Vapaa kuvaus

Vapaa kuvaus: pk-seudulla asuva ja jo 60 täyttänyt vanhapiika.

Aloituksia

0

Kommenttia

27

1. Pitkäaikaisena+koirienrakastelijana+sanon,+että+koira+tietää+tasan+tarkkaan+mistä+on+kyse.+Olen+jo+aiemmin+maininnut,+että+uroskoira+osaa+tehdä+aloitteen+itsekin+vaistotessaan,+että+nyt+on+sopiva+hetki.+Moni+koira+haluaa+nuolla+naisen+pimpsaa+aivan+itse,+ja+jos+tyttö+/+nainen+antaa+sen+nuolla+niin+mitä+sitten?+Äläkä+edes+yritä+puhua+koirien+raiskaamisesta,+ellet+itse+tunne+raiskattuja+koiria+tai+koirien+raiskaajia.+Mistään+raiskauksesta+ei+todellakaan+ole+kyse,+kun+antaa+uroskoiran+purkaa+paineitaan+joko+emäntänsä+pimpsassa+tai+isäntänsä+käsissä.+Lainlaatijat+tajusivat+tämän,+kun+eläinseksi+poistettiin+rikoslaista+(samalla+kertaa+kuin+homoseksuaalisuus!)+vuonna+1971.+Eläinsuojelulain+pykälät+riittävät+ja+ne+varsinaiset+eläintenrääkkääjät+löytyvät+aivan+muualta.+Tätä+on+varmaan+turha+sanoa,+mutta+sanon+silti+vielä+kerran:+asialliset+zoofiilit+eli+eläimeensekaantujat+eivät+vahingoita+eläimiään+millään+tavalla,+enemmänkin+pänvastoin+-+he+pitävät+eläimistään+hyvää+huolta+ja+rakastavat+niitä+tunnetasolla+aivan+kuten+muutkin.+He+nyt+vain+sattumoisin+leikkivät+koiriensa+kanssa+myös+seksuaalisessa+tavalla+-+koiralle+seksi+ihmisen+kanssa+on+hyvin+pitkälle+rinnastettavissa+leikkiin.+Ikävä+kyllä+asiaan+liittyvät+uutiset+ovat+lähes+poikkeuksetta+sensaatiohakuisia+ja+hyvin+usein+niistä+näkyy,+ettei+uutisen+kirjoittanut+toimittaja+tiedä+zoofiliasta+hölkäsen+pölähtävää.Täällä+on+t+ä+y+s+i+n+++l+a+i+l+l+i+s+i+a+linkkejä+asiaa+käsitteleviin+kannanottoihin+ja+haastatteluihin:+http://blog.zeta-verein.de/fi/2015/12/zoofilia-suomessa-ja-elaeinsuojelulain-kokonaisuudistus/+Lue+tarkkaan+ja+ota+opiksesi.
  2. Saanko+kysyä+millaiseen+hoitoon+ja+millä+perusteella?+Onko+sinulla+esimerkiksi+psykologin+tai+lääkärin+koulutus?+Mitä+t+i+e+d+ä+t+eläimeen+sekaantujien+tekevän?Vastaa+aluksi+näihin,+niin+katsotaan+kannattaako+kanssasi+keskustella+enempää.Muille+toistan+tässä+sen,+mitä+olen+vastannut+jo+vuonna+2016+silloin+vielä+rekisteröimättömällä+nimimerkilläni:Toistaiseksi+seksi+eläimen+kanssa+on+laillista+niin+kauan+kuin+eläin+ei+vahingoitu.+Yleisimmät+tapaukset+ovat+niitä,+että+tyttö+/+nainen+antaa+koiran+nuolla+pimpsaansa,+että+kuka+tahansa+runkkaa+uroskoiraa,+että+tyttö+/+nainen+antaa+uroskoiran+naida+ja+että+maalaispoika+pökkii+tammaa+tai+lehmää.+Mikään+näistä+ei+tiettävästi+ole+eläimelle+vahingoksi+-+sanotaan+asia+vaikka+siten,+että+jos+seksi+ei+vaikuta+uroskoiran+käyttäytymiseen+millään+tavalla,+siitä+tuskin+on+sille+haittaa.+Uroskoirat+yleensä+pitävät+siitä,e+ttä+saavat+välillä+purkaa+paineitaan.Useimmissa+Euroopan+maissa+eläinseksi+on+viime+vuosina+kielletty,+suvaitsevaa+Ruotsia+myöten.+Näyttää+siltä,+että+kieltoa+on+lobbattu+kestämättömin+ja+jopa+valheellisin+perustein+-+esimerkiksi+väitettyjä+eläinbordelleja+ei+ole+löytynyt+ilmeisesti+koko+Euroopasta.+Suomi+lähtee+todennäköisesti+samalle+kieltolinjalle,+sekä+mainitun+lobbauksen+takia+että+sen+takia,+että+pohjoismainen+lainsäädäntö+halutaan+pitää+yhtenäisenä.+[Jk.+14.4.21:+eläinseksiä+ei+ilmeisesti+vieläkään+ole+Suomessa+kriminalisoitu+ja+juuri+nyt+lainsäätäjillä+on+ajankohtaisempaakin+mietittävää.+Eläinseksillä+tarkoitan+tässä+sitä,+mitä+itsekin+olen+useamman+Herr+Schäferin+kanssa+vuosikymmenien+ajan+harrastanut+-+se+tapahtuu+täysin+eläimen+ehdoilla+ja+tottunut+uroskoira+osaa+tehdä+aloitteita+itsekin.+Kaikenlainen+väkivalta+on+aidosta+zoofiliasta+erittäin+kaukana,+vaikka+suurelle+yleisölle+jostakin+syystä+tulevat+yleensä+ensiksi+mieleen+sadistiset+fantasiat.+Se+kertoo+enemmän+heistä+kuin+zoofiileistä.+Voin+omasta+kokemuksestani+kertoa+vaikka+sen,+että+kukaan+ei+koskaan+ole+huomannut+koirieni+käytöksessä+mitään+outoa.+Sama+pätee+muutamaan+muuhun+sellaiseen+asialliseen+ja+asiantuntevaan+zoofiiliin,+joita+esimerkiksi+kirjeenvaihdon+kautta+tunnen.]Täällä+on+t+ä+y+s+i+n+l+a+i+l+l+i+s+i+a+linkkejä+asiaa+käsitteleviin+kannanottoihin+ja+haastatteluihin:+http://blog.zeta-verein.de/fi/2015/12/zoofilia-suomessa-ja-elaeinsuojelulain-kokonaisuudistus/
  3. Robin:"Kai+olette+huomanneet,+että+National+Geographicilla+on+menossa+Isojen+kissojen+helmikuu?+Mukana+on+ilahduttavan+paljon+uusia+ohjelmia.+Luontodokumentit+ovat+edelleen+NatGeon+ominta+ydintä+ja+joskus+tulen+unelmoineeksi,+että+pääsisin+helliin+tekemisiin+erittäin+kesyn+naarastiikerin+kanssa..."Totisesti+olemme+huomanneet!+Ainakin+Savannien+valtiaat+on+uusinta,+mutta+muut+ovat+minulle+ja+vuosiluvuista+päätellen+muillekin+uusia.+Kuvaustyö+on+hienoa,+mutta+jään+silti+kaipaamaan+joidenkin+vanhojen+sisältämää+tunnelmaa.+Varsinkin+Land+if+the+Tiger+on+ehdottoman+upea.+18-v:"Lopulta+noin+tunti+sitten+aloin+kunnolla+puristella+Ison+Pojan+kullia+ja+koira+sai+suureksi+riemukseen+humputtaa+rajusti+kättäni+vasten+ja+purkautua+pitkin+mattoa.+(...)+Kun+Iso+Poika+sai+kaiken+roiskituksi,+asetuin+sängylle+kyljelleni+ja+koira+oli+kohta+nuuskimassa+ja+lipomassa+kulliani."Taidat+olla+jo+koko+loppuelämäsi+mittaisessa+koukussa...+Ehdit+leikkiä+vielä+vuosikymmeniä!+Oletko+miettinyt,+jatkatko+kultanoutajan+kanssa+kunhan+muutat+omillesi+vai+vaihdatko+rotua?+Iso+ja+puuhakas+noutajahan+on+yksineläjän+koiraksi+hivenen+verran+työläs.Antti:"Olen+siis+se+52-vuotias+pk-seutulainen+joka+on+lapsettomassa+liitossa+Kristiinan+kanssa.+Ruotsinkielinen+sukunimeni+alkaa+beellä."Tämä+taisi+olla+etenkin+minulle+osoitettu...+Vasta+nyt+nimittäin+muistan,+että+kirjekerhossa+oli+jonkin+aikaa+toinenkin+Antti.+Hän+oli+kymmenisen+vuotta+sinua+nuorempi+maalaismies,+joka+oli+nuorena+pökkinyt+ahkerasti++hiehoja+ja+olisi+pökkinyt+tammaakin,+jos+olisi+uskaltanut.+Muistaakseni+naapurin+teinityttö+antoi+hänelle+käytännön+opetusta+tyttöasioissa,+kun+hän+oli+vasta+10-+tai+11-vuotias.+Hänen+kirjoitustaitonsa+oli+vaatimaton++eikä+hän+viipynyt+mukana+pitkään.+-+Yhteen+aikaan+kerhossa+oli+myös+kaksi+Heikkiä.Täällä+tänään+Herr+Schäfer+tuli+herättämään+minua+seitsemän+aikaan,+mutta+se+ei+halunnut+ulos+vaan+se+halusi+leikkiä.+Kikkeli+törrötti+isona+ja+paksuna,+joten+kävin+suoraan+toimintaan.+Riisuin+pöksyni+ja+asetuin+sängylle+selälleni,+ja+Herr+tiesi+mitä+pitää+tehdä!+Se+nuolaisi+pilluani+pari+kertaa+ja+nousi+käskemättä+päälleni+ja+oli+muutaman+rajun+työnnön+jälkeen+sisässäni.+Tunsin+miten+mehu+suihkusi+sisääni,+kehuin+ja+halasin+koiraa+ja+se+oli+iso+ja+vahva+ja+ihana+sylissäni.Astutuksen+jälkeen+kävin+aamupissalla,+Herr+S+teki+minulle+alapesun+ja+sitten+oli+aamulenkin+aika.+Herr+S+kieriskeli+lumessa+pariinkin+kertaan,+sai+hetken+juosta+ja+leikkiä+vapaana+tutun+labradorinartun+kanssa,+ja+se+oli+niin+täynnä+tarmoa,+että+syötyään+aamuruokansa+se+halusi+leikkiä+lisää.+Se+halusi+leikkiä+nimenomaan+Sitä+Leikkiä,+enkä+voinut+muuta+kuin+alkaa+tumputtaa+sitä+ja+lennättää+mehut+pitkin+mattoa+ja+osaksi+suuhuni.+Lopuksi+se+sai+nuolla+pimpsaani+ja+sain+harvinaisen+rajun+orgasmin.
  4. Olemme+liikkeellä+näköjään+samaan+aikaan!+Kirjoitin+tämän+jo+hetki+sitten+Muistiolla+ja+kopioin+tänne,+ja+mikä+olikaan+vastassa+ellei+KKaverin+uusin+viesti.No+niin,+kamut+ja+kaverit.+Minulla+on+nyt+väliaikainen+sähköpostiosoite,+jonka+myöhemmin+poistan+käytöstä.+Tässä+ohjeet+ensiviestiä+varten+ennen+kaikkea+KKaverille,+mutta+myös+18-vuotiaalle,+Antille+ja+Robinille+siltä+varalta,+että+heillä+on+tarvetta+tai+halua+yksityisviesteihin.+Helsinki42+tietysti+tietää+oikean+s-osoitteeni+entuudestaan.+-+Älkää+liittäkö+mukaan+liitetiedostoja.+-+KKaveri+ja+Robin,+kirjoittakaa++viestiin+jotakin+sellaista,+jonka+vain+te+voitte+edelliseltä+foorumilta+ja+parista+sieltä+lähetetystä+yksityisviestistä+muistaa:+tarinoita+Kartanosta+tai+vaihtoehtomenneisyydestä,+maininta+puheena+olleista+tv-ohjelmista+tai+uutissivuista,+KKaverin+koiran+nimi,+Robinin+nuoruuden+asuinpaikka+tms.+-+18-vuotias,+KK+ja+Robin,+kertokaa+saanko+välittää+viestinne+Helsinki42:lle+ja+hänen+kauttaan+Antille.+-+Älkääkä+unohtako+mainita+omaa+osoitettanne!+En+jaa+niitä+edes+kirjekerhon+pääpomolle+Helsinki42:lle,+ellette+halua.Siinä+käyttöehdot,+jotka+ovat+yksinkertaisemmat+kuin+Maikkarilla.+Kerron+omassa+vastauksessani+sitten+sen+oikean+sähköpostiosoitteeni.+18-vuotiaan,+Antin,+Hki42:n+ja+Robinin+kanssa+jatkan+keskustelua+mieluimmin+täällä,+mutta+jatkossa+ehkä+vähän+harvemmin+ja+ehkä+vaippaleikit+sivummalle+jättäen.+Meillä+ei+varmaan+ole+sanottavasti+salattavaa+ja+profiileissamme+esitetyt+tiedot+ovat+sen+verran+ylimalkaisia,+ettei+meitä+tunnisteta.+Tuskin+täällä+paljon+sellaisia+liikkuukaan,+jotka+osaisivat+yhdistää+meidät+kehenkään.+KKaveri:"PS:+minulla+meinaa+läppäri+jumittua+tämän+ketjun+kanssa,+kun+on+paljon+viestejä+ja+sivujako+puuttuu.+Mitä+jos+loisi+"Seksiä+Eläimen+kanssa+-+sivu+2"+ja+linkki+tänne+ketjun+loppuun?+Kyseinen+aloitus+olisi+jatkoa+tälle+ja+"uuden+sivun"+luominen+auttaisi+lukemista+ja+kommentointia."Harkitaan+tätä+jossakin+vaiheessa.+Olemme+sivumennen+sanoen+onnistuneet+pitämään+asiat+aisoissa,+koska+poistettujen+viestien+lukumäärä+ei+ole+enää+lisääntynyt+juuri+lainkaan.+Suurin+osa+poistetuista+on+ollut+bottien+luomia+mainoksia.Väliaikainen+osoitteeni+on+epäsuorasti+ilmaistunafrau+piste+schafer+ät+luukku+piste+comJos+joku+ei+ymmärrä+olkoon+ymmärtämättä!
  5. 18-vuotias:"Ihan+ekalla+kerralla+aloitteen+teki+se+11-vuotias+sukulaispoika,+mutta+kun+8-vuotias+tyttö+huomasi+että+se+onkin+kivaa+niin+hän+oli+koko+kesän+todella+innokas!+Pari+kertaa+hän+jopa+pussasi+mun+paljasta+terskaa+ja+se+tuntui+jotenkin+tosi+hyvältä,+vaikka+terska+olikin+silloin+aluksi+todella+arka.+On+oikeastaan+aika+hyvin+sanottu+että+pikkupojan+mielestä+pissapimppi+tuoksuu+*tytöltä*+ja+tuo+etupylly-sanakin+on+jotenkin+looginen+9-vuotiaan+keksimäksi."Tuo+kesä+on+varmaan+jäänyt+mieleesi+yhtä+pysyvästi+kuin+Helsinki42:lle+pikkusiskon+etupyllyn+sulotuoksu.Koiran+kanssa+sinulla+sujuu+jo+todella+hienosti+ja+vaippaleikkikin+on+päässyt+hyvään+alkuun.+Molemmista+on+varmasti+iloa+pitkäksi+aikaa,+kun+ensimmäinen+vaippapissa+oli+selvästi+nautittava+kokemus.+Ajatus+toimittajakoulutuksesta+kuulostaa+oikein+hyvältä.+Helsinki42:"Täkäläisessä+Prismassa+tuota+[dalmatiankoiraa]+ei+ole+eikä+Prisma+osaa+lähettää+postiennakolla+mutta+nettipankkia+käyttävä+kaveri+tilasi+ja+toi+sen.+-+-+Tuo+on+todella+kaunis+ja+aika+tarkkaan+partacollienartun+kokoinen.+Kun+vie+kätensä+etujalkojen+välistä+mahan+alle+ja+vielä+taaemmas+saa+sormenpäihinsä+jonkinlaisen+saumakohdan+joka+tuntuu+melkein+samalta+kuin+se+nartun+tyttömäisin+paikka!""Otin+ja+tilasin+tuollaisen+[partacollien]+saman+tien.+Tv-tuolissani+ostien+[po.+istuen+ellen+erehdy...]+saan+näkyviin+viisi+pehmolelua+ja+sen+täytetyn+ketun+kun+vähän+kääntelen+päätäni.+Niiden+lisäksi+tässä+leikkimökin+kokoisessa+kaksiossa+on+vielä+se+iso+musta+pantteri+ja+kolme+pienempää+erilaista.+Huh.""Robinille+tiedoksi+että+Ison+Mustan+nykyhinta+olisi+kai+"vain"+600+-+700+euroa.+Kalleimpia+ovat+iso+yksisarvinen+ja+liian+iso+Bambi+(vasan+värit+ja+mittasuhteet+mutta+aikuisen+metsäkauriin+koko).+Jos+Steiff+joskus+tekee+aidon+kokoisen+ja+näköisen+gepardin+niin+se+on+saatava+maksoi+mitä+maksoi!+Olenko+kertonut+mistä+gepardin+kasvojen+"kyyneljuovat"+ovat+peräisin?"Dalmatiankoira+on+siis+kaunis+katsella+ja+sillä+on+vielä+se+tyttömäinen+paikkakin!+Olohuoneesi+alkaa+varmaan+jo+muistuttaa+eläintarhaa.+Uskaltaisiko+ajatellakaan,+mitä+tapahtuisi,+jos+Steiff+ottaisi+ja+tekisi+suhteellisen+hyvän+näköisen+suden...?+Olet+kertonut+geparditarinan+ainakin+"kirjekerhossa".+Gepardi+oli+jossakin+vaiheessa+erittäin+lähellä+sukupuuttoa;+muistaakseni+alle+satatuhatta+vuotta+sitten.+Kyyneljuovat+ovat+syntyneet+maailman+viimeisen+elossa+olevan+gepardin+kyynelistä,+kun+se+tajusi+olevansa+maailman+viimeinen...+ennen+kuin+huomasi+olevansa+tiineenä.+(Varsinaisesti+nuo+juovat+ovat+ilmeisesti+kehittyneet+vahvistamaan+kasvojen+ilmeitä+samalla+tavalla+kuin+ilvesten+korvatupsut.)RobinHund:"+Alkaa+aivan+tosissaan+tehdä+mieli+tuota+Prisman+myymää+dalmatiankoiraa!+(Olisi+pikanttia+jos+istuvalla+somistekoiralla+olisi+mahan+alla+uroksen+kukkaro...)""Ja+sokeri+pohjalla:+viime+yönä+pääsin+unissani+tumputtamaan+juuri+sitä+koirapoikaa,+joka+meillä+oli+kun+olin+nuori.+-+-+Näkisipä+useammin+tuollaisia+unia+ja+heräisipä+vielä+edes+kerran+elämässään+siihen,+että+siemen+roiskahtaa+housuihin!"Toden+totta,+somistekoirilla+saisi+mielellään+olla+sukupuoli.+:-)+Voin+jotenkuten+kuvitella,+miten+herkullista+on+herätä+siemensyöksyyn,+olenhan+nähnyt+usealle+Herr+Schäferille+käyvän+niin+ja+itsekin+olen+nuorena+kolmesti+herännyt+orgasmiin.Tänä+aamuna+Herr+Schäfer+heittäytyi+kävelylenkillä+kolmeen+kertaan+piehtaroimaan+lumessa+ja+aivan+selvästi+nautti+siitä.+Se+oli+vielä+kotiin+tultuakin+niin+leikkisällä+ja+innstuneella+tuulella,+että+ilahdutin+sitä+tumputtamalla+sen+täysimittaiseen+purkautumiseen+asti+ja+sitten+se+vain+vielä+nuolla+minua.+Leikin+jäljiltä+olin+jo+niin+kiihottunut,+että+pilluni+tuoksui+varmasi+ihanasti+tytöltä,+eikä+orgasmin+saamiseksi+tarvinnut+paljoakaan+auttaa+omilla+sormillaan.
  6. Herr+Schäfer+sai+taas+astua+jo+ennen+aamukävelyä,+kun+se+loikkasi+sänkyyni+ja+halusi+leikkiä.+Se+ei+tyytynyt+pelkkiin+halauksiin+ja+silittelyihin,+vaan+harvinaista+kyllä+tökki+kuonollaan+jalkoväliini+ja+oli+sitä+mieltä,+että+nyt+pitää+leikkiä+sitä+erikoista+leikkiä,+jota+kaikki+eivät+osaa.+:-)Eihän+minun+auttanut+muu+kuin+käydä+selälleni+sängynreunalle,+nostaa+yöpaita+ylös+ja+riisua+pöksyt.+Koira+oli+oitis+nuolemassa+ja+aikansa+nuoltuaan+ja+tuntiessaan+saavansa+erektion+se+nousi+päälleni,+ohjasin+sen+sisään+ja+se+alkoi+työnnellä+riehakkaasti+ja+riemukkaasti.+Kohta+se+oli+koko+mitaltaan+sisässäni+ja+oli+ihana+tuntea,+miten+se+laski+mehujaan+syvälle+sisään.+Kehuin+ja+halasin+sitä+ja+se+nuoli+kasvojani+ja+korviani+ja+oli+ylipäätään+aivan+ihana.+Hieroin+toisella+kädellä+taikanappulaani+ja+laukesin.Sitten+olikin+jo+kiire+ulos,+ja+nyt+Iso+Karvainen+Eläin+torkkuu+vieressäni,+kun+istun+sängyllä+läppäri+sylissä.+Iso+poika+viihtyy+varmasti+taas+aivan+lähelläni+iltapäivälle+asti.Löysin+kaksi+aika+nättiä+55-senttistä+pehmolelua,+joita+voisi+kenties+hellästi+rakastellakin+-+ensimmäinen+on+schäferinpentu+ja+jälkimmäinen+oikein+hyvän+näköinen+nuori+bordercollie.https://www.verkkokauppa.com/fi/product/7943/qhgqm/Nicotoy-Paimenkoira-pehmolelu-55-cm?list=OZCYkR5D518qKPNJqk6Z1qhVw8hWl0OiUGRsqk6lsqk6JIqwWsw5vBpF5AEuKqiSzOXhttps://www.verkkokauppa.com/fi/product/42544/qhgqv/Nicotoy-Border-Collie-pehmolelu-55-cm?list=OZCYkR5D518qKPNJqk6Z1qhVw8hWl0OiUGRsqk6lsqk6JIqwWsw5vBpF5AEuKqiSzOX"Lähetettävissä:+Tammikuu+2021"+merkitsee+epäilemättä+sitä,+että+koiran+voi+tilata+nettisivulta+vaikka+heti+ja+se+toimitetaan+jahka+lähetys+saapuu+keskusvarastolle.+Harkitsen+hyvin+vakavasti+tuota+bordercollieta+sitä+koirista+pitävää+sukulaispoikaa+varten,+joka+täyttää+keväällä+kuusi+vuotta.+Noin+hyvän+näköistä+kehtaa+varmasti+esitellä+kavereille+vielä+teini-iässäkin+-+tuo+ei+ole+juurikaan+huonompi+kuin+Steiffiin+keräilijöille+tekemät+kalliit+klassikot.
  7. Oijoi+miten+ihanaa+tarinointia+yhdeltä+jos+toiseltakin.+Robin+muistaa+Kettusesta+aivan+saman+kuin+minäkin,+ja+lisäksi+Kettusen+äiti+on+varsin+vapaamielinen+ja+hyvin+luottamuksellisessa+suhteessa+tyttäreensä.+Kettunen+kertoi+koirakaapin+pysyvän+kiinni+siksi,+ettei+koiran+kanssa+leikkiessä+olisi+ollenkaan+mukava+ajatella,+että+sukuloimassa+oleva+äiti+saattaa+miettiä,+että+siellä+se+tyttö+nyt+saattaa+lemmiskellä+koirapoikaa.+Vaippojen+käyttö+oli+paljon+helpompi+paljastaa,+koska+tyttöjen+leikit+ovat+sallittuja+ja+jopa+suotavia+-+ei+ehkä+ole+kauhean+yleistä,+että+äiti+kertoo+kuusivuotiaalle+rakastelun+ja+vauvan+synnyttämisen+lisäksi+tytön+ikiomasta+taikanappulasta+ja+sillä+leikkimisen+nautinnosta.+Itse+hän+muistaakseni+oppi+taikanappula-sanan+isoilta+tytöiltä+joskun+kymmenen+ikävuoden+paikkeilla.RobinHund:"Tätä+ei+ole+missään+vaiheessa+sanottu+ääneen,+mutta+nyt+tulee+mieleen+että+ehkä+äiti+aavisteli+jotain+jo+silloin,+kun+tytär+halusi+ehdottomasti+Kultapoika+kakkosenkin+olevan+uros."Tuo+tuntuu+oikeastaan+aika+selvältä+nyt+kun+hoksasit+sen.+18-vuotias:"Jos+pissapimpsan+tuoksu+innostaa+koiraa+niin+tunnustan+että+kun+6-vuotiaana+sain+katsella+8-v+sukulaistytön+pimpsaa+ja+pissaamista,+tytön+pimpsa+haisi+usein+aika+vahvasti+pissalta+mutta+mun+mielestä+se+oli+kahta+jännempää+ja+11-v+sukulaispojasta+ehkä+kiihottavaakin,+koska+hänellä+seisoi+todella+pystyssä+kun+tyttö+esitteli+itseään+ja+pissasi+ja+teki+sen+vieläpä+mielellään.+Me+nimittäin+käytiin+pissalla+ja+"tutkimuksissa"+parin+kuukauden+aikana+varmaan+parikymmentä+kertaa+eli+melkein+aina+kun+oli+tilaisuus+pujahtaa+piiloon+niin+ettei+yksikään+aikuinen+huomannut+ja+aika+usein+juuri+tyttö+aloitti+leikin+kysymällä+"hei,+haluatteks+taas+kattoa+kun+mä+pissaan?"+-+-+Sitten+tuli+kolmen+vuoden+tauko+ennen+kuin+taas+tavattiin+eikä+enää+ollut+puhettakaan+siitä+että+tyttö+olisi+suostunut+samanlaisiin+puuhiin.+Harmitti.+-+-+Siinä+teidän+vaihtoehtomenneisyydessä+taisi+tapahtua+jotain+samanlaista?"Voin+hyvin+uskoa,+että+pikkupoikaa+harmitti,+kun+aikaisemmin+halukas+tyttö+ei+enää+suostunut+leikkimään!+Helsinki42+mainitsi+samansuuntaisia+muistikuvia+pikkusiskostaan,+jonka+pesemätön+etupylly+tuoksui+hyvin+kiehtovalta+ja+jotenkin+*tytöltä*.+Kiihottava+olisi+väärä+sana,+koska+9-+10-vuotiaana+poika+ei+oikein+vielä+tiennyt+kiihottumisesta+(Etupylly+oli+pojan+itse+keksimä+sana+-+hänen+itäsuomalaisen+äitinsä+kotimurteessa+ihan+pienillä+pojilla+oli+pissinappula,+josta+kouluikään+mennessä+tuli+kikkeli,+ja+pikkutytöillä+pissipylly,+josta+viimeistään+murrosiässä+tuli+tylsä+mutta+neutraali+alapää.)Vaihtoehtomenneisyydessä+tosiaan+ilakoitiin+pissaamisella+ja+"anatomisilla+tutkimuksilla",+ja+itse+olin+koiranomistajaperheestä+ja+näytin+toisille+uroskoiran+anatomiaa+ja+pojat+oppivat+ihan+itse+maistelemaan+selällään+kellottavan+nartun+pimpsaa.+Narttu+jopa+suihkautti+nuoremman+pojan+kielelle,+ja+muistaakseni+hän+ensin+kauhistui,+mutta+sitten+ihastui+saadessaan+tietää,+että+lirautus+osoittaa+nartun+olevan+mielissään+ja+nauttivan+nuolemisesta.+Hän+ihastui+myös+siihen,+miten+rohkeasti+minä+halailin+koiria+ja+miten+me+tytöt+alistimme+häntä+ja+mm.+panimme+hänet+riisuutumaan,+laitoimme+pannan+ja+taluttimen+ja+pakotimme+pissaamaan+puun+juurelle+koipea+nostaen+-+ja+sitten+olimme+hyvin+helliä+ja+silittelimme+ja+suukottelimme+häntä+palkkioksi.+Jaettu+fantasia+on+aivan+ihana,+kun+osanottajat+ovat+samalla+aaltopituudella+ja+hyvässä+yhteisymmärryksessä.Tuo+vaipankokeiluajatuksesi+on+aivan+erinomainen.+Muistat+varmaan+raportoida+tarkasti+koko+jutun!+(Taidat+kirjoittaa+vielä+tavallistakin+huolellisemmin,+kun+olet+täällä+meidän+aikuisten+seurassa.+En+yhtään+ihmettelisi,+jos+saat+yo-kirjoituksissa+äidinkielestä+laudaturin.+Pilkutuksessa+on+ehkä+vielä+hiomisen+varaa.+Itse+pilkutan+vähän+turhankin+tunnontarkasti;+asteikon+toisessa+päässä+on+Helsinki42,+joka+ei+käytä+pilkkuja+oikeastaan+ollenkaan,+niin+kielenkäytön+ammattilainen+kuin+on+joskus+ollutkin.+Nyt+vasta+huomaan,+että+Kettusella+taisi+olla+sama+taipumus.)Vaikka+joulun+aika+onkin+jo+ohi,+nostan+musiikiksi+Pachelbelin+tutun+Kaanonin.+Tässä+sen+esittää+lyömäsoitintaituri+Brian+Slawson;+en+valitettavasti+muista+kuka+soittaa+huilua.https://www.youtube.com/watch?v=tCVcpyTdAp8
  8. Åhhåh+ja+tervetuloa+-+en+tiennytkään,+että+Helsinki42+käski+sinut+tänne!+Mårjens-sana+vahvistaa,+että+olet+juuri+SE+Antti.+:-)Esinahkasi+taisi+väljentyä+melkoisesti+kun+viimein+uskaltauduit+kokeilemaan+rohkeammin+sekä+koirantumputuksesta+että+luokan+söpöläisestä+unelmoiden!+Me+kaikki+odotamme,+milloin+Kristiina+puolestaan+uskaltautuu+lpultakin+kokeilemaan+astutusta.+Tuon+ison+hurtan+kalu+on+tietysti+sieltä+isommasta+päästä,+enkä+yhtään+ihmettele+että+kokeilun+kynnys+on+korkea.Syksy+Töölöntorilla+on+koistava+suomennos+tuon+tunnelmallisen+jazzpalan+nimelle!+RobinHund:"Naapurin+collie/noutajapoika+on+ollut+minulla+silloin+tällöin+hoidossa+muutaman+vuoden+ajan,+ja+nyt+täytyykin+päivittää+tarina+sen+osalta.+Naapurin+pariskunta+toi+koiran+keskiviikkona+30.12.+ennen+lähtöään+sukulaisiin.+-+-+Leikimme+myös+lauantaina+ja+sunnuntaina+(eli+yhteensä+viidesti)+ennen+kuin+naapurit+sunnuntai-iltana+hakivat+koiran+kotiin+ja+antoivat+peräti+kaksi+viisikymppistä+palkkioksi."Koirapoika+viihtyi+varmaan+sylissäsi+ja+nukkui+vieressäsi+kuten+ennenkin.+Herr+Schäfer+on+hyvinkin+usein+seksin+jälkeen+erityisen+hellä+ja+hellyydenhaluinen.+Jos+olemme+leikkineet+iltapäivällä,+Herr+S+tulee+yleensä+viereeni+sohvalle+ja+painaa+päänsä+syliini,+kun+katselen+televisiota,+ja+vaipuu+siinä+torkuksiin.+(Poden+yhä+melkoista+tv-ähkyä+joulun+ja+uudenvuoden+jäljiltä.)+RobinHund:"Olen+muistavinani+etten+olisi+maininnut+tuteista+mitään,+mutta+minulla+on+kyllä+tutti.+Joskus+illalla+imen+sitä+ja+tutti+suussa+(ja+pissa+vaipassa)+on+mukava+nukahtaa."Minustakin+tuntuu,+ettet+ole+kertonut+tutista,+mutta+voin+olla+väärässäkin.+Jotenkin+tieto+tuntuu+uudelta.+Oliko+Kettusella+tutti+vai+ei?+(Voi+että+me+kaikki+kaipaamme+tuota+"äidin+pikku+pissahousua"+ja+hänen+Kultapoikaansa,+ja+oli+kiehtovaa,+että+hän+tuli+rohkeasti+ulos+vaippakaapista+vanhempiensa+nähtäville.)RobinHund:"Katsokaapa+tätä+Pohjolan+talvi+4:ää!+Noin+kohdassa+3:57+on+niin+upean+susimainen+koira,+että+tunnustan+kiihottuvani,+kun+sillä+näyttää+olevan+mahan+alla+uroksen+kukkaro."https://areena.yle.fi/1-50247047Älä+muuta+sano!+Aivan+uskomattoman+komea+poika,+jolle+asettuisin+todella+mielelläni+nartuksi!18-vuotias:"Sydämelliset+kiitokset+kaikille+vastanneille+vielä+toistamiseen!+On+kiva+tietää+että+on+aloittanut+oikealla+tavalla.+Mä+olen+itsekin+varma+siitä+että+ennätän+leikkiä+vielä+monet+kerran+tuon+meidän+kultispojan+kanssa.+-+-+mut+on+vapautettu+palveluksesta+rauhan+aikana."Leikkien+kannalta+katsottuna+palveluksesta+vapautus+on+pelkästään+hyväksi.+:-)+Siviilipalvelus+ja+vapautuskin+on+tietysti+nykyisin+paljon+yleisempää+kuin+menneinä+aikoina.+Wikipedian+mukaan+1933+syntynyt+Jörn+Donner+"suoritti+siviilipalveluksen+aikana+(1959–1961),+jolloin+se+vielä+oli+Suomessa+hyvin+harvinaista+eikä+yleisesti+hyväksyttyä."+Vuosiluvuista+päätellen+hän+sai+ensin+aika+paljon+lykkäystä.+1955+syntynyt+serkkupoikani+vapautettiin+diabeteksen+takia;+1970-luvulla+saattoi+jo+kaikessa+rauhassa+sanoa+olevansa+"ruununraakki".+18-vuotias:"Nyt+alkaa+kiinnostaa+nuo+vaippaleikitkin.+Sen+verran+tiedän+että+vaippa+mahtuu+housujen+alle+niin+ettei+kukaan+huomaa,+ja+kuka+tietää+vaikka+mä+uskaltautuisin+kokeilemaan+aluksi+vaikka+noilla+isompien+koululaisten+vaipoilla.+Olen+aika+pitkä+ja+laiha+ja+nuorisovaippa+mahtuu+mulle+varmaan+ihan+hyvin."Aivan+varmasti+mahdut!+Helsinki42+on+noin+195-senttinen+ja+80-kiloinen+ja+nuorisovaipat+ovat+hänellekin+sopivia+ja+mukavan+napakoita.+Pane+rohkeasti+toimeksi!+Noita+nuorisovaippoja+on+ainakin+Citymarketeissa+ja+Prismoissa,+joita+yhteenlaskettuna+on+toistasataa+pitkin+Suomea.+Jos+ostat+samalla+kertaa+kaikenlaista+mahdollisimman+sekalaista+tavaraa,+kassa+ja+muut+silminnäkijät+olettavat,+että+vanhemmat+ovat+komentaneet+sinut+kauppaan.
  9. "Ja+tänään+mä+tumputin+poikaa+toisen+kerran..."No+niin!+Tunnet+nelivuotiaan+koiran+varmasti+jo+niin+läpikotaisin,+että+tiedät+mitä+sille+voi+tehdä,+ja+teillä+on+aivan+varmasti+monta+ihanaa+hetkeä+edessä.Itse+annoin+tänä+aamuna+Herr+Schäferin+astua+minut+takaapäin.+Se+tietää+että+silloin+saa+olla+raju,+ja+ensimmäiset+työnnöt+tekivät+oikeasti+kipeää,+mutta+joskus+sitäkin+tarvitaan."Verkkokauppapistecomissa+näkyy+nyt+olevan+aika+iso+valkoinen+tiikeri+joka+ei+ole+edes+kallis."Ei+hassumpi+ja+varsinkin+tuohon+hintaan+aika+hyvä+ostos.+Ei+vedä+alkuunkaan+vertoja+sille+isolle+mustalle+pantterille,+josta+oli+joskus+kuva+netissäkin+(muttei+enää),+mutta+ei+ole+huonokaan.+Tuo+KoiraKaverin+dalmatialainen+on+jo+sangenkin+hyvän+näköinen+-+taidanpa+käydä+hankkimassa+sellaisen!+Muuan+sukulaistyttö+täyttää+nimittäin+helmikuussa+kymmenen+ja+olen+varma,+että+tuosta+hän+pitää.">+Tuliko+aamuyöllä+hätä+housuun?+<""Tuli+kuin+tulikin+ja+tuntui+ihanalta+laskea+vaippaan+ja+nukahtaa+uudelleen."On+helppo+uskoa,+että+tuntui+hyvältä.+Jokohan+Kettunen+on+ehtinyt+käyttää+sen+laatikollisen,+jonka+äiti+osti+"ylimääräiseksi+joululahjaksi+äidin+pikku+pissahousulle"+jouluna+2019?+Tuo+omalla+tavallaan+hyvin+hellä+lempinimi+ihastuttaa+edelleen.Jatkanpa+musiikkitarjontaa...+Helsinki42+tuntee+kieliä+ja+tämä+saattaa+olla+aika+herkkupala+-+iirin+ääntäminen+eroaa+kirjoituksesta+näköjään+vielä+enemmän+kuin+ranskan.+Sanoista+ei+tahdo+pysyä+kärryillä+silloinkaan+kun+ne+ovat+nenän+edessä!+Tässä+laulaa+todella+suloiselta+kuulostava+Enya+(oikealta+nimeltään+ilmeisesti+Eithne+Ní+Bhraonáin)+ja+säestää+Clannad.+https://www.youtube.com/watch?v=YuOqYQNn7Ek
  10. Herr+Schäfer+oli+aamukävelyn+ja+pikaisen+koipienpesun+jälkeen+niin+leikkisällä+ja+lemmekkäällä+päällä,+ettei+auttanut+muu+kuin+riisua+alapuolensa+ja+käydä+selälleen+sängylle.+Iso+poika+oli+oitis+nuolemassa+aika+pissaista+pimpsaani,+kiihottui+tietysti+nuollessaan,+nousi+käskemättä+päälleni+ja+työntyi+ihanan+raisusti+kokonaan+sisään.+Rakastelimme+pitkään+ja+koira+nuoli+kasvojani+ja+vaihdoimme+monta+kielisuukkoa+ja+leikki+oli+taas+kerran+ihanaa.+Iloiseksi+joulumusiikiksi+sopii+Jean-Christian+Michelin+Prelude+en+la+mineur+"Anna".++Michel+soittaa+klarinettia+ja+Monique+Thus+urkuja;+basistin+ja+rumpalin+nimet+ovat+taas+kadoksissa.+Quatuor+avec+orgue+yhdisteli+klassista+ja+jazzia+erittäin+tyylikkäästi.https://www.youtube.com/watch?v=VtkopypZoxwILOISTA+JOULUA+KAIKILLE!
  11. WUFF!+Herzlich+willkommen!+Olipa+hienoa,+että+sinäkin+löysit+tänne!+On+myös+mukavaa,+että+olet+päässyt+leikkimään+kaverisi+kanssa+ja+että+parin+viikon+päästä+on+taas+tilaisuus+lystäilyyn.+"Silloin+tällöin+rankaisen+"pikkupoikaa"+pippelileikeistä+ja+pakotan+pojan+oleilemaan+pissavaipassa+yön+yli+niin+että+arka+pippelinpää+on+ihan+paljaana.+-+-+Työn+alla+on+ajatus+juoda+illalla+aivan+liikaa+Pepsi+Maxia+ja+mennä+nukkumaan+valmiiksi+pissahätäisenä+-+voisi+olla+mukavaa+herätä+niin+hirveään+pissahätään,+ettei+voi+muuta+kuin+antaa+tulla."Tuo+kotitekoinen+rangaistuksesi+on+kyllä+hauska,+vaikka+pohjalla+onkin+se+nykyiseen+etiikkaan+täysin+sopimaton+sadan+vuoden+takainen+ajatus,+että+ympärileikkausta+suositeltiin+rangaistukseksi+pikkupoikien+"itsesaastutuksesta".+Ajatus+kofeiinipissahädästä+kuulostaa+hauskalta+aivan+oikeasti!+Voin+kuvitella+miten+kiehtova+kokemus+se+saattaisi+olla,+varsinkin+jos+unenpöpperössä+unohtaa,+että+päällä+on+imukykyinen+aikuisten+vaippa.Tein+aikaisen+uudenvuodenlupauksen+ja+lupasin+itselleni+hankkia+noita+aikuisvaippoja.+Myönnän,+että+kastelu+kiinnostaa+aikaisempaa+enemmän.+Lorotan+aika+usein+suihkuun+joko+kyykyssä+tai+hajareisin+seisten.Tänä+aamuna+Herr+Schäfer+sai+taas+nauttia+astumisesta.+Se+loikkasi+seitsemän+aikoihin+sänkyyn+niin+lähentelevin+ottein,+että+heräsin,+ja+pojan+mahan+alla+oli+oikein+kaunis+aamuerektio,+joka+piti+tietysti+käyttää+hyödyksi+ja+huviksi.++Toisinaan+isolla+pojalla+on+spontaaneja+erektioita+aivan+päivittäin,+mutta+vanhemmiten+olen+vähän+laiskistunut+ja+välillä+se+saa+tyytyä+nuolemaan+kikkeliään+ihan+vain+itse+kunnes+se+vetäytyy+piiloon.+(Toimitan+kielisuukkosi+perille,+kunhan+tulee+taas+leikkien+aika.)+Toivottavasti+Kettunenkin+on+saanut+nauttia+astutuksista+Kultapoikansa+kanssa.+"The+leopard+that+changed+its+spots"+on+minulle+outo+nimi;+katsoin+pari+minuuttia+ja+täytyy+ehdottomasti+katsoa+se+kokonaan,+kunhan+on+sopivaa+aikaa.+Helsinki42:n+ja+Naapurin+kissan+(tämä+harmaa+eminenssi,+joka+on+liian+laiska+kirjoittamaan+itse,+sikäli+kuin+kissantassuilla+ylipäätään+voikaan+kirjoittaa)+kanssa+on+toisinaan+sähköposteissa+harmiteltu,+että+Ylen+nykyinen+tarjonta+on+joskus+niin+runsasta,+että+hyvä+kun+perässä+pysyy.+Helsinki42:n+laukeamislakossa+tuli+eilen+tasan+kymmenen+viikkoa+täyteen++-+70+päivää+eli+yli+kaksi+kuukautta!+Sain+luvan+kertoa,+että+parin+iltapäivätorkun+jälkeen+on+ollut+sellainen+olo,+että+tekisi+aivan+kauheasti+mieli+roiskauttaa,+mutta+toistaiseksi+itsehillintä+on+pitänyt.__________"Nuolin+sen+pimppiä,+suudeltiin,+hyväilin+ja+rakastelin+sitä+koko+kehollani+ja+oltiin+erilaisissa+asennoissa,+se+nuoli+minua.+Nautimme+toisistamme,+mutta+mietinkin,+että+jos+sen+vaikkapa+kuvaisi+niin+eipä+se+kiinnostavaa+katsottavaa+olisi."Minusta+on+jatkuvasti+jotenkin+aivan+ihanaa,+että+saat+nautintoa+tyttösi+pimpin+nuolemisesta.+Voin+kuvitella,+miten+nautittavaa+tuo+hellä+rakasteluleikkinne+on.Jouluiseksi+musiikiksi+sopii+J.+S.+Bachin+tunnettu+Kristus+valo+valkeuden,+tällä+kertaa+Modern+Jazz+Quartetin+hienona+sovituksena.https://www.youtube.com/watch?v=xg7584mMQNY
  12. Siinäpä+oli+perusteellinen+vaippapäivitys!+Pitäisi+varmaan+itsekin+tilata+pari+pussillista.+Aloitin+omat+vaippakokeiluni+vasta+Sekalaisia+pissajuttuja+-ketjun+innostamana+ja+joskus+tuntuu+todella+hyvältä+laskea+ihanan+lämmin+pissa+vaippaan.Taisit+muistaa+että+Byrds+kuului+nuoruusikäni+suosikkeihini.+Tuo+Younger+than+yesterday+-albumi+kuuluu+noin+sadan+levyni+popmusiikkipuolikkaaseen.Herr+Schäfer+oli+tänään+päiväkävelyn+jälkeen+niin+leikkisällä+päällä+että+oli+suorastaan+pakko+antaa+sille+vähän+seksi-iloa.+Nuollessaan+pimpsaani+se+kiihottui+kuten+aina+ja+asetuin+vaihteeksi+nelinkontin,+tyyny+polvien+ja+käsivarsien+alla+ja+peppu+koholla.+Iso+poika+osui+heti+kohdalleen+ja+työnteli+niin+railakkaasti,+että+muutamat+työnnöt+tekivät+aidosti+kipeää.+Se+kuuluu+kuitenkin+asiaan+ja+tuntuu+samalla+hyvältä.+Koira+ei+tällä+kertaa+ollut+sisällä+kuin+pari+minuuttia,+mutta+irtauduttuaan+se+teki+minulle+todella+huolellisen+alapesun.+Nyt+iso+poika+torkkuu+tuossa+vieressäni+ja+tulee+varmaan+illalla+syliini+nukkumaan.Unelmoin+entistäkin+enemmän,+että+saisin+vielä+kerran+tutustua+isoon+koiratyttöön.+En+voi+olla+olematta+kateellinen+Helsinki42:lle+siitä,+että+hän+on+saanut+aikuisena+työntää+sormensa+koko+mitaltaan+lempeän+partacollierouvan+emättimeen,+ja+KoiraKaverille+siitä,+että+hän+on+saanut+maistaa+ison+tyttönsä+emättimen+suolaisen+maun+sieltä+vähän+syvemmältä+ja+saa+nuolla+tyttöään+suurin+piirtein+mielensä+mukaan.
  13. Ei+kiitos.