Sissijuusto

sissi 28

Poikaystäväni peniksessä on aina runsaasti sissijuustoa. Otan silti suihin kun hän siitä pitää.
Nyt tuli vaan mieleen, että onkohan sissijuusto epäterveellistä? Ainakin se on todella pahan makuista!

39

31156

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

      Eiks sun miehes pese vehjettään? Eikös se juusto koostu pöpöistä? Kannattais ehkä huomauttaa poikaystävääsi asiasta.

    • aviomies'79

      Sul ei o sit itsetunto kovin korkea jos suostut poskee ottaa jotaa hikist ja juustoista kullia. Sano nyt helvetis sille et pesee aina ennenkö rupee tarjoilee. Vittu en halua edes kuvitella mikä haju/maku siit lähtee.

      En kyl ymmärrä tommosii, jotka ei pese vehjettään väh. kerran päivässä esinahan alta ja joka puolelt muutenkin.
      Omast vaimost huomaa jos on puolikin päivää pesemättä ku se rupee hommiin. Ei kauaa kestä ku se lopettaa. Tietty sama toisinpäin. En minäkään kauaa siellä sen jalkovälis viihdy jos ei ole pessyt. Yllättävän nopeest rupee tuoksuu.

      • pois..

        Näitä juttuja kun lukee niin miten sieltä voi löytyä tuommosta.. sissijuustoa.. Ite ku ei oo viel löytäny ku pesulla käyn kerran päivässä, tai viimestään seuraavana aamuna jos on jääny välistä edellisen päivän suihku..
        Mutta eipä tuota silti oo saanu edes käsitöitä naiselta, kuulemma iljettävä koskee ku ei oo aikasemminkaan..


    • hyikki

      tuo sissijuusto koostuu kuolleesta solukosta, bakteereista, virtsasta, ihotalista mm. Tuskimpa on kovin terveellistä!! En käsitä, kuka tuota sotkua suostuu vielä vaaaehtoisesti syömään!

    • ota poikaystävääsi

      kädestä ja vie pesemään vehje putipuhtaaksi, ennenkuin alat sitä imuttamaan. Miten kukaan nainen voi ottaa suuhunsa noin epähygieenisen vehkeen vain miellyttääkseen poikakaveriaan??
      Haloo, missä on itsekunnoituksesi, kun alennut nuolemaan mitä tahansa paskaista vehjettä?
      Ja kovin nuhjuinen poikaystävä taitaa olla, kun ei huolehdi edes intiimihygieniastaan. Opeta
      hänelle kädestä pitäen, jos ei itse sitä ymmärrä. Tuskinpa hän nuolisi sinun tussuasi, jos se olisi päiväkaudet pesemättämänä. Tuoksut ne on sielläkin ilman pesua.

      • Anonyymi

        Itse pidän hikisestä vitusta. Se maistuu niin suolaiselle ja tuoksuu ihanasti sillille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse pidän hikisestä vitusta. Se maistuu niin suolaiselle ja tuoksuu ihanasti sillille.

        Mitä märempi pillu niin sen parempi.


    • Anonyymi

      Hyi vittu kannatais varmaa jätkäs muna pestä

    • Anonyymi

      Ei tarvi anna sissijuuston kasvaa

    • Anonyymi

      Peseekö poikaystäväsi esinahan alta saippualla? Ei saa. Jos esinahan ja terskan pesee päivittäin pelkällä haalealla vedellä, säilyy siellä tällöin normaali bakteerikanta ja ajan kanssa tuo lika, eli sissijuusto häviää.
      Saippualla pestessä hän pesee tuon bakteerikannan pois ja tuota sissijuustoa alkaa tämän vuoksi kertymään. Pyydä pesemään ennen seksiä ja jättämään saippua pois.

    • Anonyymi

      Hyi eikö kaveri pidä puhtaudesta huolta. Pestä pitäs siinä kaikki pakteerit.

    • Anonyymi

      Ikävä kyllä mutta löytyy naisistakin ns. sillipilluja....suuseksi loppunu siihen enneku ehtiny alkaakaan

      • Anonyymi

        Ihme nirppanokkia täällä. Kyllä tosimies nuolee pimpan huolella ja halulla ja jos se tuoksuu silliltä tai joltain muulta niin minulle se vaan antaa lisää potkua hommaan. En minä itsekään ole mikään suihkussa läträäjä kyllä tommosen pari viikkoa menee ihan hyvin ilman pesulla käymistä ja samoilla kalsareilla ja sukilla ilman mitään ongelmia. Joskus helteisinä kesinä kun on juonut paljon kaljaa ja hikoillut runsaasti, voi sitä sissijuustoa toki kertyä ja ominaistuoksu on sellainen äijämäinen muutenkin mutta ei sekään ole naisia haitannut vaan aina on herkkutatti suuhun kelvannut ilman valituksia. Ja saahan tyttö siihen juustoon pian vielä herkullisen kermakuorrutuksenkin niin aina vaan paranee!

        Nauttikaa älkääkä siis turhista valittako mokomat hienopierut!


    • Intiimi hygienia olisi hyvä muistaa naisilla ja miehillä yhtä paljon. Ja ei kannata saippuaa käyttää alakerrassa koska pH tasapaino horjuu ja siitä tulee myös ongelmia. Vesi riittää.

      • Anonyymi

        Minä laitan tämän ajan hengessä kaluuni runsaasti käsidesiä jokaisen wc-käynnin yhteydessä. Myös ennen suuseksiä hieron siihen sitä runsaasti. Partneri on tämän välillä huomannut mutta on vanhana puli-akkana vaan tyytyväinen kun saa pikku pöhnät patukkaa imiessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä laitan tämän ajan hengessä kaluuni runsaasti käsidesiä jokaisen wc-käynnin yhteydessä. Myös ennen suuseksiä hieron siihen sitä runsaasti. Partneri on tämän välillä huomannut mutta on vanhana puli-akkana vaan tyytyväinen kun saa pikku pöhnät patukkaa imiessä.

        Sen unohdin sanoa että vähän kirvelee kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen unohdin sanoa että vähän kirvelee kyllä.

        Se uskon että kirvelee.


    • Anonyymi

      Ootko sä ap trolli vai ovatko aivosi paskana siitä juustosta?

      • Anonyymi

        Juustopaska aivokuolio nainen kohta.


    • Anonyymi

      Ei peniksessä mitään juustoa ole !!!!!!!
      Oot sä vähän hölmö ???
      :-D

    • Käske sen mennä pesulle!! Mikä tahansa mulkku alkaa kasvaa bakteereja jos ei osaa huolehtia perushygienistaan 😂😂😂

    • Anonyymi

      Aloittaja ei ole nainen, vaan joku alaikäinen pikku trollinpoikanen. Mene imemään äitis tissiä, poikaraasu.

    • Anonyymi

      ALOITTAJA ON HOMO

    • Anonyymi

      Muistuta poikaystävääsi pestä kyrpä ja sen esinahan alta

      • Anonyymi

        Kullin pesen huolella joka päivä kolmesti.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun mielest se maistuu hyvält

    • Anonyymi

      Mun mielest se maistuu hyvält ja pistän sitä leivän päälle

    • Anonyymi

      minä olen paneskellut mieheni kanssa kovin ja innokkaasti ja hän on hyvin hygieeninen joten ei mitään sissijuustoa tarvii pelätä <3

    • Anonyymi

      Lopettakaa se ihme vikinä!! Itse otin kerran sormellisen esinahan alta ja aivan hyvältä maistu. Muijat ihme mansikka suita!

    • Anonyymi

      Äitini kertoi minulle pienenä että sissijuustoa tulee kasvamaan ekan siemen syöksyn jälkeen nyt olen 11 ja eile tuli siemensyöksy yöllä ja maistoin sitä se oli kyllä tosi maukasta, mutta haisi pahalle. Tänään aamulla pesin penistäni ja huomasin sissijuustoa joten tulin tänne tutkimaan onko se terveellistä ja kiitos kaikista ohjeista. Hyvää ruokahalua kaikille.

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­­i s­­ek­­si­­­tea­­tteri avautu­­­u Su­­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­­­kk­­­i­­­. Ilmo­it­­­tau­­­tum­­inen ry­hmä­­ämm­­­e tä­äl­­l­ä - http://6433444.com/H/q4N1 👈

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ei taida naisella pahemmin olla itsekunnioitusta jos suostuu semmosta sotkua syömään vapaaehtosesti

    • Anonyymi

      vittu rakastan sissi juustoa

    • On ollut pesemättä pitkän aikaa. Hyi

    • Anonyymi

      yleensä kerään sissijuustoa pakastimeen, pahan päivän varalle muutamalle viikolle nyt ruokaa kerättynä.

    • Anonyymi

      Sissijuusto toimii kuten sinihomejuustokin. Paranee vanhetessaan vaikka tuoksu ei houkuttaisikaan.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      618
      19201
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      70
      16052
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      394
      9519
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      83
      6755
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      19
      4964
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      213
      3971
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      127
      2222
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      62
      1485
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      111
      1437
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1287
    Aihe