Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pikku-pirpana
profiilit
Pikku-pirpana
Pikku-pirpana
Vapaa kuvaus
Pieni taivaankannen maalari.
Aloituksia
111
Kommenttia
15129
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+sun+huumorisi+ei+nyt+naurattanut..+kerro+vaikka+vitsi...
24.10.2020 17:51
Hyvä+ajatus..+nyt+kun+saat+vielä+naiset+tähän+rintamaan+mukaan...
24.10.2020 17:47
Hyvä+että+on+unelmia...+karu+todellisuus+on+niin+synkkä...
24.10.2020 17:41
Kiitos.
Kyllä+meillä+on+yhtäläiset+oikeudet+ja+ukko+saa+mennä+ja+toteuttaa+itseään+siinä+missä+minäkin.
Eikä+olla+aviossa..+olen+kahtalaista+mieltä+siitä,+toisaalta+hyvin+vanhanaikainen..+avioon+mennään+vain+kerran+ja+samalla+en+usko+koko+avioliittoon+sen+vanhakantaisuuden+takia.+
Jokainen+suhde+on+omanlaisensa+-+se+mikä+toimii+kullakin,+on+oikea+tie.+
Rikon+vain+joitakin+tabuja,+sillä+en+ole+perinteinen+monogamia+ihminen.+Sekään+ei+tarkoita+että+lorttoilen+ihan+miten+sattuu...
Jos+tulee+vastaan+mahdollinen+"+se+oikea"+,+mihin+en+usko..+niin+minulla+on+vapaus+lentää+pesästä..+ja+ukolla+myös.+Se+ei+kyllä+muuta+sitä+tosiasiaa+että+rakastamme+ukon+kanssa+toisiamme.+Joskus+rakkaus+ei+vain+riitä...
Kai+jonkinlaisesta+yhteisestä+sopimusliitosta+on+kyse..+en+vaan+ole+parempaa+miestä+vielä+kohdannut.++Ja+vaikka+kohtaisinkin,+ei+rakkauteni+ukkoani+kohtaan+loppuisi+siihen.+Hän+ei+vaan+ole+se+unelmieni+prinssi+ja+minä+en+ole+hänen+unelmiensa+prinsessa.+Hyvä+mies+hän+on,+sinut+itsensä+kanssa.
+Rakastan+häntä+aina...
24.10.2020 15:08
Totta.+
Itsekin+tavallaan+syyllistynyt+tuohon+toisen+puolesta+loukkaantumiseen.+Ihan+palstalla+ja+irl.
Tervettä+puolustamista+ei+kyllä+voi+ammattiloukkaantujaksi+katsoa...+
Jotain+itsensä+nostattamista+siinä+on,+jos+täytyy+pakonomaisesti+puuttua+"epäkohtiin"+.+Mistä+tarve+kumpuaa?++Ollaanko+niin+huomionkipeitä+vai+riittämättömyyden+tunteesta?+Vai+peräti+ylimaallisesta+itseriittoisuudesta?+
Joku+tunneperäinen+vajavaisuus+sen+on+pakko+olla...
24.10.2020 11:41
Tää+oli+hyvä,+ihan+ykkönen.
Näihin+tehtailijoihin+törmää+niin+palstoilla+kuin+normielämässäkin.++En+suoralta+kädeltä+leimaisi+mielenvikaisiksi+kaikkia+-+niitäkin+varmasti+on,+mutta+jonkinlainen+tunnevamma+täytyy+olla.+
Minä,+minun+ja+minulle,+aina+vaan+minä+katsantokanta+paistaa+läpi.+
Joustamattomuus+muiden+näkemyksille.+
Tehdään+kärpäsestä+härkänen,+että+pääsee+pätemään+ja+tuomaan+maailman+tärkeimmän+mielipiteen+esille+-+omansa.
Näit+"totuuden+torvia"+kun+ei+saa+ymmärtämään+että+kaikki+eivät+ole+samanlaisia.+Se+ei+mahdu+tajuntaan.+Puuttuvat+asioihin+jotka+heille+ei+kuulu.+
Mutta+kun+ollaan+kaikki+erilaisia..
meitä+on+moneksi...
24.10.2020 11:17
No+sitten+minun+täytynee+muuttaa+kantaani.+
En+voi+siis+kutsua+itseäni+sovinistiksi,++olisinkohan+individualisti..+lähinnä+kai...
+Se+ei+kyllä+muuta+sitä,+että+en+arvosta+koko+sukupuoltani+ylitse+toisen.
24.10.2020 10:44
Olen+ilmeisesti+tyhmempi+kuin+sinä...
En+kiellä+historiaa,+ja+sitä+että+naista+on+sorrettu+kautta+aikain..+niin+tyhmä+en+minäkään+ole.
En+kiellä+faktoja+siitä+että+nainen+voisi+olla+hyvä+johtaja,+älyllisesti+viisaampi+tai+muutoin+tilastollisesti++miestä+parempi.
Mutta+mielipiteenäni+on,+että+nainen+on+yleensä+kana,+kot+kot+sitä+ja+kot+kot+tätä.+
Se+ei+tarkoita+että+kyse+olisi+huonommasta+sukupuolesta,+vain+typerämmästä.+
Naiset+ja+miehet+ovat+yksilöitä.+Erot+eivät+ole+juuriltaan+sukupuolisidonnaisia,+vaan+yksilökohtaisia...+
Mutta+huomaan+että+sinun+kanssa+ei+saa+olla+eri+mieltä...+joku+siitä+varoittelikin...
24.10.2020 10:31
Juu+ei...+
Palaa+nykyaikaan..+
Noin+se+meni+kivikaudella...+
Come+on!+Nyt+hei+2020+ja+ollaan+Suomessa...
24.10.2020 10:15
Näinhän+asianlaita+ei+ole..
24.10.2020 10:11
Just...+
Rölliksi+luuleminen+on+se+loukkaus..+
Miehet+on+ihania+otuksia+ja+olisin+mielelläni+syntynyt+sellaiseksi,+mutta+kun+niitä+nykypäivänä+syrjitään+-+ei+kiva..
24.10.2020 10:09
Juu+olisi+kysyttävää..+tosin+ihan+sulta+itseltäsi.
Toisessa+ketjussa+julistit+minut+mieheksi+koska+pidän+naisia+typerinä+ja+tunnustautunut+sovinistiksi...
Kiitos+kovasti+kunniasta,+mutta+multa+taitaa+kuitenkin+puuttua+joitain+oleellisia+elimiä+täyttääkseni++miehen+mitan..
Saat+toki+olla+mitä+mieltä+haluat+minusta,+mutta+lopettaisitko+kuitenkin+sen+mieheksi+leimaamisen?+
Pretty+please?
24.10.2020 09:54
Koska+syyt..+
Ristiriitaisuus+johtuu+varmuudesta+että+tunteet+ovat+yksipuoleisia.++Et+ole+välkyttänyt+majakassa+vihreää+valoa+riittävästi.+
Siihenkin+on+syyt..
24.10.2020 09:04
Oletko+miettinyt+että+vika+voisi+olla+ihan+sinussa+itsessäsi?+Voisiko+liittyä+kateuteen?+
Toisaalta+joku+voi+vaan+ärsyttää,+mutta+siitä+pois+päästäkseen+on+muutettava+omaa+asennoitumistaan+kyseiseen+henkilöön.
+Toinen+ei+muutu+sulle+mieleiseksi+sitten+millään+-+ainakaan+tolla+perusteella.
23.10.2020 23:52
Kiva+kuulla+mielipiteesi.+
Juu+ollaan+kaikki+vaan+erilaisia..+ja+hyvä+niin.+
Hyvää+viikonloppua+sinullekin.+Törmäillään+palstan+ihmeellisessä+maailmassa.
23.10.2020 23:39
Jääs+nähtäväks.
23.10.2020 23:08
Onko+sulla+viittomakielen+kuullun+ymmärtäminen+kohdillaan?+
Sen+se+vaatii+kun+on+nainen+kyseessä.
Mutta+kielikurssi+toimii..+jos+tuntoaisti+pelaa...
23.10.2020 22:33
Isolla+lekalla.
23.10.2020 22:18
Niin+sitä+pitää...
23.10.2020 22:13
Matka+sinne+missä+kukaan+ei+ole+vielä+käynyt.+
Viimeinen+rajaseutu...
23.10.2020 22:05
729 / 757