Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
118
Kommenttia
15641
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiva testi oli. 8/10 oli tulokseni. Kiitos testistä.
15.02.2026 15:03
Multakin, vaikka ihmistä vain etäisesti muistutankin. :)
08.02.2026 12:41
Kaino Vieno Keinovaginamies.
🤣 reps..
Päivän naurukiintiö saavutettu.
08.02.2026 12:39
Öhöm.. minun ovisilmäni on niin korkealla, etten yletä siihen ja muutoinkin näkisin sieltä vain seinää.. :)
Huvinsa kullakin. Vanhaan aikaan kun yläkerrassani asui Kirsti-mummeloinen, vein hänelle aina leipomuksiani. Pullaa ja keksejä, mitä milloinkin. Mielestäni se jaettu ilo on paras ilo. Kirsti oli aina hyvin iloinen.
08.02.2026 12:18
Kaino..?
07.02.2026 14:58
Siinähän ne menee astianpesukoneen täytteenä. Yksi hernaripurkki tai pari tonnoa.. ei pilaa luontoa .. :)
07.02.2026 14:54
Sekajätteeseen sulkijat .. sekajäte poltetaan ja muovi palaa pois. Sekajätteestä noin 2 prossaa menee kaatopaikalle.. joten .. :)
07.02.2026 14:50
Noh.. sokeritonta kolaa mä lantraankin rommilla. Onhan nuo mun sokerit olleet sen verran kakkostyyppiin viittavia.
Onnekseni maksa ei pauku enää. Ottivat multa tietämättäni myös jonkun alkoholin kulutusta mittaavan verikokeen kun maksa poksui.
Tulos oli se, että ole kohtuukäyttäjä, mikä ei selittänyt maksa-arvojani.
Sain sen poksumisen loppumaan kun lopetin erään unen tuottoa lisäävän lääkkeen. Ei siis johtunu alkosta lainkaan.
06.02.2026 18:09
Rahaton ja kunniaton simiti ilman kalsareita.. sen kun näkisi niin siinäpä olisi kummasteltavaa.
Kuis sinä olet jaksellut?
06.02.2026 17:59
Minä toteutin jo ja täytin lasini rommikolalla. Joten virtuaalinen kippis sinullekin. Nauti salilla reuhtomisesta. Minä lööböilen si sunkin puolesta.
Olen ansainnut rentoutumiseni.
06.02.2026 17:54
Bitcoin-pieru? Fartti?
06.02.2026 17:52
Oih.. pitäisiköhän meidän ottaa mallia boistobotista. Naukku perjantaipullosta..? Kyllähän tässä voisi kai yhden rommikolan vetäistä huiviin. Sinä tosin taisit olla punaviini-ihmisiä .. vai muistanko väärin?
06.02.2026 17:45
Heh.. sinähän varsinainen olet. Se persjantai oli otsikossa, siksi kai lähtikin niin nopeasti.
Onhan se hittolainen vieköön kumma homma jos ihan kieli keskellä suuta pitää koko ajan kirjoittaa.
Mielestäni poistobotilla on pipo turhan kireällä. :)
06.02.2026 17:38
Juu .. huomasin persikat. Vellikello oli tulvillaan niitä.
06.02.2026 17:29
Juu, minäkin tykkään lajitella jätteeni. Pahvit ja kartongit menee keräysastiaan, samoin metallit ja lasit. Muoville meillä on oma jätesäiliönsä. Bio erikseen. Sekä paperi.
Sit meidän taloyhtiössä on vielä se kuivajätepönttö, jonka uskoisin olevan juurikin tuo sekajäte. Ei sitä minulla juurikaan tule, ehkä pikkupussillinen keittiöstä ja vessasta kertaalleen kahteen viikkoon.
Akut, paristot, liimat, elektroniikkajätteen yms pystyn kierrättämään työpaikalla.
Sekajätteeseen minulla menee lähinnä ne osat joissa on kahta materiaalia, esmes lääkkeiden läpipainopakkaukset. Ja tietty sellainen materiaali joka ei kelpaa kierrätykseen likaisuutensa tai muun ominaisuutensa takia. Rikkoutuneet juomalasit esimerkiksi kuuluu sekajätteeseen.
Säilykepurkit pyöräytän normi astianpesukoneessa muiden astioiden kanssa ennen kierrätystä. Toki poistan paperisen lipareen jos sellainen on päällä.
Kierrätyksestä annan itselleni arvosanaksi varmaankin 8 miikka, sillä voisin toki parantaa joissakin asioissa.
Töissäni oikeasti kierrätetään ja siitä tykkään. Sitä voi nähdä pikkuisen vaivaa jotta kierrätys onnistuu paremmin. Vastaanotetuista lavoista me kierrätämme kelmut ja itse poistan paperiset lärpäkkeet kierrätettävästa muovista jotta matsku olisi mahdollisimman puhdasta.
Pienillä teoilla voi olla suuri vaikutus. Eli tunnustaudun itsekin kierrätysnatsiksi.
06.02.2026 17:20
Jos jätät, niin ikävähän sinua tulee.
06.02.2026 16:37
Kiitos.
Kaikkihan meistä ei voi olla kaltaisiasi kauniita amatsoneja.
Pitää olla kaltaisiani harmaavarpusiakin. :)
05.02.2026 20:31
Zen.
Mä oon ydinpommeistan huolimatta ihan lunki. Kunnes sit räjähdän.
Mut juu. Gotta go. Uteliaisuus, se on syntiä.. heh. Ei vaineskaan.
05.02.2026 18:53
Tilastoit..?
Tuo pilaa mielikuvani sinusta.
05.02.2026 18:45
Mulla läikkyy usen kanssa yli. Se jokapäiväinen lätinä.
Ole siinä sitten kun ydinpommit paukkuu pään sisällä ja vaan hymyilet ja nyökkäät ystävällisesti.
Voi ..... mitä paskaa.
05.02.2026 18:42
7 / 783