Vapaa kuvaus

vähän sellainen erilainen nuori,Johan on inhottavia kysymyksiä,kuka nyt tossa voi vastata valmiisiin raameihin,teen kyllä muutakin kuin kuopsuttelen puutarhassa ja musa käy laidasta laitaan,mieluimmin linnunlaulua niis on melodiat jees,en oo lihava enkä laihakaan 180cm/76kg,tosta linkistä näkee mun harastuksista erään,laivat ei ole sitten minun,en oo mikään rikas tyyppi,ettei tuu väärää kuvaa,että joku onassis täällä sönkkää[email protected] Linkit: http://groups.msn.com/rami-ra/shoebox.msnw Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

18

Kommenttia

287

1. Mutta vastauksen laadinta mahdoton minulle,en voi tietää mitä kukin tekee,meitä on niin moneen junaan,kaipa sitä lohtua joskus hain minäkin ja sitä kaipaa moni muukin,mutta ehkä paikan valinta menee pieleen ja jutut junnaa joillakin humalan ansiosta paikallaan,niin se on naisilla sama juttu ja aihe voi olla mikä vain skaala on laaja,en tieten tahtoen itse ole käyttänyt ketään hyväksi, sekin on sellainen veteen piirrety viiva,miten kukin minkäkin jutun kokee ja tuntee,sitä ei voi tietää,ellei toinen sitä kerro,sanopa sinäkin seuraavalle örveltäjälle neljä kirjainta,eli eevk,se yleensä auttaa jos ei vihjailut muuten tehoa.