Vapaa kuvaus

MasterCube

Aloituksia

8

Kommenttia

50

1. 😁😁
  2. Hahhahhaahahhaaa..kateelliset+poistaa+viestejäni...ratkesin+nauramaan+😅🤣😆😁😄😃😀🙃🙂😂😂😂😉🤩🤪😜😛😝🤔🤭🤭🤭🤭🤭😏😏😏😏😏😏.+Minä+en+ole+mikään+läski,+lihava+ja+ruma+ja+en+ole+myöskään+mielisairas,+koska+olen+koko+ikäni+asennoitunut+ja+suhtautunut+positiivisesti+ja+olen+elämänmyönteinen+ja+Maailmankatsomukseeni+liittyen+tiesin+jo+1970-Luvulla+Kasvihuonekaasuilmiöistä+siis+miten+ne+ennaltaehkäistään+ja+tiesin+Ilmastonmuutoksen+ennaltaehkäisevästä+toiminnasta+Esim.+Roskalaatikot+olivat+hirveitä..Kissojen+kakat,+MediaLehdet,+Salaattiaineksien+jäänteet,+Autojen+Akut,+Banaanien+kuoret,+Kahvin+Suodatinpussit+jauhoineen+jne.+samassa+Roskalaatikossa+ja+lisäten+Lehmien+suolistokaasut+ja+Tyttöjen+ja+Naisten+suolistokaasut+(Vetypitoisuus+suolistokaasuissa)...kaatopaikat+olivat,+kuin+Armageddon.+Kaikki+se+Negatiivinen+saanut+nykyisen+tilanteen+sellaiseksi,+kuin+se+on.+Itse+käyttäydyin+Täysin+kunnolla+ja+taisin+olla+Kotiplaneettamme+ensimmäisiä,+jotka+pääsivät+ennakkoon+tietämään+edellämainitut+asiat...Entäpä+Hiroshiman+jälkeen..ihmisiä+sairastui+erilaisiin+Syöpiin..Nagasaki..Juutalaisten+savuttamiset+Sota-Aikana..Tehtaiden+piipuista+meni+myös+Myrkkyjä+Taivaaseen+ja+Kaikki+tämä+vain+ja+ainoastaan+RAHAN+vuoksi...en+tässä+äkkiä+muista+sitä+Tyrannia,+joka+Keksi+siis+yleensä+sen+Rahan...Raha,+kun+saa+Ihmisestä+Vallan+otteen+niin+voi+olla,+että+Avioliittokin+jää+toiseksi+🤨😐😑😑😶😶...maailmassa+on+muutakin+ja+siis+paljon+muutakin,+kuin+RAHA!!+🙂🙂🙂🙂🙂😆😆😉
  3. En+Hikoile.
  4. eteen+Avot!!!
  5. Ei+pelota😉😉😉
  6. Ikävä+asia.