Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
114
Kommenttia
15391
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Rohkea+veto,+joten+hannaan+ja+jätän+kertomatta+kenelle+omistaisin+biisin..
https://youtu.be/MfUb8_g6pgw
15.11.2020 17:52
Kiitos+kaunis.+Ensimmäinen+onnittelija..++25+v+pitkä+aika..+viime+kesänä+oli+exän+kanssa+juttua+et+mentäisiin+naimisiin+ja+se+tuntui+silloin+järkevältä+ratkaisulta..+JÄRKEVÄLTÄ!++
Ei+naimisiin+mennä+järkisyistä...
Mikäs+lemmikki+se+sinulla+on+ku+riittää+sosiaaliseksi+seuraksi?
15.11.2020 17:49
Hyvää+ruokahalua..
15.11.2020 17:22
Johan+ne+on+kelvannut+aiemminkin,+miksipä+ei+uudelleenkin..++parta+on+mulle+turn+off,+mutta+sänki+ei+haittaa..
15.11.2020 17:16
Suutelointi+on+kivaa,+tottakai+haluaisin...
15.11.2020 16:52
Juu+siihen+vapauteen+minäkin+haluan..+kaipaan+sitä+jo+paljon.+Kun+olen+ilmoittanut+ystäville+ja+työkavereille+erosta,+ensimmäinen+reaktio+on+että+ottavat+osaa,++ihan+niinkuin+se+olisi+minulle+joku+tappio..+me+ollaan+oltu+jo+niin+kauan+yhdessä,+että+ero+tuli+heille+yllärinä..+mä+olen+ihan+sinut+sen+kanssa.+
Tilanteessa+on+yksi+voittaja+ja+se+olen+minä.
15.11.2020 16:50
Yritys+on+pirun+kova..+muutto+omilleni+joulukuussa,+mutta+poitsu+saattaa+änkästä+kylään+uutena+vuotena..+pitänee+sanoa+että+mene+isällesi..+ja+voipi+muuten+toimia..+ku+vaan+suoraan+töksäyttäisi+et+haluan+kiitos+olla+yksin.
15.11.2020 14:29
Hyvät+sulle..+kun+tunnet+itsevarmuutta+ja+hyvää+oloa+itsenä+olemisessa,+se+näkyy..viehätysvoimasi+kasvaa.+Mikään+ei+ole+niin+viehättävä+kuin+itsevarma+ihminen..+ihan+sama+mitkä+ne+ulkoiset+puitteet+ovat.++Jos+se+vaatii+laihduttamista+niin+sit+se+vaatii.++Kunhan+sulla+on+hyvä+olla+sellaisena+kuin+olet.+
Minun+mielipiteeni+vain..
15.11.2020 14:14
Hartain+toiveeni,+että+saisin+olla+yksin,+mutta+tokkopa+toteutuu..
15.11.2020 14:08
Ei+ole+noloa..+ihastua+voi+niin+monella+tapaa.+
Minä+ihastuin+erään+palstalaisen+tyyliin+kirjoittaa..+en+ehkä+kylläkään+siihen+palstalaiseen,+mutta+hänen+tyyliinsä..+
Minä+olen+muutoikin+sellainen+hepsankeikka+että+ihastun+kaikkeen+mennen+tullen..++enkä+pelkää+myöntää+sitä+itselleni.+
Eli+ei+ole+noloa.
15.11.2020 14:06
Juu,+omistan+kahdet+toppahousut..+heti+menee+päälle+kun+pakkasta+tulee..+eipä+tarvii+palella+ku+dösää++venailee..
Toppikset+ihan+kymppi..+ei+vaan+ole+pakkasia+näkyny+täällä+etelässä+vähiin+aikoihin..
15.11.2020 10:35
Juu+stayupit+saa+omankin+olon+tuntemaan+sexyksi..+varsinkin+halkiollisen+mekon+kanssa..+no+mussa+on+vähän+paljastelijan+vikaa..+tai+no+ehkä+tavanomaista+enemmän..+en+vällää+muiden+mielipiteistä..+olen+mitä+olen+ja+jos+ei+kelpaa,+nii+ihan+se+ja+sama..+
En+kuitenkaan+tälläydy+ja+laittaudu+kuin+tilanteisiin..+muutoin+ole+luomuna+ja+villasukka,+tuulipuku+ihminen.+Käytännöllisyys+ja+mukavuus+on+tärkeintä..+mut+ei+mua+haittaa+sukat..++paitsi+jos+ne+on+jalassa+saunassa..+heh..
15.11.2020 10:22
Minua+ei+vaivaa+sukat..+ei+niitä+välttämättä+kerkeä+ottamaan+poies+siinä+intohimon+pyörteessä.++Epäoleellinen+asia...+kylläpä+eräs+mies+jopa+pyysi+kerran+että+jätän+stayupit+jalkaan...+olivat+entiset+sen+jälkeen..++
Muutoinkin+olen+vilukissa+ja+villasukat+kulkee+aina+matkassa,+jopa+etelänmatkoilla+mukana..+ei+paleleminen+ole+kivaa..
15.11.2020 10:07
Kyllä+noitakin+löytyy..+itse+tunnen+pari,+mutta+ovat+varattuja..+onnellisesti.++Happy+wife,+happy+life+miehiä.++Ja+voi+sitä+rakkauden+määrää..
15.11.2020 09:47
Elämä+on+lyhyt+-+nauti+siitä.
Se+lähinnä+tulisi+mieleen.
15.11.2020 09:16
No+olipa+mukava+taas+hööbäillä+kepeitä+kanssasi..+ny+pitänee+toivottaa+hyvää+yötä..+raskaat+2+vkoa+töitä+ja+12-14+h+työpäivillä.++Ensi+viikolla+taas+jatkuu+ylityöt+-+pakko+levätä+että+jaksaapi.
14.11.2020 22:59
No,+se+kai+ihan+normia+ukkeleilla..+olet+siis+terve+heteromies..+
Ja+olen+minäkin+saanut+tanssipareilleni+joskus+liikehdintää+punttiin,+mikä++ei+noin+julkisesti+ole+kiva+juttu.++Siksi+kaikki+ei+tykkää+siitä+liian+liki+tulemisesta..
14.11.2020 22:42
Lattareita+vähän+olen+tanssinut+kursseilla..+myös+lambadan+perusteita.+Kiva+ja+intiimi+tanssi.++Nuorempana+menikin,+
nyt+tekisi+tiukkaa.+
Parin+kanssa+erittäin+eroottisesti+latautunut+tanssi,+sillä+minulla+ylettyvyys+sen+verran+pienempi,+joten+joudun+paritanssissa+tulemaan+liki+eli+ihan+iholle+ja+siitäkin+huolimatta+joudun+pyytämään+partneria+ottamaan+lyhyitä+askelia.+Kokoero+nääs..+
Toiset+tykkää+ja+toisten+mielestä+taas+menen+liian+liki...+
Mielestäni+kylläkin+paritanssi+on+kontaktilaji.
14.11.2020 22:30
No+vaikka+kokkailusta..+
Omistan+luistimet,+mutta+en+ole+käynyt+jäällä++20+vuoteen..++enkä+ollut+nuorenakaan+hyvä+luistelija..+nykyään+tasapaino+sen+vertaa+huono,+ettei+musta+olisi+sulle+jäätanssipariksi..++ajatus+kiehtoo,+mutta+jätän+suosiolla+väliin..+mä+tanssin++parketilla...+tai+siis+ketkutan..
14.11.2020 22:08
No+voisin+kyllä+opettaa+yhtä+sun+toista+pikkukivaa,+mutta+en+kyllä+tanssimaan..+vaatii+vähän+enemmän+kuin+mihin+minä+pystyn..+
Mutta+olet+jo+nyt+tähtiainesta..+tai+niin+uskon.
14.11.2020 21:54
722 / 770