Vapaa kuvaus

Aloituksia

290

Kommenttia

1065

1. Lisäksi sosiaalilautakunta uudessa kunnassa käy neuvottelun vanhan sosiaalilautakunnan puheenjohtajan kanssa ja sallii tämän toimia asiakkaan asioissa. Siispä uudenkin kunnan johtava sosiaalityöntekijä kannattaa valehtelua kontrolliin pääsemiseksi. Lastensuojelu väittää joka kunnassa vain haluavansa kuulla perheen tilanteesta ja sitten käyttää abduktiivista logiikkaa asioiden tulkitsemiseksi väärin kontrollin maksimoimiseksi.
  2. palvelija vai auktoriteetti 3

Soitin aurinkosähkömyymälään ja kysyin Easysolar 48 V 5000 VA yhdistelmäinvertterin sopivuudesta sähkönmyyntiin ja minkä osan (PMS vai MPS) tarvitsen. Mies ei suostunut kertomaan, että PMS oli oikea. En saanut häneltä tietoa, koska hänestä tieto kuuluu auktoriteetille. Hän halusi minun hoksaavan tai ymmärtävän jotain "suoraan". Kerroin kyseleväni teoreettisesti ja vaadin häntä lopettamasta olemasta niin autoritaarinen. Jatkoin kyselemistä viidessä kirjaamassani asiassa. Hän väitti, että en ymmärrä Easysolarin olevan eri inverttereitä, vaikka vertasin Growatt mod6000tl-xh:n esimerkkinä siksi, että siihen sanotaan tarvittavan erillinen akkuhallintayksikkö PMS. Hän ei suostunut tunnustamaan kysymyksen olemassaoloa. Hän halusi sosiaalisen roolin, jossa hän päättää ja suunnittelee aurinkosähkövoimalan asiakkaille ja asiakkaat eivät tee omia kysymyksiä. Vastasin, että en minä sanonut sinulle, että luulen kahden invertterin olevan sama malli ja suljin luurin.

Soitin verohallinnon ajoneuroveropalveluun ja kysyin autoverostani. Erehdyin paikasta ja sain kuulla, että se kuuluu kysyä Traficomista. Halusin kuitenkin muodostaa oman ajatuksen sen syistä ja ymmärtää sen itse sen sijaan, että tottelisin. Kysyin, että kyllähän minulla pitäisi olla kahden ajoneuvon tiedot rekisterissä. Puhelinpalvelun nimi veropalvelussa liittyi asiaan. Nainen heti aluksi kielsi kysymykseni ja muutti puheenaiheen: mitä asiaa sinulla on. Sitten hän sanoi, että minulla pitäisi raksuttaa jotain. Vastasin siihen, että minun raksuttamisessani ei ole mitään vikaa ja mikä häntä vaivaa. Hän väitti minun vain olevan väärässä paikassa. Väitin, että nettisivun mukaan vero.fin ajoneuvoveron palvelunumero on oikea, enkä ole katsonut väärin. Käytyäni sen läpi, hän toisti, että ne kuuluvat Traficomille. Silloin sain tarvitsemani tiedon ja yhdistin sen tietämääni asiaan siitä, että Traficom hoitaa veroasiat. hän ei kuitenkaan sanonut, että verohallinnon sivulla oleva numeronajoneuvoveroasiaan on tarkoitettu johonkin tiettyyn asiaan vaan haukkui mielenterveyttäni. En edelleenkään tiedä, miksi verohallinnolla on autoveron palvelunumero, koska hänestä se tieto kuuluu ylemmälle. Sanoin, että nyt ymmärsin. Kiitos. Hän sanoi, no hyvä.

Molemmalle suomalaiselle asiakaspalvelulle on yhteistä hierarkisuus ja asiakkaan totteluvelvollisuus. Jos ostat aurinkosähkövoimalan, sinulta kysytään "kuinka paljon kulutat" eikä että millaisen osan sinä haluaisit. Tiedollinen epätasa-arvo voi johtaa liikaa maksamiseen yrityksen yrittäessä myydä enemmän.
  3. Alkuperäinen teksti Birgitta Wolfilta

https://birgittawulf2.blogspot.com/2023/08/voiko-olla-mahdollista-etta-viela.html?fbclid=IwAR2gVGEeid1MjBhBXJt3Ibkw2ZehOYbqcpS0Cr5jhvkwLgQDfqAvwmWInKg_aem_AULwcFceSkOTzGJXeMRUpQyOwXJc1hlTsD2vt00qWDMoGowJyO8RkcACLCb1kSJZzxs&m=1

Voiko olla mahdollista että vielä syntymättömästä lapsesta tehdään lastensuojeluilmoitus???
    elokuuta 15, 2023
    Sain viestiä eräältä todella järkyttyneeltä äidiltä. Tässä hänen postauksensa sanasta sanaan kopioituna hänen luvallaan.

"Kostaa minä haluaisin niille jotka perheeni tuhosivat, mutta en minä, eivätkä lapseni saa niitä hukattuja, tuhlattuja, itkettyjä ja tyhjiä vuosia enää takaisin. Eniten minä haluan ja toivon oikeutta kaikille perheille ja varsinkin lapsille. joille äärimmäistä kärsimystä nämä ihmisoikeuksista piittaamattomat sadistisossut ja koko lasten"suojelu" on aiheuttanut. Haluan niin kovasti isolla joukolla saada näiden laittomasti vietyjen lasten äänet kuuluviin, jotta seuraavien sukupolvien tuleva jälkikasvu ei joudu saman syvän kärsimyksen saattamana elämään puolittaista elämää ilman rakkautta. jota lastensuojelun varjolla on systemaattisesti tuhottu Suomessa jo vuosikymmenten ajan. Mitä ihminen on ilman rakkautta. Ei mitään. Koko elämän syvin tarkoitus ja merkitys on tapettu silloin, eikä sillä ole enää merkitystä vaikka ihmiskunnan joukkosukupuutto tulisi. Rakkauden puolesta pitää taistella niin pitkään kun jäljellä on edes jotain minkä vuoksi taistelua jatkaa.

Olen ollut pitkässä ja tasapainoisessa parisuhteessa ja miehellä ei ole lastensuojelun asiakkuutta. Nyt on sellainen tilanne että olen raskaana ja pelko on niin voimakas että menetän tämän lapsen joka tapauksessa, niin joudun keskeyttämään raskauden. Miehenkin pelko on niin voimakas että päädyttiin tähän ratkaisuun. Hain keskeytystä heti kun raskaustesti oli positiivinen ja nyt olen odottanut 7 viikkoa aikaa keskeytykseen. Ultrakuvat mukaan antoivat, Lastensuojelulle meni suoraan tieto raskaudestani ja sanoivat suoraan sieltä että ennakoivan lastensuojeluilmoituksen kirjaavat kun raskaus on kestänyt 22 viikkoa. Viikko 9 on nyt menossa ja sydän murtuneena ensi viikolla ratkaisu on tehtävä. Stressi ja pelko on niin voimakas, ettei taida mielenterveys kestää kun on oltava tukena murrosiän kynnyksellä oleville kaksosille. On kuin sosiaalityöntekijöiden fantasiakirjallisuutta lukisi. Meillä on nyt 15:sta sosiaalityöntekijä kierroksessa..."