SuomiVoittaa
Vapaa kuvaus
Hän joka selvitti miten muailmankaikkeus toimii
Aloituksia
27
Kommenttia
115
Miljoona euroa sille joka todistaa tieteellisesti laajenevan avaruuden olemassa olon?
Miljoona euroa sille joka todistaa tieteellisesti laajenevan avaruuden olemassa olon? No joo, eihän minulla miljoonaa e1154Mikään havainto ei voi kumota suhteellisuusteoriaa koska pimeät jumalat
Mikään havainto ei voi kumota suhteellisuusteoriaa koska pimeät jumalat. Eli aina voidaan tempaista hatusta lisää pimeä3051Todella ison mittakaavan kierrätys jota iki-itkijät eivät ole kyenneet hahmottamaan.
Yes yes, minäpä kerron. Mitä massiivisempi ja tiheämpi laajeneva tihentymä, sitä hitaampi kiihtyvyys. Silti kiihtyyttä050Suhteellisuusteorian mukaan Merkurius sinkoutuu pois Aurinkokunnasta 300 000 vuoden päästä?
Suhteellisuusteorian mukaan Merkurius sinkoutuu pois Aurinkokunnasta 300 000 vuoden päästä? Tulevaisuutemme tarvitsee y1945Kehosi eri kiihtyvät liikkeet joita et voi aistia kehosi avulla.
Nämä ovat erittäin ansioituneen suomalaisen fyysikon Kaarle V. J. Kurki-Suonion kommentteja aiheeseen. Esim. kehon tunt1145Olen selvittänyt miten maailmankaikkeus toimii.
Olen selvittänyt miten maailmankaikkeus toimii. Maailmankuva mullistuu todella isosti lähivuosina! Laajeneva avaruus on539Laajenevan avaruuden olemassa olon todistaminen vs. laajenevan aineen olemassa olon todistaminen
Juu, eli sydäntä tutkimalla voisi olla mahdollista todistaa aineen jatkuva laajeneminen. Siis JOS aine koostuu laajenev1537