Vapaa kuvaus

Aloituksia

290

Kommenttia

1065

1. Tarkoitat+"sovittelutoimisto"
  2. "Anonyymi18.01.2022+15:28Suuri+osa+huostaanotettujen+lasten+vanhemmista+on+persoonallisuushäiriöisiä,+alkoholi-+tai+mielenterveysongelmaisia.+Pääsääntöisesti+kyvyttömiä+itseanalyysiin+ja+syyttävät+muita+ongelmistaan.+Käsittelemättömät+vihaongelmat+aiheuttavat+yhteistyökyvyttömyyttä.+Vanhempi+voi+ehkä+välittää+lapsestaan,+mutta+on+omien+ongelmiensa+vuoksi+kyvytön+vanhemmuuteen."Tuo+kuulostaa+yleistykseltä+ja+pelonlietsonnalta,+joka+on+naamioitu+tekniseksi+tiedejargoniksi,+mutta+ei+perustu+mihinkään+aineistoon.+Se+on+malli+sosiaalityöntekijän+lausunnoista.+Se+osoittaa,+että+vallitsee+ideologia,+joka+toimii+yhteiskunnallisella+tasolla+huostaanottojen+ja+sosiaalilautakunnan+valheiden+oikeuttamiseksi.+Kun+meillä+on+virasto,+joka+leimaa+vanhempia+"kyvyttömäksi+vanhemmuuteen",+voi+sen+leiman+saada+mistä+tahansa+syystä,+mistä+virasto+tykkää.+Sosiaalilautakunnan+lausumien+todenperäisyyttä+ei+tarkasteta,+mutta+on+hyvä,+että+lasta+ei+vahingoiteta.+Vanhempi+uhrataan+ilman+todisteita,+koska+leiman+saadessaan+menettää+koko+elämänsä+Suomessa.+Kirjoittajan+selkeät+vihaongelmat+vaarallista+vanhempaa+vastaan+haisevat+kuin+syöpä+tätä+lastensuojelua+puolustavan+kommentin+takana.+Sama+kuin+inkvisition+"jumalanpilkka",+jolloin+ruumiit+roikkuivat+kadulla+"laillisesti".+Vaikka+vanhempi+olisi+persoonallisuushäiriöinen,+sosiaalilautakunta+pitää+kieltää+tekemästä+huostaanottoja+ja+keksimään+ratkaisuja.+Vihapuhe+ja+virallinen+uhraamislainsäädäntö+tyydyttää+näitä+sairaita,+jotka+äänestävät+sosiaalidemokraatteja.
  3. Minä+ja+poikani+rakastamme+toisiamme.+Minä+en+ole+tehnyt+yhtään+mitään+väärin,+päin+vastoin,+olen+parempi+kuin+monet.+Rakensin+meille+omistusasunnon.+Hankin+lapselle+leluja+ja+harrastuksia+ajatellen+vuosia+ennen.+Seurasin+eroavaa+äitiä+lapsen+kanssa,+koska+lapsi+tarvitsee+molemmat+vanhemmat.+Hoidin+lapset+asiat+silloin+kun+äiti+ei.+Minimoin+äidin+avioeron+haitat+ja+hankin+kalliin+vuokra-asunnon+vierestä,+kun+äidin+kumppani+muutti+sisään.+Pyysin+lapsen+osoitetta.+Sosiaalityöntekijä+ei+tiennyt+mikä+vanhemmilla+on+hätänä+ja+pakotti+lapsenhoidon+tukea.+Sitten+hän+myönsi,+ettei+viranomainen+ole+enää+huolissaan+minun+käytöksestäni+ja+olen+persoona.+Kieltäydyin+lastensuojelusta+ja+halusin+itsenäistyä+äidistä+ja+lastensuojelusta.+Sosiaalilautakunta+tekaisi+tahallaan+vahingollisen+narratiivin,+koska+se+halusi+oikeuttaa+piilossa+tehdyn+huostaanottopäätöksen.+Pakotin+lastensuojelun+käynnistämään+pakkotoimet+toimimalla+itsenäisen+päätöksentekokykyni+mukaan.+He+murhaavat+minut+pakkotoimien+normaalin+prosessin+sanelemalla+tavalla.+Selvästi+voisin+pitää+huolta+lapsestani,+jos+saisin+hänen+osoitteensa+takaisin+ja+äidin+epävakaus+ei+haittaisi+meitä.+Sen+pyytäminen+sosiaalityöntekijältä+on+kielletty+ja+minut+tehtiin+valheellisesti+epätoivotuksi+henkilöksi.