VakaaPähkäilijä

VakaaPähkäilijä profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Haluaisin tutustua uusiin hienoihin ihmisiin. Jakaa, ja oppia elämästä.

Liittynyt 6v sitten
0 aloitusta · 16 kommenttia
[email protected]
Marssein+Johannan+perässä+takahuoneeseen,+missä+Katja+oli+kylpytakissaan.+Huomasin+hänen+vapahtajan+kun+tulin+yllättäen+huoneeseen.+Olin+aina+aistinut+vihan+minua+kohtaan,+ehkä+se+olikin+ollut+jotain+muuta.-Eikai+haittaa+jos+Tuomas+menee+saunaan,+mehän+ollaan+jo+valmiita.-eikai.+Vastasi+Katja,+olin+kuulevinani+hieman+värinää+hänen+äänessään.+Koska+tiesin+Johannan+olevan+tosissaan,+ja+tiesin+hänen+osaavan+lukea+ihmisiä,+päätin+riisuutua+siten+että+Katja+ei+voi+olla+näkemättä+minua+alastomana.+Kysyin+vielä+Katjalta,+katsoen+suoraan+häntä+silmiin+puolijäykkä+pienikseni+heiluen+metrin+verran+hänen+kasvoissaan.+-+oliko+kuumaa+ja+kosteaa.Hänen+silmät+juuttuivat+kulliini,+ja+hän+naurahti+hieman+vastaukseksi.+Vilkaisin+oikeudellisesti+vierailevaa+vaimoani,+ja+menin+saunaan.+Olimmehan+Johannan+kanssa+joskus+haaveilleet+kolmannesta+pyörästä,+se+että+se+tapahtuisi+kaverini+uskovaisen+vaimon+kanssa,+oli+uskomatonta.++Mietin+miten+Johanna+saisi+suostuteltua+Katjan+tähän+riettauteen.+Luulen+että+hän+on+kertonut+Katjalle+törkyjuttuja,++jotka+ovat+kirjoittaneet+siveyden+sipulin+kiimaan.++Malttamattomana+lähdin+suihkun+kautta+takkahuoneeseen.
Hotellia,+vety.