Vapaa kuvaus

"Ei Aatu tajuu pilaa, se huusi: elin_tilaa!
Ja tietysti minä tilasin"
(Juice Leskinen)

Täällä jokseenkin tavallinen, introvertti keski-ikäinen mies kirjoittelee asiasta tai asian vierestä. Minua kiinnostaa politiikka, ruoka, seksi, photoshoppailu, ihmissuhteet, tekniikka, musiikki, kuntoilu ja moni muukin arkielämään liittyvä asia. Taidan kaikessa olla aika keskinkertainen, tai ehkä se elin on keskimääräistä isompi...

Profiilikuvan perusteella minua ei tunnista, "hieman" photoshopattu, Ehkä joskus tuolta näytän... Jos jotakuta kiinnostaa, niin aivan alasti olin kuvanottohetkellä.

Jos haluat kommentoida jotain kirjoitustani yksityisesti, sähköposti tulee perille osoitteeseen elintilaa at gmail piste com.

Aloituksia

4

Kommenttia

369

1. Oikea seurustelu puuttuu minultakin. Ja ikää tietysti on jo sen verran, että voisi jo vaikka huolestua :)

No, ei varmaankaan sen saannista pelkästään riipu, vähemmän aikaa minulla tosin on edellisestä kerrasta mutta liian kauan alkaa kuitenkin kohta olla. Loppujen lopuksi nopeastihan ne paineet uudelleen tulevat :). Poikkeuksia tietysti löytyy mutta normaalia on, että seuraa hakevat ovat jossain määrin puutteessa.

Ehkäpä tosiaankin seurustelun puuttuminen on asian ydin - siinähän oppii vähän naisten ajatusmaailmaa ymmärtämään. Vaikka onhan naisetkin erilaisia ja eihän sekään mikään tae ole uuden löytymisestä (ainakaan paremman, entisiin kokemuksiin perustuen löytyy vain samanlaisia).

Sain kuulla kommentin liiallisesta sitoutumishaluttomuuden korostamisesta. Ei taida olla kumpikaan ääripää naisten mieleen - liian helppo ei saa olla myöskään.

Niinpä, voisi olla eunukiksi alkamisessa mieltä. Tai sitten ei, onhan se vähän liian lopullista.
  2. ...huomisiltaan asti: pilvistä tai pilvistyvää ja paikoin heikkoa lumisadetta. Sää lauhtuu lännestä alkaen.

Hyvä kysymys tuo "kannattaako odottaa". Mistä voi tietää mitä tulevaisuus tuo tullessaan...

Tarkoitatko ettet itseasiassa tunne naista ollenkaan vaan olet tehnyt päätelmän, ettei kyseessä ole "unelmien nainen", pelkästään ulkonäön perusteella? Minusta ulkonäkökysymyksessä kannattaa joustaa - silloin nainen on liian ruma, jos ei kehtaa hänen seurassa näyttäytyä julkisilla paikoilla...

Tärkeää ainakin on, että tulette toimeen keskenänne eikä mitään suuria ristiriitoja ole. Silloin ehkä kannattaa yrittää... Tietääkseni ilmaus "rakkautta ensisilmäyksellä" on yhtä todennäköistä kuin lotossa päävoiton saaminen - jollekin sattuu kohdalle mutta useimpien pitää tehdä työtä asian eteen ja siltikin voi saldo olla nolla jos tuhlaa kaiken mitä tienaa. Mutta eihän se rikastuminen... eikun rakastuminen välttämättä ole elämän takoitus, voihan yhtähyvin nauttia sinkkuudestakin. Pahinta kai on pakonomainen etsiminen...

Itseasiassa ainoa tapa pelata varman päälle on hylätä kaikki heti alkuunsa. Jokaisesta löytyy jotain vikaa ennemmin tai myöhemmin, kyse onkin hyvien ja huonojen puolien arvottamisesta (ihmiset suhtautuvat asioihin eri tavoin).

Tällä kaikella tarkoitin vain ettei päätöstä suuntaan tai toiseen tarvitse tehdä hetkessä. Ja jos toinen osapuoli kyllästyy päätöstäsi odottelemaan niin sekin on oikeastaan ihan hyvä juttu - eipä sitten ole sitäkään ongelmaa... Kiinnostusta saa osoittaa ja tunteensakin kertoa mutta ei voi vaatia, että toinen syttyisi yhtä nopeasti tai ehkä ei syty ollenkaan...
  3. http://www.serty.fi/