Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kati_v
profiilit
Kati_v
Kati_v
Vapaa kuvaus
En hae ketään enkä mitään, kevyt jutustelu elämän jutuista piristää.
Aloituksia
0
Kommenttia
140
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Asiaa+selvitellään+vielä+ei+tiedetä,+ilmoitamme+kun+selviää.
29.05.2022 16:26
Ateistilla+on+mielipide+jumaliin+ei+ole+syytä+uskoa+koska+niistä+ei+ole+esitetty+todisteita,+siinä+kaikki+ateismista+joka+ei+ole+millään++mittarilla+suuri+juttu,+siitä+ei+löydy+edes+aihetodisteita.
29.05.2022 16:23
Aihetodisteena+tarkoitan+Jumalaan+uskomisen+vaikutusta+ihmiseen+sekä+hyvässä+että+pahassa.+Uskoontulleet+tietävät+paremmin+kuin+minä+joka+en+ole+uskoontullut.+Elämänlaatu+on+heidän+mukaansa+parantunut+kun+on+alkanut+uskoa+Jumalaan,+joillakin+sitten+parantunut+kun+ovat+hylänneet+Jumalan.
Saunatontut+ja+spagettihirviöt+eivät+tällaista+aiheuta+uskoi+niihin+tai+ei+mutta+Jumalaan+uskominen+vaikuttaa....se+on+jotakin+se,
29.05.2022 16:20
Usko+Jumalaan+ei+tarvitse+tieteellisiä+todisteita.+Aihetodisteita+löytyy+mutta+ei+tieteellisiä.
29.05.2022 14:42
Ok+Jumala+toivottavasti+selviää+ilman+hänelle+kieltämääsi+mahdollisuutta.+En+usko+Jumalan+olemassaoloon,+Jumalan+täytyy+kuitenkin+uskoa+minun+olemassaoloon+koska+hän+on+luonut+minut.+Kohtuutonta+Jumalaa+ajatellen.
29.05.2022 14:36
Voidaan+antaa+Jumalalle+mahdollisuus,+hän+olisi+luonut+universumin+ja+myös+evoluution+käyttäen+evoluutiota+luomisen+välineenä.+Itse+olen+ateisti+mutta+annan+Jumalalle+tämän+mahdollisuuden.
29.05.2022 13:29
Tottakai+voi+kirjoittaa+mitä+tahansa.
Ateisti+olen+siksi+että+mielipiteeni+on+ateistinen.+
Apina+en+ole+koska+olen+ihminen+joka+ei+ole+mielipide+vaan+fakta.
29.05.2022 11:30
Sähkö+tuntuu+olemattomalta+ennenkuin+työnnät+sukkapuikon+pistorasiaan.
29.05.2022 09:56
Olen+ateisti+mutta+tunnustan+että+en+tiedä+kuinka+universumi+on+syntynyt.+Miksi+ihmiselle+on+niin+vaikea+myöntää+ettei+hän+tiedä+kaikkea+ja+voi+uskoa+mihin+tahansa+vaikka+jumaliin+ja+saunatonttuihin.
Moni+tosin+uskoo+tietävänsä+mutta+ei+tiedä+uskovansa+ainoastaan.
29.05.2022 09:52
Ei+usko+ole+kenellekään+ongelma,+uskoo+tai+ei+usko.+Missä+se+ongelma+on+?
Voit+uskoa+mihin+tahansa,+et+vain+tiedä.
Moni+kylläkin+uskoo+tietävänsä+mutta+ei+tiedä+uskovansa.
29.05.2022 09:34
Niinpä+siksi+Jumala+heittääkin+roskakoriin+luomansa,+ei+Jumalakaan+aina+onnistu.
29.05.2022 07:36
Ihmisen+on+vaikea+sanoa+en+tiedä+siksi+on+luotu+salatieteet+ja+muu+huuhaa
29.05.2022 07:29
Salatieteet+eivät+kuulu+tieteelle.
29.05.2022 07:26
Perkele+on+Punk+yhtye+ja+kirosana
Perkele+on+suomen+kielen+karkea+kirosana,+joka+tarkoittaa+yleensä+paholaista.+Sana+on+lainaa+balttilaisesta+ukkosenjumalan+nimestä,+joka+liettuassa+on+Perkūnas,+latviassa+Perkons+ja+muinaispreussin+kielessä+Percunis.+Toisaalta+sanan+on+arveltu+olevan+lainaa+germaanisista+kielistä.+Wikipedia
28.05.2022 15:19
Raamattu+on+aikoinaan+kanonisoitu+jolloin+siihen+valittiin+mitä+valittiin,+ei+voi+enää+muuttaa.
28.05.2022 15:17
Ateisti+ei+usko+jumalien+olemassaoloon+kaikkeen+muuhun+hän+voi+uskoa+tai+olla+uskomatta,
28.05.2022 13:28
Et+siis++ymmärrä+mitä+on+tiede.
Tiede+on+menetelmä+jolla+etsitään+selityksiä+ja+sitä+mikä+on+totta.+Tiede+ei+itse+ole+ateistinen+eikä+teistinen,+se+on+tavallisen+arkijärjen+jatke+joka+on+hiotumpaa+ka+kehittynempää+kuin+arkijärki.+Jumalia+eikä+uskoa+tiede+ei+tarvitse.
28.05.2022 11:45
Tästä+linkistä+näet+kaikki+kristityt+pellet
https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_kristityistä_ajattelijoista_tieteen_piirissä
28.05.2022 09:21
Ateismi+on+vain+mielipide+jumalien+olemassaolosta,+ei+muuta.+Salatieteisiin+ateismi+ei+ota+mitään+kantaa.
28.05.2022 09:13
Tietosi+ovat+hyvin+puuteellisia
Vanha+testamentti+pohjautuu+juutalaisuuden+pyhään+kirjaan+Tanakiin.+Kristinuskon+Raamatusta+poiketen+Tanak+ei+sisällä+Uutta+testamenttia+eikä+apokryfisiä+kirjoja.+Samaten+Tanakin+järjestys+on+erilainen+kuin+Vanhassa+testamentissa.
Uusi+testamentti+ei+ole+juutalaisten+vaan+kristinuskon.+Kristinuskohan+on+juutalaisuudesta+eronnut+lahko+joka+uskoi+Jeesuksen+olevan+uusi+messias+joita+juutalaiset+olivat+odottaeet.
Kristinusko+on+menestystarina,+pienestä+vainotusta+lahkosta+syntyi+maailman+suurin+uskonto.+Kului+300+vuotta+ja+syntyi+kristinusko+joka+oli+Rooman+valtakunnan+suurin+uskonto+siitä+kehittyi+katolinen+kirkko.
Mitään+kaikkein+uusinta+testamenttia+ei+ole+olemassakaan.+Yrität+olla+hauska+ja+nokkela+mutta+tyhmyytesi+peittää+kaiken+nokkeluuden.
28.05.2022 08:48
5 / 7