Hei! Tällä palstalla miehet on kyselly miksi he eivät saa vastauksia profiiliinsa, heidän flirttiyritykset torjutaan jne. Yhden syyn ainakin keksin ja kieltämättä toimin itse samoin. Tarjontaa on paljon ja jostain päästä täytyy karsia, kaikkien kanssa ei voi/jaksa/viitsi pitää yhteyttä. Ja toki jokainen haluaa etsiä itselleen sitä sopivinta kaveria niin ulkoisesti kuin sisäisesti. Minä ainakin lähden aluksi karsimaan profiileista missä ei ole kuvaa...ja niitähän on suurin osa. Miksi te miehet ette laittaa kuvaa profiiliin? Ettekä parin viestin jälkeen edes henk.koht.meiliosoitteeseen? Minulta saa ainakin paljon todennäköisemmin vastauksen jos kuvan kanssa uskallat lähestyä. Toki osa naisista haluaa varman tutustua sokkona mutta minua kiinnostaa minkä näköisen ihmisen kanssa olen tekemisissä...vaikka eihän viestittelyssä tietenkän ulkonäöllä ole väliä. Mutta jos siitä sitten jotain seuraisi eikä toisen pärstä miellytäkään... Moni varmasti haukkuu mua nyt pinnaliseksi paskaksi, mutta olkoon sitten niin.
Ja toinen asia joka on täydellinen "turn off" on se miten jotkut miehet ruikuttaa ja on niin "säälittäviä"..tyyliin " ei mulle kuitenkaan kukaan vastaa; turhaan taidan tätä yrittää, miksi en kelpaa kenellekään, joudunko elämään yksin ikuisesti, miksi naisille ei kelpaa tavallinen mies..." Ja huh,huh...kuka nyt tollasta ruikuttajaa haluais riesakseen.
Ja vielä tuli yksi ällötys mieleen...en myöskään koskaan vastaa miehelle joka kutsuu itseään nallekarhuksi, nallukaksi tms... Eri asia jos nainen kutsuu miestään näin mutta että mies kutsuu ITSEÄÄN!
Muistuttaisin vielä että nyt en yleistä, nämä eivät todellakaan ole naisten yleisiä mielipiteitä vaan minun. Naiset kommentoikaa oletteko kanssani samaa mieltä! Ja miehet, kertokaa miksi luulette ruikutuksen tehoavan ja miksi ette uskalla näyttäytyä!
Kaikesta huolimatta onnea kaikille kumppanin metsästäjille!
*kuvallinen nainen*
Miksi naiset ei vastaa miehille?
55
7732
Vastaukset
- vaikken seuraa etsikään
Olen kanssasi samoilla linjoilla, ilman kuvaa oleville vastausta ei tulisi. Jos seuraa hakee, kyllä ulkonäöllä on merkitystä. Toinen asia on, vastaako kuva todellisuutta;)
Joo, nallekarhut ja nallukat on onnettomia, kaljamahaisia vässyköitä, ei kiinnosta. - kyy -nikko
että plarailet täällä kuvia vielä monta vuotta.
Minusta suurin viehätys tässä on se että ei ole nähnyt henkilöä johon tutustuu kirjoittelemalla, joskus jopa perusteellisesti, ja vasta sitten tapaa. Vaikka se ei suhteeseen johtaisikaan niin luulen että sen muistaa lopun ikäänsä.
Sinä etsit vain uutta koristetta sinne takan reunukselle. Minun puolestani saat tyytyä kynttilöihin.- Yksi syy
Voi kuule! Olen käyny kymmenillä "oikeilla" sokkotreffeillä(eli en oo nähny tyypin kuvaa)ja suurin osa on ollu ikäviä tapauksia, valitettavasti(miehet on kyl ollu ihastuneita). Kokemuksesta viisastuneena en enää tee niin. Säästyy molemmilta aikaa ja välttää kiusallisen tilanteen varsinkin erotessa treffien jälkeen.
- kyy -nikko
Yksi syy kirjoitti:
Voi kuule! Olen käyny kymmenillä "oikeilla" sokkotreffeillä(eli en oo nähny tyypin kuvaa)ja suurin osa on ollu ikäviä tapauksia, valitettavasti(miehet on kyl ollu ihastuneita). Kokemuksesta viisastuneena en enää tee niin. Säästyy molemmilta aikaa ja välttää kiusallisen tilanteen varsinkin erotessa treffien jälkeen.
Kun nyt olet kokemuksistasi viisastunut ja niin tavattoman ylivertainen niin laitappa se profiilisi linkki tähän niin saamme me kaikki ikävät tapaukset ja säälittävät reppanat käydä ihailemassa sinun äärettömän ylivertaista kauneuttasi ja sulokkuuttasi. Ja tehdä pieniä arvioita sinusta. Kestäisitkö?
On se vaan kumma kun olet niin tavattoman ylivertainen niin ei ole ottajaa löytynyt.
Taitaapa vain olla niin että se kauneus on katsojan silmässä ja varsinkin itserakkaan ihmisen katsellessa omaa kuvaansa hän ei näe muuta kuin sen oman mielensä luoman kauniin kuvan itsestään. Ei osu silmään roikkuvat heltat ja silmäpussit. Lantio kuin tynnyrissä. Puhumattakaan niistä mahtavista alleista. Mutta sitä ollaan niin tavattoman kauniita.
Voin sanoa että olen paljon katsellut ja naureskellut profiileissa oleville naisten kuville. Siellä on todella hyvittavia kuvia ja luulen että monella olisi paljon suuremmat mahdollisuudet saada viestejä ilman niitä kuvia. - se alkuperäinen
kyy -nikko kirjoitti:
Kun nyt olet kokemuksistasi viisastunut ja niin tavattoman ylivertainen niin laitappa se profiilisi linkki tähän niin saamme me kaikki ikävät tapaukset ja säälittävät reppanat käydä ihailemassa sinun äärettömän ylivertaista kauneuttasi ja sulokkuuttasi. Ja tehdä pieniä arvioita sinusta. Kestäisitkö?
On se vaan kumma kun olet niin tavattoman ylivertainen niin ei ole ottajaa löytynyt.
Taitaapa vain olla niin että se kauneus on katsojan silmässä ja varsinkin itserakkaan ihmisen katsellessa omaa kuvaansa hän ei näe muuta kuin sen oman mielensä luoman kauniin kuvan itsestään. Ei osu silmään roikkuvat heltat ja silmäpussit. Lantio kuin tynnyrissä. Puhumattakaan niistä mahtavista alleista. Mutta sitä ollaan niin tavattoman kauniita.
Voin sanoa että olen paljon katsellut ja naureskellut profiileissa oleville naisten kuville. Siellä on todella hyvittavia kuvia ja luulen että monella olisi paljon suuremmat mahdollisuudet saada viestejä ilman niitä kuvia.Voi voi...taitaa kyy-nikko olla itse juuri sellainen kuvaton joka ei kelpaa kenellekään. Alkuperäisellä viestilläni ei ollut tarkoitus leimata ketään henkilökohtaisesti joten siksi en myöskään itse anna profiiliani tänne julkisesti arvioitavaksi vaikka pokkaa siihen muuten olisikin. Ja mitä siihen täydellisyyteen tulee, niin en todellakaan väitä olevani täydellinen vaan oma ainutlaatuinen persoonani, niinkuin varmasti sinäkin. Ja uskonpa hyvinkin että myös sinulla rakas kyy-nikko on jotain "vaatimuksia" kumppanisi suhteen. Olkoon ne sitten vaikka täysin erilaisia kuin minun, en minä niistä sinulle valita. Joku hakee pitkää, toinen lyhytä, joku laihaa, pyöreää, akateemista, ujoa, sosiaalista, rikasta, nallekarhua jne. Lista on pitkä ja mieltymykset jokaisella erilaiset. Enkö siis saisi olla kiinnostunut "kuvallisista miehistä"? Jäitä hattun ja annetaan jokaisen etsiä sitä mitä haluaa!! Kai jokaiselle kuitenkin joku löytyy, ennemmin tai myöhemmin. Mulle todennäköisesti myöhemmin, mutta hyvää kannattaa odottaa!
- se alkuperäinen
kyy -nikko kirjoitti:
Voin sanoa että olen paljon katsellut ja naureskellut profiileissa oleville naisten kuville. Siellä on todella hyvittavia kuvia ja luulen että monella olisi paljon suuremmat mahdollisuudet saada viestejä ilman niitä kuvia.Voi pahus! Kyy -nikko onkin aika aktiivinen keskustelupalstojen käyttäjä, jokaiseen asiaan tuntuu olevan kärkeviä mielipiteitä. Ja saa toki ollakin! Valitettavasti siinä menee sun uskottavuus. Mutta jatka toki samalla meiningillä niin tänne palstoille saadaan mehviä keskusteluja aikaan...jopa ihan turhasta.
- Nainen 50+
Kyllä kuva pitää olla, en tyydy puolinaisuuksiin.
Vaikka sitten s-postitse. Onneksi jokaisella vakalla on kantensa.
En minä ole mikään tavallinen nainen, vaan oma itseni, ihan ainutlaatuinen tässä maailmassa. Minulle ei kelpaa mikään tavallinen mies, vaan taaskin mies, joka uskaltaa olla oma itsensä ja ihan mielellään erottua massasta.
Nallekarhut nukkukoot rauhassa talviuntaan. - Tsekannut
Jep, aivan totta, mitä kirjoitit.
Näistä "nallekarhuista" sen verran, että, kun käy näitten "nallukoitten" profiilit tsekkaamassa, niin suurin osa auttamattomasti ylipainoisia!!!
Voikin siis heti vetää ruksin niiden yli, jotka itseään näin "mainostaa"
Mua kun ei ainakaan kiinnosta pätkääkään joku plösö!!!
Kuvattomat profiilit johtuvat varmaankin monesta syystä. Osa näistä on aviossa/avossa...
Osa taas sitä luokkaa, etteivät kelpaa edes kirjoittelu seuraksi, jos kuvansa esiin laittavat.
Siis siinä tapauksessa, että nainen on hakemassa jotain muuta kuin pelkkää mailiseuraa.
Enkä nyt kirjoita "mututuntumalla" vaan aivan kokemuksesta.
Siksipä siis poistinkin profiilini...
Ei nallukoita, ei varattuja... kiitos, en heitä etsinyt, enkä etsi.- Kyse on siitä mitä hakee
Itse en ole ylipainoinen, mutta mielestäni ei ylipainoisiakaan saisi haukkua. Mutta toisaalta: Kyllä mielipiteensä silti voi sanoa ja pitäähän kaikilla olla oikeus etsiä itselleen mieleisensä näköistä puolisoa. Ajatelkaa nyt...ei kukaan voi toiselle puolisoa epämieluista väkisin tyrkyttää, mutta huomioida voisi että vähän ylipainoisetkin voivat olla sisältä mukavia ihmisiä. Niin ainakin minun entinen poikaystävä jonka vatsasta en ensialkuun ollenkaan ihastunut.Näyttäytyi vain että mies on ihana sisältä monella tavalla.
- dsaads
Näitä naisia jotka laittavat profiiliinsa että "naisellinen nainen" tai naisellisia muotoja omaava", siitä tietää heti että joku siideriä ja pullaa vetävä plösö siellä etsii itselleen sporttista ja komeaa elämänsä miestä.
- =)))
dsaads kirjoitti:
Näitä naisia jotka laittavat profiiliinsa että "naisellinen nainen" tai naisellisia muotoja omaava", siitä tietää heti että joku siideriä ja pullaa vetävä plösö siellä etsii itselleen sporttista ja komeaa elämänsä miestä.
...yleistä, ei se aina noin mene kuitenkaan ja tiedät sen itsekkin...
- etsijä
Kaikille naisille ei se nallekarhu-sana ole turn off. Mutta sellaista etsineenä olen huomannut, että sitä käyttää itsestään ihan kaikenlaiset miehet, harva niistä vastaa minun käsitystäni "nallesta". Eikä siis vastaa teidänkään mielissänne olevaa stereotypiaa isomahaisesta vässykästä. ;)
Minä en näe mitään nallekarhumaista esimerkiksi laihassa "stereotypiavirkamiehessä" jonka teksti on kuiva ja tyly vaatimuslista kumppanin ammatista ja muusta pinnasta. Tämä ei siis ole suoraan kenenkään ilmoituksesta, vain kärjistetty esimerkki.
Ei se ylipaino tee miestä onnettomaksi vässykäksi... ;) Lihavuudesta voi päästä eroonkin mutta sellaiset ominaisuudet kuten pinnallisuus, typeryys ja kärttyisyys tuppaavat olemaan pysyviä ongelmia.- EI, plösöille
Sullahan onkin sitten oikein valinnanvaikeus, jos plösö kelpaa. Täällähän niistä, treffeissä, on aivan ylitarjontaa =)))))
Onnea vaan sulle ja tulevalle plösö miehelles =))))) - :))))))))))))))))))))))))))...
EI, plösöille kirjoitti:
Sullahan onkin sitten oikein valinnanvaikeus, jos plösö kelpaa. Täällähän niistä, treffeissä, on aivan ylitarjontaa =)))))
Onnea vaan sulle ja tulevalle plösö miehelles =)))))Mutta olenko aistivinani pientä katkeruutta riviesi välistä? ;) Ei luulisi sitten kaltaisellasi olevan aihetta moiseen?
Vai onko joku ylipainoinen mies pahoittanut mielesi joskus? Ei sellasen takia kannata alkaa kaikkia ylipainoisia vihaamaan. ;)
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) - Ei, plösöille
:))))))))))))))))))))))))))... kirjoitti:
Mutta olenko aistivinani pientä katkeruutta riviesi välistä? ;) Ei luulisi sitten kaltaisellasi olevan aihetta moiseen?
Vai onko joku ylipainoinen mies pahoittanut mielesi joskus? Ei sellasen takia kannata alkaa kaikkia ylipainoisia vihaamaan. ;)
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))...seurustellut plösöjen kanssa, joten eivät ole voineet pahoittaa mieltäni.
Minulle kelpaa vain ja ainoastaan itsestään huoltapitävät miehet. - ole hyvä
Ei, plösöille kirjoitti:
...seurustellut plösöjen kanssa, joten eivät ole voineet pahoittaa mieltäni.
Minulle kelpaa vain ja ainoastaan itsestään huoltapitävät miehet.
- yksi nainen minäkin
kuvattomiin miehiin,
osaavat kyllä kirjoittaa saaden tuntemaan vaikka mitä,ihan kuin olisi keskellä hyvää romaania,
turha ruikuttaa täällä,että kuvattomat olisivat muka jotain parempaa.
-kuva ja toisen ihmisen ulkoinen olemus on tärkeä,siitä näkee hoitaako ihminen yleiskuntoaan,
ja raukkoja ne jotka lepertelevät olevansa "katseenkestäviä", jos ovat niin miksei sit kuvaa voi sinne heti laittaa,pelkuruutta ja naurettavaa pelleilyä aikuisilta ihmisiltä.
-myös naisissa on näitä(normaaleja)jotka ovatkin sitten jotain muuta mitä ,yks esimerkki oli kun mies meni tapaamaan,vastassa olikin hieman alle 60v nainen vaikka ilmoituksessa oli n.30v,upea yms.
eräs mies tätä kertoi.- Koukku
Liian monesti kuitenkin kuvan perusteella leimataan "pelimieheksi". Tämä oli itselläni syy kuvan pois jättämiseen.
- Napis
Koukku kirjoitti:
Liian monesti kuitenkin kuvan perusteella leimataan "pelimieheksi". Tämä oli itselläni syy kuvan pois jättämiseen.
Kuva takaisin profiiliin, minä ainakin tykkään pelimiehen näköisistä reiluista suomi-pojista...mikään pelimies ei kuitenkaan tarvitse olla...
- Koukku
Napis kirjoitti:
Kuva takaisin profiiliin, minä ainakin tykkään pelimiehen näköisistä reiluista suomi-pojista...mikään pelimies ei kuitenkaan tarvitse olla...
Koska poistin profiilini jo ajat sitten. Ja livenä "sen oikean" etsiminen on huomattavasti helpompaa.
- Sininen Kuu
Saan niin paljon viestejä, että jostain on tosiaan karsittava. Etsin tasokasta miestä, enkä jaksa tuhlata aikaani vastaamalla 15 miehelle päivässä; ei kiitos.
- En reagoi profiileihin, joissa ei ole kuvaa
- Jos saan viestin, jossa lukee MOI, niin voitte olla varmoja että jätän väliin. Myös kommentit; olet kaunis, olet hottis, saanko runkata sun kuvalla...Hohhoijjaa, ei nappaa ;)
Vastaan miehen ulkonäön ja esim koulutustason mukaan. Elämä on kovaa ja mulla on varaa valita.- Napis
Niinpä, elämä on raakaa peliä, valitettavasti. Toisilla on vara valita, siksi minäkin jätän kuvattomat otukset muille ja keskityn mieluummin vaikka pelimiehen näköisiin mutta niin ihaniin komistuksiin. Tiedän että loppupelissä sellaisen saan(ja olen jo monta saanutkin!)! Eli hyvät pelimiehen näköiset(mutta ei pelimiehet) mukavat
miehet, laittakaa ihmeessä kuvanne profiiliin, minulle ainakin kelpaa! Nam! - särmämies
Napis kirjoitti:
Niinpä, elämä on raakaa peliä, valitettavasti. Toisilla on vara valita, siksi minäkin jätän kuvattomat otukset muille ja keskityn mieluummin vaikka pelimiehen näköisiin mutta niin ihaniin komistuksiin. Tiedän että loppupelissä sellaisen saan(ja olen jo monta saanutkin!)! Eli hyvät pelimiehen näköiset(mutta ei pelimiehet) mukavat
miehet, laittakaa ihmeessä kuvanne profiiliin, minulle ainakin kelpaa! Nam!Kiva kuulla kannanottoja pelimiehistä, mutta millainen on pelimiehen näköinen mies noin fyysisiltä muodoiltaan ja näöltään, muttei kuitenkaan ole "pelimies"
- Ei.
..ole tasoa vai??
Kerro kun nappas!!!
Odotan aivan mielenkiinnolla..sinun vastausta ;)
saanko runkata sun kuvalla...Hohhoijjaa, sillä aikaa ;)
Voi voi teitä itkiöitä.
Onkos sulla peiliä!! - Sininen Kuu
Ei. kirjoitti:
..ole tasoa vai??
Kerro kun nappas!!!
Odotan aivan mielenkiinnolla..sinun vastausta ;)
saanko runkata sun kuvalla...Hohhoijjaa, sillä aikaa ;)
Voi voi teitä itkiöitä.
Onkos sulla peiliä!!Tiedän mitä haluan ja mielestäni ei ole väärin sitä odottaa. En ota ketä tahansa...
- samma häär
Sininen Kuu kirjoitti:
Tiedän mitä haluan ja mielestäni ei ole väärin sitä odottaa. En ota ketä tahansa...
juuri näin ! pitää tietää arvonsa ja löytää arvoisensa :)
- kirsi.s
samma häär kirjoitti:
juuri näin ! pitää tietää arvonsa ja löytää arvoisensa :)
suurin osa näistäkin miehistä on täysiä pellejä. olen treffannut noin 40 kanssa ja puolet on vain seksiä hakemassa ja kolmasosa on varattuja tai justiinsa eronneita joilla on luurankoja kaapissa.
loput on nörttejä tai asuu kaukana.
en oo yhtää kunnollista vielä tavannut jonka kanssa vois ajatella muutaki kun yhdenillan tarinaa.
lauvantaina tapasin ja sain. nyt alko selipaatti. - Noname
kirsi.s kirjoitti:
suurin osa näistäkin miehistä on täysiä pellejä. olen treffannut noin 40 kanssa ja puolet on vain seksiä hakemassa ja kolmasosa on varattuja tai justiinsa eronneita joilla on luurankoja kaapissa.
loput on nörttejä tai asuu kaukana.
en oo yhtää kunnollista vielä tavannut jonka kanssa vois ajatella muutaki kun yhdenillan tarinaa.
lauvantaina tapasin ja sain. nyt alko selipaatti.No moi Kirsi,
Yritän nykyään välttää täällä kirjoitteluani, ja toisaalta ei tota aikaakaan ole enää niin paljoa, että ehtisi, mutta välillä vaan tulee jotain kuitenkin lueskeltua ja kommentoitua, tosin eri nimimerkillä kuin ennen. ;)
Saanen kysyä sinulta, että millaista miestä olet sitten oikeastaan etsimässä elämääsi. Kerro ihan mielenkiinosta millainen mies on sinun kriteereissäsi kunnollinen, kun musta tosissaan tuntuu, että teitä kunnollisia naisia ja meitä ihan suhteellisen kunnollisiakin miehiä on kyllä täälläkin, kun niitä vaan jaksaa pitkäjänteisesti seuloa.
Toisaalta tekstistäsi huokuu vähän sekin, että et ehkä sitten itsekkään ole valmis niin kauheasti panostamaan siihen suhteeseen, jos kerran olet valmis yhdenillan suhteisiin. No jokaisen seksuaali käyttäytyminen on tietysti jokaisen oma henkilökohtainen asia, enkä ole sinua mitenkään tuomitsemasaa sen takia, että tulkoon nyt tämäkin tässä sanottua.Ei se selibaatti niin kauhea asia ole. ;)
Mielenkiinnosta, olisi kuitenkin mukava saada sinulta joku fiksu ja valaiseva kommentti asiaan. - kirsi.s
Noname kirjoitti:
No moi Kirsi,
Yritän nykyään välttää täällä kirjoitteluani, ja toisaalta ei tota aikaakaan ole enää niin paljoa, että ehtisi, mutta välillä vaan tulee jotain kuitenkin lueskeltua ja kommentoitua, tosin eri nimimerkillä kuin ennen. ;)
Saanen kysyä sinulta, että millaista miestä olet sitten oikeastaan etsimässä elämääsi. Kerro ihan mielenkiinosta millainen mies on sinun kriteereissäsi kunnollinen, kun musta tosissaan tuntuu, että teitä kunnollisia naisia ja meitä ihan suhteellisen kunnollisiakin miehiä on kyllä täälläkin, kun niitä vaan jaksaa pitkäjänteisesti seuloa.
Toisaalta tekstistäsi huokuu vähän sekin, että et ehkä sitten itsekkään ole valmis niin kauheasti panostamaan siihen suhteeseen, jos kerran olet valmis yhdenillan suhteisiin. No jokaisen seksuaali käyttäytyminen on tietysti jokaisen oma henkilökohtainen asia, enkä ole sinua mitenkään tuomitsemasaa sen takia, että tulkoon nyt tämäkin tässä sanottua.Ei se selibaatti niin kauhea asia ole. ;)
Mielenkiinnosta, olisi kuitenkin mukava saada sinulta joku fiksu ja valaiseva kommentti asiaan.hei noname.
mun olis pitänyt ilmaista asia toisin kun en tiedä voitteko te hyvät miehet asettua naisten asemaan. kerron lyhyesti. asun tampereella ja tämä on suomen yksi ehkä huonoimpia alueita parisuhde elämiseen. täällä on naisia huomattavasti enemmän mitä miehiä.
mutta. minulla ei ole ex-suhteita kaapissa olen eronnut 12/99 ja olen täysin 100% pääsyt ylitse.
mulla ei ole sen kummosemmat kriteerit kuin kenelläkään muullakaan mutta tämän alueen miehet on vain mitä nyt ovat. sille en itse voi mitään ja kolmekymppisenä en ala kouluttamaan uutta miestä kun voi saada vähän käytetyn paljon pienemmällä vaivalla.
olen kaikille sanonut ja nyt sanon sinullekkin että menetkö ostamaan autoa jos et ensin koe-aja sitä????
minä en. pitäähän ensin miehetkin ajaa sisään että tietää mitä on tulevaisuudessa tarjolla ja mitä ei.
no asiaa. olen etsimässä rehellistä ja luotettavaa miestä joka tulee vielä toisenakin iltana kylään.
tiedän sen et meitä naisiakin on yhtä tiukkakriittisiä mitä on miehiäkin ja siksi me emme ymmärrä toisia.
toivottavasti käsität mitä yritän sanoa olisi vain helpompi kertoa puhelimessa kuin kirjoittamalla - Noname
kirsi.s kirjoitti:
hei noname.
mun olis pitänyt ilmaista asia toisin kun en tiedä voitteko te hyvät miehet asettua naisten asemaan. kerron lyhyesti. asun tampereella ja tämä on suomen yksi ehkä huonoimpia alueita parisuhde elämiseen. täällä on naisia huomattavasti enemmän mitä miehiä.
mutta. minulla ei ole ex-suhteita kaapissa olen eronnut 12/99 ja olen täysin 100% pääsyt ylitse.
mulla ei ole sen kummosemmat kriteerit kuin kenelläkään muullakaan mutta tämän alueen miehet on vain mitä nyt ovat. sille en itse voi mitään ja kolmekymppisenä en ala kouluttamaan uutta miestä kun voi saada vähän käytetyn paljon pienemmällä vaivalla.
olen kaikille sanonut ja nyt sanon sinullekkin että menetkö ostamaan autoa jos et ensin koe-aja sitä????
minä en. pitäähän ensin miehetkin ajaa sisään että tietää mitä on tulevaisuudessa tarjolla ja mitä ei.
no asiaa. olen etsimässä rehellistä ja luotettavaa miestä joka tulee vielä toisenakin iltana kylään.
tiedän sen et meitä naisiakin on yhtä tiukkakriittisiä mitä on miehiäkin ja siksi me emme ymmärrä toisia.
toivottavasti käsität mitä yritän sanoa olisi vain helpompi kertoa puhelimessa kuin kirjoittamallaMoi Kirsi,
Kiitos vastauksestasi, ja kyllä mä ymmärsin mitä viestissäsi sanoit. No ikävää jos Tampereen tilanne on tuo mitä kerrot, mut hei, ;) eikai se nyt sentään noin katastrofaalinen kuitenkaan ole, enmä voi uskoa sitä.;) Kyllä luulisi, että sieltäkin alueelta löytyisi jotain mielenkiintoista. Sä vaan ehkä raakkaat ne kultakimpaleet väärään osastoon. Tai no toisaalta mun on kyllä tohon vähän vaikee sanoo mitään varmaa, kun en todellakaan tiedä.
Itse vaikutan täällä hivenen etelämpänä ja ikää on jo tietysti vähän enemmän kuin itselläsi, Mut saman vuoden keväästä mäkin olen itsekseni ollut kuin sinä eli 03/99. Eikä tää nyt niin kauheeta ole. ;)) Elämään kun on asennoitunut nykyään vähän toisenlailla. Mutta siitä tässä nyt sen enempää.
Noo nyt täytyy mennä nukkumaan että jaksaa aamulla lähteä raatamaan. - kirsi.s
Noname kirjoitti:
Moi Kirsi,
Kiitos vastauksestasi, ja kyllä mä ymmärsin mitä viestissäsi sanoit. No ikävää jos Tampereen tilanne on tuo mitä kerrot, mut hei, ;) eikai se nyt sentään noin katastrofaalinen kuitenkaan ole, enmä voi uskoa sitä.;) Kyllä luulisi, että sieltäkin alueelta löytyisi jotain mielenkiintoista. Sä vaan ehkä raakkaat ne kultakimpaleet väärään osastoon. Tai no toisaalta mun on kyllä tohon vähän vaikee sanoo mitään varmaa, kun en todellakaan tiedä.
Itse vaikutan täällä hivenen etelämpänä ja ikää on jo tietysti vähän enemmän kuin itselläsi, Mut saman vuoden keväästä mäkin olen itsekseni ollut kuin sinä eli 03/99. Eikä tää nyt niin kauheeta ole. ;)) Elämään kun on asennoitunut nykyään vähän toisenlailla. Mutta siitä tässä nyt sen enempää.
Noo nyt täytyy mennä nukkumaan että jaksaa aamulla lähteä raatamaan.kiitos että yritit edes ymmärtää etkä kirjoittanut pelkkää paskaa kuten olen oppinut saamaan jatkuvasti.
tiedän. elämässä on meillä kummallakin tavoitteita ja olen itse oppinut sen että asiat laitetaan tärkeysjärjestykseen joten tämän kumppanin etsiminen ei ole niin suuri katasrofi mitä terveenä pysyminen ja oppia selviytymään asioista itsenäisesti.
tämä tampere eli "manse" on oikeasti toivoton paikka. muistaakseni oli jo jotakin 90 luvulla sinkkunaisia täällä noin 4000kpl;tta suhteessa asukaslukuun ja mikä on nyt kymmenkertaistunut, eli toivoton tilanne.
työssäni olen lääke-edustaja ja tapaan paljon kivan näköisiä kolleja joihin voisi jopa ihastua kun katsoo tarkemmin niin niillä on jo sormukset tai toisen puolen seksuallisuusvietti on omaa sukupuoltaan vetävä.
tunnen tai tiedän lahdesta pari kivaa kaveria joiden kanssa olen kirjoitellut jo jonkin aikaa nyt tällä viikolla kun yksi tulee etelästä niin odotan kuumeisesti viestiä ja eihän sitä koskaan tiedä jos innostuis vaikka muuttamaan.
tässä nämä tärkeimmät.
Kiitos Noname kun jaksoit asiallisesti jutella, kirjoitella ja luulen tietäväni sinunkin tunteesi kun pitkään on ollut yksin.
harmi kun stadiin on noin 170km matkaa. olis kiva tavata tai muuten vain jutella livenä.
vaikutat tosi fiksulle miehenköriläälle joka on elämää kanssa nähnyt ja kokenut.
toivotan sinulle kaikkea hyvää ja rauhallista uutta vuotta 2006
KIITOS MANSE 10.01.2006 KS - aasdasd
et plaraisi mitään ilmoituksia Suomi24:sessa!
- asdadsd
kirsi.s kirjoitti:
hei noname.
toivottavasti käsität mitä yritän sanoa olisi vain helpompi kertoa puhelimessa kuin kirjoittamallataitaa kuule olla niin että tampoereella on niitä vanhoja mummoja paljon mutta ~30 on miehiä enemmän. Nuo on nyt taas vain sellaisia krätyisten vanhojen piikojen selittelyitä.
- valinnanvaraN
aasdasd kirjoitti:
et plaraisi mitään ilmoituksia Suomi24:sessa!
Perustelisitko? Onko se, että "on oikeesti varaa valita", sitä kun roikkuu baareissa odottelemassa ja lopulta ottaa sieltä mukaansa ja miehekseen sen vähiten alkoholisoituneen baarityrkyn? Tai se, että on "niin upea ihminen" että joskus joku tulee kaupassa tai lenkkipolulla juttelemaan, ja sitä sitten pidetään Kohtalona? Tai että on "niin sosiaalinen ja hyvä" ihminen, että löytää sen oikeansa sieltä työpaikan tai harrastusporukan muutaman vapaan joukosta?
Ihanko tosissasi olet sitä mieltä että sellasella ihmisellä on muka varaa valita, jonka pitää tyytyä ottamaan joku niistä muutamasta, joita on siellä arkielämässä tarjolla? Vain siksi että on muka hienompaa löytää kumppani oikeasta elämästä eikä netistä.
Netissä voi ihan OIKEESTI valita laajemmasta vaihtoehtojen määrästä. - Miss Ponytail
asdadsd kirjoitti:
taitaa kuule olla niin että tampoereella on niitä vanhoja mummoja paljon mutta ~30 on miehiä enemmän. Nuo on nyt taas vain sellaisia krätyisten vanhojen piikojen selittelyitä.
:D täällä yks "piika" ;D
;DDDDDDD
olen myös Nääsvillestä ja ikää on mjukavasti ja miehet vaan on krätyysellä päällä,kun en mää ainankaan oikeen lämpene joka-häntä-heikin yrityksistä :)
Mutta hyvin on pullat kyllä uunissa.. ei ongelmata ollu löytää jyvät akanoista:)
Terveiset sinulle " asdadsd "
mistäs päin hanipai olet,kun nimesi viittaa Arabimaahan?:)
* =) * - Noname
kirsi.s kirjoitti:
kiitos että yritit edes ymmärtää etkä kirjoittanut pelkkää paskaa kuten olen oppinut saamaan jatkuvasti.
tiedän. elämässä on meillä kummallakin tavoitteita ja olen itse oppinut sen että asiat laitetaan tärkeysjärjestykseen joten tämän kumppanin etsiminen ei ole niin suuri katasrofi mitä terveenä pysyminen ja oppia selviytymään asioista itsenäisesti.
tämä tampere eli "manse" on oikeasti toivoton paikka. muistaakseni oli jo jotakin 90 luvulla sinkkunaisia täällä noin 4000kpl;tta suhteessa asukaslukuun ja mikä on nyt kymmenkertaistunut, eli toivoton tilanne.
työssäni olen lääke-edustaja ja tapaan paljon kivan näköisiä kolleja joihin voisi jopa ihastua kun katsoo tarkemmin niin niillä on jo sormukset tai toisen puolen seksuallisuusvietti on omaa sukupuoltaan vetävä.
tunnen tai tiedän lahdesta pari kivaa kaveria joiden kanssa olen kirjoitellut jo jonkin aikaa nyt tällä viikolla kun yksi tulee etelästä niin odotan kuumeisesti viestiä ja eihän sitä koskaan tiedä jos innostuis vaikka muuttamaan.
tässä nämä tärkeimmät.
Kiitos Noname kun jaksoit asiallisesti jutella, kirjoitella ja luulen tietäväni sinunkin tunteesi kun pitkään on ollut yksin.
harmi kun stadiin on noin 170km matkaa. olis kiva tavata tai muuten vain jutella livenä.
vaikutat tosi fiksulle miehenköriläälle joka on elämää kanssa nähnyt ja kokenut.
toivotan sinulle kaikkea hyvää ja rauhallista uutta vuotta 2006
KIITOS MANSE 10.01.2006 KSKiitos itsellesi, ilohan oli kokonaan minun puolellani. Oikeasti oli kiva vaihtaa ajatuksia, ja niin eikös tää ollut osoitus myös siitäkin, että kyllä te naiset vastaatte kun vaan vähän jaksaa teitä kutkutella. ;)
Muuten kertomasi perusteella Tamperehan olisi aikas unelma paikka tällaiselle vanhallekkinpojalle, niin tarkoitan siis sitä, että jos teitä sinkkunaisia todella on siellä niin paljon enemmän kuin miehiä,.. Hmmm... taidanpa hypätä joku päivä auton rattiin ja ottaa suunnan sinne. ;)
Mistäs sä muuten päättelit, että olen stadista? :)
No niinkuin sanottu mä taidan olla sinua kymmenisen vuotta vanhempi, eli tämmönen vanha kurttunen gubbe, mutta voihan sitä ajatuksia vaihdella.
Kiitos vielä kerran itsellesi ja oikein Mukavaa ja Rentoa alkavaa vuotta 2006.
- opiskelija
Itse vastaan mielummin kuvalliseen viestiin..sekun kertoo paljon enemmän ja säästää aikaa ja energiaa.
Kokemuksesta tiedän kuitenkin että sekä kuvan antaminen julkisuuteen kuin yhteydenotto tällaisen palstan kautta voi olla hyvinkin henkilökohtainen asia. Itse olen mielestäni ihan hyvän näköinen ja kuulen samaa muilta, mutta minulla on ollut nuoruudessani aikoja kun en olisi voinut ajatellakaan mainostavani ulkonäköä toisille. Se oli jotain ideologiaa että minun pitää kelvata vaikka olisinkin ruman näköinen.
Ja sitten vielä yksi asia...jos ei löydä puolisoa itselleen ei ehkä siinä elämän vaiheessa edes tosissaan etsi..joten ei kaikki sinkut epätoivoisia ole!Niinpä, säästyyhän siinä aikaa kun näkee kuvan ja kaikki muutkin tärkeät asiat, pääsee valikoimaan kuin jostain postimyynnistä. Mihin kaikilla on niin kiire? Onko tarkoitus kerätä kokemuksia varastoon, jotta voi luoda mielikuvan unelmapuolisosta? Sitten kun kokemuksia on riittävästi voikin alkaa sitä tosissaan etsiä..?
Ei muuten huono tuo postimyyntivertaus, koskaan ei varmasti voi tietää vastaako paketti luonnossa odotuksia. Kuvakaan ei kaikkea kerro. Ainoa ero postimyyntiin verrattuna on, se että "tavarallakin" on oma tahto ja odotukset.- maija meikäläinen
elin_tilaa kirjoitti:
Niinpä, säästyyhän siinä aikaa kun näkee kuvan ja kaikki muutkin tärkeät asiat, pääsee valikoimaan kuin jostain postimyynnistä. Mihin kaikilla on niin kiire? Onko tarkoitus kerätä kokemuksia varastoon, jotta voi luoda mielikuvan unelmapuolisosta? Sitten kun kokemuksia on riittävästi voikin alkaa sitä tosissaan etsiä..?
Ei muuten huono tuo postimyyntivertaus, koskaan ei varmasti voi tietää vastaako paketti luonnossa odotuksia. Kuvakaan ei kaikkea kerro. Ainoa ero postimyyntiin verrattuna on, se että "tavarallakin" on oma tahto ja odotukset.mutta kuva kertoo,että siellä on todellinen ihminen,eikä feikki pelle.
Tottakai feikkejäkin täällä on kuvillakin,mutta järkevä ja viisas ne kyllä huomaa.
Mielestäni on kohteliasta ja toisen ihmisen huomioonottamista,laittaa kuva.
- antero antavainen
Olisi meille kaikille jos olisi pelkkä sperma kone joka huoltoasemalla, sinne vain lutku kädessä ja kone hoitaa loput.! Ei tarvi nallekarhuna karjua ; )
- Dammy Toberman
ne vaan puhuu venäjää.
Viisikymmpiä käteen ja imurointi alkaa.. - Päivän naurut
Dammy Toberman kirjoitti:
ne vaan puhuu venäjää.
Viisikymmpiä käteen ja imurointi alkaa..Kiitos rakkaat ystäväiseni jälleen kerran!!!
Taas sain ulvoa naurusta luettuani tämän ketjun.
Jatkakaa, olkaa hyvät :)
(toi vika oli ihan paras!!!, hyvä Dammy)
- n33
täysin samaa mieltä olen. mutta näinhän se meneekin, että kun ME naiset uskalletaan sanoa mielipide, niin johan miehet hermostuu..Ja varsinkin jos satutaan olemaan yh:ta, niin mehän ollaan ilman muuta; luusereita, läskejä, aivottomia, lapsia ainakin neljän eri miehen kanssa, juoppoja, yhteiskunnan elättejä..ja ties mitä muuta.. Meillä naisilla ei saisi olla omaa mielipidettä mistään ja kaikkien olisi kelvattava meille...
- Sirkku
http://madeinbrazil.typepad.com/madeinbrazil/hotties/index.html
..samannäköiset-tyyppiset miehet,yh-äidit vasta ovatkin NAISIA ja vielä naisellisia !!
Vaadimme tasoa ja miehennäköisiä uroita !- onhan sitä!
Järjestään joka toisessa miesten profiilissa,treffeillä,lukee;Olen tumma,pitkä,harteikas,lihaksikas,komea miehekäs mies.
Eli,jos treffeillä vaikka liikkuu 35 000 miestä,noin 17 500 niistä on suunnilleen noita em. superuroksia.Ainakin sen perusteella,mitä niillä lukee profiilissaan.Tai ainakin omasta mielestään ovat adoniksia,tai sitten vaan äidin tai mummin mielestä. - heeh
onhan sitä! kirjoitti:
Järjestään joka toisessa miesten profiilissa,treffeillä,lukee;Olen tumma,pitkä,harteikas,lihaksikas,komea miehekäs mies.
Eli,jos treffeillä vaikka liikkuu 35 000 miestä,noin 17 500 niistä on suunnilleen noita em. superuroksia.Ainakin sen perusteella,mitä niillä lukee profiilissaan.Tai ainakin omasta mielestään ovat adoniksia,tai sitten vaan äidin tai mummin mielestä...siis mäki oon törmänny tollasiin tätä kautta.Kaikki kuvattomia ja kuvailee itsensä just kuin sanoit.Monet sokko-sikaa-säkissä oon treffannu.
Profiilissa vielä;harrastan taistelulajeja,krvmagaa yms.skeidaa.Joo varmaan joku suvussa tai tuttu harrastaa,sehän on sama kuin itekin harrastais. - namsis
Tuossa linkissähän oli PALJON silmänruokaa=)
On se hyvä ,että miehiä on olemassa =)
- nallekarhu
Onks mä oikean mittainen pit. on noin 99cm,
mutta minä kyllä aivan oikeasti painan myös useamman kilon.
Hyvää yötä ;)- Nallukka-Naitukka-neiti
...sisällä sahanpurua vai jotain muuta?
Kerro mitä?!
Onko silmäs lasia vai mitä ne on ?
Minkä väriset ?
Osaatko äännellä?
Onko sulla iso kuono ?
Vai mitä sulla oikein on ?
Kerro ...
haluu tietää.. yks tytöntylleröinen
Nallukka-Naitukka-neiti - nallekarhu
Nallukka-Naitukka-neiti kirjoitti:
...sisällä sahanpurua vai jotain muuta?
Kerro mitä?!
Onko silmäs lasia vai mitä ne on ?
Minkä väriset ?
Osaatko äännellä?
Onko sulla iso kuono ?
Vai mitä sulla oikein on ?
Kerro ...
haluu tietää.. yks tytöntylleröinen
Nallukka-Naitukka-neiti... ja vaihetiin kuivat ;)
Nappisimmut on sellaiset tummat (suklaanapit)
Osaatko äännellä? Jo vain tytöntylleröinen
http://www.hakosalo.com/nallekarhu/liitteet/nk_leirilaulu_mp3.mp3
Tässä sinulle Iso kuono ja pieni kuono...... T-pennut; koko jengi
http://www.kotiposti.net/tappijalka/Kuvia.html
http://cat.teho.net/software/pilailupuoti/?mother=8&group=00000052&level=2&prod_id=00001556
Huomenna sit lisää ;) nyt nallukka menee tuutiin nati nati ;) - Nallukka-Naitukka-neiti
nallekarhu kirjoitti:
... ja vaihetiin kuivat ;)
Nappisimmut on sellaiset tummat (suklaanapit)
Osaatko äännellä? Jo vain tytöntylleröinen
http://www.hakosalo.com/nallekarhu/liitteet/nk_leirilaulu_mp3.mp3
Tässä sinulle Iso kuono ja pieni kuono...... T-pennut; koko jengi
http://www.kotiposti.net/tappijalka/Kuvia.html
http://cat.teho.net/software/pilailupuoti/?mother=8&group=00000052&level=2&prod_id=00001556
Huomenna sit lisää ;) nyt nallukka menee tuutiin nati nati ;)Jopas olikin kiva laulu ,
ja simmutkin kuulemma kuin suklaati-napit =)
Kiitos kuonokuvista,upeita suloisia koiruleita:)
Nekös on Nallukan kavereita ?
- kuvaja
Oottekos tulleet ajatelleeksi että kuva jonka laitatte nettiin, on sama kuin jättäisitte miljoona tavallista valokuvaanne kaikille rautatieasemille, tavarataloihin tms...ellei vielä pahempaa, digitaalista kuvaa voi käyttää lähes mihin tahansa! Sitä voi muokata, liittää johonkin toiseen kuvaan...mitä tahansa sairas ihmisen mielikuvitus saa aikaiseksi, missä päin maailmaa tahansa.
Siksi en laita kuvaani mihinkään sivuille. - zorro31
Minä hakkaisin vaikka 1000 kuvaa itsestäni. Sillä uskon ettei vanhalla kilpaurheilijalla ole mitään vähettävää ainakaan fysiikassa eikä kuulemma naamarissakaan tämä ei oma mieli pide vaan ystävieni Naispuolisten sellaisten mut perkele tätä tekniikkaa kun jonkun oppii nii laitteet vaihtuu ainakin meil! siin yks hyvä syy jos jollai ei ole kuvaa vielä mä latasen heti ku joku näyttää vaan miten se onnistuu tällä masinalla ja enkä luovu heti taas tästä jos opin käyttää tätä häksytintä miettihän tätä vaihtoehtoo ja jos sanot et yritän laittaa kuvan niin tolla asenteella uskooko? mua se ei haittaa silla tiedän että se on kyseisen henkilön tappio jos ei anna sen verran aikaa et onnistun. En olekaan tyypillinen suomalainen mies omaan aivot jossa myös feminiininen ajattelu on mahdollista se on ehkä etu joskus haitta enkä ole bi .
- 12 år
Hmm.. det tycks finnas en massa fördomsfulla kvinnor här.. måst en kille ha bild för att ni ska svara? Nä jag svarar på allt utom snusk.. och har faktiskt hittat en massa goda vänner här. Man kan ju inte rusa in i ett förhållande utan att lära känna nån först..
Svara fast dom it har bild eller skrivit så mycket om sig själva.. ni lär nog känna dom!!!!
Och jag lovar av egen erfarenhet så är inte utseendet allt.. lärr känn den du ska leva och älska innifrån.. inte på utsidan det fungerar nog inte så..
Borde veta har ett 12år långt förhållande bakom mig... och vill nog inte ha fler.. endast goda vänner..
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2496410
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m284527- 982915
- 412297
- 332102
- 562056
- 1091860
- 221769
- 271562
Pitihän se arvata, että kasvavat puolustusmenot
halutaan rahoittaa työtä tekevien oloja kurjistamalla. Nyt ehdotetaan arkipyhien poistamista. Seuraavaksi tulee ne kuusi2321514