Vapaa kuvaus

Suomi24 Viihde tarjoilee TV-maailman tuoreet uutiset, starojen haastattelut, henkilökuvat, nostalgiapläjäykset, kisat, reseptit. Nappaa oma päivittäinen viihdemakupalasi!

Aloituksia

2029

Kommenttia

5

1. Antonio Flores paljastaa, miten rakkaus Pekka Haavistoon syttyi: "Mä olin kerran..."

Ooo, ihanaa romantiikkaa… Aika moni pari Suomessa kohtaa näin, mutta näköjään myös Etelä-Amerikassa. :) Mutta ihanan rom
    Kotimaiset julkkisjuorut
    12
    1472
  2. GALLUP: Kuka voittaa TTK-kisan: Pernilla, Matti vai Yeboyah?

Pernilla Böckerman, Yeboyah ja Matti Suur-Hamari kisaavat TTK-finaalissa. Kuka voittaa opettajansa kanssa Tanssii Tähtie
    Tanssii tähtien kanssa
    28
    1469
  3. Huomasitko? Iina Kuustonen loukkasi silmänsä - Homma hoidettiin ovelasti Ivalo-kuvauksissa

Suosittu näyttelijä Iina Kuustonen tykkää tehdä stunt-kohtauksensa itse. Hän harjoitteli Ivalo-sarjassa rooliaan varten
    Kotimaiset julkkisjuorut
    11
    1468
  4. Aistikas kuva julki! Mikko Leppilampi ja vauvaa odottava Beata-rakas juhlistivat 1-vuotishääpäivää

Oi! Onpa tyylikäs otos. Onnea Mikko ja Beata ensimmäisen hääpäivän johdosta! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suom
    Kotimaiset julkkisjuorut
    24
    1468
  5. Mikko Kekäläinen paljastaa - Ei halunnut koiraa, joutui pyörtämään sanansa näin: "Olin juuri se..."

Ihanat Mikko ja Kajo-koiranpentu. Oletko sinä joskus sanonut, että meille ei koskaan tule koiraa tai jotain muuta lemmik
    Lemmikit
    3
    1467
  6. Pate Mustajärvi alkoholilla läträämisestään -Tiukka "ukaasi" Tina-vaimolta: "Rouva Mustajärvi..."

Vaimot! Hyvä päätös, Pate! Pate Mustajärvi tunnettiin vuosikymmeniä Popedan räväkkänä johtohahmona. Hän luotsasi yhtyet
    Kotimaiset julkkisjuorut
    14
    1467
  7. Tunnistatko? Maajussi-Milla upeana minimekossa TTK-parketilla - Ja vanhoja kuvia tummaverikkönä...

Maajussi-Milla tuli tunnetuksi suomalaisille tv-katsojille Maajussille morsian tv-sarjasta. Ohjelmassa Milla nähtiin use
    Maajussille morsian
    6
    1466
  8. Selviytyjät Suomi: Teemu Roivainen saa kotoa uutisia - Purskahtaa itkuun: "Menee kyllä..."

Upeasti olet pärjännyt hankalissa viidakko-olosuhteissa ja kisoissa, Teemu! Lue tästä seuraavan jakson tapahtumista, m
    Tv-sarjat
    3
    1466
  9. Pienen pojan isä Jukka Poika: "Mä oon sillä tavalla vässykkä, että mä en jotenkin pystynyt..."

Jukka Poika saapui Satulinnaan ei enempää, eikä vähempää kuin polkupyörällä. Tämä oli mahdollista, sillä Jukka Poika per
    Vain elämää
    0
    1465
  10. Farmi Suomi -tippuja Johanna Puhakka rehellisenä tosi-tv-ohjelmasta: "Henkisesti koettelemus"

Johanna Puhakka on 29-vuotias näyttelijä ja tuttu mm. Salatut elämät tv-sarjasta. Nyt hänet nähtiin Farmi Suomi -reality
    Suomalaiset julkkikset
    10
    1459
  11. Gallup: Mikä on sinun elämäsi biisi?

Supersuositusta Elämäni Biisi -musiikkiviihdeohjelmasta tulee jo kuudes kausi. Luvassa taas koskettavia hetkiä ja hyvää
    Musiikki
    60
    1459
  12. Konsta Hietanen ja Esko Eerikäinen ihastuttavat hassussa yhteiskuvassa: "Sylivauva!" "Kaksi Pöhköä"

Voi noita velikultia… Ja pojat on poikia vai miten se meni... Hauskaa on Eerikäisellä ja Hietasella kyllä! https://www.s
    Kotimaiset julkkisjuorut
    7
    1454
  13. Gallup: Milloin haluaisit jäädä eläkkeelle?

Eläköityminen herättää ristiriitaisia tunteita. On heitä, jotka eivät malta jättää työelämää eläkeiässäkään. Ja sitten o
    Maailman menoa
    63
    1452
  14. Gallup: Mikä on Tanssii Tähtien Kanssa -suosikkiparisi?

TTK-livet alkoivat sunnuntaina. Osa yllätti iloisesti, toisten meno oli vielä hakusessa. Gallup: Mikä on TTK-suosikkip
    Suomalaiset julkkikset
    14
    1445
  15. Wau! Sami Kuronen paljasti perheuutisen - Some sekosi: "Mitä oumaigaad..." "Oijjoi..."

Sami Kurosen perheeseen on tullut pari uutta jäsentä. Kuronen kertoi hiljattain iloisen perheuutisen omalla Instagram-ti
    Kotimaiset julkkisjuorut
    19
    1444
  16. Kolmiodraama? Maajussi-Sinan saa kärkevää tekstiä morsioehdokkaalta: "Et ehkä ole huomannut..."

Ohhoh! Tunteet alkaa kuumenemaan... Maajussi-Sinan on kutsunut Turkkiin luokseen kaksi suomi-neitoa: Teijan ja Elinan.
    Maajussille morsian
    8
    1443
  17. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
    Tv-sarjat
    4
    1438
  18. Jouni Hynynen salasi Mari-rakkaalta radikaalin parturoinnin - Napakka reaktio: "Ja sie olet...!"

Ou nou... Kyllä vaimolta pitää aina kysyä lupa näissä asioissa, eikös? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/jouni
    Kotimaiset julkkisjuorut
    14
    1435
  19. Vesa-Matti Loirin kummityttö Kiti Kokkonen koskettavan muiston äärellä: "Vesku soitti minulle..."

Uusi VESKU - naurun ja surun kulkuri -dokumentti tulee tv:stä. Nyt ääneen pääsevät Loirin läheiset ystävät sekä työkaver
    Suomalaiset julkkikset
    9
    1434
  20. Ensitreffit alttarilla: Miikan Ritva-äiti antaa painavaa palautetta Hennistä: "Just se, että..."

Anopin suusta tulee totuuden sanat, eikös…?!? Hyvin tuntuu suhde toimivan Miikalla ja Hennillä vai mitä olet mieltä? Lu
    Ensitreffit alttarilla
    5
    1427