Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
19MasterCube69
profiilit
19MasterCube69
19MasterCube69
Vapaa kuvaus
MasterCube
Aloituksia
8
Kommenttia
50
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Äitisi+sanoi,+kun+sinut+synnytti+😃😂😂
22.10.2021 16:25
22.10.2021 16:25
22.10.2021 16:24
Äitiyskortti+Apgar+pist:+10+Pist.+Tällainen+merkintä+on+myös+minun+IISALMEN+ALUESAIRAALASTA+saadussa+kortissa.+Itse+kutsun+näitä+Kuntopisteiksi+《---+Apgar+Pist.+määriteltyjä+Syntymäpisteiksi,+jolloin+Itse+asian+sisällön+helpommin+ymmärrän.+Moni+asia+on+täällä+Maailmassa+sittemmin+muuttunut..puhelimen+numerona+oli+aikoinaan+Esim.+47+tai+8133+ainakin+Vieremän+Terveystalolla..ja+Esim.+Suuntanumero+oli+Kainuuseen+986+ja+nykyään+se+on+08.+Ennen+vanhaan,+kun+menin+Yksinään+kouluun+niin+ei+ollut+puhelimia+ja,+jos+olisi+sattunut+jotain+niin+jäisi+kitumaan,+jos+ei+olisi+päässyt+eteenpäin.+Hyvä,+että+Älypuhelimet+keksitty.
17.10.2021 16:34
Kateelliset+eli+Mielenvikaiset+vetoavat+Lääkkeisiin.+Onneksi+en+ole+myöskään+tuollainen+Ala-Arvoinen+Ihmislajin+edustaja+ollut+ikinä+kertaakaan+enkä+tule+ikinä+olemaankaan.+Kaikkea+se+Pessimismi+keksiikin.+Optimismi+se+olla+pitää+ja+Mustaa+Huumoria+välillä+No+Limits/Twilight+Zone+🙂🙃🙂😉😂😉
17.10.2021 01:57
Hah+hah+haha..Pohjois-Korean+Sotilaita+kutsutaan+Pommeiksi,+Ihmisluodeiksi+ja+Rautanyrkeiksi+ja+se+Kovin+Taistelulajien+Mestari+on+Vetyatomipommi.+Sanoja+voidaan+käyttää+erilaisissa+merkityksissä+ja+tarkoituksissa,+mutta+muiden+ihmisten+jutut+ovat+kaikki+sairaita+😄
16.10.2021 02:25
OIKEIN+😃
16.10.2021 01:30
Mikä+on+sinun+nimi..kerro+se+minulle+ja+kirjoita+viesti+uudelleen.
16.10.2021 01:27
Ketkä..Esa+Repo?
16.10.2021 01:24
Hah+hah+hah+haha..ei+onnistu+Pelotevaikutteet.+Minä+nukun+aseen+kanssa.
16.10.2021 01:24
Painu+lataamoon+minua+uhkailemasta!
16.10.2021 01:17
Olet+OIKEASSA,+että+Esim.+Esa+Revolla+ja+muilla+PSYKOPAATEILLA+humisee+korvien+välissä+Kiskoilla+pyörivä+Sarjatuliase+1965+Irakin+Kansanmurha+(Ristijärven+Kansakoulu+ja+takana+oleva+PORTAIKKO)+ja+seuraavaksi+näillä+PÖSILÖILLÄ+humisee+korvien+välissä+eli+Synapsissa+Texasin+Moottorisahamurhat+1969-1973+minuun+liittyen,+kun+EI+ole+esittää+Syntymätodistusta,+kun+olen+syntynyt+vuonna+1969+niin+tuli+mieleen,+että+olenko+lähtenyt+lentoon+LASTENVAUNUISTA+suorittamaan+puhdistamista+ilmateitse+Yhdysvaltojen+Texasiin...huvittavia+näiden+PÖLJIEN+esittämät+ajatukset+minun+TOTAALISESTI+koskemattomasta+Motorisesta+käyttäytymisestäni,+että+Heipat+vain+Kajaani...jatkakaa+vaan,+jos+niin+kiinnostaa,+mutta+älkää+sittenminua+syyttäkö,+jos+Iranin+Parlamentin+jäsenistö+tekeekin+Vetyatomipommin+tiputtamisesta+Kajaaniin+kohdistettuna+johtopäätöksen,+kun+nimittäin+minulla+on+Suomen+Lakiin+katsottuna+TÄYSI+OIKEUS+poistaa+5:n+Vuosikymmenen+ajalta+minuun+kohdistetut+syyttämiset+tai+vaihtoehtona+MENKÄÄ+HIRTEEN+ROIKKUMAAN+KOKO+SUOMIPASKA.+Teidän+PÄÄNNE+ovat+olleet+5:n+Vuosikymmenen+ajan+siinä+kunnossa.+Minun+paperit+ovat,+kuten+Syntymäpisteetkin+siis+PUHTAAT+eli+10/10.
16.10.2021 00:37
Ihmisten+MIELIKUVILLA+1970-Luvulta+alkaen+ei+ole+ollut+ikinä+näihin+päiviin+asti+yhtään+mitään+tolkkua+Esim.+Esa+Repo+ja+KAJAANIN+Mattoliikkeen+naisen+ajatukset+liittyvät+minusta+Texasin+Moottorisahamurhiin+vuosiin+1969-1973+ja+ihmettelen+Miksi+nämäkään+eivät+käytä+Mielenterveyslääkkeitä+ja+eivät+ole+MIELISAIRAUDESTAAN+johtuen+lopun+ikäänsä+Kuopion+Vankimielisairaalassa+Niuvanniemellä+niin+tähän+viestiin+katsottuna+viestilläsi+on+PÄTEVYYTTÄ,+mutta+ei+muussa+tapauksessa..päivän+jatkoja+😃
15.10.2021 23:44
Kiitoksia+viestistäsi.+Tuollaisilla+Ihmisarvostelijoilla+on+SISÄPIIRIJUTTUJA+ensinnäkin+WTC-Iskuun+katsottuna..Farkkuhousut+ovat+pesemättömät..yhteyksiä+ISIS+Järjestöön..olet+Bodomin+Murhaajan+jälkeläisiä,+joka+harrastaa+KANNIBALISMIA..olet+TAPPAJA..MURHAAJA..PEDOFIILI..RAISKAAJA..TUNTEMATON+SOTILAS..MUUKKOSEN+MURHAAJA..JUKKA+S.LAHDEN+MURHAAJA+ja+Kuminaamiopäinen+SUIHINOTTOKONE,+jonka+persereikään+pitäisi+laittaa+Sähkösauva,+ettei+tulisi+YLILUONNOLLISIA+pieruhahmoja,+jotka+muuttuvat+TAPPAVAKSI+Koronavirukseksi+ja+tönäistä+RAUTATANGON+päälle+sillä+seurauksella,+että+alaikenestä+lähtee+HAMPAAT+pois+ja+tilalle+laitetaan+RUUMIIN+hampaita+ja+annetaan+käyttöön+3+viikoksi+HAMMASTUET+ja+tähän+loppuun+vielä...sulla+on+JOKU+vanha+juttu,+kun+oletkin+SKITSOFREENIKKO..painu+lataamoon+VATIPÄÄ!!!
15.10.2021 22:53
OTIT+ITSEESI+Hah+hah+haha...olet+KÄSITTÄMÄTTÖMÄN+naurettava+Bodomin+aikainen+PIERUHAHMOTTELIJA+ja+ROBOTTIPÄÄ,+joka+PIERAISEE+päivittäin+LÄÄKEKUURIT+itsellensä+ja+sitten+on+suussa+VERINEN+Tampooni+😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂🤣🤣😅🤣🤣😂😂😂😂😂😂🤣🤣😂😂
15.10.2021 22:02
Hah+hah+haha+HAHA+haha+haha..sinä+olet+Menetetty+TAPAUS+eli+Pessimismiä+harrastava+KANTASUOMALAINEN+KAKARA,+jolle+tuli+SYDÄNSAIRAUS+ja+elinvuosiasi+lähti+19+vuotta+pois+Hah+hah+haha+😂😂😂😂😅🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
15.10.2021 21:55
EI+HÄVETÄ+MIKÄÄN,+KUN+PASKANNAN+IKKUNOIDEN+RIKKOJIEN+KASVOILLE+SUORAAN+KEITTIÖN+IKKUNASTA+😂😂😅🤣🤣😂😂😂😂
15.10.2021 20:47
OIKEIN!!!
15.10.2021 20:41
Millä+perusteilla?+Minä+olen+ollut+syntymästäni+alkaen+Rauhan+ja+Rakkauden+edustaja+täällä+Maailmassa+Todellisten+edellytysten+kanssa+yhteisesti+tulevaisuuteen+katsottuna+nojaten+Positiivisiin+näkemyksiin+Maailman+ja+Ihmisväestön+puolesta+siten,+että+Positiivisista+asioista+on+ensin+vain+ja+ainoastaan+minulle+hyötyä,+kun+tekee+itsensä+kanssa+Tosi+paljon+töitä,+jotta+sittemmin+on+jotain+hyvää+annettavaa+muillekin,+mutta+Sinun+antamasi+palautteesi+ei+vastaa+Todellisuudessa+esiintyviä+ja+olevia+tosiasioita+minun+Itsenäisestä+elämästä+vaan+palautteesi+on+kokonaisvaltaisesti+katsottuna+Epärealistinen,+joka+sykkii+esille+sinun+omasta+Huonommuuden+tunteestasi+sinun+omaan+elämääsi+katsottuna,+kun+et+saa+kirveelläkään+tehtyä+Itsellesi+siis+Omatoimisesti+eli+Itsenäisesti+Hyvää+&+Ravitsevaa+valoa+elämääsi+🙃🙃🙃🙂😅🤣😂🙃😉...olosi+on+järkyttävän+Negatiivinen+---》😡😡😡😡😡Hanki+elämä!!!
22.08.2021 21:02
Kauhajoen+Ylä-Asteen+Rehtorin+siis+vuonna+1984-1985+niin+EI+hänen+nimensä+ole+mikään+Kaheli+vaan+hänen+Etunimensä+oli+Pauli+ja+Sukunimi+oli+Kahelin+eikä+mikään+Kaheli+🙂🙂🙂🤔😏😶😶
18.08.2021 00:13
1 / 3