinaboximme pysyy edes sidettävällä tasolla. Eli joku raja pitää olla.
En yleensä puutu palstahäiriköiden häiriköintiin, sillä hekin ovat osa palstaa. Ei se mieluisa osa, mutta hei, ei kaikki voikaan olla mieluisaa. Sellaista elämä on.
Mukavaa päivää toivotan myös sinulle.
29.11.2025 13:36
Vai joulu"säkeissä" jos on erityisen lahjakas.
29.11.2025 09:12
No toi on jo extreemiä. 17-vuotta. Huh, huh.
Mä vaihdoin aikanaan niin ahkerasti työpaikkaa, ettei mulla ollut täyttä kesälomaa 11 vuoteen ja talvilomaa 14 vuoteen.
Ylellisyyksiä.
29.11.2025 08:51
Voi, voi. Kyllä minä vaan olen harvinaisen helppo. Sanokoon muut naiset mitä vain itsestään.
Helppoja naisiakin on olemassa. Toisin olen ollutkin pitkään avoimessa suhteessa exäni kanssa.
Nykyään olen 90% uskollinen pujikselle. Tai näin on sovittu.
29.11.2025 08:48
Hauska!
29.11.2025 08:40
5 / 742