ihastua palstalaiseen?
-virolainen raksamies-
Onko noloa
81
92
Vastaukset
Ei minun mielestä. Ihmiseen voi ihastua niin monin tavoin ja erilaisissa ympäristöissä.
- Anonyymi
*Alrunan klopottimet*
=D Anonyymi kirjoitti:
*Alrunan klopottimet*
=DAllulla oli mageet popot, muistankohan oikein jos sanon kunnon gootti kengät. :)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Allulla oli mageet popot, muistankohan oikein jos sanon kunnon gootti kengät. :)
Häipyikö Allu Miehen logiikasta siksi, kun hänelle selvisi, että Pete olikin Jazuli? Vai selvisikö se edes hänelle koskaan?
Anonyymi kirjoitti:
Häipyikö Allu Miehen logiikasta siksi, kun hänelle selvisi, että Pete olikin Jazuli? Vai selvisikö se edes hänelle koskaan?
Luulen, että se Allun nimittely ja syyllistäminen ajoi hänet pois. Ihmiset niin mieluusti heittelee kivillä tietämättä mitä oikeasti tapahtuu ja se on tasan vain niiden kiviä heittävien ihmisten vika, ei niiden kenen päälle ne kivet heitetään. Se mitä oli kulissien takana juttua ei kuulu muille.
Anonyymi kirjoitti:
Bonus kysymys, tiedätkö sinäkään kuka on Jazuli? Vai oletatko enemmän kuin tiedät?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Luulen, että se Allun nimittely ja syyllistäminen ajoi hänet pois. Ihmiset niin mieluusti heittelee kivillä tietämättä mitä oikeasti tapahtuu ja se on tasan vain niiden kiviä heittävien ihmisten vika, ei niiden kenen päälle ne kivet heitetään. Se mitä oli kulissien takana juttua ei kuulu muille.
Häipyikö Lilliskin siksi, kun hänelle selvisi, mikä sinä olet? Olitko edes oikeasti ihastunut vai esititkö?
Anonyymi kirjoitti:
Häipyikö Lilliskin siksi, kun hänelle selvisi, mikä sinä olet? Olitko edes oikeasti ihastunut vai esititkö?
Häipyikö Lilliskin siksi, kun hänelle selvisi, mikä sinä olet?
- En voi puhua toisen puolesta, oletan kuitenkin syyn poistumiseen olevan mukavemman ilmapiirin kaipaaminen ja ihmissuhteet.
Olitko edes oikeasti ihastunut vai esititkö?
- Olin oikeasti, mitäpä sitä esittämään tai kieltämään.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun lähtöni ei liittynyt mitenkään Janiin.
....🧚♀️....
- Anonyymi
Miksi ihmeessä olisi?
Tietysti voi kuitenkin olla niin, että ihastuu enemmän omiin mielikuviin palstalaisesta kuin hän oikeasti on. Ei ole noloa.. ihastua voi niin monella tapaa.
Minä ihastuin erään palstalaisen tyyliin kirjoittaa.. en ehkä kylläkään siihen palstalaiseen, mutta hänen tyyliinsä..
Minä olen muutoikin sellainen hepsankeikka että ihastun kaikkeen mennen tullen.. enkä pelkää myöntää sitä itselleni.
Eli ei ole noloa.- Anonyymi
Eli sinusta ei saa luotettavaa hyvää kumppania mutta pettäjän saa eli rakastut kaikkiin miehiin ja missä ja koska vain eli olet semmoinen tyttö
Anonyymi kirjoitti:
Eli sinusta ei saa luotettavaa hyvää kumppania mutta pettäjän saa eli rakastut kaikkiin miehiin ja missä ja koska vain eli olet semmoinen tyttö
Minusta ei saa luotettavaa ja hyvää kumppania. Luotettavan ja hyvän ystävän minusta saa... kumppaniksi ei ole mitään tarkoitusta ryhtyä kenellekään. Olen jo ollut 25 vuotta kumppani, riittää tälle elämälle.. loppuelämän ajattelin antaa virran viedä.. mennä sinne minne tuuli vie..
Ja väärin, en rakastu kuin yhteen mieheen kerrallaan... se kauanko sitä kestää, onkin ihan toinen asia..
Ja kyllä ... olen sellainen nainen...- Anonyymi
Ehdota Disselle trefffejä niin se tulee tuulispäänä lähimmälle absille, sittenhän näet miten ne palstajutut kohtaa todellisuuden.
-harmiseikir- Anonyymi kirjoitti:
Ehdota Disselle trefffejä niin se tulee tuulispäänä lähimmälle absille, sittenhän näet miten ne palstajutut kohtaa todellisuuden.
-harmiseikir-Josko mä järkkäisin teille sokkotreffit?
Tehän täällä härkitte koko ajan toisianne..
Disse tuskin on kiinnostunut minusta. En elättelisi toiveita sen suhteen..
Ja ymmärtääkseni Dissellä on jo se verhonvirkkaaja.. joku nainen taas kuvioissa..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Minusta ei saa luotettavaa ja hyvää kumppania. Luotettavan ja hyvän ystävän minusta saa... kumppaniksi ei ole mitään tarkoitusta ryhtyä kenellekään. Olen jo ollut 25 vuotta kumppani, riittää tälle elämälle.. loppuelämän ajattelin antaa virran viedä.. mennä sinne minne tuuli vie..
Ja väärin, en rakastu kuin yhteen mieheen kerrallaan... se kauanko sitä kestää, onkin ihan toinen asia..
Ja kyllä ... olen sellainen nainen...Onnea uralle ja onnea uuden ammatin valinnasta niin ystävyys tai rakkaus kestää aktin verran tai siihen asti mihin maksettu ja toivottavasti saat paljon ystäviä eli onnea urallesi
Anonyymi kirjoitti:
Onnea uralle ja onnea uuden ammatin valinnasta niin ystävyys tai rakkaus kestää aktin verran tai siihen asti mihin maksettu ja toivottavasti saat paljon ystäviä eli onnea urallesi
Jaa että vapaamielinen nainen olisi heti maksullinen.. köyhää ajattelua.. kateellisen panettelua tai vastaavaa.
Miehet valittaa kun naiset on nirsoja, pihtaa ja kitisee että maailma olisi parempi paikka jos naiset suhtautuisivat kuin miehet..
No kun jos nainen on vapaamielinen niin katkerat emännät hyökkää heti kimppuun moralisoimaan.. mutta kiitos mielipiteestäsi - noteerattu, mutta jää ilman huomiota.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jaa että vapaamielinen nainen olisi heti maksullinen.. köyhää ajattelua.. kateellisen panettelua tai vastaavaa.
Miehet valittaa kun naiset on nirsoja, pihtaa ja kitisee että maailma olisi parempi paikka jos naiset suhtautuisivat kuin miehet..
No kun jos nainen on vapaamielinen niin katkerat emännät hyökkää heti kimppuun moralisoimaan.. mutta kiitos mielipiteestäsi - noteerattu, mutta jää ilman huomiota.Onnea vapaamieliseen elämääsi ja toivottavasti olet onnellinen ja vuoden päästä onnellinen ja ylpeä tekosista ja toivotaan että tinderissä käy flaksi ja miehiä riittää
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Josko mä järkkäisin teille sokkotreffit?
Tehän täällä härkitte koko ajan toisianne..
Disse tuskin on kiinnostunut minusta. En elättelisi toiveita sen suhteen..
Ja ymmärtääkseni Dissellä on jo se verhonvirkkaaja.. joku nainen taas kuvioissa..Kyllä ihan selvästi disseä kihelmöi päästä treffeille. Voisit sitten pujiksenkin kanssa sopia treffit ja valkkaisit niistä vaikka molemmat. Pujiksesta en tiedä sopisiko hälle semmoinen mutta disse ainakin olisi varmaan valmis vapaaseenkin suhteeseen.
-harmiseikirj- Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan selvästi disseä kihelmöi päästä treffeille. Voisit sitten pujiksenkin kanssa sopia treffit ja valkkaisit niistä vaikka molemmat. Pujiksesta en tiedä sopisiko hälle semmoinen mutta disse ainakin olisi varmaan valmis vapaaseenkin suhteeseen.
-harmiseikirj-No, no.. mistäs sä Dissen noin tarkkaan tiedät..
Ny harmisetä meni väärälle tontille.. miksi minä kaksi miestä valitsisin.. tai no on mulla ollut kolmekin kierroksessa samaan aikaan.. mutta se oli sinkkuaikoina... ai mut joo..
Mä olen taas sinkku...
Ja Pujiksen kanssa ollut intiimimpää kanssakäymistä kuin Dissen.. tää on salaisuus, mut mä kerron sulle.. mä olin Pujiksen kanssa pussauskopissa.. ja kivaa oli..- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihan selvästi disseä kihelmöi päästä treffeille. Voisit sitten pujiksenkin kanssa sopia treffit ja valkkaisit niistä vaikka molemmat. Pujiksesta en tiedä sopisiko hälle semmoinen mutta disse ainakin olisi varmaan valmis vapaaseenkin suhteeseen.
-harmiseikirj-Miten Harmis jos vain kertoisit kaikille mitä itse tunnet Pikku-pirpanaa kohtaan ja jätetään muille pojille mahdollisuus kertoa omistaan:)
On helkkarin luonnollista jos nainen haluaisi kainalon heti eron jälkeen. Tuon kainalon antavankin tulee ymmärtää ettei nainen etsi muuta kuin tunnetta. Elämän järkevyys on tuosta kaukana. Se kokee joka uskaltaa. Annetaan naisillekin mahdollisuus nautiskeluun ilman että heidän tulisi käristyä helvetin tulessa.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Onnea vapaamieliseen elämääsi ja toivottavasti olet onnellinen ja vuoden päästä onnellinen ja ylpeä tekosista ja toivotaan että tinderissä käy flaksi ja miehiä riittää
Juu ei. En vaivaudu tinderöimään.. irl riittää kiitos vaan. Flaxi on käynyt tähänkin asti..
Ylpeydellä kun ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Semmoinen kaunis, rietas, onnellinen... siinä ihan tavoiteltava päämäärä..Anonyymi kirjoitti:
Miten Harmis jos vain kertoisit kaikille mitä itse tunnet Pikku-pirpanaa kohtaan ja jätetään muille pojille mahdollisuus kertoa omistaan:)
On helkkarin luonnollista jos nainen haluaisi kainalon heti eron jälkeen. Tuon kainalon antavankin tulee ymmärtää ettei nainen etsi muuta kuin tunnetta. Elämän järkevyys on tuosta kaukana. Se kokee joka uskaltaa. Annetaan naisillekin mahdollisuus nautiskeluun ilman että heidän tulisi käristyä helvetin tulessa.
AsianVierestäKiitos. Kunnon hyvä..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No, no.. mistäs sä Dissen noin tarkkaan tiedät..
Ny harmisetä meni väärälle tontille.. miksi minä kaksi miestä valitsisin.. tai no on mulla ollut kolmekin kierroksessa samaan aikaan.. mutta se oli sinkkuaikoina... ai mut joo..
Mä olen taas sinkku...
Ja Pujiksen kanssa ollut intiimimpää kanssakäymistä kuin Dissen.. tää on salaisuus, mut mä kerron sulle.. mä olin Pujiksen kanssa pussauskopissa.. ja kivaa oli..Disse on käynyt treffaamassa muitakin palstanaisia innolla niin tuskin olisit poikkeus. No niinpä, kyllä sitä sinkkunainen saa tapailla useampaakin. Ja Dissekin ansaitsisi tilaisuutensa päästä näyttämään mihin siitä on.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Juu ei. En vaivaudu tinderöimään.. irl riittää kiitos vaan. Flaxi on käynyt tähänkin asti..
Ylpeydellä kun ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
Semmoinen kaunis, rietas, onnellinen... siinä ihan tavoiteltava päämäärä..Kadultako etsit vai ravintoloista miehiä eikö tinderi ole nyky päivää ja helpompi etsiä seuraa kuin kaduilta niin eikö vaarallista seistä öisellä kadulla asiakkaita etsien no oletko tuttu näky aleksanterinkadulla eli oletko katutyttö vai autotyttö vai rekkaparkki tyttö tai junaasemien tyttö ja kai linja auto asemillakin flaksi käy tai vankiloiden porttien tyttö kun iltalomille vangit pääsee kai se hienoa elämää on ja vaihtelevaa ja löytää uusia ystäviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Harmis jos vain kertoisit kaikille mitä itse tunnet Pikku-pirpanaa kohtaan ja jätetään muille pojille mahdollisuus kertoa omistaan:)
AsianVierestäLiian erilainen arvopohja, annan teidän muiden palstapoikien kilvoitella pirppiksen tunteista.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kiitos. Kunnon hyvä..
...rentouttava öljyhieronta:)
Kohta taas palstan seksisheriffit saavat aihetta kirjoitteluun. Hyi, ei ihmisen tule kokea tunteita joita ei kunnolla hallitse.
Elä hetkessä ja nauti, järki tulee mukaan sitten kun on sen vuoro.
Järkieläjien tunteet tarvitsevat avautumisen, nehän ovat olleet lukossa monta vuotta.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Liian erilainen arvopohja, annan teidän muiden palstapoikien kilvoitella pirppiksen tunteista.
-harmiseikirj-Kyllä kai me voidaan keskustella.. näin keskustelupalstalla.. sinulla hyviä pointteja ja tyylikäs huumorintaju.. vai estääkö keskustelunkin liika erilaisuus.. minä olen pintaa syvemmältä myös vanhankantainen ja olisi ikävää jos kanssasi ei saisi vaihtaa edes ajatuksia... mutta valinta on sinun..
Anonyymi kirjoitti:
Disse on käynyt treffaamassa muitakin palstanaisia innolla niin tuskin olisit poikkeus. No niinpä, kyllä sitä sinkkunainen saa tapailla useampaakin. Ja Dissekin ansaitsisi tilaisuutensa päästä näyttämään mihin siitä on.
-harmiseikirj-Jätetään Disse Disseksi ja hänet sivuun nyt kun ei ole edes palstailemassa..
Anonyymi kirjoitti:
Kadultako etsit vai ravintoloista miehiä eikö tinderi ole nyky päivää ja helpompi etsiä seuraa kuin kaduilta niin eikö vaarallista seistä öisellä kadulla asiakkaita etsien no oletko tuttu näky aleksanterinkadulla eli oletko katutyttö vai autotyttö vai rekkaparkki tyttö tai junaasemien tyttö ja kai linja auto asemillakin flaksi käy tai vankiloiden porttien tyttö kun iltalomille vangit pääsee kai se hienoa elämää on ja vaihtelevaa ja löytää uusia ystäviä
No kyllä ne miehet tulee yleensä minun luo. Ei tarvitse etsiä tai hakemalla hakea. Ja en ole maksullinen.. olen aika tarkka siitä kenet sänkyyni päästän.. mutta se on asia joka ei kuulu sinulle ...
Pikku-pirpana kirjoitti:
No, no.. mistäs sä Dissen noin tarkkaan tiedät..
Mä olen taas sinkku...
Ja Pujiksen kanssa ollut intiimimpää kanssakäymistä kuin Dissen.. tää on salaisuus, mut mä kerron sulle.. mä olin Pujiksen kanssa pussauskopissa.. ja kivaa oli..Oikein mukavaa läheisyyttä oli. Ajattelinkin että jos vielä pyörit palstalla, niin pyydän sinua kevät treffeille
Anonyymi kirjoitti:
...rentouttava öljyhieronta:)
Kohta taas palstan seksisheriffit saavat aihetta kirjoitteluun. Hyi, ei ihmisen tule kokea tunteita joita ei kunnolla hallitse.
Elä hetkessä ja nauti, järki tulee mukaan sitten kun on sen vuoro.
Järkieläjien tunteet tarvitsevat avautumisen, nehän ovat olleet lukossa monta vuotta.
AsianVierestäOlen ehdottomasti tunneihminen, joka elänyt järkiliitossa liian pitkään..
On ihanaa levittää taas siipensä ja katsoa mihin kantavat. Josko satakielestä kasvaisi ylväs kotka..
Mutta kiitos..- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä kai me voidaan keskustella.. näin keskustelupalstalla.. sinulla hyviä pointteja ja tyylikäs huumorintaju.. vai estääkö keskustelunkin liika erilaisuus.. minä olen pintaa syvemmältä myös vanhankantainen ja olisi ikävää jos kanssasi ei saisi vaihtaa edes ajatuksia... mutta valinta on sinun..
Tottakai voidaan, ja se keskustelu on jopa miellyttävää sinun kanssa. Keskustelun kannalta on jopa hyvä että on eriäviä mielipiteitä joissakin asioissa. Tuossa edellisessä vaan vastasin AV:n yllytykseen ja minusta meillä parisuhteita ajatellen on sen verran erilaiset arvot ja odotukset että meidän ei treffimielessä kannattaisi tavata, en tokikaan tarkoittanut että mitenkään vastenmielinen olisit.
-harmiseikirj- pujotteIija kirjoitti:
Oikein mukavaa läheisyyttä oli. Ajattelinkin että jos vielä pyörit palstalla, niin pyydän sinua kevät treffeille
Treffit kuulostaa hyvälle.. jos on alusta asti selvää etten hae/ kykene parisuhteeseen..
Enkä lupaa fyysistä kanssakäymistäkään satavarmana mutta treffeillä pitää ainakin halata, ehkä jopa syleillä...Anonyymi kirjoitti:
Tottakai voidaan, ja se keskustelu on jopa miellyttävää sinun kanssa. Keskustelun kannalta on jopa hyvä että on eriäviä mielipiteitä joissakin asioissa. Tuossa edellisessä vaan vastasin AV:n yllytykseen ja minusta meillä parisuhteita ajatellen on sen verran erilaiset arvot ja odotukset että meidän ei treffimielessä kannattaisi tavata, en tokikaan tarkoittanut että mitenkään vastenmielinen olisit.
-harmiseikirj-Loistavaa.. olisikin ollut ikävää menettää noin hyvä keskustelukaveri...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
No kyllä ne miehet tulee yleensä minun luo. Ei tarvitse etsiä tai hakemalla hakea. Ja en ole maksullinen.. olen aika tarkka siitä kenet sänkyyni päästän.. mutta se on asia joka ei kuulu sinulle ...
Mutta mistä miehet tietää tulla luoksesi vai luotatko siihen että hyvä palvelu ja tyytyväinen mies niin sana kiirii ja uusia miehiä tulee kylään ja taas sana kiirii eteen päin no kai se noinkin on ja sama kuin tinderissä miehet tulee kylään ja joo en haluakkaan tietää mitä teette ja etkä saa edes kertoa niin se mitä teette niin jää sinun ja asiakkaan väliseksi hyvä olet ammattilainen
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mistä miehet tietää tulla luoksesi vai luotatko siihen että hyvä palvelu ja tyytyväinen mies niin sana kiirii ja uusia miehiä tulee kylään ja taas sana kiirii eteen päin no kai se noinkin on ja sama kuin tinderissä miehet tulee kylään ja joo en haluakkaan tietää mitä teette ja etkä saa edes kertoa niin se mitä teette niin jää sinun ja asiakkaan väliseksi hyvä olet ammattilainen
Höh ja höh..
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Höh ja höh..
Tutustuit juuri "välimerkittömään". Mieheen jonka jutut pyörivät enimmäkseen navan alapuolella ja joka pyrkii aina laittamaan sanoja toisen suuhun.
pujotteIija kirjoitti:
Oikein mukavaa läheisyyttä oli. Ajattelinkin että jos vielä pyörit palstalla, niin pyydän sinua kevät treffeille
Höh.. onneksi pyysit..
Muuten mä en voisi fanittaa niinkuin aamulla kerroin.. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Höh.. onneksi pyysit..
Muuten mä en voisi fanittaa niinkuin aamulla kerroin.. :DTätä piti vähän aikaa ihmetellä ennen kuin selvisi, miten ootkin noin vanhan viestin löytänyt?
Mutta onneksi pyysin
- Anonyymi
Ei tietenkään. Ihmisiä, miehiä ja naisiahan, täälläkin on.
- Anonyymi
No se on ihan yhtä todellinen ihastus kuin joku julkkis. Eli ihastutaan omiin mielikuviin henkilöstä.
Loppujen lopuksi kaikki ihastuminen perustuu yhtälailla omiin mielikuviin, niin irl kuin täälläkin.
- Anonyymi
Minä ainakin olen ollut todellinen myös täällä. Mitä muuta sitä osaisi olla? Kysyn vaan. Tietenkin kaikki on totta vasta sitten kun on lopullisesti kasvokkain tavannut. Muutoin on vain tekstiä.
Anonyymi kirjoitti:
Minä ainakin olen ollut todellinen myös täällä. Mitä muuta sitä osaisi olla? Kysyn vaan. Tietenkin kaikki on totta vasta sitten kun on lopullisesti kasvokkain tavannut. Muutoin on vain tekstiä.
Yym, vaikka itse tuntee itsensä ja totuuden itsestään ja että on aito, niin muut edelleenkin tekee omia mielikuviaan ja tulkitsee omaan ajatusmaailmaansa pohjaten ja peilaten.
Voi tulkita ihan päin persettä toisen, vaikka tämä olisi täysin aito ja omaittensä. Vain itse tietää 100% itsensä, muut tekee aina omia mielikuviaan. Netti tai irl.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Yym, vaikka itse tuntee itsensä ja totuuden itsestään ja että on aito, niin muut edelleenkin tekee omia mielikuviaan ja tulkitsee omaan ajatusmaailmaansa pohjaten ja peilaten.
Voi tulkita ihan päin persettä toisen, vaikka tämä olisi täysin aito ja omaittensä. Vain itse tietää 100% itsensä, muut tekee aina omia mielikuviaan. Netti tai irl.Etkös sinä ole se moni nikki eli kaikki on keksittyä ja satua ja palturia niin ei kaikki valehtele eli täällä on aitojakin ihmisiä omana itsenään ja miksi täytyy valehdella ja satuja päästellä
Anonyymi kirjoitti:
Etkös sinä ole se moni nikki eli kaikki on keksittyä ja satua ja palturia niin ei kaikki valehtele eli täällä on aitojakin ihmisiä omana itsenään ja miksi täytyy valehdella ja satuja päästellä
Mitä meinaa moni nikki?? Onhan niitä tullu vaihdeltua eräänkin kerran. Nyt on jo pitkään pysynyt samana.
Valhetta? Väriteltyä totuutta saattaa olla, vaan eipähän kenenkään tartte kaikkea minustakaan tietää.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Mitä meinaa moni nikki?? Onhan niitä tullu vaihdeltua eräänkin kerran. Nyt on jo pitkään pysynyt samana.
Valhetta? Väriteltyä totuutta saattaa olla, vaan eipähän kenenkään tartte kaikkea minustakaan tietää.Ei minulla ole mitään salattavaa ja voin olla oma itseni ja eikä kukaan tiedä kuka olen ja vaikka tietäisikin niin mitä sitten mutta asia toinen jos sanoo valetta ja esiintyy valeena ja jos joku saa tietää niin noloa kun on tullut esiinnyttyä ja valehdeltua eli ei kannata esittää muuta ja valehdella ja tehdä tyhmiä eli on omana itsenään
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Loppujen lopuksi kaikki ihastuminen perustuu yhtälailla omiin mielikuviin, niin irl kuin täälläkin.
Mielikuvat toimii paremmin livenä kuin netissä.
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvat toimii paremmin livenä kuin netissä.
Riippuu miten yhteyttä pidetään netin ohessa esimerkiksi. Kehonkieli nyt toki on irl ehdoton etu, johonkin nettiin verrattuna. Kaikki muu voikin sitten olla totta tai tarua mitä kertoo ja puhuu yhtälailla, netissä tai irl.
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole mitään salattavaa ja voin olla oma itseni ja eikä kukaan tiedä kuka olen ja vaikka tietäisikin niin mitä sitten mutta asia toinen jos sanoo valetta ja esiintyy valeena ja jos joku saa tietää niin noloa kun on tullut esiinnyttyä ja valehdeltua eli ei kannata esittää muuta ja valehdella ja tehdä tyhmiä eli on omana itsenään
No ei tätä kannata ehkä ottaa niin vakavasti, että kunnia menee, jos joku saa tietää ettet kertonut kuka teki ekan fritsusi tai pomo olikin poikaystävä, täti olikin setä eikä täti tms.
Noloutta en tuntisi mistään syystä netin takia.
- Anonyymi
Seksi ennen ystävyyttä on järkevää.
- Anonyymi
Onhan se vähän noloa...
Niin, palstahan on vain yksi nettialusta, periaatteessa alkukantainen some-kanava. Onko noloa ihastua johonkuhun Tinderissä?
- Anonyymi
Täällä ei etsitä seuraa vaan jutellaan ja kirjoitellaan mutta tinderissä etsitään seksiseuraa ja tyhmää ihastua maksulliseen naiseen tai asiakkaisiin niin sieltä haetaan vain hetken seuraa
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei etsitä seuraa vaan jutellaan ja kirjoitellaan mutta tinderissä etsitään seksiseuraa ja tyhmää ihastua maksulliseen naiseen tai asiakkaisiin niin sieltä haetaan vain hetken seuraa
Niin, kirjastokin on kansansivistyslaitos eikä sieltä haeta seuraa, vaan sivistystä tai sitten vain lukuelämyksiä. Vaan onpa sieltäkin tullut kumppani löydettyä.
Kannattaako sitä aikaa, paikkaa, alustaa tai funktiota niin kauhean tarkasti sitoa johonkin tiettyyn ja jumiutua sitten siihen?
- Anonyymi
Ei ole sen noloompaa kuin missään muuallakaan. Ellei tälläisellä palstalla uskalla tehdä aloitetta ihastukselleen ja sopia treffeistä niin irl ei sitten ainakaan.
Mitä pujottelija mainitsi tuolla kevättreffeistä, siihen on vielä pitkä aika, eikö marraskuun treffit kuulostaisi paremmalta? ;) Pelko pois ja tuumasta toimeen, varhainen lintu madon nappaa ja nopeat syövät hitaat jne jne.
Lillis ja minä olemme tapailleet jo yli 4 kk, siitäkään ei olisi tullut mitään jos olisi jäänyt miettimään uskaltaiskohan vai onko liian noloa.
Noloa on se jos ei uskalla. Vapaa jos olisin niin kysyisin jo seuraavaksi viikonlopuksi tältä en muista nimim. mutta pujottelijan kevättreffikohteelta. Turha ujostella.
Jiimen- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Jetsulleen näin.
Lillis2020 ei sitten lämmennyt sulle?
- Anonyymi
Ei siinä mitään noloa ole. Vähän höhlää ehkä.
Toinen on kuitenkin jostain kaukaa.
Kannattaa käyttää jotain palvelua jossa sijainnit tiedossa tai rajattu.- Anonyymi
Toinen vaihtoehto on kysyä missäpäin suomea asuu. Jos jo se tuntuu vaikealta kannattaa unohtaa treffailut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen vaihtoehto on kysyä missäpäin suomea asuu. Jos jo se tuntuu vaikealta kannattaa unohtaa treffailut.
Olen tässä nyt toista vuotta palstalla välillä käväissyt.
Täällä on ollut ihan muutama mielenkiintoiselta vaikuttava tyyppi, kaikki jostain liian kaukaa tai varattuja.
Alusta ei siis käytännössä toimi tuollaiseen tarkoitukseen.
Oikealla treffipalvelulla seuraa järjestyi muutamassa viikossa ja melkein kotikyliltä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tässä nyt toista vuotta palstalla välillä käväissyt.
Täällä on ollut ihan muutama mielenkiintoiselta vaikuttava tyyppi, kaikki jostain liian kaukaa tai varattuja.
Alusta ei siis käytännössä toimi tuollaiseen tarkoitukseen.
Oikealla treffipalvelulla seuraa järjestyi muutamassa viikossa ja melkein kotikyliltä.Sulla ei toiminu, jollain muulla voi toimia erinomaisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla ei toiminu, jollain muulla voi toimia erinomaisesti.
No jos ottaa huomioon kuinka monta ihmistä täällä on tuossa reilun vuoden aikana pyörinyt ja kuinka moni on palstalta kaverin löytänyt, niin kategorisesti voi sanoa, ei toimi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ottaa huomioon kuinka monta ihmistä täällä on tuossa reilun vuoden aikana pyörinyt ja kuinka moni on palstalta kaverin löytänyt, niin kategorisesti voi sanoa, ei toimi.
Kuinka moni on yrittänyt reilun vuoden aikana? 1, 10, 100?
- Anonyymi
Menee hyvä harrastus pilalle, jos palstalaiseen erehtyy.
Ei minusta.... Monen kirjoittajan ajatuksiin voi ihastua ja saada pikkuisen sydäntä pomppailemaan.
Mutta kannattaa muistaa, että kyse on keskustelusivustosta ja siitä että se ihastuminenkin on oma tunnetila. :o)- Anonyymi
Missä tapauksessa tai tilanteessa ihastuminen ei ole oma tunnetila?
Anonyymi kirjoitti:
Missä tapauksessa tai tilanteessa ihastuminen ei ole oma tunnetila?
Lähinnä joillain on vaikeuksia hiffata, että se oma tunnetila ei ole automaattisesti sama kuin toisella, vaikka se toinen olisikin mukava... sillä on ihan oma tunnetilansa...
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Lähinnä joillain on vaikeuksia hiffata, että se oma tunnetila ei ole automaattisesti sama kuin toisella, vaikka se toinen olisikin mukava... sillä on ihan oma tunnetilansa...
Samoin tapahtuu in real life too. Ei mitään eroa.
- Anonyymi
Aivan niin palstailu on pelkästään ajan vietettä, mutta saa uusia ajatelmia toisilta keskustelijoilta.
Heräsin tuijottamalla herätysautomaatin numeroja: ei vielä tarvitse herätä, sitten avasin silmät toiseen kertaan: nyt ovat numerot vaihtuneet jo että voi jo nousta sängystä ylös. - Anonyymi
Naapurin katti on ihana, kun sitä rapsuttaa, tulee syliin, kehrää, aijai, sur,rur. On kauniit silmät , pehmeä turkki, pehmeä tassu.
- Anonyymi
Ihastua palstalaiseen? .......
No, jääkööt kuitenkin sanomatta. - Anonyymi
Tyrät ne vaan hytkyy taistelulentokoneen kapteenilla kun turbulenssi vie...
Ei ole noloa.
Ihastuminen on luonnollista. Eihän se välttämättä saa vastakaikua ja siitä pääsee sitten yli ajallaan.
Mutta toisinaan, käy niinkin, että vastakaiku onkin olemassa ja se johtaa johonkin :)- Anonyymi
Juuri näin. -Pönttis 🌸
- Anonyymi
Jos sais kerran reissulansa
- Anonyymi
Mä en ainakaan kenestäkään palstalaisesta tiedä, miltä näyttää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site415799Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2175336Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers544508Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464312SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564091Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813786SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt863691Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään463151Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062460SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het482396