Vapaa kuvaus

Olen kevätkesällä 2002 syntynyt mies ja asun lähellä Helsinkiä. Harrastuksista päällimmäisinä ovat kirjoittaminen, valokuvaus ja koirat.

Aloituksia

0

Kommenttia

13

  1. Timo+K.+Mukan+esikoisromaani+julkaistiin+kun+hän+oli+19-vuotias.+Pentti+Haanpää+oli+19-+tai+20-vuotias+kun+hänen+esikoisteoksensa+tuli+julki.+Minulla+ei+ole+samanlaista+luovuutta+ja+aikomuksenani+on+tulla+"vain"+toimittajaksi.Pitäisikö+minun+kirjoittaa+huolimatonta+nuorisokieltä+vain+siksi,+että+olen+18-vuotias?+Kieltääkö+joku+sääntö+nuorta+kirjoittamasta+aikuisen+tapaan+vain+siksi,+että+hän+on+nuori?+Minulla+on+tapana+ajatella+etukäteen+mitä+kirjoitan+ja+sen+kyllä+myönnän,+että+kirjoitan+nämä+juttuni+tarkoituksella+vähän+novellimaiseen+tyyliin.Olen+varma+että+kirjoitan+vain+tällä+omalla+nimimerkilläni.+Jos+epäilysi+sisälsi+ajatuksen,+että+olisin+jonkun+toisen+kirjoittajan+sivupersoona,+ehdotan+että+tutkit+Arto+Paasilinnan+tuotantoa.+Hänen+sananvalintansa+ja+lauserakenteensa+ovat+välillä+niin+samanlaisia+kuin+Veikko+Huovisella,+että+asiantuntijankin+voi+olla+vaikea+erottaa+kumman+käsialaa+ne+ovat.+(Tämän+on+sanonut+äikänmaikkaäitini+tuntemani+yliopiston+ope.)Et+oikeastaan+ole+näin+pitkän+vastauksen+arvoinen,+mutta+tulipahan+sanottua.+Lopetan+lainattuun+fraasiin:+aurinkoista+ja+mukavaa+kirvesvartta+sinullekin.
  2. Narttukoiran+pimpsa+kiinnostaa+aina+vain+enemmän...+Voisipa+joskus...+Päivitän+oman+tilanteeni+"pitkästä"+aikaa.+Vanhemmat+lähtivät+aamulla+sukulaisiin+käytettyään+Ison+Pojan+aamulenkillä.+Tämä+sovittiin+jo+eilen+ja+tein+niin,+että+viimeiseksi+illalla+suljin+oven+ja+laskin+viimeisen+iltapissan+vaippaan.+Lämpimässä+pissavaipassa+oli+mukava+nukahtaa!+Aamulla+oli+vaipan+alla+kunnon+aamuerektio+ja+käytin+aika+lailla+aikaa+sen+kopeloimiseen,+mutta+en+vielä+roiskauttanut.+Sitten+kuulin+oven+käyvän+ja+vanhempien+tulevan+Ison+Pojan+kanssa+aamukävelyltä.+Tiesin+että+seuraavaksi+koira+saa+ruokaa+ja+menee+sohvalle+nukkumaan.+Odotin+että+vanhemmat+lähtevät+ja+menin+sitten+olohuoneeseen.+Koira+heilutti+tietysti+häntäänsä+ja+oli+*hyvin*+kiinnostunut+pissavaippani+tuoksuista.+Sivelin+sen+"kalukukkaroa"+ja+sain+punaisen+pään+törröttämään,+mutta+mielessäni+oli+pitempi+leikkikokonaisuus.+Loikoilimme+vierekkäin,+sormeilin+välillä+koiraa+Juuri+Sieltä,+koira+halusi+kovasti+päästä+vaippani+alle+ja+lopulta+riisuin+vaipan+ja+annoin+koiran+nuuskia+ja+nuolla+Juuri+Sieltä.+Minulla+oli+jo+kunnolla+pystyssä.++En+uskaltanut+antaa+vaippaa+koiran+riepoteltavaksi,+koska+pelkäsin+että+se+tulee+hotkaisseeksi+liian+ison+palan+muovia+ja+saa+mahavaivoja.+Vein+sen+huoneeni+yläkaappiin.Pitkitin+kuitenkin+leikkiä+edelleen,+koska+alasti+oli+ihanaa+olla+koiran+kanssa+ihan+vain+kaikessa+rauhassa+välillä+vain+Juuri+Sieltä+kopeloiden.+Lopulta+noin+tunti+sitten+aloin+kunnolla+puristella+Ison+Pojan+kullia+ja+koira+sai+suureksi+riemukseen+humputtaa+rajusti+kättäni+vasten+ja+purkautua+pitkin+mattoa.+Uskalsin+ottaa+sen+kullin+suuhunikin+ja+tuo+koiranmehun+etikkalientä+muistuttava+maku+on+jotenkin+veikeä!Kun+Iso+Poika+sai+kaiken+roiskituksi,+asetuin+sängylle+kyljelleni+ja+koira+oli+kohta+nuuskimassa+ja+lipomassa+kulliani.+Suolaiset+touhutipat+maistuivat+sille+ja+kun+alle+minuutissa+laukesin+aivan+mahtavaan+roiskaukseen,+koira+pani+koko+kielitaitonsa+peliin+ja+nuoli+kuin+vimmattu,+eikä+pisaraakaan+mennyt+hukkaan.Sitten+pukeuduin,+laitoin+pissavaipan+muovikassiin+ja+kassi+sai+mennä+rivitalon+roskakatokseen+kun+lähdin+Ison+Pojan+kanssa+päiväkävelylle.+Nyt+se+loikoilee+tuossa+sängylläni+rennosti+selällään+ja+näyttää+olevan+puoliunessa.Täällä+tulee+kirjoitettua+aivan+eri+tyyliin+kuin+muualla+somessa.
  3. Jess!+Sovittiin+eilisiltana+että+vanhemmat+vievät+noutajapojan+aamulenkille+ja+lähtevät+sitten+ostostelemaan+ja+viipyvät+ainakin+tunnin.+Sonnustauduin+siis+illalla+vaippaan+ja+sen+napakka+kosketus+tuntui+taas+hyvältä.+Aamulla+heräsin+kun+kuulin+vanhempien+lähtevän+ulos+koiran+kanssa+ja+saman+tien+aloin+täyttää+vaippaa.+Voi+hyvä+isä+(kuten+mummuni+voisi+sanoa)+että+tuntui+hyvältä,+kun+lämmin+pissa+huuhtoi+esinahan+sisäpintaa+ja+lämpö+levisi+hetkeksi+ennen+kuin+pissa+imeytyi+vaippaan.+Onnistuin+säännöstelemään+niin+että+laskin+rakon+tyhjäksi+neljänä+eränä+ja++vaippa+nieli+kaiken;+olin+illalla+juonut+mahdollisimman+vähän+jottei+aamupissani+olisi+niin+runsas,+että+ylittää+vaipan+imukyvyn.+Kun+vanhemmat+palasivat+koiran+kanssa,+päätin+uskaltautua+todella+rohkeaan+kokeiluun.+Vedin+collegehousut+vaipan+päälle+ja+menin+keittiöön+aamiaiselle+pissavaippa+housujen+alla!+Koira+näytti+huomaavan+jotain+mutta+vanhemmat+selvästikään+eivät,+koska+eivät+sanoneet+mitään+sellaista+että+mistähän+tuo+outo+haju+tulee?Kun+vanhemmat+sitten+lähtivät,+aloin+painiskella+ja+leikkiä+noutajapojan+kanssa.+Pikkuhiljaa+käteni+siirtyivät+sen+mahan+alle,+eikä+sitten+kestänytkään+kauan+kun+tumputus+tuotti+tulosta+ja+karvakuono+kulli+oli+esillä+koko+komeudessaan+ja+koiranmehu+alkoi+lentää,+Lopuksi+riisuin+housut+ja+vaipan+ja+annoin+koiran+nuolla+koko+spermaroiskaukseni.+Huhhuh,+ihanaa.+Vaippa+on+nyt+muovikassiin+kääräistynä+yläkaapissa+ja+täytyy+tarkkailla,+miten+pitkään+kestää+ennen+kuin+haju+alkaa+kulkeutua+kaapista+ulos.Helsinki42:"-+-+nettipankkia+käyttävä+kaveri+tilasi+ja+toi+sen+[pehmodalmatialaisen].++-+-++Tuo+on+todella+kaunis+ja+aika+tarkkaan+partacollienartun+kokoinen.+Kun+vie+kätensä+etujalkojen+välistä+mahan+alle+ja+vielä+taaemmas+saa+sormenpäihinsä+jonkinlaisen+saumakohdan+joka+tuntuu+melkein+samalta+kuin+se+nartun+tyttömäisin+paikka!"Pääsisipä+joskus+hyväilemään+nartun+tyttömäisintä+paikkaa!+Pari+kertaa+olen+vähän+päässyt+ihailemaan+sitä,+kun+tuttavaperheen+schäfernarttu+loikoilee+selällään+takajalat+oikoisenaan.+Voin+kuvitella+miten+hillittömän+kiihottavaa+hyväily+olisi,+eikä+taitaisi+haitata+jos+sitä+nuollessaan+saisi+vähän+koiranpissan+makua+kielelleen...+Taidan+ensi+kerralla+uskltautua+vähän+hyväilemään,+jos+sattuu+sellainen+hetki+että+sen+voi+tehdä+muiden+huomaamatta.+Tuo+kuusivuotias+narttu+on+sen+verran+tuttu,+ettei+varmaan+pistä+varovaista+hyväilyä+pahakseen.Helsinki42:"Jos+Steiff+joskus+tekee+aidon+kokoisen+ja+näköisen+gepardin+niin+se+on+saatava+maksoi+mitä+maksoi!+Olenko+kertonut+mistä+gepardin+kasvojen+"kyyneljuovat"+ovat+peräisin?"FrauSchäfer+kertoi+tuon+kyyneljuovatarinan+(ilmeisesti+sinun+luvallasi)+ja+se+on+jotenkin+liikuttavan+kaunis.+Steiffin+tekemä+gepardi+olisi+varmasti+upea.+Jos+laskin+oikein,+sinulla+on+täytetyn+ketun+lisäksi+yhdeksän+pehmolelua+/+somistetta.+Se+on+kaksiossa+aikamoinen+eläintarha!+Viittaako+nimimerkkisi+Helsingin+Kannelmäkeen,+jonka+postinumerossa+on+42+ja+jonne+vie+bussilinja+42?RobinHund:"Ja+sokeri+pohjalla:+viime+yönä+pääsin+unissani+tumputtamaan+juuri+sitä+koirapoikaa,+joka+meillä+oli+kun+olin+nuori.+-+-+Näkisipä+useammin+tuollaisia+unia+ja+heräisipä+vielä+edes+kerran+elämässään+siihen,+että+siemen+roiskahtaa+housuihin!"Koskahan+alan+itse+nähdä+koiraseksiunia?+Minulta+on+tähän+mennessä+roiskahtanut+housuihin+kolmesti+ja+olen+herännyt+joka+kerta,+ja+se+on+ollut+todella+mukava+herätys!FrauSchäfer:"Tuo+kesä+on+varmaan+jäänyt+mieleesi+yhtä+pysyvästi+kuin+Helsinki42:lle+pikkusiskon+etupyllyn+sulotuoksu."Ehdottomasti.+Vaikka+olin+vasta+kuusivuotias,+tapahtumat+ovat+vieläkin+hyvin+elävästi+mielessä+ja+pysyvät+luultavasti+koko+elämäni+ajan.Helsinki42:"Annahan+kun+arvaan+-+opit+lukemaan+jo+ennen+kouluikää+ja+luet+paljon+ja+kaikenlaista?"Selvä+se.+Opin+lukemaan+viisivuotiaana+ja+olen+lukenut+sekä+vanhaa+Lasten+toivekirjasto-sarjaa+että+mm.+John+Steinbeckiä+ja+Margaret+Atwoodia.+Kaikenlaiset+tietokirjat+ovat+tuttuja+ja+vanha+scifi+on+ollut+minulle+mieleen+siitä+asti,+kun+aloin+lukea+faijan+kokoelmaa+-+hänellä+on+nelisenkymmentä+scifiromaania.+Olen+itsekin+kirjoitellut+muutamia+scifinovelleja,+mutta+ne+ovat+toistaiseksi+hyvin+kaukana+julkaisukelpoisesta.+Vanhoista+suomennoksista+on+varmaan+livahtanut+jotain+omaankin+kielenkäyttööni+ja+täällä+yritän+tietoisesti+kirjoittaa+mahdollisimman+hyvin.+Te+kun+vaikutatte+olevan+aika+sivistynyttä+joukkoa,+kun+sinä+olet+(ilmeisesti)+opiskellut+saksaa+ja+RobinHund+ymmärtää+tanskaa.Heitän+taas+musiikkia+mukaan.+Yothu+Yindi+on+australialainen+etnorockbändi+ja+tämä+futaa+ja+svengaa+(kuten+faija+sanoisi):https://www.youtube.com/watch?v=jhG6hBMCLaE
  4. (Täytyy+plagioida+tämä+lainausten+merkitsemistapa+koska+varmaan+jossain+vaiheessa+tulee+vastattua+useammalle+kuin+yhdelle+samalla+kertaa.)+FrauSchäfer:"Robin+muistaa+Kettusesta+aivan+saman+kuin+minäkin,+ja+lisäksi+Kettusen+äiti+on+varsin+vapaamielinen+ja+hyvin+luottamuksellisessa+suhteessa+tyttäreensä.+(Jne.)Nyt+alkaa+potuttamaan+ihan+tosissaan+etten+löytänyt+tuota+Seksifoorumipistenettiä!+Teillä+on+selvästi+ollut+hauskaa+ja+hyvä+yhteishenki+mm.+tuolla+vaihtoehtomenneisyydessä!+Onneksi+siitä+tuntuu+vähän+täälläkin.FrauS:"Voin+hyvin+uskoa,+että+pikkupoikaa+harmitti,+kun+aikaisemmin+halukas+tyttö+ei+enää+suostunut+leikkimään!+Helsinki42+mainitsi+samansuuntaisia+muistikuvia+pikkusiskostaan,+jonka+pesemätön+etupylly+tuoksui+hyvin+kiehtovalta+ja+jotenkin+*tytöltä*.+Kiihottava+olisi+väärä+sana,+koska+9-+10-vuotiaana+poika+ei+oikein+vielä+tiennyt+kiihottumisesta+(Etupylly+oli+pojan+itse+keksimä+sana+-+hänen+itäsuomalaisen+äitinsä+kotimurteessa+ihan+pienillä+pojilla+oli+pissinappula,+josta+kouluikään+mennessä+tuli+kikkeli,+ja+pikkutytöillä+pissipylly,+josta+viimeistään+murrosiässä+tuli+tylsä+mutta+neutraali+alapää.)"Totisesti+harmitti!+Ihan+ekalla+kerralla+aloitteen+teki+se+11-vuotias+sukulaispoika,+mutta+kun+8-vuotias+tyttö+huomasi+että+se+onkin+kivaa+niin+hän+oli+koko+kesän+todella+innokas!+Pari+kertaa+hän+jopa+pussasi+mun+paljasta+terskaa+ja+se+tuntui+jotenkin+tosi+hyvältä,+vaikka+terska+olikin+silloin+aluksi+todella+arka.+On+oikeastaan+aika+hyvin+sanottu+että+pikkupojan+mielestä+pissapimppi+tuoksuu+*tytöltä*+ja+tuo+etupylly-sanakin+on+jotenkin+looginen+9-vuotiaan+keksimäksi.FrauS:"Tuo+vaipankokeiluajatuksesi+on+aivan+erinomainen.+Muistat+varmaan+raportoida+tarkasti+koko+jutun!"+Tässä+tulee!+Eilisiltana+käytin+koiran+iltalenkillä+ja+vedin+sitten+vaipan+jalkaan.+DryNites+istuu+hyvin+vaikka+sen+vyötärö+jääkin+aika+alas.+Annoin+viimeisen+iltapissan+lorahtaa+vaippaan+ja+oli+todella+kiehtovaa+tuntea,+miten+pissa+tuli+ja+vähän+pullisti+esinahkaa+(mä+olin+vetänyt+esinahan+kokonaan+terskan+päälle+pikkupoikamaiseen+tapaan+enkä+yleensä+pidäkään+terskaa+paljaana,+koska+se+on+vieläkin+aika+arka)+ja+sitten+lämmin+tunne+levisi+hetkeksi+ennen+kuin+kaikki+imeytyi+vaippaan.+Aamulla+aloin+laskea+pissaa+varovaisina+lirahduksina+ja+lorahduksina,+taas+tuntui+sama+tunne+ja+se+alkoi+jo+tuntua+todella+mukavalta!+Annoin+tulla+vielä+enemmän+-+ja+sitten+tunsin+että+osa+valui+reunojen+ohi+reisille.+Osaksi+täytetty+nuorisovaippa+ei+siis+enää+ime+aikuisen+koko+aamupissaa.+Kävin+pikaisesti+suihkussa+ja+vein+märän+vaipan+oman+huoneen+yläkaappiin+ennen+kuin+lähdin+aamulenkille+koiran+kanssa.+Illalla+kasteltu+ja+yön+yli+pidetty+vaippa+tuoksahti+jo+aika+vahvasti.+Kolmen+aikaan+aloin+painiskella+ja+leikkiä+koiran+kanssa+eikä+se+yrittänytkään+vastustella+kun+aloin+tumputtaa+sitä.+Se+alkaa+olla+jo+täysinoppinut+ihan+muutaman+kerran+jälkeen!+Se+antoi+mun+imeä+kulliaan+ja+nyt+olen+jo+varma+siitä+että+koiranmehu+maistuu+hyvältä!+(Täytyy+vielä+tehdä+niitä+säilyketutkimuksia...)+Koira+roiski+mehuaan+viisi+kuusi+minuuttia+ja+sen+jälkeen+menin+sängylle,+vedin+housuja+alas+ja+aloin+tumputtaa,+kun+mulla+tietysti+seisoi+jo+ihan+täysillä.+Koira+tuli+auttamaan+kielellään+ja+nuoli+mun+mehuni+todella+innokkaasti!+Sitten+kävin+pissalla,+vedin+housut+ylös+ja+muistin+hakea+vaipan+yläkaapista.+Se+haiskahti+aika+tavalla+ja+laitoin+sen+muovikassiin,+jonka+sidoin+tiukasti+kiinni+ja+vein+roskikseen+samalla+kun+lähdin+koiran+kanssa+lenkille.+Kotona+haistoin+yläkaappia+eikä+se+enää+haissut+juuri+miltään,+kun+olin+jättänyt+sen+oven+auki.+Nyt+mä+sitten+tiedän+että+pystyn+kastelemaan+vaivihkaa+ehkä+jopa+silloin+kun+vanhemmat+on+kotona.+Onnistuisikohan+julkisella+paikalla+pissaaminen+jossain+ison+kauppakeskuksen+penkillä,+kun+tietäisi+että+kotiin+tullessa+vanhemmat+ovat+poissa?+Aivan+ekaa+vaippalorausta+sai+nimittäin+odottaa+aika+kauan+ja+keskittyneenä,+kun+tilanne+oli+ihan+uusi.FrauS:"Taidat+kirjoittaa+vielä+tavallistakin+huolellisemmin,+kun+olet+täällä+meidän+aikuisten+seurassa."Totta.+Kavereitten+kanssa+viestittelen+täysin+eri+tavalla.+Äidinkielennumeroni+on+yleensä+ollut+yhdeksikkö+ja+välillä+täysi+kymppikin+eivätkä+ne+ole+äidin+antamia+numeroita,+koska+hän+opettaa+eri+koulussa.+Mulla+on+ajatuksena+yrittää+yo-kirjoitusten+jälkeen+toimittajakoulutukseen;+yksi+mun+harrastuksista+on+valokuvaus+ja+siitä+voisi+vaikka+olla+hyötyä.+Jos+en+pääse+niin+voin+vaikka+jakaa+ilmaisjakelulehteä+seuraavaan+vuoteen+asti;+olen+parina+kesänä+jakanut+ja+rivitaloalueella+se+on+aika+helppoa+hommaa,+kun+tämän+seudun+taloyhtiöissä+on+yhtiökohtaiset+postilokerosysteemit+niin+ettei+tarvitse+kiertää+ovelta+ovelle.+Kuukausipalkka+ei+ole+kummoinen+mutta+onpahan+edes+jotain.Pachelbelin+Kaanon+kuulostaa+kivalta+-+klassiseen+sekoittuu+jazzin+saundia+ja+ehkä+vähän+jotain+muutakin.
  5. "Viikonloppuna+taitaa+olla+aika+sinunkin+ottaa+vaippa+kokeiluun!+Helpointa+on+varmaan+laittaa+kasteltu+vaippa+muovikassiin,+sitoa+se+tiukasti+kiinni,+laittaa+tarvittaessa+vähäksi+aikaa+yläkaappiin+josta+haju+tuskin+kantautuu+olohuoneeseen,+ja+viedä+kassi+sinne+rivitalon+roskikseen+samalla+kun+lähtee+koiran+kanssa+lenkille."No+tää+sopii+kuin+nyrkki+suutarin+silmään.+Vanhemmat+käyttää+koiran+sunnuntaina+aamulenkillä+ja+lähtee+sitten+sukulaisiin.+Mä+teen+sitten+niin+että+vedän+vaipan+jalkaan+lauantai-iltana+ja+laitan+oven+kiinni,+lasken+sitten+vähän+vaippaan+ja+aamulla+kokeilen+pienillä+lorauksilla+paljonko+vaippaan+mahtuu.+Riisun+vaipan+viimeistään+kun+lähden+koiran+kanssa+päiväkävelylle+ja+vien+sen+sitten+roskikseen.+Tulee+kokeiltua+sekä+imukyky+että+hajuhaitat.Tulee+varmaan+tumputettua+tuo+karvakuonokin+ennen+sitä+päiväkävelyä...:)Kettunen+kuulostaa+ihan+sanoinkuvaamattoman+ihanalta+enkä+yhtään+ihmettele+että+te+olette+pihkassa+häneen+-+ja+kuulostaa+todella+harmilliselta+että+tuollainen+foorumi+lopetti.+Kun+joskus+löytäisi+samanlaisen+kuin+Kettunen,+mutta+ei+taida+olla+paljon+mahdollisuuksia...+Jos+pissapimpsan+tuoksu+innostaa+koiraa+niin+tunnustan+että+kun+6-vuotiaana+sain+katsella+8-v+sukulaistytön+pimpsaa+ja+pissaamista,+tytön+pimpsa+haisi+usein+aika+vahvasti+pissalta+mutta+mun+mielestä+se+oli+kahta+jännempää+ja+11-v+sukulaispojasta+ehkä+kiihottavaakin,+koska+hänellä+seisoi+todella+pystyssä+kun+tyttö+esitteli+itseään+ja+pissasi+ja+teki+sen+vieläpä+mielellään.+Me+nimittäin+käytiin+pissalla+ja+"tutkimuksissa"+parin+kuukauden+aikana+varmaan+parikymmentä+kertaa+eli+melkein+aina+kun+oli+tilaisuus+pujahtaa+piiloon+niin+ettei+yksikään+aikuinen+huomannut+ja+aika+usein+juuri+tyttö+aloitti+leikin+kysymällä+"hei,+haluatteks+taas+kattoa+kun+mä+pissaan?"+Tyttö+näytti+senkin+miten+sormi+uppoaa+vauvareikään+jotain+kolme+neljä+senttiä+muttei+uskaltanut+antaa+meidän+kokeilla.+Mä+tiesin+jo+kuusivuotiaana+että+naisella+on+vauvareikä+ja+että+synnyttäminen+sattuu+hirveästi+ellei+anneta+kipulääkettä,+mutta+oman+vauvan+saaminen+on+nin+ihanaa+ettei+haittaa+vaikka+sattuukin.+Sitten+tuli+kolmen+vuoden+tauko+ennen+kuin+taas+tavattiin+eikä+enää+ollut+puhettakaan+siitä+että+tyttö+olisi+suostunut+samanlaisiin+puuhiin.+Harmitti.Siinä+teidän+vaihtoehtomenneisyydessä+taisi+tapahtua+jotain+samanlaista?
  6. No+niin,+meikäpojasta+taitaa+tulla+aika+parantumaton+tapaus.+Vanhemmat+on+iltaan+asti+muualla+enkä+voinut+olla+tumputtamatta+koiraa+kolmannen+kerran.+Nyt+poika+oli+jo+todella+innoissaan+leikissä+mukana+eli+se+on+nyt+tajunnut+jutun+juonen,+ja+kun+mä+leikin+lopuksi+runkkasin+ja+annoin+sen+nuolla+kullinpäätä+niin+se+nuoli+todella+mielellään.+Kehuin+sitä+että+hyvä+poika,+nuole,+nuole,+nyt+alkaa+tulla+ja+saat+kunnon+lastin+kielellesi...+ja+koira+nuoli+joka+roiskauksen+eikä+tippaakaan+mennyt+sängynpeitolle.Ja+sitten+kävin+hypermarketissa+ja+ostin+noita+DryNites-nuorisovaippoja.+Paketti+on+vielä+avaamattomana+tuolla+yläkaapissa,+koska+täytyy+olla+ainakin+pari+päivää+yksin+niin+että+selviää+miten+kasteltu+vaippa+pitää+pakata+niin+ettei+se+haise+-+ilmeisesti+sitä+ei+kuitenkaan+tarvitse+ihan+saman+tien+viedä+rivitalon+roskakatokseen.Ostin+vaippojen+lisäksi+mm.+lyijykynän,+pullapitkon+ja+sampoopullon+eli+mahdollisimman+sekalaista+tavaraa.+Maksoin+käteisellä+ettei+ostoksista+jäänyt+jälkeä+marketin+tietokantaan...+:DTuosta+12-vuotiaan+Antin+ahtaasta+esinahasta+tulee+mieleen,+että+mä+sain+päiväkodissa+pari+kaveria+hämmästymään+kun+käytiin+yhdessä+pissalla+ja+mä+esittelin+miten+mä+sain+omani+vedettyä+taakse+jo+kuusivuotiaana.+Mä+olin+saunassa+ja+suihkussa+nähnyt+kun+faija+pesi+kalunsa+esinahan+alta+ja+mä+yritin+tietysti+matkia+ja+onnistuinkin+jo+kuusivuotiaana.+Seuraavana+kesänä+mä+hämmästytin+sillä+11-vuotiasta+sukulaispoikaa.+Mökillähän+pojat+"aina"+kilpailee+siitä+keneltä+pissa+lentää+pisimmälle.+Samana+kesänä+saatiin+suostuteltua+8-vuotias+sukulaistyttökin+näyttämään+pikkupimppinsä+ja+pissansa+ja+sehän+oli+meistä+ihan+ihmeellisen+ihanaa!Rekisteröin+nimimerkin+ja+olin+vähän+yllättynyt+kun+tää+oli+vapaana.+Olen+vielä+muutaman+kuukauden+18-vuotias.