Vapaa kuvaus

Pieni taivaankannen maalari.

Aloituksia

124

Kommenttia

16084

  1. Ihan hyviä huomioita sinulta. Ei tosin nyt osu eikä uppoa ensipuraisulla.

    Minä olin kiltti ja huomaavainen, helppo lapsi kunnes opin ettei se kannata.
    Kasvoin vanhaksi liian nuorena, taistelin itseni eheäksi joka kerta kun minut oli rikottu.

    Olen hyvin pienestä pitäen ollut erittäin itsenäinen enkä koskaan ole rakentanut identiteettiäni muiden varaan. En ole tarvinnut hyväksyntää koskaan. Kenenkään.

    Sinä koet vuorovaikutuksen tärkeäksi, minä en. Asenteessasi on korjaamista, sillä me emme ole samanlaisia.

    Eilen minulla oli sellainen fiilinki, että haluan ravistella muita ja olla töykeä. Sattui sitten noita hymistelijöitä sopivasti olemaan palstalla.
    Esmes sinä itse.

    Kyökkistelysi ärsyttää minua pikkaisen, siksi koska luulin sinua fiksummaksi ihmiseksi. Mutta mielipiteen vapaus sinullekin. Yksi hailee mitä sinä kuvittelet minusta.

    Rehellisesti myönnän, että halveksin ylimielisiä ja itseriittoisia ihmisiä. Poden suorastaan pahoinvointia kun joku alkaa puhumaan hyvistä käytöstavoista.
    Varsinkin kun nuo puhujat yleensä eivät anna mitään ihmisarvoa muille kuin kaltaisilleen.

    Tosiasiassa minulla on auktoriteettiongelma. En kykene kunnioittamaan ihmisiä jotka kuvittelevat saavansa kunnioitusta jonkin satunnaisen ominaisuutensa takia. Olettavat saavansa sen.
    Minun arvomaailmassani jokainen on tärkeä, poislukien ne jotka asettavat itsensä muiden yläpuolelle.

    Minä olen hyvin kiltti ihminen ja se on piirre jota vastaan taistelen tietoisesti, sillä kiltit syödään elävältä. Se on defenssi ja vaikuttaa käytökseeni.

    Minulla nyt vain sattui olemaan ärripurripäivä eilen.
  2. Todennäköisesti.