Vapaa kuvaus

Hän joka selvitti miten muailmankaikkeus toimii

Aloituksia

27

Kommenttia

115

1. Miljoona euroa sille joka todistaa tieteellisesti laajenevan avaruuden olemassa olon?

Miljoona euroa sille joka todistaa tieteellisesti laajenevan avaruuden olemassa olon? No joo, eihän minulla miljoonaa e
    Fysiikka
    11
    54
  2. Mikään havainto ei voi kumota suhteellisuusteoriaa koska pimeät jumalat

Mikään havainto ei voi kumota suhteellisuusteoriaa koska pimeät jumalat. Eli aina voidaan tempaista hatusta lisää pimeä
    Fysiikka
    30
    51
  3. Todella ison mittakaavan kierrätys jota iki-itkijät eivät ole kyenneet hahmottamaan.

Yes yes, minäpä kerron. Mitä massiivisempi ja tiheämpi laajeneva tihentymä, sitä hitaampi kiihtyvyys. Silti kiihtyyttä
    Fysiikka
    0
    50
  4. Suhteellisuusteorian mukaan Merkurius sinkoutuu pois Aurinkokunnasta 300 000 vuoden päästä?

Suhteellisuusteorian mukaan Merkurius sinkoutuu pois Aurinkokunnasta 300 000 vuoden päästä? Tulevaisuutemme tarvitsee y
    Fysiikka
    19
    45
  5. Kehosi eri kiihtyvät liikkeet joita et voi aistia kehosi avulla.

Nämä ovat erittäin ansioituneen suomalaisen fyysikon Kaarle V. J. Kurki-Suonion kommentteja aiheeseen. Esim. kehon tunt
    Filosofia
    11
    45
  6. Olen selvittänyt miten maailmankaikkeus toimii.

Olen selvittänyt miten maailmankaikkeus toimii. Maailmankuva mullistuu todella isosti lähivuosina! Laajeneva avaruus on
    Fysiikka
    5
    39
  7. Laajenevan avaruuden olemassa olon todistaminen vs. laajenevan aineen olemassa olon todistaminen

Juu, eli sydäntä tutkimalla voisi olla mahdollista todistaa aineen jatkuva laajeneminen. Siis JOS aine koostuu laajenev
    Tiede
    15
    37