Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
profiilit
ajatuksetovatilmaisia
ajatuksetovatilmaisia
Vapaa kuvaus
Aloituksia
290
Kommenttia
1065
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tarkoitat+"sovittelutoimisto"
24.01.2022 20:03
Minä+olen+isä+ja+poikani+tarvitsee+minua.+Minä+elän+100+%+ajastani+poikani+sydämessäni+ja+mielessäni+ja+odotan+häntä+koko+elämäni.+Se+muisto+ei+koskaan+lopu.+Sopeutumalla+joudun+elämään+omaa+elämääni+ja+pitämään+hänen+valokuvansa+ja+nallensa+aina+vierelläni.+Ja+sosiaalilautakunta+on+loukannut+vanhemmuuttani,+seksuaalisuuttani+ja+virallista+asemaani+eristämällä+minut+perheestäni,+joka+voi+vahingoittaa+minua+lopun+elämäni.+Mites+jos+sinä+teet+aloitteen+ja+minä+komppaan?
24.01.2022 20:03
Anonyymi+käyttää+voimasanoja+terapia+ja+ajatusvääristymä+vahingoittaakseen+minua,+koska+kyseenalaistan+hänet.+Ei+kuitenkaan+tiedä+mitä+on+tapahtunut+ja+on+ennakkoluuloinen.+Jos+anonyymi+viittaa+ajatusvääristymällä+lainaukseen+hänen+puheestaan,+niin+se+on+toisaalta+tulkintatapa,+joka+on+normaali+asia.+Vaihtamalla+tulkintatavan+ajatusvääristymään+hän+luo+tahallaan+vahingollisen+narratiivin,+jotta+hän+voi+perustella+oman+valtansa.+Näin+sosiaalilautakunta+tekee+lasten+vanhemmille.+
Spinnaanko+lisää?
24.01.2022 19:54
Eli+kyvyttömyys+hoitaa+lasta+on+huostaanoton+syy,+ja+mikä+syy+oli+sitä+ennen+avohuollossa?+Ei+vielä+kyvyttömyys?+Ihan+kuin+sosiaalilautakunta+listaisi+vammoja,+joiden+takia+marginalisoidaan+ja+kielletään+lapsen+hankinta.
24.01.2022 16:00
Ihan+kuin+sosiaalilautakunta+listaisi+vammoja,+joiden+takia+marginalisoidaan+ja+kielletään+lapsen+hankinta.
24.01.2022 15:58
"Anonyymi
18.01.2022+15:28
Suuri+osa+huostaanotettujen+lasten+vanhemmista+on+persoonallisuushäiriöisiä,+alkoholi-+tai+mielenterveysongelmaisia.+Pääsääntöisesti+kyvyttömiä+itseanalyysiin+ja+syyttävät+muita+ongelmistaan.+Käsittelemättömät+vihaongelmat+aiheuttavat+yhteistyökyvyttömyyttä.+Vanhempi+voi+ehkä+välittää+lapsestaan,+mutta+on+omien+ongelmiensa+vuoksi+kyvytön+vanhemmuuteen."
Tuo+kuulostaa+yleistykseltä+ja+pelonlietsonnalta,+joka+on+naamioitu+tekniseksi+tiedejargoniksi,+mutta+ei+perustu+mihinkään+aineistoon.+Se+on+malli+sosiaalityöntekijän+lausunnoista.+Se+osoittaa,+että+vallitsee+ideologia,+joka+toimii+yhteiskunnallisella+tasolla+huostaanottojen+ja+sosiaalilautakunnan+valheiden+oikeuttamiseksi.+Kun+meillä+on+virasto,+joka+leimaa+vanhempia+"kyvyttömäksi+vanhemmuuteen",+voi+sen+leiman+saada+mistä+tahansa+syystä,+mistä+virasto+tykkää.+Sosiaalilautakunnan+lausumien+todenperäisyyttä+ei+tarkasteta,+mutta+on+hyvä,+että+lasta+ei+vahingoiteta.+Vanhempi+uhrataan+ilman+todisteita,+koska+leiman+saadessaan+menettää+koko+elämänsä+Suomessa.+Kirjoittajan+selkeät+vihaongelmat+vaarallista+vanhempaa+vastaan+haisevat+kuin+syöpä+tätä+lastensuojelua+puolustavan+kommentin+takana.+Sama+kuin+inkvisition+"jumalanpilkka",+jolloin+ruumiit+roikkuivat+kadulla+"laillisesti".+
Vaikka+vanhempi+olisi+persoonallisuushäiriöinen,+sosiaalilautakunta+pitää+kieltää+tekemästä+huostaanottoja+ja+keksimään+ratkaisuja.+Vihapuhe+ja+virallinen+uhraamislainsäädäntö+tyydyttää+näitä+sairaita,+jotka+äänestävät+sosiaalidemokraatteja.
24.01.2022 14:47
Tuo+kuulostaa+yleistykseltä+ja+pelonlietsonnalta,+joka+on+naamioitu+tekniseksi+tiedejargoniksi,+mutta+ei+perustu+mihinkään+aineistoon.+Tuo+on+vallitseva+ideologia,+joka+toimii+yhteiskunnallisella+tasolla+huostaanottojen+ja+sosiaalilautakunnan+valheiden+oikeuttamiseen.+Kun+meillä+on+virasto,+joka+leimaa+vanhempia+"kyvyttömäksi+vanhemmuuteen",+voi+sen+leiman+saada+mistä+tahansa+syystä,+mistä+virasto+tykkää.+Sosiaalilautakunnan+lausumien+todenperäisyyttä+ei+tarkasteta,+mutta+on+hyvä,+että+lasta+ei+vahingoiteta.+Vanhempi+uhrataan+ilman+todisteita,+koska+leiman+saadessaan+menettää+koko+elämänsä+Suomessa.+Kirjoittajan+selkeät+vihaongelmat+vaarallista+vanhempaa+vastaan+haisevat+kuin+syöpä+tätä+lastensuojelua+puolustavan+kommentin+takana.+Sama+kuin+inkvisition+"jumalanpilkka".+
Vaikka+vanhempi+olisi+persoonallisuushäiriöinen,+sosiaalilautakunta+pitää+kieltää+tekemästä+huostaanottoja+ja+keksimään+ratkaisuja.+Vihapuhe+ja+virallinen+uhraamislainsäädäntö+tyydyttää+näitä+sairaita+rasisteja,+jotka+äänestävät+sosiaalidemokraatteja.
24.01.2022 14:44
Koska+sosiaalilautakunta+ei+käy+vuoropuhelua,+ei+minulle+ole+käytännössä+mitään+purkutapoja+tai+rakentavia+ratkaisuja.+He+tekevät+puolen+vuoden+tai+vuosien+liikkeitä,+joiden+aikana+en+voi+olla+valmiina+lapselleni.+Minun+täytyy+jatkaa+elämääni.+Sosiaalilautakunta+on+tyytyväinen,+koska+lapsellani+on+jo+huostaanottovanhemmat.+Kaikki+se+haitta,+tuska+ja+turvattomuus+on+säädetty+viraston+lailliseksi+toimintatavaksi,+joka+säilyy+koko+lapseni+alaikäisyyden+ajan.+Kukaan+ei+valvo+sitä,+mitä+sosiaalilautakunta+tekee,+tahtoo+ja+päättää,+Kun+hallinto-oikeus+päättää+lopettaa+huostaanoton,+sosiaalilautakunta+rajoittaa+voittaneen+vanhemman+tapaamisoikeutta.+Haluan+ratkaisuksi+sen,+että+sosiaalilautakunnat+estetään+lailla+ja+huostaanotot+kielletään+ja+korvataan+aina+avohoidolla,+myös+silloin,+kun+on+todella+pahoja+tilanteita.+Pakotetaan+sosiaalilautakunta+etsimään+keinoja,+jolloin+se+ei+voi+keksiä+valheita+huostaanoton+tekemiseksi.
24.01.2022 14:20
Sovittelutoimisto+kieltäytyi,+koska+he+käsittelevät+rikollisen+ja+uhrin+tai+yksilöiden+kiistoja+eikä+viranomaisen+ja+yksilön+kiistaa.+Näin+eri+virastot+suojelevat+sosiaalilautakuntaa,+joka+on+immuuni+arvostelulle.+Hallinto-oikeus+ei+käsittele+sosiaalitekijän+lausumien+todenperäisyyttä+vaan+toteaa+muotoseikat+oikeiksi.
24.01.2022 13:59
Siis+VÄÄRÄ+lausunto.+Sosiaalityöntekijä+tuhoaa+minut+ja+lapseni+käyttämällä+vääriä+lausuntoja+tahallaan,+koska+he+haluavat+huostaanoton.
24.01.2022 08:31
Kiitos+ehdotuksesta.+Kokeillaan.+Sosiaalilautakunta+ei+pidä+puheyhteyttä+ja+haastoi+minut+käräjille+edunvalvojan+määräämiseksi,+kun+pyysin+keskustelua+väärinkäsitysten+korjaamisesta.+Uusi+sosiaalityöntekijä+sanoi+heti+alussa,+että+manipuloin+häntä+ja+keskustelu+on+turhaa,+kun+olen+tehnyt+väärin+myös+edellisen+kanssa.+Todellisuudessa+väärin+tekeminen+on+valhe,+koska+kieltäydyin+lastensuojelusta+ja+he+haluavat+huostaanoton.+Myös+edellinen+sosiaalityöntekijä+veti+vääriä+johtopäätöksiä+keskusteluista,+joita+ei+voinut+kyseenalaistaa.
24.01.2022 08:29
ja+mitä+enemmän+vastustan+sosiaalilautakuntaa,+sitä+kauemmin+kestää,+että+he+antavat+minun+uudelleen+totella,+koska+he+sanovat,+etten+ole+uskottava
22.01.2022 20:05
Minun+ja+poikani+pitäisi+odottaa+määrämättömän+määrän+vuosia,+että+he+tekevät+virkatehtävänsä+ja+käyvät+prosessin.+lopettavat+huostaanoton.+Sitä+emme+halua+tehdä,+koska+he+voivat+haluta+jatkaa+ja+jatkaa+sitä+samanlaisten+tahallisten+vahingollisten+syiden+perusteella+ja+minun+on+luovuttava+lapsikullastani+voidakseni+jatkaa+elämää+Ennen+kuin+se+on+liian+myöhäistäja+minun+pitäisi+olla+narri+ja+mennä+mielentilatutkimukseen,+joka+on+nyt+vain+tällä+hetkellä+päällimmäinen+narratiivi.+Kiitos+ratkaisuhakuisesta+kommentistasi+ja+sitä+olkapäätä+sosiaalilautakunta+ei+myönnä.+Hengissäsä+selviäminen+on+kuitenkin+helppoa,+jos+joko+tottelen+määräyksiä+tai+hylkään+lapseni.+niin+kuin+armeijassa,+jos+sanot+luutnantille,+että+he+ovat+väärässä,+joudut+kuulusteluun.+jos+sanot+sielläkin+niin,+sinut+eristetään+viiteryhmästä.+Haluankin+että+suomalaiset+lukevat+kirjoitukseni+ja+tietävät+mitä+meille+on+tapahtunut.
22.01.2022 19:53
Miksi+haluat,+että+avaan+tilannetta?+Aiotko+edustaa+minua+lakitieteellisesti+tai+sosiaalityössä?+Sana+VASTAPUOLI+on+osoitus+rikoksesta.+Sosiaalilautakunnan+ja+sosiaalityöntekijän+ei+pitäisi+marginalisoida+minua+ja+tuhoa+minut+Suomen+valtion+voimin
22.01.2022 16:30
Mitään+ei+ole+tapahtunut.+Ainoa+olennainen+asia+on+minun+ja+lapsen+kiinteä+suhde+ja+terveys.+Kaikki+muu+on+turha+väite+viranomaisen+määräysvallan+käyttämiseksi.+Mitään+ei+ole+tarvetta+muuttaa+tilanteen+korjaamiseksi.+Viranomainen+on+itse+tuhonnut+lapseni+ja+minun+perheen.+Minä+haluan+totuutta+ja+oikeutta,+ja+vastapuoli+haluaa+mustamaalata+mielenterveyteni.+Kaikki+on+lopussa.+Kukaan+ei+tarkista+sosiaalityöntekijän+lausumien+todenperäisyyttä.+Tulevaisuuteni+isänä,+sinkkuna+ja+elämäni+ainoat+ihmiset+menettäneenä+on+mieletön+ja+minun+täytyy+lähteä+pois+täältä.
22.01.2022 15:07
Minä+ja+poikani+rakastamme+toisiamme.+Minä+en+ole+tehnyt+yhtään+mitään+väärin,+päin+vastoin,+olen+parempi+kuin+monet.+Rakensin+meille+omistusasunnon.+Hankin+lapselle+leluja+ja+harrastuksia+ajatellen+vuosia+ennen.+Seurasin+eroavaa+äitiä+lapsen+kanssa,+koska+lapsi+tarvitsee+molemmat+vanhemmat.+Hoidin+lapset+asiat+silloin+kun+äiti+ei.+Minimoin+äidin+avioeron+haitat+ja+hankin+kalliin+vuokra-asunnon+vierestä,+kun+äidin+kumppani+muutti+sisään.+Pyysin+lapsen+osoitetta.+Sosiaalityöntekijä+ei+tiennyt+mikä+vanhemmilla+on+hätänä+ja+pakotti+lapsenhoidon+tukea.+Sitten+hän+myönsi,+ettei+viranomainen+ole+enää+huolissaan+minun+käytöksestäni+ja+olen+persoona.+Kieltäydyin+lastensuojelusta+ja+halusin+itsenäistyä+äidistä+ja+lastensuojelusta.+Sosiaalilautakunta+tekaisi+tahallaan+vahingollisen+narratiivin,+koska+se+halusi+oikeuttaa+piilossa+tehdyn+huostaanottopäätöksen.+Pakotin+lastensuojelun+käynnistämään+pakkotoimet+toimimalla+itsenäisen+päätöksentekokykyni+mukaan.+He+murhaavat+minut+pakkotoimien+normaalin+prosessin+sanelemalla+tavalla.+Selvästi+voisin+pitää+huolta+lapsestani,+jos+saisin+hänen+osoitteensa+takaisin+ja+äidin+epävakaus+ei+haittaisi+meitä.+Sen+pyytäminen+sosiaalityöntekijältä+on+kielletty+ja+minut+tehtiin+valheellisesti+epätoivotuksi+henkilöksi.
22.01.2022 14:55
Sitä+on+tapahtunut,+että+lastensuojelutoimisto+polkee+itsenäisen+ajattelu-+ja+päätöksentekokykyni+ja+vei+lapseni+saadakseen+harjoittaa+viranomaisvaltaa.+Me+olemme+väkivallan+kohteena+ja+se+kaikki+on+laillisesti+perusteltua.+Isyyteni+ja+elämäni+on+lastensuojelun+kohtelussa+kuin+linna,+rautaovi+heilahtaa+ja+vanki+itkee+yksinään+vaikka+seuraavat+14+vuotta.
22.01.2022 14:45
Minulle+lähetettiin+allekirjoituspaperi+edunvalvojan+määräämiseksi.+Se+oli+naamioitu+lapsen+"itsenäisyysvarojen+kerryttämiseksi".+Edunvalvoja+tarkoittaa,+että+meidän+pitää+ilmoittaa+hänelle+kaikki+ulkomaanmatkat+ja+päätökset+niin+kauan+kuin+lapsi+on+täysi-ikäinen.+Vastasin+paperiin+pyytämällä+keskustelua+väärinkäsitysten+korjaamiseksi+ja+huostaanoton+lopettamiseksi.+Lastensuojelutoimisto+vastasi+sovintoyritykseeni+ohittamalla+minut+täysin+ja+haastamalla+minut+käräjäoikeuteen,+jossa+joudun+maksamaan+oikeudenkäyntikulut+ja+lapselleni+pakotetaan+edunvalvoja.
22.01.2022 14:39
Ihan+kuin+sössötyö+tekijän+mielestä+huostaanotolle+ei+ole+moraalista+estettä+ja+lapselle+on+yksi+ja+sama+keneen+hän+muodostaa+kiintymyssuhteen+ja+Suomen+valtion+tehtävä+on+vaihdella+vanhempia+lapsen+hyväksi
20.01.2022 17:37
Kun+yritin+valittaa+lastenlääkärille,+että+jokainen+toimenpide+kestää+puoli+vuotta,+hän+ei+tajunnut+kärsimyksen+merkitystä.+
En+ole+koskaan+ennen+lastensuojeluun+joutumista+kuullut+sellaista+ideaa,+että+perhe+ja+kiintymys+ovat+kuvitteellisia+ja+voidaan+korvata+moderneilla+menetelmillä.+Se+on+murhaavaa+vanhemmille+ja+lapselle.+Minä+pidän+perhettä+ja+kiintymystä+moraalisena+totuutena.+Sosiaalityö+on+tehnyt+vallankumouksen
20.01.2022 17:30
46 / 54