siunattu Jeesus Messias nimessä Jeesuksen ristillä vuodatetun veren voimassa, Pyhä Isä Jeesus nimessä siunaa ja varjele myös Esko Valtaoja kaikelta eksytykseltä. Jeesus armahda ja auta Amen.
Olkoon Raija Toiviainen
12
72
Vastaukset
Kun kirkko luopui Pyhästä Raamatusta 1992 ja otti tilalle jesuiittojen väännöksen, nyt onkin tilalle tullut uusia julistajia Raija ja Esko heidän kautta jokainen media julistaa Kristuksen Jeesuksen evankeliumia jokaisen kotiin. 2.Pietarin kirje:
3:3 Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan. Mark.13:11 Ja kun he vievät teitä ja vetävät oikeuteen, älkää edeltäpäin huolehtiko siitä, mitä puhuisitte; vaan mitä teille sillä hetkellä annetaan, se puhukaa. Sillä ette te ole puhumassa, vaan Pyhä Henki. 1.Korinttolaiskirje:
4:3 Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni,- Anonyymi
Fiksut ajattelevat ihmiset yleensä välttyvät eksymästä uskontojen syövereihin.
Aivan, siksi pysymme elävässä uskossa, uskonto tappaa usko elävään Herra Jeesukseen pelastaa ikuisesta helvetin tulesta.
- Anonyymi
Sinuna en olisi tuosta kovinkaan varma. Helvetti on varattu nimenomaan uskovaisille. Me aivan uskomattomat olemme varmasti
Ovapahdetut.Matteus. 10:28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
- Anonyymi
Niin tätä lukee nyt uskottomat ja muslimit täällä että vastaat kyllä itse Jumalan edessä näistä veren häpäisyistä täällä . Vaarannat vielä kaikki kristityt samalla.
Jumala tuli sovittamaan syntimme, syntyi neitsyt Mariasta, Juutalainen Jeesus Messias Jumalan poika. 1.Joh: 2:22 Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.
2:23 Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
- Anonyymi
Toiviainen tekee vain hänelle virkansa puolesta kuuluvia asioita. Vaikka hän lienee kokoomuslainen, pitää hänen työssään olla poliittisesti sitoutumaton, samoin uskonnonvapauslain mukaan lojaali kaikkia uskontoja kohtaan. Antakaa hänen tehdä työnsä rauhassa.
- Anonyymi
Esko on tiedemies ja ovat laittaneet rahahanat kiinni, saarnamies tienaa paremmin!!😇😇😇
- Anonyymi
Esko on eläkeläinen ja tainnut kirjoillaankin tienata pientä lisää proffan eläkkeensä päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj262545- 1421905
- 661817
Onkohan tämä jotain elämää suurempaa
Vai olenko kehitellyt nämä tunteet vain omassa pääkopassani. Tunne kyllä sanoo että jotain tässä on.. Toivottavasti et m351453KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.561386Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r771249- 1171184
Oletteko naiset huomanneet sellaista asiaa
että vaikka miehiä tulee ja menee ja hakeutuu seuraanne mitä viehättävämpiä olette niin sitä enemmän itseasiassa te olet581177Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(591122Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p571117