Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
105
Kommenttia
14321
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rakenne+menee+niin+että+suhteet+osion+alla+ovat+kaikki+viestit+sinkuista+ikävään...
Joten+jos+selaa+pelkkää+suhteet+palstaa+näkee+kaikki+alalokeroiden+viestit+kerralla...
Laajempi+lukijakunta++tuolla+suhteet+osiolla.++Myös+röllejä+on+enemmän.+
Joten+se+ehdottamani+reviirin+laajennus+on+vaan+sulle+hyväksi,+sillä+sulla+mielenkiintoisia+avauksia,+ja+harvoin+menee+poistoon.
Suhteet+osiossakin+tarvii+olla+välillä+pureskeltavaa+useammaksi+päiväksi+ja+sulta+löytyy+luontaisia+lahjoja+siihen.+Pitää+kakkiaisille+olla+viihdettä+-+sirkushuveja..
27.10.2020 08:09
Mode+täällä+on+tarkkana+heti+aamusta.+
Pisteet+modelle.
Mitä+sua+mun+jutut+oikeasti+kiinnostaa..+mua+ei+ainakaan+kiinnosta+sun+jutut..+
Turhake+olet+ja+jätän+sinut+arvoosi+arvaamattomaan.+Hyvää+päivänjatkoa+ja+olkoon+päiväsi+antoisa+ja+mukava+-+täynnä+iloa+ja+onnea.
27.10.2020 07:55
No,+hyvä+jos+sait+minulle+dignoosin..+pätevyyshän+sulta+löytyy,+niin+fiksusti+kirjoitat..
Älysi+valo+oikein+häikäisee...
27.10.2020 07:43
Menes+nyt+nauttimaan+hieronnasta.+Ettet+myöhästy..+heh
27.10.2020 07:39
No+paranemisia.
27.10.2020 07:37
Palstalla+tietty.
27.10.2020 07:36
Olen+terveen+itsetunnon+omaava+aikuinen+nainen+ja+sekös+sinua+harmittaa.
27.10.2020 07:35
Eipä+tarvii+kilpailla..+ja+mulla+on+ihan+hyvä+pylly.+
Tykkään+ahteristani+enemmän+kuin+sinusta.+Se+on+asiallisempikin+kuin+sinä...
27.10.2020 07:34
Huomenta...+sä+siis+laajennat+sittenkin+reviiriäsi..+hyvä.
27.10.2020 07:31
Huomenta..+missäs+olet+ollut+kun+ei+sinua+ole+paljon+näkynyt?
27.10.2020 07:26
Kiitos+kohteliaisuudestasi.+Vaalin+sanomaasi+rakkaimpana+aarteenani..
27.10.2020 07:22
Miten+olisi..
Wau!+Se+elää+sittenkin!
27.10.2020 06:54
Olet+oikeassa+ettei+ongelmia+voi+verrata...+
Minä+olen+myös+hyvin+itsekeskeinen+ihminen,+ukon+kanssa+kerran+riideltyäni+hänen+paras+haukkumisensa+oli+että+"+sinä+olet+niin+sinä+itte"+ja+on+supliikkimiehiä...
En+näe+itsekeskeisyyttä+pahana,+ei+kaikki+voi+olla+äiti+Teresoja+joilla+ei+ole+muuta+kuin+toiset+ihmiset..+toki+se+pitää+olla+terveellä+pohjalla+ja+perustua+todellisuuteen.+
Ja+mitään+tekemistä+sillä+ei+ole+mielestäni+itsekkyyden+kanssa+-+ovat+kaksi+eri+asiaa.
Mutta+sulle+toivotan+hyvää+jatkoa+ja+en+voi+sanoa+että+törmäillään+palstalla+kun+olet+ano,+mutta+tule+ihmeessä+jutustelemaan+toistekin.
27.10.2020 06:42
Ja+huoleni+perään+totesin+että+mitäpä+se+minulle+kuuluu...
En+ole+uusi+S24+palstoilla,+olen+uusi+sinkuissa.+
Katsos+kun+en+ole+sinkku,+olen+ohittanut+tämän+palstan..+joskus+jotain+lukenut+kommentoimatta.
Palstauudistuksen+myötä+eksyin+sinkkuihin.++
Vuosia+olin+randomina+palstalaisena,+mutta+kun+nyymit+tuli+kuvioihin+rekkauduin.+Tämä+on+minun+kolmas+nikki.+Aiemmista+en+muista+kuin+yhden+jonka+salasana+hukassa...+
Mutta+älä+päätäsi+vaivaa,+mulla+on-off+suhde+palstailuun+ja+katoan+kyllä+tieltänne+pois+jossakin+vaiheessa.
27.10.2020 06:29
Jos+on,+niin+hänen+asiansa.+Eipä+tuo+ole+täällä+nytkään..
ja+vaikka+olisikin,+ei+ole+minun+murheeni,+taikka+sinun.+Itekki+ollu+täällä+24/7.+Koska+syyt..
Minulle+kenenkään+palstailut+kuuluneet+aikasemmin,+eikä+nytkään+tai+tulevaisuudessa.+Jokainen+elää+kuten+haluaa.
27.10.2020 00:04
Muumeile+ihan+rauhassa.+Kertoa+Disselle+mitä?+Nyt+ei+ymmärrykseni+riitä.
26.10.2020 23:55
Joo,+kyllä+tostakin+joku+herneen+nokkiinsa+ottaa.+Nyt+on+mun+pussauskoppineitsyys+viety..
Ding,+ding,+ding...+ja+voittaja+on+löydetty+-+se+on+Pujis...
Mutta+mä+olenkin+helppo...
26.10.2020 23:52
Nyymit+mulle+harmaata+massaa.+En+erota+teitä+toisistanne.+
Jos+olet+vanha+ystäväni+niin+teretulemast+leikkiin+mukaan.+Joku+tunniste+sun+kannattaisi+kehittää+että+erotut+massasta.+Jos+uskallat...
26.10.2020 23:46
Otan+vaeltelevan+kätesi+pois+takalistoltani.+Irroittaudun+sylistäsi+-+katson+lempeästi+silmiisi,+huultesi+aiheuttama+kihelmöinti+huulillani+ja+sanon+
Kiitos!+Nyt+mun+pitää+mennä+nukkumaan...
+ja+poistuu+pussauskopista+tyytyväisenä+suudelmaan.
26.10.2020 23:42
No+niin+on.+Lemmikeistä+tulee+hyvä+mieli,+kunhan+ne+vaan+saa+arvoisensa+elämän.+Niissä+on+iso+vastuu.++
Sä+olet+jo+niin+kokenut+konna+et+kyllä+sä+kuulut+selviytyjiin.+Niin+paljon+paskaa+takana+ja+mistä+kaikesta+olet+jo+tähän+mennessä+selviytynyt..+tuskin+tulevaisuus+voi+sua+loputtomasti+rokottaa.
Ite+selviydyin+omista+paskoista+kausistani+yrittämällä+nähdä+niitä+pieniä+positiivisia+asioita+elämässäni.+Kuten+esim.+se+juomavesi.+Olen+onnekas+koska...
Aina+jollakin+toisella+menee+huonommin+kuin+itellään.
Ku+oppii+näkemään+oman+kurjuutensa+ylitse,+sitä+joko+ymmärtää+että+miten+hyvin+omat+asiat+loppujen+lopuksi+on+tai+sit+sitä+ei+opi+koskaan.
26.10.2020 23:36
682 / 717