Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Myrsky125
profiilit
Myrsky125
Myrsky125
Vapaa kuvaus
Ihastunut vanhimpaan kaveriinsa:)
Aloituksia
4
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ite+oon+152cm+ja+noin+43kg+mut+musta+tuntuu+et+pitäs+laihduttaa...+Oon+läski+ja+en+tiedä+miten+voisin+olla+syömättä+sillee+et+mun+äiti+ei+huomais:/
19.10.2021 03:14
Äh+mä+en+kans+tiedä+joka+tuntuu+olevan+isokin+ongelma+kun+äiti+on+24/7+kotona+MUTTA!+luin+jostain+että+joku+teki+sillee+et+se+pesi+hampaat+sillee+vähä+aikasemmin+iltasin+ja+sano+aina+et+“joo+en+mä+voi+syyä+ku+mä+pesik+jo+hampaat“+mut+muuten+en+sit+tiie:/
19.10.2021 03:09
Ok+no+alankin+tästä+suunnittelemaan+että+mitä+kirjoittaisin:)
31.03.2021 14:01
No+itse+en+ole+kertonut+mutta+aijon+ehkä+ja+aloin+ajatella+että+asiaa+kannattaa+ehkä+lähestyä+miettimällä+miltä+omasta+mielestä+tuntuisi+jos+joku+ystävitäsi+tulisi+kertomaan+tunteistaan+sinulle+vaikkei+sinulla+tätä+tunnustajaa+kohtaan+tunteita+olisikaan+aikoisitko+suuttua+tai+lopettaa+ystävyyden?+Vai+kertoisitko+vain+olevasi+pahoillasi+siitä+ettet+tunne+samoin?+Siitä+saa+ainakin+omasta+mielestäni+itseluottamusta+sillä+jos+tämä+ihastuksen+kohde+joka+on+ystäväsi+ei+ymmärtäisi+niin+tuskin+hän+mikään+paras+ystäväkään+on.+
Toivottavasti+tää+mun+teksti+ei+oo+muuten+sekava😅
31.03.2021 01:36
Kiitoksi+kovasti+neuvosta+ja+aijon+nyt+kyllä+kerätä+rohkeutta+ja+kertoa
Mutta+sallitaanko+se+että+kertoisin+asiasta+tekstarilla+kun+emme+toden+näköisesti+näe+ennen+kesää+ja+no+itse+ainakin+ajattelin+että+muuten+siinä+kasvotusten+kun+rupeaa+jotain+sössöttämään+saatan+perääntyä+tilanteesta+ja+olla+taas+siinä+tilanteessa+että+mietin+seuraavat+10vuotta+että+miten+saan+ikinä+kerrottua😅
31.03.2021 01:15
Onko+ideaa+miten+kertoisin+hänelle😬
29.03.2021 17:09
Noh+ollaan+molemmat+12+kohta+13+ja+no+ollaan+sen+mun+ihastunsenkin+kanssa+ihan+kavereita...+Enkä+nyt+oikein+tiedä+siitä+seksikkyydestä+kun+ei+oikein+ole+“muotoja“+joita+korostaa😐😬
Kiitos+kuitenkin+avusta:)
29.03.2021 01:34
Ok+no+onkos+ideoita+miten+kertoisin??😅
27.03.2021 15:54
1 / 1