Suomi24_Viihde

Suomi24 Viihde tarjoilee TV-maailman tuoreet uutiset, starojen haastattelut, henkilökuvat, nostalgiapläjäykset, kisat, reseptit. Nappaa oma päivittäinen viihdemakupalasi!
Aloituksia
2024
Kommenttia
5
Ukrainalainen Oleh luuli kuolevansa kranaatti-iskussa: "Se oli siinä, rakas. Pidä huolta lapsista!"
Ukrainan sota on kestänyt jo kolme pitkää vuotta. Kranaatti-iskussa vakavasti haavoittunut Oleh Stahanov luuli kuolevans15670Lähes 200-kiloinen Antti Railio paljastaa syyn rajuun lihomiseen: "Mun syömiseen vaikuttaa tosi..."
Laulaja Antti Railio kamppailee sairaalloisen ylipainon kanssa: https://www.suomi24.fi/viihde/lahes-200-kiloinen-antti-r8665Oho! Tässä ovat uudet Selviytyjät: Bile-Dani, BB-Ella, ex-missit, tangokuningatar, Lauri Salovaara
No nyt on kyllä aikamoinen porukka lähdössä aurinkoon kisaamaan 30 000 eurosta! On Bile-Dania, BB-Ellaa, ex-missejä... O10665Maajussi-Milla yllättää - Tiukka kielto tällaisille miehille: "Olen aina sanonut, että en ikinä..."
Ohhoh! Milla on kyllä aikamoinen mimmi! Mutta ehkä parempi olisi olla lupaamatta mitään... Lue lisää: https://www.suomi0660Maajussi-Ann paljastaa perimmäisen syyn, miksi haluaa suomalaisen miehen: "Mun kohdalla se on..."
Ihana, symppis, Ann. On nämä ulkomaan maajussit kyllä veikeitä, naurua ja huumoria piisaa roppakaupalla enemmän kuin suo2659Erikoinen yllätys! Maajussi-Sinan tilittää kuohuviinilasillisen ääressä: "Pelkään, että aiheutan..."
Ohhoh, tätä olisi ehkä voinut ajatella ennen ohjelmaan lähtemistä… Sinan, 49, on tekstiiliyrittäjä Izmirin miljoonakaupu3659Farmi-tippuja Pastori Pike ylistää tätä Farmi-naista: "Se ei vaan ymmärrä, kuinka vahva on"
Olisipa Pike jatkanut kisassa katsojien iloksi pitempään, mutta ehkä koti-ikävä jo vaivasi, kun ilmoittautui vapaaehtois10659Suutelokarkelot! Bachelor-Sami yllättää itsensäkin hellässä hetkessä: "Ei tämä ole mikään helppo..."
Oooooo... Nyt alkaa tapahtua! Bachelor-Sami yllättyy itsekin suudelmista empaattisen sinkkunaisen kanssa. ¨ Lue lisää: h2658Ei jatkoon! Maajussi-Pekka tiputti "oman kylän tytön" - Yllättävä reaktio: "Oon ehkä vaan..."
Oho, aika yllättävä reaktio morsioehdokkaalta! Hän on kuitenkin itse hakenut ohjelmaan ja halunnut tutustua maajussi-Pe2656Putous starttasi - Vieläkö Putous jaksaa kiinnostaa lauantai-iltaisin?
Putous starttasi uusin jaksoin ja ihan virkeältä vaikutti eka jakso. Vieläkö Putous jaksaa kiinnostaa, katsotko? Lue l24654MTV: Mitä kuuluu nyt? Maajussi-Atson morsioehdokas Silja löysi naisen rakkaakseen: "Minulla ei..."
Silja sai uutta pontta elämäänsä Maajussille morsian: Kaikki tarinat -kuvauksista. Iloa rakkauteen! Lue lisää: https:1653Gallup: Mikä on suomalainen suosikkiruokasi?
Gallup: Mikä on suomalainen suosikkiruokasi? Vieläkö perinneruoat elää ja löytyykö niistä suosikkeja? Teetkö ruokaa its23652Paavo Laapotti! Kansan syvät rivit hurmannut heavyturbo lupaa yllättää TVOF-finaalissa: "Isompi..."
Paavo on todellinen heavyturbo! Juha Tapion tiimin laulaja Paavo Laapotti teki semifinaalissa järisyttävän vaikutuksen k0648Maajussi-Asgeir lataa tämän yksiselitteisen vaatimuksen naiselle ja parisuhteelle: "Pitää olla..."
Norjalainen ammattikalastaja Asgeir etsii elämäänsä tyttöystävää ja rakkautta Maajussille morsian maailmalla -realityssä0642Maria Veitola koki henkilökohtaisesti lomaparatiisin tiukan koronakurin: "Se on ristiriitaista..."
Toimittaja ja tv-kasvo Veitola viettää lomaa koronasäädöksistä tiukassa Thaimaassa. Onko mielestäsi ok matkustaa tänä ko15640Ovatko tv-katsojat tähän tyytyväisiä? Tähdet, tähdet finaalijakso tulossa - Lue tästä, mitä luvassa!
Onko äänestystapa mielestäsi oikeudenmukainen vai ei? Ainakin nyt on tippunut kisasta ehkä ne, kenen arvelikin vai mitä3631Ohhoh! Annimari Korte, 36, joutui salaamaan isältään TTK-kisan - Tässä syy: "Hän ei pysty..."
No että semmoinen isä… Tsemppiä Annimari tansseihin sunnuntaina! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/ohhoh-anni0628Maajussi-Francesco paljastaa treffeistä Suomi-blondin kanssa: "Päivä oli romanttinen ja..."
Elämäniloinen ja nauravainen 25-vuotias Francesco etsii kumppania Maajussille morsian maailmalla -realityssä. Treffailu2621Maajussille morsian: Maajussi-Sami asettaa tiukan ehdon naiselle: "Kyllä se toistepäin täytyy olla"
Maajussi-Sami etsii naista elämäänsä tositarkoituksella… 31-vuotias Sami pyörittää eri kaalilajikkeita ja ohraa kasvatt2617Susanne kärsi hiusten lähdöstä, rintakivuista ja huimauksesta - Sai apua yllättävästä kotikonstista
Susanne kärsi vuosia omituisista oireista ja juoksi lääkärissä saamatta apua. Häntä tutkittiin päästä varpaisiin, mutta8609