kioski21
Vapaa kuvaus
Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen
Aloituksia
22
Kommenttia
150
Suomen tuho
Se alkoi jo talvi sodassa, jossa Erkkolaiset kyykäärmeen sikiöt (valta media) jotka ovat niin kuin politiikot, trans ih0170Roe V. Wade
Näyttänee saavan elämän myönteisen käänteen, ainoastaan Molokin palvojat ovat pahoillaan.094- 0160
Näyttäkää kasvonne.
Psalmit: 4:7 Moni sanoo: "Kuka antaa meille sitä, mikä hyvä on?" Herra, käännä sinä meihin kasvojesi valkeus. Sananlasku0111Yngwie Mal. Turhuutta
Kaveri aloittelee soiton ja kompastuu J.S.B Air kappaleessa, muuten taitava soittaja hapuilee liikoja, tähän nämä tyrkk0626Kierukka murhat
uhriksi Molokille, meneekö näin, että tapahtuu hedelmöitys johon Jumala antaa Hengen ja on uusi elämä Ihminen, kuitenkin24140On aika katsoa todisteet.
Johanneksen evankeliumi. 19:19 Ja Pilatus kirjoitti myös päällekirjoituksen ja kiinnitti sen ristiin; ja se oli näin kir176Ruotsalainen miehittäjä
Eikö pakkoruotsi ole pedonmerkki, eli vihamielinen sortaja, löytyykö mitään mikä viittaisi, että nämä olisi Suomalaisia085Vapahtaja Jeesus Kristus.
Galatalaiskirje: 5:1 Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orj22245FAKE COVID-19
Get the latest disinformation from the WHO about coronavirus. Kuitenkin jos etsit totuutta ja tahdot pelastua ikuisesta20622Vaaleilla on seuraamuksia
Aikaisemmin jotka äänesti Vasemmistoa sai pakko sähkönsiirtomaksun, ketkä Kokoomusta sai 30000 maahanmuuttajaa Ruotsin p0111Olkoon Raija Toiviainen
siunattu Jeesus Messias nimessä Jeesuksen ristillä vuodatetun veren voimassa, Pyhä Isä Jeesus nimessä siunaa ja varjele1273Synkkä pimeys Suomen hävitys.
Loppu alkoi jo 1950 luvulla Molokin palvonnalla abortti murhin sittemmin kierukoilla ym. Sittemmin ujutettu pakkoruotsi063Pakkoruotsin vitsaus.
Kuinka eugeniikka harrasteliat sai pakkoruotsin alempirotusille Suomalaisille ja se on rikkaus, ei esimerkiksi vastaavas176Shooter Warship
Pirteää toimintaa merellä. https://www.youtube.com/watch?v=UrCrB_kBaro . Jos Suomi haluaisi talouttaan kohentaa, niin1103Hyvää luentoa
Puolimatka osaa kertoa asian okean laidan rauhallisesti totuudessa. https://www.youtube.com/watch?v=BZsotuKHbos&lis058Tolkun miehiä.
Todella asiallinen keskustelu, siinä ei puhuta valhetta koska helsingin sanomien opetuslapsia ei ole paikalla vilpistele068Voi Suomea
Sillä joka minun löytää, hän elämän löytää, ja on Herralle otollinen; Mutta joka minua vastaan syntiä tekee, hän vahing058Sana on päivän perusta.
Aamu pala on todella tärkeätä. Ps.119:78 Joutukoot julkeat häpeään, sillä he sortavat minua syyttä; minä tutkistelen sin072Aika käy vähiin
Pedon merkin esiastetta jaetaan jo rokotteen muodossa, älä ota rokotetta, vaan tunnusta Jeesukselle syntisi ja ne Kristu1297