Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
VakaaPähkäilijä
VakaaPähkäilijä
VakaaPähkäilijä
Vapaa kuvaus
Haluaisin tutustua uusiin hienoihin ihmisiin. Jakaa, ja oppia elämästä.
Aloituksia
0
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
[email protected]
10.03.2021 09:59
Olen+aloittaja.+Asun+yksin,+enkä+tarvi+pillereitä.+:)+Terveellisesti+yritän+elostella.
10.03.2021 09:58
Anteeksi,
[email protected]
10.03.2021 09:57
Ota+rohkeasti+yhteyttä,
[email protected]
10.03.2021 09:49
Marssein+Johannan+perässä+takahuoneeseen,+missä+Katja+oli+kylpytakissaan.+Huomasin+hänen+vapahtajan+kun+tulin+yllättäen+huoneeseen.+Olin+aina+aistinut+vihan+minua+kohtaan,+ehkä+se+olikin+ollut+jotain+muuta.
-Eikai+haittaa+jos+Tuomas+menee+saunaan,+mehän+ollaan+jo+valmiita.
-eikai.+Vastasi+Katja,+olin+kuulevinani+hieman+värinää+hänen+äänessään.+Koska+tiesin+Johannan+olevan+tosissaan,+ja+tiesin+hänen+osaavan+lukea+ihmisiä,+päätin+riisuutua+siten+että+Katja+ei+voi+olla+näkemättä+minua+alastomana.+Kysyin+vielä+Katjalta,+katsoen+suoraan+häntä+silmiin+puolijäykkä+pienikseni+heiluen+metrin+verran+hänen+kasvoissaan.+-+oliko+kuumaa+ja+kosteaa.
Hänen+silmät+juuttuivat+kulliini,+ja+hän+naurahti+hieman+vastaukseksi.+Vilkaisin+oikeudellisesti+vierailevaa+vaimoani,+ja+menin+saunaan.+
Olimmehan+Johannan+kanssa+joskus+haaveilleet+kolmannesta+pyörästä,+se+että+se+tapahtuisi+kaverini+uskovaisen+vaimon+kanssa,+oli+uskomatonta.++Mietin+miten+Johanna+saisi+suostuteltua+Katjan+tähän+riettauteen.+Luulen+että+hän+on+kertonut+Katjalle+törkyjuttuja,++jotka+ovat+kirjoittaneet+siveyden+sipulin+kiimaan.++Malttamattomana+lähdin+suihkun+kautta+takkahuoneeseen.
09.03.2021 17:25
Katja,+ystäväni+vaimo,+oli+aina+ärsyttänyt+minua,+ylimielisen+asenteensa+vuoksi.+Vitutti+kun+se+yritti+ystävystyä+vaimoni+kanssa.+Ja,+tiesin+ettei+Johanna+vaimonikaan+hänestä+juuri+pitänyt.+Katja+kuulemma+oli+kova+utelemaan,+ja+ihan+hänelle+kuulumattomia+asioita.+Kuten+miksi+meillä+ei+ole+lapsia,+ja+olenko+minä+oikea+porsas+sängyssä.+Kyllä,+porsas+sängyssä!++No+Enköhän+kestä+tämänkin+illan.+Menin+ulos+tekemään+jotain+hommia,+naiset+saisivat+rauhassa+rentoutua.
Muutaman+tunnin+kuluttua+palasin+sisään.+Vastassani+oli+takahuoneesta+kaikuva+heleä+nauru.+Huutelin+että+oliko+hyvät+löylyt.+Hyvät+olivat+kuulemma.++Vaimoni+saapui+luokseni+makuuhuoneeseen.+Näin+heti+hänen+ilmeestään+että+hänellä+on+jotain+mielessä.
-tuo+Katja+tarvitsee+opetuksen.+Se+kyseli+multa+että+panetko+mua+perseeseen.+Sä+oot+kuulemma+sellanen+sika+et+sä+varmaan+panet.+Ja,+mä+oon+varma+et+se+oli+ihan+vitun+kiimoissaan.+Nyt+vitun+kilttirouva+saa+kunnolla+kyrpää,+kun+ei+kotona+saa.+Me+nussitaan+se+huora+hajalle+tänään.
Mitä+siihen+sanoa.+Kun+Johanna+saa+päähänsä+jotain,+se+tehdään.+Hän+sanoi+vain,+että+hän+käskee.
09.03.2021 16:03
Hotellia,+vety.
09.03.2021 13:56
On+ollut+suhde+jo+viitisen+vuotta+nyt+67+vuoden+ikäisen+leidin+kanssa.+Itse+nyt+42v.++Näemme+toisiamme+lähes+viikottain,+hän+näyttää+ja+tuntuu+ihanalta.+Tämä+on+meidän+salaisuutemme.+mahdollisesti+löydän+joskus+kivan+pikkuvaimon,+en+kuitenkaan+aio+lopettaa+tätä+ainutlaatuisista+seksisuhdettamme.
09.03.2021 13:48
Uskon.+Pidän+aikuisten+naisten+mutkattomuudesta+ja+itsevarmuudesta+pariutumisrituaaleissa.+Se+tekee+mielestäni+naisen+kauniiksi,+itsevarmuus.
09.03.2021 12:44
Henkinen+hyvinvointi+näkyy+päällepäin.+Se+tekee+kauneuden.
09.03.2021 12:41
❤+sisäinen+kauneutesi+tulee+hienosta+tekstistä+läpi.
09.03.2021 12:36
Ei+ole+mielestäni+iästä+kiinni.+Se+miten+kantaa+itsensä,+ja+muutenkin+huolehtii+hyvinvoinnistaan.
09.03.2021 12:33
Pakottaisin+sut+ulos+spermat+naamalla+ja+dildo+pillussa.+Oppisit+olemaan+kunnon+lutka.
01.12.2019 13:37
On+kyllä+kiihottava+video.+Kaunis+nainen.+Kumoa+pääsisi+joskus+palvelemaan+hänen+kaltaista+rouvaa.+Lopussa+kun+rouva+ottaa+spermat+suuhunsa+ja+se+valuu+hänen+kauniille+rinnoilleen,+onko+mitään+kiihottavampaa.
01.12.2019 13:11
Ystäväni+ylimielinen+ja+sievistelevä+vaimo+tarvitsisi+kulliani+perseeseensä.+Vässykkä+äijänsä+mihinkään+pysty.+Voisin+naiseni+kanssa+puoliväkisin+ottaa+hänet.+Samalla+kun+laitan+pyllyyn,+ilman+liukkaria,+hän+voi+nuolla+vaimoani.
23.11.2019 18:20
Sama+homma.+Mummelit+sais+leikkiä+mulla+miten+tahtovat.+Kunnon+pillun+nuoletusta,+ja+kullin+runkkaamista
23.11.2019 18:17
1 / 1