Vapaa kuvaus

Suurin piirtein pk-seudulla asuva suurin piirtein keski-ikäinen mies.

Aloituksia

0

Kommenttia

18

  1. Sinusta+ja+noutajapojasta+on+tullut+muutamassa+viikossa+suorastaan+tumputuksen+ammattilaisia!+Itse+näin+aamulla+naapurin+collie-noutajan+lähtevän+emännän+kanssa+aamulenkille.+Lähdin+saman+tien+kauppaan,+koska+laskelmoin+että+palatessani+saatan+hyvinkin+tavata+ison+pojan.+Niin+tapasinkin+ja+koira+riemastui+heti+kuullessaan+ääneni.+(Kettunen+ja/tai+Hki42+arveli+että+kaupunkikoira+tunnistaa+tutut+enemmän+äänestä+kuin+hajusta.)+Emäntä+päästi+sen+irti+hihnasta+ja+iso+poika+hyppi+ja+haukkui+ja+nousi+rintaani+vasten+-+ja+mahan+alla+törrötti+jälleen+kerran+erektio,+joka+näkyi+erikoisen+edustavasti+koiran+ollessa+takajaloillaan!+Pojan+isäntäväkihän+on+järkeillyt,+että+nämä+erektiot+ovat+iloisen+koiran+luonnollinen+reaktio+silloin+kun+se+tapaa+hyvän+ystävän+vähän+pitemmän+tauon+jälkeen,+eikä+ilmeisesti+ole+oivaltanut+että+se+onkin+totutetun+uroksen+ehdollistunut+reaktio.+Pudotin+ostoskassini+jalkakäytävälle+ja+aloin+peräti+painia+ja+telmiä+ison+pojan+kanssa+ja+se+huiskutti+villisti+häntäänsä+ja+oli+todella+innoissaan.++Emäntää+hymyilytti+sekä+erektio+että+riehakkuus.Tämän+iltapäivän+tv-ohjelmassa+on+niin+paljon+talviurheilua,+etten+taida+viitsiä+nousta+välillä+vessaan+vaan+lasken+aikuisvaippaan+niin+paljon+kuin+se+ikinä+vetää.En+malttanut+olla+tilaamatta+Verkkokaupasta+tätä+bordercollieta.+Se+ja+dalmatialainen+on+varmaan+viisasta+siirtää+vaatehuoneeseen+aina+kun+naapurin+poika+tulee+yökylään.https://www.verkkokauppa.com/fi/product/42544/qhgqv/Nicotoy-Border-Collie-pehmolelu-55-cm?list=OZCYkRqk6lsqk6JIqk5wcqk5m9qk8uzqkYwNqkhm5qkhusqkiuyqtoy3qtoLbqtJMFDMuistan+vasta+nyt+tämän+hauskan+brysseliläiskoiran.+Helsinki42:n+suomennos+Het+Zinneke-nimestä+oli+muistaakseni+Rakkinen.+Pehmoleluista+poiketen+se+on+näkyvästi+uros.https://www.google.com/search?q=Het+Zinneke&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjeo9L-msPuAhWSmIsKHTT1C2gQ_AUoAXoECA4QAw&biw=1024&bih=605#imgrc=AOndqxd7jbhGgM
  2. En+voi+sanoa+juuri+muuta+kuin+sen+mitä+Helsinki42+jo+sanoi+(eli+kirjoitti).+Muistan+hyvin+omat+vaippaleikkieni+alkuajat+tuolta+muutaman+vuoden+takaa+ja+ensimmäiset+kerrat+olivat+todella+jännittäviä+ja+kiihottavia.+Pitäisi+tilata+Metsäpolulta+kokeeksi+pussillinen+S-kokoisia+vaippoja+-+tuo+iD+Pants+Plus+on+nimittäin+M-koossa+selvästi+nuorisovaipoja+isompi+ja+nuorisovaippojen+napakka+ja+tiukka+puristus+tuntuu+mukavammalta,+vaikka+niiden+imukyky+jääkin+heikommaksi.+Pitää+vielä+kokeilla+tuota+DryPants-nuorisovaippaa.Itse+pääsin+10-vuotiaana+muutaman+kerran+pissa-+ja+tutkimusleikkeihin+9-vuotiaiden+kaksosten+kanssa+-+poika+oli+kateellinen+siitä+että+sain+esinahan+jo+aika+hyvin+vedettyä+taakse+ja+hänestä+ja+minusta+oli+ihana+katsella+tytön+pissaamista.+Tytön+pimpsa+haisi+pari+kertaa+aika+lailla+pissalta,+mutta+siinä+iässä+asia+oli+todella+enemmän+eduksi+kuin+haitaksi.+Olisimme+aivan+varmasti+jatkaneet+leikkejä+pitempäänkin,+mutta+harmi+kyllä+kaksoset+asuivat+naapurissa+vain+vuoden+verran.Noutajapojan+kanssa+olet+päässyt+jo+sellaiseen+vauhtiin,+että+ei+paremmasta+väliä.+FrauSchäfer+mainitsi+joskus+jolloinkin,+että+uroskoiralla+näyttää+joskus+olevan+pissahätä+purkautumisen+jälkeen+ja+itsekin+tein+nuorena+lähes+aina+niin,+että+leikkien+jälkeen+lähdettiin+lenkille.Vilkaisin+tuota+Hki42:n+mainitsemaa+Steiffin+nettisivua+ja+täytyy+myöntää,+että+iso+urosleijona+näyttää+aika+houkuttelevalta.+Alkaa+aivan+tosissaan+tehdä+mieli+tuota+Prisman+myymää+dalmatiankoiraa!+(Olisi+pikanttia+jos+istuvalla+somistekoiralla+olisi+mahan+alla+uroksen+kukkaro...)+Ns.+naapurinpojan+vieraillessa+se+pitäisi+kai+karkottaa+vaatehuoneeseen+ettei+poika+pääse+siihen+hampaineen+käsiksi.+En+ihmettelisi+jos+se+ottaisi+pehmolelun+purulelukseen.Ja+sokeri+pohjalla:+viime+yönä+pääsin+unissani+tumputtamaan+juuri+sitä+koirapoikaa,+joka+meillä+oli+kun+olin+nuori.+Hyvin+luonnonmukaisen+unen+lopuksi+en+herännyt+siemensyöksyyn,+mutta+housujen+alla+oli+paras+erektio+minkä+meikäläinen+viisikymppinen+enimmillään+saa++ilman+pientä+sinistä+pilleriä,+eli+noin+87-prosenttinen.*+Oli+pakko+ryhtyä+tumputtamaan+ja+roiskauttaa+siemenet+pitkin+lakanaa.+Näkisipä+useammin+tuollaisia+unia+ja+heräisipä+vielä+edes+kerran+elämässään+siihen,+että+siemen+roiskahtaa+housuihin!*+Pienoismalliharrastajille+87+on+tuttu+luku+ja+tanskaksi+se+on+ihailtavan+lyhyt:+syvogfirs+-+siis+syv-og-firs+eli+seitsemän+ja+neljä-kertaa-20.+Osaan+jotenkuten+lukea+tanskaa,+esimerkiksi+Tanskan+television+nettiuutisia+lukiessani+en+useinkaan+tarvitse+Wiktionarya,++mutta+puhutusta+en+saa+paljoakaan+selvää.+Ja+tosiaan+-+Helsinki42+taas+osaa+hollantia,+koska+se+oli+saksaa+opiskeleville+pakollinen+sivuaine,+jos+oikein+muistan.
  3. Hki42+kertoi+tuon+fantasian+jo+aikaisemmin+toisaalla+eli+viime+keväänä+lopettaneessa+Seksifoorumi-piste-netissä.+Siellä+kirjoitteli+myös+tuo+ihana+ja+suloinen+Kettunen,+jonka+nimimerkki+oli+otettu+hänen+isoäitinsä+tyttönimensä.+Kettunen+on+noin+35-vuotias+(virka?)nainen+joka+asuu+remontoidussa+rintamamiestalossa+vanhempiensa+ja+kultanoutajauroksensa+kanssa.+Hän+sai+äidiltä+seksioppia+jo+ennen+kouluikää+ja+äiti+opetti+mm.+sen+että+tytöllä+on+siinä+pissareiän+yläpuolella+pieni+herkkä+taikanappula,+jonka+tarkoitus+on+se+että+sillä+leikkiminen+tuntuu+hyvältä.+Eka+orgasmi+taisi+tulla+7-vuotiaana+kun+taikanappulalla+leikkiminen+tuntui+niin+hyvältä,+ettei+sitä+millään+malttanut+lopettaa+ja+sitten+tuli+ihan+uusi+tunne+-+tuntui+vähän+siltä+kuin+pissa+olisi+tulossa,+mutta+tyttö+arvasi+että+tämä+on+nyt+jotain+sellaista+miltä+aikuisista+rakastellessa+tuntuu+ja+"antoi+pissan+tulla"+eikä+se+tietenkään+ollut+pissaa!+(Taikanappula+on+vähintään+yhtä+soma+nimi+tytön+herkimmälle+paikalle+kuin+jossakin+joskus+tapaamani+ruusunnuppu.)Kettunen+luki+aikuisten+seksikirjoja+puolisalaa+tai+ei+lainkaan+salaa+ja+jos+muistan+oikein,+äiti+toi+kirjastosta+Fordin+ja+Beachin+"Sukupuolisen+käyttäytymisen"+ja+Kinseyn+ryhmän+"Naisen+sukupuolisen+käyttäytymisen"+kun+tyttö+oli+10-+tai+11-vuotias+ja+jätti+ne+ilmeisen+tarkoituksella+tytön+näkyville.Kettunen+tiesi+jo+mitä+tumputtamiseen+totutetulle+koiralle+tapahtuu+ja+mitä+taas+ei+tapahdu,+kun+taloon+tuli+kultanoutajauros+hänen+ollessaan+noin+13-vuotias.+Hän+opetti+vaivihkaa+koiran+nuolemaan+pimpsaansa+(ja+huomasi+pian+että+koira+nuolee+pissaista+pimpsaa+erikoisen+innokkaasti!)+ja+sen+aikuistuttua+tumputti+sitä+koko+sen+eliniän+kerran+pari+kuussa.+Nyt+perheessä+on+Kultapoika+kakkonen,+jota+Kettunen+myös+tumputtaa+-+ja+pari+kolme+vuotta+sitten+hän+viimein+uskaltautui+astuttamaankin+itsensä.+Suurena+vaikuttajana+olivat+FrauSchäferin+kertomukset+kokemuksistaan.+Kettunen+oli+viime+kesääseen+asti+astuttanut+itsensä+muistaakseni+viisi+kertaa,+mutta+ei+ollut+vielä+uskaltautunut+kokeilemaan+takaapäin+astumista+vaan+oli+aina+kasvokkain+ison+pojan+kanssa.Kettunen+innostui+myös+vaippaleikeistä+ja+huomasi+että+vaippaan+pissaaminen+on+peräti+ihanaa.+Hellekesänä+2018+hän+tuli+vaippakaapista+ulos+oleilemalla+vanhempien+nähden+pelkässä+vaipassa+ja+T-paidassa.+Tuo+"ylimääräinen+joululahja+äidin+pikku+pissahousulle"+oli+mukava+yllätys+-+äiti+oli+nähnyt+keittiön+roskiksessa+tyhjän+vaippapussin+ja+tilasi+koko+laatikollisen+eli+alun+toistasataa+kappaletta.+Kettunen+käyttää+aikuisvaippojen+rinnalla+myös+nuorisovaippoja,+koska+ne+ovat+halvempia+ja+hoikka+tyttö+mahtuu+niihin+oikein+hyvin.+Hän+oli+olettanut+että+tyttö+ei+tyydy+vaippojen+pitämiseen+vaan+myös+pissaa+niihin+ja+Kettunen+myönsi+äidin+kysyessä+että+kyllä,+se+on+osa+yksinäisen+tytön+seksileikkejä.+(Muistelen+että+hänellä+oli+ollut+kaksi+miessuhdetta,+mutta+kumpikaan+ei+ollut+niin+pitkä+että+olisi+alettu+ajatella+yhteen+muuttamista.)Koiraleikit+hän+on+aina+pitänyt+tarkasti+salassa+vanhemmiltaan,+vaikka+on+muuten+aina+puhunut+äitinsä+kanssa+seksiasioista+hyvin+avoimesti.+Mitä+koiriin+tulee,+Kultapoika+kakkosen+lähdettyä+koirien+taivaaseen+on+aivan+varmaa,+että+se+saa+seuraajan+ja+näyttää+hyvin+mahdolliselta+että+vähän+touhottavan+noutajan+elämäntyötä+jatkaa+rauhallinen+sileäkarvacollie+-+ja+sen+on+tietenkin+oltava+uros!+(Tätä+ei+ole+missään+vaiheessa+sanottu+ääneen,+mutta+nyt+tulee+mieleen+että+ehkä+äiti+aavisteli+jotain+jo+silloin,+kun+tytär+halusi+ehdottomasti+Kultapoika+kakkosenkin+olevan+uros.)Kettusen+hyvänä+puolena+oli+vielä+se,+että+hän+oli+jumalattoman+sujuvasanainen+ja+elävä+kertoja.+Astutuskuvausten+lisäksi+hän+oli+innolla+mukana+kartanofantasiassa,+joka+lähti+kehittymään+mm.+tuosta+Hki42:n+kettufantasiasta+ja+alkoi+suorastaan+elää+omaa+elämäänsä,+ja+hän+kirjoitti+ihania+juttuja+myös+vaihtoehtomenneisyydestä,+eli+kuviteltuja+muistoja+neljän+noin+kymmenvuotiaan+ja+kaikenlaista+tuhmaa+puuhailevan+lapsen+elämästä+-+suurin+piirtein+"olisinpa+saanut+kokea+tämän+oikeasti"-ajatuksella.+Ymmärrät+varmaan+miksi+ainakin+Hki42+ja+minä+olimme+kovasti+pihkassa+häneen!+En+voi+kuin+toivoa,+että+hänkin+eksyisi+tänne,+mutta+vähän+arvelen+että+hän+on+"liian+sivistynyt"+välittääkseen+tällaisista+foorumeista.+Hupsis.+Pissa+tuli+juuri+vaippaan.+Kukas+käskee+juoda+Cokista+heti+aamusta...+:-)+Viikonloppuna+taitaa+olla+aika+sinunkin+ottaa+vaippa+kokeiluun!+Helpointa+on+varmaan+laittaa+kasteltu+vaippa+muovikassiin,+sitoa+se+tiukasti+kiinni,+laittaa+tarvittaessa+vähäksi+aikaa+yläkaappiin+josta+haju+tuskin+kantautuu+olohuoneeseen,+ja+viedä+kassi+sinne+rivitalon+roskikseen+samalla+kun+lähtee+koiran+kanssa+lenkille.
  4. Tervehdys+sinulle+Antti+ja+tervetuloa+mukaan!+Elämäkertasi+on+kiinnostava+(ja+muistuttaa+ajallisesti+omaani).+Sinulla+on+käynyt+puolison+valinnassakin+tuuri,+kun+olet+löytänyt+sellaisen+joka+on+ollut+kiinnostunut+eläimistä+ja+ajattelee+jopa+astutusta.Kerrotaan+sinullekin,+että+meille+hankittiin+uroskoira+kun+olin+alun+toisillakymmenillä,+enkä+tietenkään+voinut+olla+kiinnostumatta+sen+seisokeista.+Tumputin+sitä+kerran+tai+pari+kuussa+ennen+kuin+lähdin+inttiin+ja+sen+käytyäni+muutin+omilleni+kerrostaloon,+jossa+koiranpito+olisi+ollut+hankalaa.+Meillä+oli+hauskaa+joka+kerta+ja+mukavana+sivutuotteena+oli+se,+ettei+koira+enää+ollut+hanakka+juoksullaan+olevien+narttujen+perään.+Nyt+olen+itsekin+yli+viidenkymmenen+ja+harmi+kyllä+näyttää+siltä,+että+joudun+elämään+loppuikäni+ilman+parisuhdetta+ellei+nyt+aivan+ihmeitä+ala+tapahtua.+Olisikohan+puolison+löytäminen+helpompaa+jos+olisin+komea+ja+rikas?Naapurin+collie/noutajapoika+on+ollut+minulla+silloin+tällöin+hoidossa+muutaman+vuoden+ajan,+ja+nyt+täytyykin+päivittää+tarina+sen+osalta.+Naapurin+pariskunta+toi+koiran+keskiviikkona+30.12.+ennen+lähtöään+sukulaisiin.+Koira+sai+tietysti+erektion+tavatessaan+minut,+mutta+niinkuin+jo+tuolla+aikaisemmin+mainitsin,+naapurit+pitävät+sitä+iloisen+koiran+luonnollisena+reaktiona.+Tumputin+sitä+ekan+kerran+jo+samana+iltana+ja+sitten+annoin+sen+tietysti+nuolla+omat+siemeneni.+Torstaina+leikimme+uudelleen+ja+ilta+sujui+rauhallisesti,+kun+koira+vain+vähän+höristeli+korviaan+rakettien+paukkuessa.+Perjantaina+oli+taas+leikin+aika+ja+koiranmehu+maistui+hyvältä,+kun+otin+ison+pojan+noin+15-senttisen+kalun+välillä+suuhuni.+Leikimme+myös+lauantaina+ja+sunnuntaina+(eli+yhteensä+viidesti)+ennen+kuin+naapurit+sunnuntai-iltana+hakivat+koiran+kotiin+ja+antoivat+peräti+kaksi+viisikymppistä+palkkioksi.+Se+kattoi+mukavasti+joululahjakuluni;+tusinan+kortin+lisäksi+lähetin+kahdelle+nuorelle+sukulaiselle+lehtiöt+ja+hyvät+värikynät+(Bruynzeel+Expression,+jota+asiakasarvostelijat+kehuvat+Prisman+sivuilla)+ja+kolmannelle+kaksi+tavaravaunua+(hän+on+Märklin-pienoisrautatieharrastaja).+Nyt+arkeen+palatessa+ja+joulunajan+televisio-+ja+suklaaähkyn+hellittäessä+alan+taas+kastella+vaippoja+aikani+kuluksi.+Kastelin+kyllä+joulunakin+pari+kappaletta,+kun+en+tietenkään+jaksanut+kävellä+vessaan+kesken+elokuvan...+Koetan+pitää+itseäni+sen+verran+kurissa,+ettei+niitä+kulu+enempää+kuin+kaksi+viikossa.+Sillä+menolla+112+vaipan+paketti+riittää+suunnilleen+vuodeksi.+Lorottelen+myös+mielelläni+suihkuun.+KoiraKaverin+löytämä+dalmatialaispehmolelu+(tai+ehkä+pikemminkin+somiste)+on+harvinaisen+hyvän+näköinen+eikä+edes+kallis,+ainakin+jos+sitä+vertaa+Steiffin+keräilykappaleisiin.+Iso+musta+pantteri+on+varmasti+todella+upea,+jos+Hki42+maksoi+siitä+30+vuotta+sitten+peräti+1600+markkaa.+Steiffin+nettisivuilta+päätellen+sen+kokoisen+nykyhinta+olisi+varmaan+saman+verran+euroja!Katsokaapa+tätä+Pohjolan+talvi+4:ää!+Noin+kohdassa+3:57+on+niin+upean+susimainen+koira,+että+tunnustan+kiihottuvani,+kun+sillä+näyttää+olevan+mahan+alla+uroksen+kukkaro.https://areena.yle.fi/1-50247047Anonyymi:"Mä+olen+kotona+asuva+18+vuotias+ja+meillä+on+neljävuotias+kultanoutajauros.+...+Olen+katsellut+sen+stondiksia+ja+olen+kerran+päässyt+näkemään+kun+se+heräsi+siihen+että+sperma+alkoi+roiskua.+...+Olen+nyt+uudenvuoden+aikaan+yksinäni+ja+eilen+illalla+näin+että+koiralla+seisoi.+Sanoin+sille+että+tules+tänne+niin+leikitään.+Aloin+varovasti+hypistellä+sen+kullia+ja+sehän+innostui!+Se+alkoi+humputtaa+ja+kulli+tuli+kokonaan+esiin+ja+sperma+alkoi+lentää.+...+Tää+kerta+ei+varmaan+jää+viimeiseksi..""Ja+tänään+mä+tumputin+poikaa+toisen+kerran.+...+Kun+mä+varovasti+vähän+puristelin+ja+nytkytin+niin+pojalla+alkoi+seisoa+ja+mä+sain+vetää+esinahan+kokonaan+sen+ison+tyvipallukan+taakse+ja+mehu+alkoi+lentää.+...+Uskalsin+jo+tällä+toisella+kerralla+ottaa+pojan+kullin+hetkeksi+suuhunikin+ja+totta+tosiaan+sen+mehu+maistui+etikkasäilykkeeltä!"Olet+päässyt+todella+hienosti+alkuun+ja+asiat+ovat+sinulle+hyvin+selvillä.+En+voi+itsekään+sanoa+muuta+kuin+että+tulette+varmasti+nauttimaan+leikeistä+monta+monituista+kertaa.KoiraKaveri:"Oletko+RobinHund+muuten+vielä+harrastellut+tutteja?+Itse+imen+sitä+silloin+tällöin+itsetyydyttäessäni."Olen+muistavinani+etten+olisi+maininnut+tuteista+mitään,+mutta+minulla+on+kyllä+tutti.+Joskus+illalla+imen+sitä+ja+tutti+suussa+(ja+pissa+vaipassa)+on+mukava+nukahtaa.+Sekä+Anonyymin,+FrauS:n+että+Antin+musiikkivalinnat+olivat+hienoja.+Enya+eli+Eithne+Ní+Bhraonáin+kuulostaa+todella+ihanalta+-+kuin+kesätuuli+tai+omenapuu+laulaisi.+Laulun+nimikin+näkyy+merkitsevän+omenaa.+Ja+kyllä,+iirinkielisistä+sanoista+on+todella+vaikea+saada+vähääkään+selvää!+Mutta+kun+ei+ymmärrä+mitään,+sanat+eivät+myöskään+pääse+häiritsemään.Mutta+vielä+vähemmän+saa+tolkkua+tästä+grönlantilaisen+Sume-yhtyeen+laulusta!+Kaveri+suositteli+tätä+1970-luvun+folk-rock-progebändiä+ja+tykästyin+kovasti.+Youtubesta+löytyy+ainakin+kaksi+kokonaista+älppäriäkin.https://www.youtube.com/watch?v=eN7x1-RKfdU
  5. Kiitoksia+tervetulotoivotuksista!Hki42:"iD+Pants+Plus+M+on+imukyvyltään+paljon+Liberoa+parempi+ja+nyt+on+selvinnyt+sekin+että+sivusaumaa+saa+repäistä+aivan+tosissaan+jotta+sen+saa+auki."Allekirjoitan+tämän.+Ensimmäisillä+kokeiluilla+tuntui+aivan+uskomattomalta,+miten+paljon+tuo+Plus+pystyy+mahduttamaan+itseensä.+Olen+ehkä+vähän+pettynyt+siihen,+ettei+M-koko+ole+yhtä+napakka+kuin+Libero,+mutta+tuo+imukyky+ja+mukava+pullotus+reisien+välissä+korvaa+kyllä+paljon.+Pitäisi+ehkä+ostaa+kokeeksi+myös+pussillinen+S-kokoisia,+ellen+sitten+innostu+kokeilemaan+vielä+imukykyisempää+Superia+tai+jopa+Maxia.+Mihinkähän+tässä+vielä+päätyykään...Hki42:"Kuulostaa+ihanan+tutulta+-+isolla+pojalla+taisi+ollakin+muutaman+kuukauden+siemenet+varastossa+juuri+sinun+asiantuntevaa+kosketustasi+odottamassa."Niinpä+tuntui+olevan.+Ja+juuri++tänään+tapasin+kauppamatkalla+pikkutyttöikäisen+ja+hyvin+vilkkaan+ja+ystävällisen+labradorinnoutajan,+joka+ilmeisesti+asuu+aika+lähellä.+Nyt+odotan+että+sattuisin+tapaamaan+sen+ulkoiluttaessani+naapurin+poikaa+-+parhaassa+tapauksessa+pikkutyttö+tekee+saman+tempun+kuin+parikin+pentua+silloin+kun+teinipoikana+juoksutin+silloista+koirapoikaa+eli+kierähtää+selälleen+ja+suihkauttaa!+Olisi+hauska+nähdä+miten+tuo+naapurin+poika+suhtautuisi+siihen.+Kävisikö+samoin+kuin+meidän+pojallemme,+joka+sai+hyvin+usein+erektion+tervehtiessään+pentuja?+KKaveri:"Nuolin+sen+pimppiä,+suudeltiin,+hyväilin+ja+rakastelin+sitä+koko+kehollani+ja+oltiin+erilaisissa+asennoissa,+se+nuoli+minua.+Nautimme+toisistamme,+mutta+mietinkin,+että+jos+sen+vaikkapa+kuvaisi+niin+eipä+se+kiinnostavaa+katsottavaa+olisi."FrauS:"Minusta+on+jatkuvasti+jotenkin+aivan+ihanaa,+että+saat+nautintoa+tyttösi+pimpin+nuolemisesta.+Voin+kuvitella,+miten+nautittavaa+tuo+hellä+rakasteluleikkinne+on."Huomaan+(taas),+että+olen+vähän+kateellinen+Helsinki42:lle+siitä,+että+hän+on+saanut+nuolla+lempeää+narttua+ja+sormettaa+sitä,+sekä+KoiraKaverille+siitä+että+hänen+iso+tyttönsä+antaa+mielellään+nuolla+pimppiään.+Muistanko+oikein,+että+iso+tyttö+ei+kuitenkaan+oikein+välitä+sormetuksesta?+Olisi+ihanaa+saada+tutustua+johonkin+narttuun+niin+hyvin,+että+saisi+hyväillä+ja+nuolla+sitä+-+eikä+oikeastaan+yhtään+haittaisi,+jos+tyttö+lirauttaisi+kielelleni!+Jospa+pääsisin+tutustumaan+tuohon+labradorityttöön+niin+hyvin,+että+saisin+sen+joskus+päivähoitoon+ja+voisin+hyväillä+ja+varovasti+maistaa+pissantuoksuista+pimppiä...HYVÄÄ+JOULUA+KAIKILLE+LAJIIN+JA+SUKUPUOLEEN+KATSOMATTA!
  6. HAUHAUHAU+++HAUHAUHAU+HAUHAUHAU+HAUHAUHAU!Onpa+mukava+nähdä+tuttuja+nimimerkkejä!+Löysin+tänne+erittäin+pitkälle+kehitetyllä+tieteellisellä+menetelmällä+eli+hajamielisesti+selailemalla.+Leikit+ja+fetissit-osiossa+ei+näyttänyt+olevan+mitään+kiinnostavaa,+mutta+sitten+päätin+kokeilla+tätä+osiota+ja+mitäpä+keski-ikäiset+silmäni+näkivätkään!+Päätin+saman+tien+rekisteröidä+nimimerkin.Juhannuksen+jälkeen+sain+leikkiä+naapurin+ison+pojan+kanssa+kolmena+päivänä.+Noutaja-colliepoika+tuli+iltapäivällä+kyläilemään,+kun+isäntäväki+kävi+lähisukulaisten+luona,+ja+tervehtiessään+minua+se+sai+tietysti+erektion.+Isäntäväen+mielestä+se+on+onneksi+innostuneen+koiran+luonnollinen+reaktio.+Kohta+auton+hävittyä+näköpiiristä+aloin+painiskella+ja+temmeltää+koiran+kanssa,+eikä+kestänyt+kovinkaan+kauan+kun+tuttu+elin+oli+esillä+ja+siemen+lensi+pitkin+mattoa.+Se+maistuikin+hyvältä+pitkän+tauon+jälkeen.+Lopuksi+iso+poika+sai+nuolla+oman+siemeneni+ja+teki+sen+tottuneesti+ja+mielellään.Kahtena+seuraavana+päivänä+leikin+pojan+kanssa+ennen+päiväkävelyä+ja+koiralla+riitti+puhtia+runsaaseen+siemensyöksyyn.+En+itsekään+tarvinnut+kuin+neljännestabletin+sildenafiiliä+kunnon+erektioon.+Uudenvuoden+aikaan+on+näillä+näkymin+seuraava+tilaisuus.Kun+korona+on+vähän+rajoittanut+liikkumista+ja+olen+tehnyt+osaksi+etätyötä,+olen+keskittynyt+kasteluleikkeihin+tavallista+intensiivisemmin.+Ostin+jo+alkukesästä+Metsäpolulta+laatikollisen+samoja+vaippoja+kuin+Helsinki42+ja+olen+kastellut+jo+viitisenkymmentä+eli+aika+usein+kaksikin+kertaa+viikossa.+Varsinkin+ulkona+liikkuessa+ne+ovat+mukavampia+kuin+nuorisovaipat+eivätkä+ole+kohtuuttoman+kalliita.+Silloin+tällöin+rankaisen+"pikkupoikaa"+pippelileikeistä+ja+pakotan+pojan+oleilemaan+pissavaipassa+yön+yli+niin+että+arka+pippelinpää+on+ihan+paljaana.+Eihän+sellainen+nyt+sentään+käy+laatuun,+että+poika+leikkii+pippelillään+ja+sitten+vielä+pissailee+ihan+tahallaan+housuun!+Työn+alla+on+ajatus+juoda+illalla+aivan+liikaa+Pepsi+Maxia+ja+mennä+nukkumaan+valmiiksi+pissahätäisenä+-+voisi+olla+mukavaa+herätä+niin+hirveään+pissahätään,+ettei+voi+muuta+kuin+antaa+tulla.+;-)Joskus+alaluokkalaisena+tuli+pari+kertaa+ihan+oikeasti+yöllä+housuun,+mutta+sen+sain+anteeksi+koska+olin+todella+kovassa+kuumeessa+enkä+tainnut+päivälläkään+olla+oikein+hereillä.Meillä+kaikilla+on+varmaan+edelleen+ikävä+äidin+pikku+pissahousua+eli+Kettusta.+En+ihmettelisi+yhtään,+vaikka+hän+olisi+ehtinyt+astuttaa+itsensä+Kultapojalla+useammankin+kerran+ja+aivan+varmasti+hän+jatkaa+kasteluleikkejään+ikiomassa+yläkerran+kamarissaan.+Olisi+myös+mukava+tietää,+mitä+Belgie+puuhailee+tyttönsä+kanssa.Halti+on+totisesti+kasvanut+kauniiksi+ja+seksikkääksi.+Olisi+ilo+suukotella+ja+nuolla+kauniin+tytön+kaunista+pimpsaa+ja+työntää+oikein+varovasti+sormi+sisään+tyttökoiran+lämpimimpään+ja+intiimeimpään+paikkaan.+Haltilla+on+varmasti+myös+innokas+kieli.Helsinki42:n+amitriptyliinierektiot+olivat+minulle+aivan+uusi+juttu.+Depressiolääkkeet+kai+yleensä+vähentävät+potenssia?+Hänen+susiunensa+oli+erittäin+kiinnostava+-+todellakin+hän+kunnioittaa+susia+ja+unimaailmassa+ne+ovat+hiljaisia+ja+lempeitä.+Herr+Schäfer+on+komea+poika+ja+salukit+ovat+kieltämättä+seksikkäitä.+(Ylen+uutisten+kommenttipalstoilla+vaikuttaa+toisinaan+nimimerkki+Salmiakkisaluki+-+aika+kiintoisa+tapaus+salukiksi,+koska+osaa+kirjoittaa...)"Land+of+the+tiger"+toi+mieleeni+toisen+upean+luontodokumentin,+jonka+nauhoitin+aikoinaan+nuorena+aikuisena,+kun+se+tuli+joltain+kaapelikanavalta.+Olin+vähän+yllättynyt+siitä,+että+se+löytyi+netistä.+"The+leopard+that+changed+its+spots"+on+niinkin+vanha+kuin+vuodelta+1978+ja+satunnaiset+häiriöraidat+viittaavat+siihen,+että+tämä+on+kopioitu+kuvanauhalta.+Tekniset+puutteet+eivät+haittaa+ainakaan+minun+katseluelämystäni.https://www.dailymotion.com/video/x3utljeAntakaahan+kaikki+koirillenne+terveisiksi+kielisuukko+ihan+mihin+vain+haluatte!