Nuoret naiset voisi

Anonyymi

askarrella koronamaskeista stringit itselleen ja sitten esiintyä miehille niissä.

38

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja miksihän ihmeessä he niin tekisivät?

• Anonyymi

Piristääkseen miesten mieltä pimeänä syyspäivän.

• Anonyymi

Mitä jos on muu sukupuolinen jolla ei ole pimppiä eikä kikkeliä niin niitäkin ilmeisesti on ja he ei kiihotu naisista eikä miehistä eikä koskaan selviä kumpaa sukupuolta ovat ja ovatko edes ihmisiä vai kuuluuko eläin vai kasvikuntaan eli voivat olla esim horsma kukka sukuun

• Anonyymi

Just. Jos siitä lähetään, ettei ole maskia kummempaa esiintymisasua varaa heittää, niin eipä taida olla askartelun väärti.

• Anonyymi

Se olis vaan vähän niinkuin teemaan sopiva kevennys.

• Anonyymi

Oikeassa olet parempi kun on ilman eli on alasti sopii minulle

• Anonyymi

Ja sinä voisit askarrella sellaisen maskin turpasi eteen ettei sinusta pääse puhuessa kuin pöllähdys.

• Anonyymi

Miksei ne ostais stringejä silloin? Vai ostaako alottaja ruuvimeisselin, kun tarttee vasaraa.

• Anonyymi

Sehän olisi ajankohtaiseen aiheeseen liittyvää seksikästä huumoria.

• Ja hyvä kroppaiset, komeat nuoret miehet voisivat pitää maskia syndinä ja tanssia striptease tanssia tossa mun olohuoneessa. Ei taida tämäkään toteutua...

• Anonyymi

Panettaako joskus? Jos usein sinulla on ongelma:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Panettaako joskus? Jos usein sinulla on ongelma:)

AsianVierestä

Kyllähän sitä aina välillä, mut ei kai se ongelma ole. Panemallahan siitä pääsee.. ja jos ei pääse panemaan niin .. kyll sä tiedät miten homma menee...
        Hätä keinot keksii.

• Tuota on ehdotettu nyt varmaan se parikymmentä kertaa viimeisten parin viikon aikana töissä asiakaskunnan leidien toimesta. Ja kun en ole mieheksi mikään näyttävä pakkaus, niin mietinpä vaan, että millaista tekstiä ne oikeasti näyttävät miehet saavat kuullakseen 8)

Ja joo, ei ole ne ehdotukset konkretisoituneet töissäkään. No vielä :D

• Anonyymi

Mitä ikäluokkaa pirpana itse edustaa?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ikäluokkaa pirpana itse edustaa?

Ole sen ikäinen, että kurpaksi kutsuminen on jo tyhmää.. viitaten yhteen aikaisempaan keskusteluun...

Näytän 36- 38 ikäiseltä, nuoremmaksikin on luultu.. henkinen ikäni jossain 78- 82 kieppeillä.
        Edellinen rakastajani oli 23 vuotias ja paras ystäväni on 64 vuotias. Poikani on 24 ja sain hänet 21 vuotiaana. Ikä ON vain numero...

Kelpaako ?

• Anonyymi

Tosiaankin osa maskeista muistuttaa syndiä, mikä ei ole hyvä juttu.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Ole sen ikäinen, että kurpaksi kutsuminen on jo tyhmää.. viitaten yhteen aikaisempaan keskusteluun...

Näytän 36- 38 ikäiseltä, nuoremmaksikin on luultu.. henkinen ikäni jossain 78- 82 kieppeillä.
        Edellinen rakastajani oli 23 vuotias ja paras ystäväni on 64 vuotias. Poikani on 24 ja sain hänet 21 vuotiaana. Ikä ON vain numero...

Kelpaako ?

Vartalokuvan jos laitat niin arvioidaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Vartalokuvan jos laitat niin arvioidaan.

Minä en vilauttele...

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kelpaako ?

Etkö kirjoittanut olevasi pyörätuolissa ja että tyttäresi onmkuolemansairas?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kelpaako ?

Etkö kirjoittanut olevasi pyörätuolissa ja että tyttäresi onmkuolemansairas? Lllllll

• Anonyymi kirjoitti:

Etkö kirjoittanut olevasi pyörätuolissa ja että tyttäresi onmkuolemansairas?

Nyt olet tulkinnut väärin. Olen ollut pyörätuolissa, mutta parantunut. Kuntoutunut. Ja ei mulla mitään selkäydin vammaa ole ollut.
        Ja toisekseen mulla on poika, ei tyttö. Eikä ole kuoleman sairas.. parantumattomasti sairas.

Noin niinkuin korjauksena jos sillä mitään väliä.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Nyt olet tulkinnut väärin. Olen ollut pyörätuolissa, mutta parantunut. Kuntoutunut. Ja ei mulla mitään selkäydin vammaa ole ollut.
        Ja toisekseen mulla on poika, ei tyttö. Eikä ole kuoleman sairas.. parantumattomasti sairas.

Noin niinkuin korjauksena jos sillä mitään väliä.

Teillä kummallakin on parantumaton sairaus?

• Anonyymi kirjoitti:

Teillä kummallakin on parantumaton sairaus?

Kyllä juur näin. Ja näin olen kirjoittanut.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kyllä juur näin. Ja näin olen kirjoittanut.

Kävitkö tarkistamassa?

• Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö tarkistamassa?

Ei tarvii, olen mitä olen.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Kannattaa laittaa ylös ettet puhu itseäsi pussiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa laittaa ylös ettet puhu itseäsi pussiin.

Mielipiteeni muuttuvat jatkuvasti niiden muokkautuessa, mutta minä olen mitä olen.

• Anonyymi

Ne vois tanssia kanssa niissä maskistringeissä.

• Anonyymi

Hyvä idea!

• Anonyymi

Sopii vain hoikille naisille.

• Aattelitko sitten ottaa ne kertaalleen uusiokäytetyt maskit vielä kerran alkuperäisen tarkoituksen mukaiseen käyttöön?

• Anonyymi

Vois kyllä.

• Anonyymi kirjoitti:

Vois kyllä.

Mmmhmhm, alan päästä kärryille :)

• Anonyymi

Oisko tällä viikolla maskistringien esittelyä?

• Anonyymi

Sitten itse tussillakin kirjoiteltu kirurgimaskin päälle: KORONA-MAX. mask kuin maks.

• Anonyymi

Maskiin kirjoittaa kuin elokuvasta, MAD MASK, MAD MAXI, maksimimaski, hullu maski; MAD MASK.

• Anonyymi

Joo mielikummitus hyökkää joskus aina ajatuksista päälle... Mad Max's Special Masks.

• Anonyymi

Hyvä idea. Jotain hyvää koronassakin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      18
      2572
    2. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      208
      1909
    3. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      59
      1589
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1521
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      49
      1446
    6. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      198
      1289
    7. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1216
    8. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1105
    9. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1015
    10. Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !

Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako
      Mikkeli
      136
      878
    Aihe