Vapaa kuvaus

Lounaissuomalainen nainen, joka tarvitsee naisen.

Aloituksia

0

Kommenttia

52

  1. Tähän+minäkin+haluan+vastauksen!+:)Onneksi+ystävissäni+on+naisia,+jotka+ovat+löytäneet+omansa+ihan+vielä+viime+vuosina,+monien+mutkien+jälkeen.+He+luovat+esimerkillään+toivoa.Tosin+kaipaisin+myös+intohimoa,+joka+ei+ainakaan+kokonaan+laimene+pidemmän+päälle,+mutta+nykyään+olen+jopa+valmis+tinkimään+siitä.+Kunhan+olisi+luottamusta,+läheisyyttä+ja+yhteenkuuluvuuden+tunnetta,+joka+kestää.
  2. Olemalla+suoraviivainen+ja+rehellinen+ja+kunnioittava.+En+tiedä+oliko+tämä+nyt+mitenkään+tyylikästä+varsinaisesti,+mutta...Olin+tuossa+ulkona+ystävien+kanssa+ja+törmäsimme+joihinkin+tuttuihin.+Siinä+oli+nainen,+joka+tanssi+todella+kauniisti+ja+oli+muutenkin+viehättävä.+En+ole+ihan+valmis+uuteen+suhteeseen,+mutta+jotenkin+päädyin+juttelemaan+hänen+kanssaa+ja+hän+näytti+pitävän+seurastani.+Jossain+kohtaa+hän+varmisteli,+etten+ole+vielä+lähdössä+tms.+Istuin+sohvalla+hänen+vieressään+ja+laitoin+aika+klassisesti+toisen+käteni+hänen+taakseen+selkänojalle,+kuitenkaan+koskematta.+Olimme+pilkkuun+asti+ja+lähdimme+kävelemään+samaan+suuntaan.+Hänen+korkokenkänsä+hiersivät+ja+kysyin+haetaanko+matkan+varrella+luotani+varvastossut+hänelle+loppumatkaksi.+Mulla+on+aika+kaunis+vanha+asunto,+jota+hän+jäi+katselemaan+ja+sanoi+siinä,+että+nyt+alkaa+väsyttää+liikaa.+Vastasin,+että+kyllä+voit+jäädä+munkin+viereeni+yöksi+eikä+se+edes+ole+mikään+seksiinkutsu.+:D+Tarkoitin+ihan+mitä+sanoin.+Suutelin+häntä+kyllä+ihan+pienesti+ennen+kuin+menimme+nukkumaan+ja+kerroin,+että+hän+on+kyllä+ihana+ja+kaunis,+mutten+ole+valmis.Hän+jätti+kaulakorunsa+luokseni,+jonka+vien+hänelle+tänään.+Ei+tästä+mitään+suhdetta+tule,+koska+hän+asuu+sen+verran+kaukana+(oli+vain+ystävänsä+luona+täällä+kylässä),+mutta+ei+se+mitään.+Kokemus+oli+kiva,+toivottavasti+molemmin+puolin.+Mitäs+tästä+nyt+sanoisi.+Ole+opportunisti,+mutta+silleen+hyvällä+tavalla+eikä+toisia+käyttäen.+:)
  3. Voi+kai+kommentoida,+vaikka+suhde+on+jo+päättynyt?+Olen+aika+aloitteellinen,+ainakin+välillä,+mikä+on+hassua+koska+nuorena+olin+tosi+ujo+ja+vetäytyvä.+Siinä+kohtaa+kuitenkin+koitan+vain+ajatella+mitä+tässä+voi+hävitä.+(Tai+toisaalta+voi+"hävitä",+jos+suhde+on+huono+ja+päättyy+huonosti,+mutta+tavallaanhan+se+on+sen+ajan+murhe.+Etukäteen+sitä+ei+voi+pelätä,+jos+haluaa+kumppanin.)Joka+tapauksessa+mitään+ei+saa,+jos+mitään+ei+anna.+Olemalla+aloitteellinen+ja+aktiivinen+otan+se+riskin,+että+minut+torjutaan.+Se+sattuu+sitä+enemmän+mitä+enemmän+toisesta+on+kiinnostunut.+Mutta+minusta+pahinta+on,+jos+suhteeseen+olisi+mahdollisuus,+sitä+mahdollisuutta+ei+käytetä+ja+sitten+se+olisikin+todella+hyvä+ja+kestävä+ihmissuhde.+Onnistunutta+suhdetta+meistä+valtaosa+kuitenkin+hakee+ja+jostain+sen+pitää+alkaa.Olin+pitkään+ihastunut+erääseen+naiseen,+kipuilin+ja+haaveilin.+Näimme+aika+paljon,+kahdestaankin,+ja+lopulta+paljastin+tunteeni.+Sai+kiltit+pakit.+Se+oli+aivan+kamalaa,+mutta+tuska+kesti+lyhyemmän+aikaa+kuin+luulin.+Ehkä+siksi,+että+pysyimme+yhä+kavereina+ja+toisaalta+tiesin+tehneeni+kaikkeni+haaveideni+eteen.Ne+aloitteet,+jotka+lopulta+johtivat+suhteeseen+-+toinen+lyhyempään+ja+toinen+pidempään+-+tulivat+minulta+sitten+nopeammin.+Olin+jotenkin+kelannut+koko+asian+valmiiksi.+Toisen+kanssa+se+oli+hetken+huumaa+ja+toisen+kanssa+yritimme+tosissamme+pitkään.+Ehkä+liiankin+pitkään.+Olin+ollut+hänestä+kiinnostunut+jo+jonkin+aikaa+ja+sitten+huomasin,+että+eräs+toinenkin+nainen+on.+En+halunnut+hukata+mahdollisuutta+tutustua+lähemmin+tähän+ihastumaani+naiseen+ja+haikailla+sitten+myöhemmin+taas+turhaan.+Käytin+ensimmäisen+vähääkään+potentiaalisen+tilaisuuden+pyytääkseni+häntä+treffeille.+Ihan+siis+noin,+"tulisitko+minun+kanssani+treffeille?"+Kai+se+oli+vähän+kömpelöä,+mutta+toimi.+En+tiedä+oliko+hän+alunperin+yhtä+kiinnostunut+minusta,+mutta+ainakin+hän+oli+mielissään.+Heti+ensitreffeillä+kemiaa+löytyi+yllättävän+paljon+ja+suhde+alkoi+nopeasti+seuraavien+viikkojen+kuluessa.+En+vieläkään+kadu,+että+uskalsin.