Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
103
Kommenttia
14273
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+hyvä+kroppaiset,+komeat+nuoret+miehet+voisivat+pitää+maskia+syndinä+ja+tanssia+striptease+tanssia+tossa+mun+olohuoneessa.+Ei+taida+tämäkään+toteutua...
26.10.2020 13:11
Aidot+oman+tiensä+kulkijat+ovat+ihania.+Niin+hyvässä+kuin+pahassakin.+Olet+onnekas+jos+sait+sellaisen+kohdata.+
Aitous+kunniaan!+
Tässä+muovin+ja+kertakäyttökulttuurin+-+ja+puhun+ihmissuhteista+-+aikana,+aito+on+katoavaa+kansanperinnettä.+Aina+ollaan+esittämässä+itseänsä+parempaa,+eikä+tyydytä+olemaan+sitä+mitä+ollaan.+
Sinunkin+elämäsi+on+varmaan+rikastunut,+kun+sait+kohdata+aidon+ihmisen..+vaikka+elämää+yhdessä+ei+ollutkaan+tarkoitettuna...
Ihminen+on+rikkaus+itsessään.+
Myös+ne+itselle+vieroksuttavat+ja+liian+erilaiset+ihmiset.
26.10.2020 13:02
Duuni+se+on+paskaduunikin...
Ei+työ+määritä+ihmistä+paremmaksi+tai+huonommaksi..+vaikka+niin+useimmat+ajattelevat.+Sellainen+on+köyhää+ajattelua,+ihan+kuin+työ+olisi+määre+joka+määrittelee+esim.+älykkyyden.+
Teen+paskaduunia,+mutta+sillä+maksaa+laskut,+
se+ei+määritä+minua+itsenäni+muuten+kuin+että+olen+työssä+käyvä.+Ja+siihen+se+jää.+
Ja+toiselle+minun+paskaduunini+on+unelmatyö..+sekin+on+suhteellista...
26.10.2020 12:05
Ei.+Työpäivä+on+työpäivä.
26.10.2020 11:44
Kirjoitan+nikilläni+ja+jos+anona,+niin+yleensä+nostan+jotain+ylös.+
Muutoin+99+%+nikilläni.++
Olen+asiapainoitteinen+-+lue+tylsä++-+kirjoittaja.+
Ja+en+näe+syytä+olla+muuta+kuin+olen,+turpiinhan+siitä+tulee,+mutta+kai+mussa+on+masokistin+vikaa..+heh...
26.10.2020 11:35
Ja+todennäköisyys+että+nämä+kohtaavat+toisensa+on+0.1%.
26.10.2020 05:37
No,+kuten+sanoin+olen+uusi.+Ja+mä+en+ota+anoista+kyllä+selkoa+sitten+millään...
25.10.2020 20:34
Jos+meinaat+sitä+kissatappelua,++niin+se+eilinen+vaan+jatkuu..+ja+jatkuu+ja+jatkuu+ja+jatkuu...
En+muuten,+mutta+olin+se+"loukattu"+jota+parkaa+hyökkäsi+joku+nyymi+puolustelemaan+ja+sit+oli+piru+irti.++Antaisivat+asian+jo+olla..+mutta+nyt+on+oikeasti+jaeltu+loukkauksia+puolin+jos+toisin+ja+hommasta+ei+tule+millään+loppua...
Pari+right-fighteriä+kinaa+siitä+että+kuka+on+oikeassa+ja+kuka+saa+viimeisen+sanan.+
Jokainen+tuon+kärhämän+viesti+putoaa+mun+laatikkoon+ja+jokaisen+olen+lukenut+eli+olen+aika+kartalla.+
Porukan+puolesta+en+osaa+sanoa+mitään+kun+olen+uusi+itsekin,+hyviä+tyyppejä+kaikki+ovat+ja+tietysti+omanlaisiaan.++Siinähän+se+hienous+piileekin.
Ei+täällä+kyllä+kande+odottaa+että+olisi+ketjut+aina+siistinä,+parempi+vaan+oppia+suodattamaan+ja+olemaan+suvaitsevainen...
25.10.2020 20:20
Villi+veikkaus+että+noin+3%+naisista+valitsee+miehen+munan+takia.+Sillä+niitäkin+löytyy...
Sitten+taas+30+%++miehistä+jää+huomioimatta+munattomuuden+takia.+Ja+tällä+en+taas+tarkoittanut+sitä+elintä...
25.10.2020 19:07
Varpushaukan+ravinto+koostuu+pienistä+ja+keskikokoisista+linnuista+sekä+pikkujyrsijöistä.+Kyllä+kuukkeli+tietää...
++
Oletko+sä+maajussi?++Ei+tarvii+kertoa+jos+et+halua.+Sillä+voihan+pellolla+pyöriä+ulkoilutarkoituksessakin.
25.10.2020 19:01
Joo..+kauniisti+sanottu.+Ja+kai+aika+osuvasti++-+varpuslaji+joka+tunnetaan+laulustaan.+
Aika+varpunen+mä+olenkin...+
Vai+että+maalainen+olet,+ei+se+ainakaan+miestä+huononna.+Täälläpäin+on+paljon+työn+perässä+muuttaneita+maalaisia+ja+ovat+yleensä+välittömämpiä+kuin+natiivit.+Eikä+katso+niin+pahalla+sitä+että+likka+tekee+miesten+töitä..+kai+siihen+on+enempi+maalla+totuttu.+
No+mutta+lintutieteilijänä+voitkin+valaista+mikä+lintu+itse+olisit?++Varpushaukka?
25.10.2020 18:43
Juu,+ja+iskä+kans.+Ne+on+yleensä+vähän+agressiivisempia.
25.10.2020 18:24
No+eipä+ole+näkyny.++Ei+edes+kaasugrilliä+kun+ydinkeskustassa+asustellaan.++Sähkögrilli+oli+pihalla,+mutta+heivasin+hemmettiin+kun+kyllästyin+sen+puhtaaksi+raapimiseen.+
Puuhellastako+sä+olet+draivisi+saanu,+kun+noin+hauskaksi+ryhdyit...+
No+mä+repesin..+kahdesti...
Noista+kurpista+sen+verran+että+en+varmasti+ole+kurppa+-+en+ole+runsaslajinen.++Enkä+siis+ole+kottarainenkaan,+olisinko+peräti+turkoosikardinaali...
Eih+nyt+ihan+sieltäkään+ääripäästä..
Pajulintu+mä+oisin..+
Mä+en+tiedä+linnuista,+mut+onneksi+on+kuukkeli...
25.10.2020 18:22
Hyvä+veto...
25.10.2020 17:52
No+minä+itseäni+leikillään+kurpaksi+kutsuin.+Ei+kuulu+tyyliini+kurpitella+toisia...
Ja+ikä+on+numero.+Tosin+määrittää+ihmistä+jonkin+verran.++
Mulla+kaksi+tosi+hyvää+miespuolista+ystävää+-+toinen+on+minua+19+v+vanhempi+ja+toinen+20+v+minua+nuorempi.+Molemmat+minulle+yhtälaisen+rakkaita+ja+tärkeitä.++Eli+ei+se+ikä+merkkaa+mitään.+Ihminen+itsessään+on+tärkeä.
25.10.2020 17:30
Minkä+ikäinen+on+kurppa?+
Jos+olet+15+vee+niin+kaikki+yli19+vee+on+kurppia.+
Kun+olet+20+niin+kolmekymppiset+on+kurppia.+
Sit+kun+30+tulee+mittariin,+toteaa+ettei+olekaan+vielä+kurppa,+paitsi+kakskymppisten+mielestä+ja+siirtää+kurppa+rajaa+sinne+45+paikkeille.
Kun+45+pämähtää+mittariin,+toteaa+että+kurpaksi+kutsuminen+on+tyhmää.
Eli+minkä+ikäinen+on+kurppa?
25.10.2020 17:12
Et+sä+tälläseltä+vanhalta+kurpalta+mitään+meiliä+haluaisikaan...+heh+
ja+en+ole+täällä+metsästämässä+kaksilahkeisia.
Tietääkseni...
25.10.2020 16:54
Parisuhteessa+on+parasta+jos+voi+olla+oma+itsensä+ja+toinen+rakastaa+silti.+Jos+aidosti+saa+olla+oma+itsensä.
25.10.2020 15:51
Juu,+first+in+first+out+on+meilläkin+tehtaalla+käytössä,+kunhan+vähän+häröilin.+
Pahoitteluni.
25.10.2020 14:41
FiFo+tuttu,+mutta+yleensä+käytetään+pilaantuvien+tavaroiden+kanssa...
Ei+kai+sun+kalsarit+siihen+kastiin+mee?
Ja+noista+rintsikoista+sen+verran+tiedän+etten+käytä+niitä...
25.10.2020 14:29
683 / 714