Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Bastion
profiilit
Bastion
Bastion
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
103
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itsekkin+näen+sellaisen+pienen+riskitekijän+kolmannessa+pyörässä+ja+jos+edes+tulee+mieleen+että+se+saattaa+säröyttää+suhdetta+niin+kannatta+miettiä+asiaa+huolella.+Se+että+pystyykö+pitämään+homman+puhtaasti+seksuaalisena+on+jo+haaste+sinänsä.+Sama+juttu+FWB+jutuissa
04.12.2020 13:30
Annat+ajan+kulua+etkä+ryntäile+heti+uusiin+suhteisiin.+Niissä+satuttaa+vain+itseään+ja+toista.+Hetkellinen+hali+ja+laastari+tuntuu+hyvälle+mutta+oma+pää+on+syytä+selvittää+ensin+ja+karistaa+menneisyyden+taakat+ennenkuin+voi+tosissaan+aloittaa+uuden+suhteen
04.12.2020 12:17
Itse+masturboin+joskus+katselemalla+naisten+välisiä+sitomisleikkejä+tai+sitä+kun+joku+on+kahleissa+ja+toinen+hyväilee+avuttomalle+orgasmeja.+Nykyisin+masturboinnit+on+"jäissä"+kohdallani+kun+puoliso+pitää+minua+lukittuna+penislukkoon+😉Mutta+empä+sitä+niin+kaipaakkaan,+riittää+kun+saan+joskus+tyydyttää+naistani+suullani+😍
04.12.2020 12:14
Black+Horse+merkkiset.+Viime+vuonna+ostin+viimeksi++Prismasta+mutta+kaipa+niitä+vielä+sieltä+saa.+Zalandossa+kymmeniä+erilaisia+miesten+stringejä.+Stockalta+ja+Sokokseltakin+löytyy
03.12.2020 17:19
Miesten+stringejä+saa+Prismastakin+joten+kyllä+niitä+käytetään.+Itse+olen+suosinut+niitä+joskus+vain+kesäisin+mutta+yleensä+en+käytä+alushousuja+ollenkaan...
03.12.2020 11:12
Rakastan+kumia+ja+latexia+ja+niitä+asusteita+löytyykin+kaapista+henkareilta+useampiakin.+Joskus+harvoin+tulee+nautiskeltua+niistä+koko+päivä+mutta+yleensä+ovat+käytössä+vain+sitomisleikkien+aikana.+Olisihan+se+kiva+jos+olisi+kumppani+kenen+kanssa+niistä+voisi+nautiskella+vähän+vaikka+joka+päivä+💕
03.12.2020 11:04
Käske+sen+mennä+pesulle!!+Mikä+tahansa+mulkku+alkaa+kasvaa+bakteereja+jos+ei+osaa+huolehtia+perushygienistaan+😂😂😂
01.12.2020 23:05
Vaippailu+taitaa+olla+enemmän+määrällisesti+miesten+kuin+naisten+"fetissi".+Luulen+että+se+on+melko+yleinen+fetissi+mutta+siitä+vaietaan+aika+tehokkaasti+sillä+sen+ympärillä+pyörii+vahva+stigma.+Moni+rinnastaa+sen+pedofiliaan+vaikka+kyseisellä+fetissillä+ei+ole+mitään+tekemistä+asian+kanssa+mutta+tietämättömyys+luo+paljon+hyvinkin+villejä+ennakkoluuloja+ja+asenteita.
30.11.2020 11:03
Jos+jokaiselle+olisi+olemassa+vain+ja+ainoastaan+se+yksi+ja+oikea+niin+on+oikeastaan+pienoinen+ihme+että+niin+moni+suomalainen+on+löytänyt+sen+oikean+kaikkien+7mrd+ihmisen+joukosta+juuri+suomesta+tai+jopa+samasta+tuppukylästä....+😂
26.11.2020 16:16
Mitä+se+kemia+kenellekkin+sitten+tarkoittaa.+Onko+se+jotain+eläimellistä+halua+vai+sielujen+sympätiaa+tai+kenties+sitä+että+tykkää+vaikka+samasta+bändistä.+Kirosana,+korusana+tai+täysin+merkityksetön...
"Eläimelliset"+halut+onkin+sitten+jo+oma+stoorinsa+ja+aina+ne+jonkun+sopivan+ihmisen+kanssa+saa+roihahtaa+liekkeihin+ja+saa+olla+se+ihan+oma+itsensä+ja+voi+ja+saa+tehdä+sitä+mistä+tykkää+;)+Siinä+ei+sitten+enää+tarvitse+itseään+lieassa+pitää+ellei+siitä+sitten+satu+tykkäämään+😉😂
26.11.2020 14:44
Juuri+näin.+Se+"kemia"+ei+nimeomaan+ole+sellainen+jotai+voi+ostaa+pullosta+vaan+se+on+sitä+miten+kaksi+ihmistä+punoutuu+ajatuksineen+ja+toiveineen+yhteen.+Se+että+on+hyvä+olla+toisen+seurassa+on+osa+sitä+"mystistä+kemiaa"+ja+erittäin+tärkeä+osa+sitä.+Se+että+toinen+pääsee+omalla+olemuksellaan+ujuttautumaan+ns+ihon+alle+on+hyvä+merkki+:)+Huumori,+ajatusmaailma,+perusarvot+ovat+niitä+joiden+pitää+olla+lähellä+toisiaan+jo+lähtökohtaisesti,+muutoin+ne+kuuluisat+kemiat+ei+sekoitu+eikä+juttu+yleensä+ota+tuulta+siipiensä+alle.
25.11.2020 08:53
Sitä+kutsutaan+myös+siksi+hyväksi+kemiaksi+🥰+Toiset+jutut+on+niitä+joiden+kanssa+voi+elää+eikä+ne+saa+niin+suurta+merkitystä+että+antaisivat+johdattaa+elämää.+Toiset+asiat+taas+on+niitä+jotka+aiheuttaa+turhaa+kitkaa+ja+pahaa+mieltä+vaikkei+niiden+todellinen+merkitys+olisikaan++kovin+suuri.+Siksi+onkin+joskus+hyvä+yrittää+katsoa+asioita+isommassa+perspektiivissä+ennenkuin+on+liian+myöhäistä
24.11.2020 21:02
Aika+paljon+keskinäiset+kemiat+määrittää+sen+miten+juttu+toimii+ja+miten+kahden+ihmisen+elämät+saadaan+sovitettua+yhteen.
24.11.2020 20:15
Hyvin+sanottu+❤
24.11.2020 18:50
Ja+sellaiset+ulkonevat+sisemmät+häppärit+on+just+ihania+pusuteltavia+ja+imutettavia+🥰😍
24.11.2020 18:04
Kun+lukee+noita+teidän+kommentointeja+niin+voi+ymmärtää+että+se+"sopivin"+on+kuitenkin+se+jolla+on+elämän+perusarvot+kunnossa+jos+näin+pähkinänkuoreen+asian+tiivistää.+Jos+toinen+on+noin+tasapainoinen+kaveri+joka+elämän+osa+alueella+niin+pätevätkö+nämä+samat+asiat+myös+teihin+vai+oletteko+te+sellaisia+jotka+ei+sovi+näihin+muotteihin+eli+teillä+olisi+kuitenkin+se+oma+vapaus+olla+ja+tehdä+mitä+ja+koska+haluaa?+:)
Kissa:+se+on+itsenäinen+kulkija+joka+menee+omia+polkujaan+ja+jolkottelee+kaikki+yöt+ulkona.+Päivät+se+makaa+ja+syö+eikä+korvaansa+lotkauta+millekkään.+Eli+kaikkia+niitä+asioita+joita+Nainen+rakastaa+kissassa+hän+vihaa+miehessä+:D
24.11.2020 18:02
Miksi+se+olisi+kamala+asia?+Jokainen+pimppi+on+erilainen+ja+kaunis+❤+Ei+ole+kahta+samanlaista+pimppaa+olemassakaan+joten+ole+huoleti,+se+on+ihana+😘
24.11.2020 08:50
Minusta+kylläkin+tavallista+innokkaampua+muna+vaahdossa+sekstailijoita+täällä+on++reilun+yli+edustetusti+miehissä+😂😂😂+Sitä+munaa+ollaan+tarjoamassa+ihan+koko+ajan+ja+joka+asiassa+😂😂😂+Esiinnytään+jopa+selibaatti+palstalla+kovimpina+panokoneina+ja+kovimpien+autojen+omistajina+😂😂😂+Totuus+lienee+kuitenkinjossain+yksinäisen+kotipojan+tai+kuusikymppisen++toukojäärän+välimaastossa+😂😂😂
20.11.2020 23:49
Todennäköisesti+et+ole+ainoa+karvaton+mies+ellet+sitten+ole+ympäröinyt+itsesi+pelkillä+testosterooni+tyypeillä+jotka+muutenkin+huutelee+muna+vaahdossa+juttuja+joista+niillä+ei+ole+mitään+kokemusta.+Vaikka+saisitkin+pillaa+osaksesi+niin+samalla+saat+myös+ihalua+vaikkei+sitä+sinulle+ääneen+sanokkaan.+Ole+vain+oma+itsesi+ja+jos+se+on+sun+kavereille+liikaa+niin+vaihda+kavereita+vähemmän+konservatiivisiin+tai+jumalaan+uskoviin,+niitä+saa+aina+uusia+jotka+ei+naura+sulle.+Itse+olen+ollut+lukemattomissa+työporukoiden+saunailloissa+ja+julkissa+kylpylöissä+ja+uimahalleissa+enkä+ole+huomannut+että+kukaan+olisi+ollut+erityisen+kiinnostunut+mun+jalkovälistäni+tai+sen+karvattomuudesta.
20.11.2020 16:25
Siten+olen+maistanut+omaa+spermaani+että+olen+nuollut+naisestani+ulos+valuvat+mällit+pois.+Sekoittuu+pimpan+omiin+mehuihin+eikä+nyt+oikeastaan+maistu+niin+ihmeelliseltä.+Enempi+pään+sisäinen+juttu+että+uskaltaa+maistaa+omaa+tuotostaan.
18.11.2020 10:50
3 / 6