Vapaa kuvaus

Virallista eläkeikää lähestyvä mies H:n kaupungista.

Aloituksia

0

Kommenttia

26

  1. >+Ymmärrän+*erittäin*+hyvin,+että+schäferpojan+paksu+punainen+elin+jätti+varhaismurrosikäisen+pojan+mieleen+lähtemättömän+jäljen!+Jos+oikein+muistan,+-+-+Pitääkö+paikkansa?+<Kyllä+pitää.>+Hauskoja+tapauksia+nuo+koiraunet+-+taidat+nähdä+niitä+aika+paljon!+Ymmärrän+sen+kyllä+hyvin,+kun+tiedän+miten+läheinen+fyysinen+suhde+Koiralla+ja+sinulla+oli.+Sinähän+olit+perheen+estottomin+koiranhalaaja+ja+vaihdoit+aina+tervehtiessä+märkiä+koiransuukkoja+ja+nukahdit+kerran+jos+toisenkin+Koira+kainalossa.+<Aivan.+Tohdin+ehkä+paljastaa+että+seksiunissani+vierailee+toisinaan+pikkusiskonikin.>+Toivottavasti+laukeamislakko+tuottaa+tulosta+ja+ennen+pitkää+"lasket+housuun".+Voi+kyllä+olla,+että+kyllästyt+odottamiseen+ja+otat+sildenafiilia+ja+alat+leikkiä...+En+muuten+ole+koskaan+kuullut,+että+masennuslääkkeen+sivuvaikutuksena+voi+olla+aamuerektioiden+lisääntyminen!+Niillä+on+kai+ennemminkin+tapana+vähentää+potenssia?+<Voi+hyvin+käydä+niin+että+kyllästyn+ennen+kuin+tulee+housuun.+Edellisestä+kerrastahan+on+jo+yli+32+vuotta.+Masennuslääkkeiden+sivuvaikutukset+ovat+aina+yksilöllisiä+ja+kaikki+on+mahdollista+-+en+muista+mikä+on+nimeltään+se+jonka+yleisimpiin+sivuvaikutuksiin+kuuluvat+sekä+uneliaisuus+että+unettomuus.Herr+Schäferille+ja+KoiraKaverin+isolle+tytölle+lähetän+terveisiksi+kielisuukon+vaikkapa+sinne+niin!
  2. Perin+kummallinen+tuo+sinun+vaippakokemuksesi.+Käytän+itse+aluspöksynä+(kotona+en+yleensä+käytä+mitään+pöksyjä+collegehousujen+alla)+Citymarketin+kauppaamaa+Libero+Sleep+Tight+10:tä+ja+195+senttiäni+ja+vähän+yli+80+kiloani+mahtuvat+35-60-kiloisille+tarkoitettuun+vaippaan+aivan+hyvin.+Kiloni+kun+ovat+korkeita+mutta+kapeita.+Olen+joskus+ollut+samassa++pissivaipassa+kaksikin+yötä+peräjälkeen+mutta+sitten+sen+vanu+alkoi+jo+paakkuuntua+ja+tuoksukin+alkoi+olla+aika+tuntuva.+Vaippa+ei+osoittanut+mitään+repeämisen+merkkejä.https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/libero-sleeptight-10-housuvai12kpl-35-60-7322540768930Tämä+puhdistuspyyhe+on+myös+erittäin+kätevä+eikä+maksa+juuri+mitään.https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/pirkka-lasten-puhdistuspyyhe-60kpl-6410405085795Valitsin+Hyvinkään+koska+se+alkaa+samalla+kirjaimella+kuin+kotikaupunkini+H.Jos+joku+tuttu+näkee+minut+ostamassa+vaippoja+ja+ihmettelee+(sitä+ei+ole+koskaan+tapahtunut)+sanon+sujuvasti+että+nuori+kasteleva+sukulainen+käy+mielellään+yökylässä+katsomassa+elokuvia.+Lääkärissä+olen+kerran+sanonut+että+vaippa+imee+sekä+meiltä+kuusikymppisiltä+joskus+lirahtavat+jälkitipat+että+hienhajun.+Oli+näet+vähän+vaivaa+tuolla+nivuksissa+ja+piti+laskea+housut.Askarteluseksin+puolelle+menee+se+että+varsinkin+vaippaan+pissiessä+on+mukavinta+pitää+esinahka+koko+pituuteensa+venytettynä+kuten+Joyriden+mainitsema+luomupikkupojan+"norsunkärsä".+Silloin+tuntee+miten+suihku+huuhtelee+esinahan+herkkää+sisäpintaa+ja+sekös+on+mukavaa.+Koirapojat+ovat+tämän+syksyn+aikana+vierailleet+unissani+peräti+kolme+kertaa.+Kahdesti+olen+saanut+uroksen+käännetyksi+selälleen+ja+esinahkaa+vedetyksi+taakse+ja+kolmannessa+unessa+ison+koiran+kukkarosta+pilkisti+esiin+iso+tummanpunainen.Olenkohan+kertonut+mistä+eläinviehtymykseni+alkoi?+Kettunen+sanoi+että+hänen+muistiinsa+piirtyi+kultakirjaimin+lause+"Naiset+antavat+koiran+kiihottaa+itseään+ja+jopa+yhtyvät+koiran+kanssa."+Luin+itse+saman+lauseen+samasta+kirjasta+kaiketi+12-vuotiaana+ja+tajusin+että+joo+-+koiralla+on+kieli+ja+uroksella+on+se+sellainen!Sinä+kesänä+kun+täytin+14+olin+äidin+ja+pikkusiskon+kanssa+päiväkäynnillä+yhden+äidin+ystävän+luona+Espoon+perukoilla.+Perheessä+oli+komea+ja+hyväkäytöksinen+schäferuros.+Kun+se+piehtaroi+pihanurmikolla+ja+nautti+olostaan+niin+kukkarosta+työntyi+esiin+kolme+tuumaa+paksua+tummanpunaista.+Tämä+sinetöi+asian+ja+käytännön+toteutusta+Koiran+kanssa+piti+odottaa+vain+vähän+toistakymmentä+vuotta.+Se+oli+ihanaa+-+varsinkin+kun+tiesi+hyvin+että+koira+ehdollistuu+eikä+siitä+suinkaan+tule+seksihullua+joka+haluaa+aina+ja+kaikkialla.Taas+on+mennyt+kohtuuttoman+paljon+aikaa+netissä+ja+tallentava+digiboksi+alkaa+olla+ääriään+myöten+täynnä...+Huomenna+täytyy+olla+nettilakossa+ja+katsoa+töllötintä.+Laukeamislakossa+olen+ollut+jo+seitsemisen+viikkoa+-+kunnianhimoinen+tavoitteeni+on+se+että+pääsisin+neljännen+kerran+elämässäni+kokemaan+yöllisen+siemensyöksyn.+Se+on+joka+kerta+ollut+yhtä+riemastuttava+elämys.Sydämelliset+kiitokset+loppusanoistasi!
  3. Olet+selvästi+juuri+SE+Frau+Schäfer+jonka+tunnen+jo+aikojen+takaa.+Äidin+pikku+pissahousu+eli+Kettunen+on+varmaankin+astutettu+ainakin+kerran+tai+kaksi+ja+hyvin+luultavasti+hän+pissii+edelleen+vaippaan+aina+kun+tilaisuus+tulee.+Itse+käytän+samaa+vaippaa+parilla+kolmella+kauppareissulla+-+riisun+sen+aina+kotiin+tultuani+ja+vaihdan+oloasuun+-+ja+kolmannen+kerran+jälkeen+tulee+yleensä+jo+sellainen+olo+että+nyt+täytyy+olla+sildenafiilia+ja+vuorotellen+lirautella+ja+leikkiä.+Kun+on+muutaman+kerran+vuoroin+leikkinyt+ja+vuoroin+lirauttanut+niin+laukeaminen+on+erityisen+intensiivinen.Sinä+tietysti+ilahdutat+Herr+Schäferiä+edelleen+kerran+tai+pari+viikossa.+Annoit+luvan+kertoa+tämän+KoiraKaverille+ja+nyt+kerron:+ottaisit+minut+erittäin+mielelläsi+"poika"ystäväksi+siitä+huolimatta+että+fyysinen+kuntoni+on+todella+ränsistynyt+-+jos+pystyisit.+Jo+kolmisenkymmentä+vuotta+sitten+huomasit+ettet+vain+enää+kykene+sellaiseen+miessuhteeseen+johon+kuuluu+fyysinen+läheisyys.+Ja+sinua+surettaa+suuresti+se+että+minä+joudun+edelleen+olemaan+ilman+parisuhdetta+eikä+minulla+nykyisellään+ole+pienintäkään+mahdollisuutta+koirankaan+isännöintiin.+Vaihtoehtomenneisyydessä+oli+todella+hauska+vierailla+ja+se+pääsi+välillä+sellaiseen+vauhtiin+ettei+voinut+kuin+huokaista+"olisipa+minullekin+käynyt+noin".+Kartanossakin+asiat+sujuivat+hyvin+Joyriden+ja+Kettusen+ja+RobinHundin+voimin.Depressiolääkekokeilu+tuottaa+tulosta!+Olen+vuosien+varrella+moneen+kertaan+huomannut+että+amitriptyliinin+annoksen+reipas+lisääminen+(50+>+100+>+150+mg)+aiheuttaa+aina+muutaman+päivän+jälkeen+aamuerektioita.+Ne+eivät+ole+aivan+yhtä+moitteettomia+kuin+sildenafiililla+saadut+mutta+kuitenkin+todella+nautittavia.+Kolmen+neljän+päivän+jälkeen+ne+tosin+taas+häviävät.+Löysin+taannoin+nettisivun+jossa+tämä+mainitaan+esiintymistiheydeltään+tuntemattomien+sivuvaikutusten+joukossa+eli+korrelaatio+on+todellinen.+Henkilääkäri+uskoi+sen+jo+aikaisemmin+mutta+sanoi+ettei+ole+itse+koskaan+törmännyt+vastaavaan+ilmiöön.+Lähetin+hänelle+äskettäin+sähköpostin+jossa+mainitsin+tämän+nettisivun+ja+hän+totesi+että+hyvä+että+korrelaatio+vahvistettiin.Tuo+henkilääkäri+kun+on+sen+verran+liberaali+ettei+pidä+reseptejä+kiveen+hakattuna+totuutena+vaan+antaa+minun+vaihdella+annostusta+mielialan+mukaan.+Tunnettuaan+minut+yli+20+vuotta+hän+luottaa+arvostelukykyyni.Tallennusehdotuksesi+on+erinomainen.Lisää+kaunista+Fairport+Conventionia+vuodelta+1975:https://www.youtube.com/watch?v=k5iv3UtqDVo
  4. Onpa+Haltista+varttunut+kaunis+ja+seksikäs+tyttö!+Kun+olisin+kunnolla+tutustunut+siihen+tekisin+sille+saman+kuin+partacollierouvalle+joka+tuli+meille+kuusivuotiaana.+Kun+koira+oli+juoksullaan+ja+loikoi+aivan+rentona+selällään+aloin+tarkastella+ja+varovasti+hyväillä+sen+paisunutta+kaunista+häpyä.+Oli+poikkeuksellisesti+tilaisuus+olla+muutama+päivä+koiran+kanssa+kaksin+ilman+äitiä+ja+pikkusiskoa.+Niinpä+seuraavana+päivänä+uskalsin+hyväilyn+lisäksi+varovasti+kokeilla+kielenpäällä.+Maistoin+vähän+jotakin+kitkerää+tai+karvasta+mutta+se+ei+haitannut+ja+nuolin+enemmänkin.+Ja+sitten+-+liukastin+sormeni+syljellä+ja+aloin+hyvin+varovasti+työntää+sitä+sisään.+Koiran+emätin+oli+pieni+mutta+pehmeästi+myötäävä+ja+hyvin+lämmin.+Liikutin+sormeani+edestakaisin+ja+työnsin+sitä+vähä+vähältä+syvemmälle+ja+koira+oli+edelleen+aivan+rento+ja+antoi+minun+tehdä+tämän+kaiken.Kun+ensimmäistä+kertaa+kokeilin+samaa+koiran+ollessa+jaloillaan+sain+yllättyä.+Tiesin+sen+penikoineen+kahdesti+-+mutta+enpä+osannut+odottaa+että+alkaessani+liu'uttaa+sormeani+sisään+narttu+työntyi+taaksepäin+ottaakseen+vastaan!+Sormeni+liukui+vaivatta+kokonaan+sisään+(sormeni+ovat+mieheksi+kapeat)+ja+iso+tyttö+oli+aivan+rauhallinen.+Olisinpa+tiennyt+että+koiralla+on+pikkuinen+häpykieli+siinä+aivan+aukon+suulla+ja+että+narttukin+voi+saada+orgasmin...Koira+nuoli+tietysti+mielellään+minun+siemeneni+-+olin+opettanut+sen+taidon+jo+aikaisemmin.Asuin+siis+vielä+kotona+ja+harvoin+tuli+tilaisuuksia+tähän+leikkiin.+Tein+sen+joskus+myös+juoksuajan+ulkopuolella+eikä+pikkurouva+silloinkaan+pannut+pahakseen.+Olisinkohan+päässyt+sormettamaan+sitä+alun+toistakymmentä+kertaa+sen+kolmen+ja+puolen+vuoden+aikana+jonka+koira+meillä+oli+ennen+vähän+ennenaikaista+lähtöään+koirien+taivaaseen.En+tiedä+onko+Taivas+olemassa.+Mutta+jos+se+on+ja+kelpaan+sinne+(toivottavasti+rehellisyys+on+painavampi+tekijä+kuin+omahyväinen+"uskovaisuus")+niin+uskon+-++tai+ainakin+toivon+-+että+minua+vastaan+juoksevat+ensiksi+colliepoika+ja+partacollierouva.+Niiden+rakkaus+oli+niin+aitoa+ja+estotonta+ja+vilpitöntä+että+ne+saavat+kunniatehtävän+olla+ensimmäisinä+vastassa.Tämä+tavattoman+kaunis+laulu+oli+pari+päivää+sitten+Kyläsairaala-sarjassa+taustamusiikkina.+Englantilaista+folkrockia+kevyenä+ja+kauniina.+Fairport+Convention+oli+raskaimmillaan+aika+heavyä.https://www.youtube.com/watch?v=ZbnLVvAJrec